Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
29/7 18:43
af ProInvestorNEWS
Europa/aktier: Bøjede ned omkring amerikansk børsåbning (link)
29/7 16:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/åbning: Nølende optimisme fra begyndelse af travl uge (link)
29/7 15:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/tendens: Optimistisk indledning på begivenhedrig uge (link)
29/7 14:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
Morgan Stanley ser ikke en bred rotation ind i cykliske aktie (link)
29/7 14:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Europa/aktier: Philips og Heineken i yderpositioner i starten af spændende uge (link)
29/7 13:02
af TeamGarlic
Gut Mittags derude :-)
29/7 09:07
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
29/7 08:50
af ProInvestorNEWS
På finansmarkederne er der lagt op til en start på ugen med stigninger, efter at det danske C25-indeks fredag afsluttede ugen med et knebent plus på 0,1 pct. til 1964,71. Mandag stiger futuren på det tyske DAX-indeks, der normalt er en god indikator for udviklingen herhjemme, med 0,4 pct., og i USA øger futures for de toneangivende aktieindeks med 0,4-0,7 pct.
29/7 08:44
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Rivalregnskab og analyseændringer i fokus før grøn start (link)
29/7 07:38
af ProInvestorNEWS
Obligationer/tendens: Renterne kan falde igen efter yderligere dyk i USA (link)
28/7 15:46
af JKY_VH
Tvivlen breder sig: Vil Fed alligevel sænke renten onsdag? (link)
27/7 18:15
af ProInvestorNEWS
Fra debatten: Eli Lily/Viking/Gubra/ Zealand/Novo Nordisk (link)
27/7 07:10
af ProInvestorNEWS
Han tilføjer, at han nu ser optimistisk på langsigtede investeringer i små virksomheder. Russell 2000-indekset, som samler små virksomheder, er steget 1,8 procent i denne uge. Indekset er steget omkring 8,6 pct. indtil videre i juli.
27/7 07:09
af ProInvestorNEWS
- Markedet uden for "the magnificent 7" ser relativt normalt ud på længere sigt. "Small cap" ser faktisk ret interessant ud, siger George Maris, investeringschef og global aktiechef hos Principal Asset Management til CNBC.
27/7 07:08
af ProInvestorNEWS
Selvom det brede marked har været tynget af fald i ledende tech-virksomheder i denne uge, har mindre virksomheder klaret sig relativt godt.
27/7 07:05
af ProInvestorNEWS
Sådan endte det for de afgørende indeks: Dow Jones-indekset endte med 1,64 pct Tekniktunge Nasdaq steg 1,03 pct Det brede S&P 500-indeks steg 1,11 pct
27/7 07:04
af ProInvestorNEWS
Fredag: Wall Street steg markant efter inflationstallene.... Nasdaq-indekset vendte og endte markant højere efter en tung uge for amerikanske teknologiaktier.
27/7 07:03
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
27/7 06:15
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
26/7 18:02
af Stroka
Pharma regnes som sikker havn i recessioner og generel nedtrend i aktiemarkederne. Det er jo slet ikke en sådan situation vi har nu, hvor de store drenge tager massive gevinster hjem i alt det der er vildt overkøbt det sidste års tid.
26/7 17:54
af Aps invest
Safe haven, måske, men stadigvæk 15% ned fra toppen, Stroka :) Men, ja, selvfølgelig fordi den er steget så meget på kort tid, så bliver der taget gevinster, ligesom i Mag 7.
26/7 17:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fredagens aktier: Rockwool og GN til tops på grøn aktiedag (link)
26/7 16:35
af Stroka
tider. At der pt. tages toppen af den vilde kursstigning er helt naturligt og ændrer ikke noget ved dette.
26/7 16:31
af Stroka
Selvfølgelig er Novo stadig en sikker havn i urolige tide
26/7 16:29
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Grøn start efter inflationstal bekræfter håb om rentesænkning til september (link)
26/7 15:42
af Aps invest
Ja, Pensionisten….Novo er ikke så meget “safe haven” mere :) Mange står klar i kulissen, som det plejer, når der lugtes penge :)
26/7 15:38
af Pensionisten
@Aps Invest. Der er blevet en del trængsel af selskaber, der er gået ind på fedmemarkedet.Er lidt spændt på Novos regnskab og forventninger.
26/7 15:21
af ProInvestorNEWS
Federal Reserve foretrukne inflationsmål skuffer en spids - men økonomerne er delte(link)
26/7 15:18
af Aps invest
Novo har godt nok fået smæk siden toppen omkring 1030 til nu 865. Trækker C25 godt ned igen idag.
26/7 15:02
af Pensionisten
c25 Muligt - men C25 dropper..
26/7 14:52
af henrik48
Ser ud til at Mag7 får en god start - der er også tiltrængt !!!
26/7 14:47
af Match
Ja, det ser godt ud: (link)
26/7 14:46
af henrik48
@pensinisten - DOW stiger da efter tal…
26/7 14:45
af henrik48
Takker…
26/7 14:43
af exitnu
Personal Income and Outlays, June 2024 (link)
26/7 14:43
af Pensionisten
Har ikke set tallene - men lader til de skuffer
26/7 14:43
af henrik48
Stigning i formarked tyder på ‘gode’ tal ??
26/7 14:41
af exitnu
JA, de kom præcis kl. kl 14:30 :-)
26/7 14:39
af henrik48
Der skulle komme inflationstal fra USA kl 14:30 ??
26/7 14:14
af ProInvestorNEWS
Europa/aktier: Grøn dag drevet af luksusvarer og teknologi (link)
26/7 10:00
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Lille comeback til C25 inden eftermiddages vigtige inflationstal (link)
26/7 08:59
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Novo og Bavarian i fokus efter anbefalinger af EMA-udvalg (link)
26/7 08:43
af ProInvestorNEWS
Lidt mere lovende ser det ud fredag morgen, hvor de ledende indeks i USA indikeres op med mellem 0,3 og 0,4 pct. Omvendt ser mismodet ud til at fortsætte på de europæiske markeder. Her indikeres det toneangivende tyske DAX-indeks ned med 0,2 pct. inden åbningen. Nordnet
26/7 08:43
af ProInvestorNEWS
Svingninger har der været rigeligt af de sidste par dage, og torsdag var det stærkere end ventet BNP-tal for USA, der satte markedet i gang. Dog endte det med aktiefald i USA, da navnlig teknologiaktierne fortsat var under pres.
26/7 08:43
af ProInvestorNEWS
Dagens store begivenhed bliver de amerikanske inflationstal for juni, der lander knap en uge inden rentemødet i den amerikanske centralbank. Det er på forhånd ventet, at kerneinflationen vil aftage en spids fra maj, og skuffer det tal, kan det sende markederne i svingninger.
26/7 08:22
af ProInvestorNEWS
Danmark: Detailsalget faldt marginalt i juni (link)
26/7 08:20
af Fandel
I lige måde LP90...
26/7 08:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak og ilm LP90. :-)
26/7 07:47
af LP90
Godmorgen :-) håber alle får en fin afslutning på ugen og en fabelagtig weekend med alle dem i har kære gerne krydret med et kig til solen :-)
26/7 07:31
af ProInvestorNEWS
Obligationer/tendens: Måske lidt højere rente mens der ventes på inflationsdata (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 140/8419