Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
12/10 09:17 af DrueAgurken |
Så det er HEGU der ødelægger vores kursfest.... den vandal
|
|
12/10 09:20 af DrueAgurken |
Prøver at sige det med et smil på læben hvis det ikke var fordi det hver gang sætter en flodbølge af salg igang
|
|
12/10 09:45 af Kim |
hold op hvor er jeg træt af den klaphat ( joman18 ) på EI. Plaprer løs hele tiden uden at sige noget som kan bruges.....
|
|
12/10 09:54 af stengård |
jep.. lad Arto være Arto...
|
|
12/10 09:55 af Kim |
Ørjjjjj, dét for børn........ ;o)
|
|
12/10 09:58 af JørgenVarnæs |
hvad sker der for GEN? jeg kunne ikke rigtig forstå nedturen - men opturen kommer også lidt umotiveret
|
|
12/10 09:59 af Solsen |
Mon shortne bliver lukket i Genmab ?
|
|
12/10 09:59 af Kim |
godt nok kommet omsætning i potten... 562 K på 55 min...
|
|
12/10 10:00 af JørgenVarnæs |
det er sgu da en forretningsmodel med potentiale i! Kan du ikke lige give et praj om, hvad i sender til OMX?
|
|
12/10 10:00 af Solsen |
Neo er på banen og de kan købe rigtigt mange
|
|
12/10 10:00 af Kim |
haha, der er 1 stk til salg i 10.60
|
|
12/10 10:01 af JørgenVarnæs |
Solsen, har du nogen fornemmelse af udviklingen op til den 31, eller er du på Jens Hansens som os andre?
|
|
12/10 10:02 af Kim |
ser lige at Merril Lynch har købt en anelse...
|
|
12/10 10:02 af JørgenVarnæs |
i øvrigt så er den 31. okt en lørdag. Hvad gør det for meddelelsen?
|
|
12/10 10:03 af Hegu |
Drue....hvorfor tror du det?
|
|
12/10 10:07 af Solsen |
Man køber op således at vi får et bedre afsæt, når meddelelsen kommer
|
|
12/10 10:08 af Solsen |
Tror den vil komme senest mandangen efter PDUFA datoen
|
|
12/10 10:08 af Solsen |
Senest har allos fået sin godkendelse en dag efter PDUFA datoen
|
|
12/10 10:08 af Solsen |
Så FDA holder planen lige nu
|
|
12/10 10:09 af JørgenVarnæs |
du tror ikke, at de kan finde på at komme med endnu en udsættelse?
|
|
12/10 10:09 af Solsen |
Men hvor de store stopper op med opkøb ved jeg ikke
|
|
12/10 10:10 af JørgenVarnæs |
jeg tror også på noget akkumulering om til den 31. men jeg har opgivet at være skråsikker på noget i GEN
|
|
12/10 10:10 af Solsen |
De vil næppe gerne udsætte to gange
|
|
12/10 10:10 af Solsen |
Men jeg kan ikke være sikker - selvfølgelig
|
|
| ||
|
12/10 10:11 af Solsen |
Stort set alle analytikere mener Genmab har fået for mange tæsk
|
|
12/10 10:12 af JørgenVarnæs |
nej, det vil være en meget dårligt signal at sende til biotek-markedet. FDA ender jo med at skyde sig selv i foden, når de ikke er seriøse
|
|
12/10 10:12 af Solsen |
Så mon ikke vi kunne rykke tæt på 160 inden vi når 2-3 uger
frem
|
|
12/10 10:13 af Solsen |
140 - Neo er i markedet og vil sikkert købe hele dagen, som de plejer
|
|
12/10 10:15 af Solsen |
Rigtigt - FDA har det ikke godt med at skulle overskride fristen !
|
|
12/10 10:27 af stengård |
Kim - dete r for en dansk kunde...
|
|
12/10 10:29 af Kim |
dig måske ;o)
|
|
12/10 10:41 af stengård |
nej - det er ikke mig
|
|
12/10 10:43 af Kim |
hvem fa'en er OLE ABILDGÅRD
|
|
|
12/10 10:46 af Gobe |
Nu må i fan'me' stoppe. Helt uacceptabelt at I har stjålet min identitet.
|
|
12/10 10:46 af Kim |
jeg troede I var Aage Brodtgaard..... :oD
|
|
|
12/10 10:48 af Gobe |
Bemærk bogstavkombinationen, hvor "Gobe" indgår i navnet Ole Abilgård.
|
|
|
12/10 10:50 af Gobe |
Ja med stumpt "G"
|
|
12/10 10:53 af Hegu |
At den er kommet lidt højere op. :-)
|
|
|
12/10 10:56 af collersteen |
kursen er vel nogenlunde proportional med aka's højde.... efterhånden som han retter ryggen mere og mere op i takt med kursen...
|
|
12/10 10:56 af Solsen |
Aka du har investtech - hvor ligger bunden i den faldende kanal ?
|
|
12/10 10:57 af johnsen |
FA svar: takker foreløbig. Vil granske lidt
|
|
12/10 10:57 af Solsen |
Bryder vi den - vel omkring 140-144 er det megestærkt
|
|
12/10 10:57 af Solsen |
Tak
|
|
12/10 10:58 af Solsen |
Men jeg har set investteck har flyttet kanalbunden efter vi brød den tidligere bund
|
|
12/10 10:58 af Solsen |
det er den gamle bund vi skal have fat i
|
|
12/10 11:03 af Kim |
D' nogle seje karle her på Lolland (link)
|
|
|
12/10 11:14 af collersteen |
aka47
på togt...... (link)
|
|
|
12/10 11:25 af collersteen |
se at BMP skrider fra Guava? sjældent har man set en større skønmalende useriøs beskrivelse af en fiasko af gigantiske dimensioner...
|
|
|
12/10 11:26 af collersteen |
|
|
|
12/10 11:27 af collersteen |
hvor er det dog syret læsning......
|
