Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
12/10 00:00 af CHjort |
Tilgengæld tror jeg du overser betydningen af at din aktiebeholdning vokser. Du er derved med til at fjerne supply- det er det der er humlen
|
|
12/10 00:02 af CHjort |
Samt din beholdning vokser, hvorfor din gevinst på sigt bliver med renters renter. Kræver nok et regneark for at demonstrerer denne stil
|
|
12/10 00:04 af CHjort |
Jeg skal en dag ved lejlighed vise det for dig.
|
|
12/10 00:06 af CHjort |
Dette system er back-testet.
|
|
12/10 00:06 af stengård |
CH - jeg ville overveje at sætte endnu mere pris på dig hvis du indimellem anerkendte at din metode IKKE er det eneste der virker i verden..
|
|
12/10 00:07 af CHjort |
Det er ikke TA vi taler om her.
|
|
12/10 00:08 af stengård |
jeg er ligeglad havd du kalder det - din horisont er fuldstændigt anderledes end min - og dit handelsvillighed ligeså. Jeg har INGEN problem
|
|
12/10 00:09 af CHjort |
jeg anfægter ikke din stil, på ingen måde. Du er lang og tror på chasen- stor respekt for det. Det er din stil.
|
|
12/10 00:11 af stengård |
tak :)
|
|
12/10 00:11 af CHjort |
Du lader dig heller ikke ryste af de indimellem store udsving. Og det er din stil. Fint for mig.
|
|
12/10 00:11 af stengård |
jeg synes da ete r flot hvis man kan tjene på udsvingene - men det kommer jeg aldrig til
|
|
12/10 00:12 af CHjort |
Jeg tænker blot lidt mere i kroner og øre. Og når du nu tror så stærkt på casen, men enig, det kræver at man er på stort set hver dag.
|
|
12/10 00:14 af stengård |
Nå - skal have katten til dyrlægen klokken tidligt ... vi chattes :)
|
|
12/10 00:14 af CHjort |
De 2 aktier jeg kender dig for GES og BioP, har jo i grunden ikke ændret case, det er blot kursen der har haft lidt dårlige dage...
|
|
12/10 07:33 af stengård |
Status The patent has been granted
Database last updated on 09.10.2009
|
|
12/10 07:33 af stengård |
fin start på morgenlæsningen
|
|
12/10 07:36 af DrueAgurken |
Morgen... super duper.. så er vi tilbage i marts :-)
|
|
12/10 07:50 af stengård |
det er da ihvertfad den første gang jeg ser "granted"
|
|
12/10 07:58 af Kim |
Morgen Drue & Stengård :o)
|
|
12/10 08:00 af Kim |
" granted " er det = " udstedt " ???? det siger mit skoleengelsk i hvert fald ;o)
|
|
12/10 08:01 af Kim |
Drue hvad mener du med " tilbage i marts " ??
|
|
12/10 08:05 af DrueAgurken |
Ja det skulle jo have været udstedt tilbage i marts.... men nu er det så udstedt, så nu er den sag lukket... det er sgu herligt
|
|
12/10 08:10 af Kim |
nårhh, på den måde :o) Så vil jeg glæde mig til det bli'r sommer igen, hehe
|
|
12/10 08:18 af DrueAgurken |
Ja vi hepper på en god sommer :-)
|
|
| ||
|
12/10 08:27 af Kim |
+ 25 grader på kursen ;o)
|
|
12/10 08:40 af DrueAgurken |
Må indrømme at opsummeringen af AU's analyse ser så fin ud hvis man bare sidder med nordnet og læser nyhederne
|
|
12/10 08:41 af DrueAgurken |
"hvad har vi her?" kurs 8,70 som de siger er rimelig, med potentiale til kurs 50 uden at have USA med i bergningen
|
|
12/10 08:41 af Kim |
de vil jeg så lige logge på og se .o)
|
|
12/10 08:44 af Kim |
ja det er den samme smørre som på EI. Mon ikke Korral snart barsler med en ny analyse også
|
|
12/10 08:44 af Kim |
Ville også være rart hvis andre end de to kom med en 3. analyse
|
|
12/10 08:45 af Kim |
Ser ud til at kunne åbne i 9 kr
|
|
12/10 08:50 af stengård |
der kommer nok først noget når der er en aftale om salg per licens. For at bankernes analyseafdelinger skal finde den interessant skal der
|
|
12/10 08:50 af stengård |
være en helt anden marketcap og likviditet. Så det tror jeg ikke I skal satse alt for hårdt på i denne omgang. Det der skal til en knofedt
|
|
12/10 08:51 af stengård |
og hårdt arbejde... så jeg tager på Ferie i moren :)
|
|
12/10 08:52 af stengård |
også i moren.. men der skulle stå i morgen :)
|
|
12/10 08:53 af Hegu |
Ferie i moren? Her i huset er det hårdt arbejde! ;-)
|
|
12/10 08:54 af Kim |
Rige svin...... hehe Go' ferie :o)
|
|
12/10 08:56 af stengård |
vi skal måske kigge på en ny yacht... (link)
|
|
12/10 09:00 af stengård |
egentlig meget pæn, men besværlig at få til kaj...
|
|
12/10 09:00 af Kim |
blæreanus.....
|
|
12/10 09:01 af Kim |
har den ikke engang bovpropeller da ?
|
|
12/10 09:02 af Kim |
biopstart 39 337 9,70 9,70 35 045
|
|
12/10 09:03 af DrueAgurken |
så er det op igen... fint fint
|
|
12/10 09:04 af DrueAgurken |
9-90 - 10 til en åbner
|
|
12/10 09:05 af stengård |
nå - med den lussing vi fik i eftreåret i Bulgarien/Rumænien/Skopje - så skal vi vist makismalt leje en robåd :)
|
|
|
12/10 09:07 af collersteen |
det er også mere romantisk..... og vel også betegnende for den teknologisk udvikling i silkeborgområdet......
|
|
|
12/10 09:07 af collersteen |
hjuldamperen er en af jeres nyeste vidundere ik?
|
|
12/10 09:09 af stengård |
arrhh jeg aner svagt at I tabte i Sjællandserien (II) ?
|
|
12/10 09:11 af stengård |
SIF - derimod - har 2 spillere i Landholdstruppen (foreløbigt)... det kan nemt blive flere :)
|
|
|
12/10 09:13 af collersteen |
man forstår din glæde.... af gode grunde kunne SIF jo ikke tabe i weekenden.......
|
