Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/10 00:00
af CHjort
Tilgengæld tror jeg du overser betydningen af at din aktiebeholdning vokser. Du er derved med til at fjerne supply- det er det der er humlen
12/10 00:02
af CHjort
Samt din beholdning vokser, hvorfor din gevinst på sigt bliver med renters renter. Kræver nok et regneark for at demonstrerer denne stil
12/10 00:04
af CHjort
Jeg skal en dag ved lejlighed vise det for dig.
12/10 00:06
af CHjort
Dette system er back-testet.
12/10 00:06
af stengård
CH - jeg ville overveje at sætte endnu mere pris på dig hvis du indimellem anerkendte at din metode IKKE er det eneste der virker i verden..
12/10 00:07
af CHjort
Det er ikke TA vi taler om her.
12/10 00:08
af stengård
jeg er ligeglad havd du kalder det - din horisont er fuldstændigt anderledes end min - og dit handelsvillighed ligeså. Jeg har INGEN problem
12/10 00:09
af CHjort
jeg anfægter ikke din stil, på ingen måde. Du er lang og tror på chasen- stor respekt for det. Det er din stil.
12/10 00:11
af stengård
tak :)
12/10 00:11
af CHjort
Du lader dig heller ikke ryste af de indimellem store udsving. Og det er din stil. Fint for mig.
12/10 00:11
af stengård
jeg synes da ete r flot hvis man kan tjene på udsvingene - men det kommer jeg aldrig til
12/10 00:12
af CHjort
Jeg tænker blot lidt mere i kroner og øre. Og når du nu tror så stærkt på casen, men enig, det kræver at man er på stort set hver dag.
12/10 00:14
af stengård
Nå - skal have katten til dyrlægen klokken tidligt ... vi chattes :)
12/10 00:14
af CHjort
De 2 aktier jeg kender dig for GES og BioP, har jo i grunden ikke ændret case, det er blot kursen der har haft lidt dårlige dage...
12/10 07:33
af stengård
Status The patent has been granted Database last updated on 09.10.2009
12/10 07:33
af stengård
fin start på morgenlæsningen
12/10 07:36
af DrueAgurken
Morgen... super duper.. så er vi tilbage i marts :-)
12/10 07:50
af stengård
det er da ihvertfad den første gang jeg ser "granted"
12/10 07:58
af Kim
Morgen Drue & Stengård :o)
12/10 08:00
af Kim
" granted " er det = " udstedt " ???? det siger mit skoleengelsk i hvert fald ;o)
12/10 08:01
af Kim
Drue hvad mener du med " tilbage i marts " ??
12/10 08:05
af DrueAgurken
Ja det skulle jo have været udstedt tilbage i marts.... men nu er det så udstedt, så nu er den sag lukket... det er sgu herligt
12/10 08:10
af Kim
nårhh, på den måde :o) Så vil jeg glæde mig til det bli'r sommer igen, hehe
12/10 08:18
af DrueAgurken
Ja vi hepper på en god sommer :-)
12/10 08:27
af Kim
+ 25 grader på kursen ;o)
12/10 08:40
af DrueAgurken
Må indrømme at opsummeringen af AU's analyse ser så fin ud hvis man bare sidder med nordnet og læser nyhederne
12/10 08:41
af DrueAgurken
"hvad har vi her?" kurs 8,70 som de siger er rimelig, med potentiale til kurs 50 uden at have USA med i bergningen
12/10 08:41
af Kim
de vil jeg så lige logge på og se .o)
12/10 08:44
af Kim
ja det er den samme smørre som på EI. Mon ikke Korral snart barsler med en ny analyse også
12/10 08:44
af Kim
Ville også være rart hvis andre end de to kom med en 3. analyse
12/10 08:45
af Kim
Ser ud til at kunne åbne i 9 kr
12/10 08:50
af stengård
der kommer nok først noget når der er en aftale om salg per licens. For at bankernes analyseafdelinger skal finde den interessant skal der
12/10 08:50
af stengård
være en helt anden marketcap og likviditet. Så det tror jeg ikke I skal satse alt for hårdt på i denne omgang. Det der skal til en knofedt
12/10 08:51
af stengård
og hårdt arbejde... så jeg tager på Ferie i moren :)
12/10 08:52
af stengård
også i moren.. men der skulle stå i morgen :)
12/10 08:53
af Hegu
Ferie i moren? Her i huset er det hårdt arbejde! ;-)
12/10 08:54
af Kim
Rige svin...... hehe Go' ferie :o)
12/10 08:56
af stengård
vi skal måske kigge på en ny yacht... (link)
12/10 09:00
af stengård
egentlig meget pæn, men besværlig at få til kaj...
12/10 09:00
af Kim
blæreanus.....
12/10 09:01
af Kim
har den ikke engang bovpropeller da ?
12/10 09:02
af Kim
biopstart 39 337 9,70 9,70 35 045
12/10 09:03
af DrueAgurken
så er det op igen... fint fint
12/10 09:04
af DrueAgurken
9-90 - 10 til en åbner
12/10 09:05
af stengård
nå - med den lussing vi fik i eftreåret i Bulgarien/Rumænien/Skopje - så skal vi vist makismalt leje en robåd :)
12/10 09:07
af collersteen
det er også mere romantisk..... og vel også betegnende for den teknologisk udvikling i silkeborgområdet......
12/10 09:07
af collersteen
hjuldamperen er en af jeres nyeste vidundere ik?
12/10 09:09
af stengård
arrhh jeg aner svagt at I tabte i Sjællandserien (II) ?
12/10 09:11
af stengård
SIF - derimod - har 2 spillere i Landholdstruppen (foreløbigt)... det kan nemt blive flere :)
12/10 09:13
af collersteen
man forstår din glæde.... af gode grunde kunne SIF jo ikke tabe i weekenden.......
Nyeste Først - Ældste Først   Side 140/8419