Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/10 09:17
af DrueAgurken
Så det er HEGU der ødelægger vores kursfest.... den vandal
12/10 09:20
af DrueAgurken
Prøver at sige det med et smil på læben hvis det ikke var fordi det hver gang sætter en flodbølge af salg igang
12/10 09:45
af Kim
hold op hvor er jeg træt af den klaphat ( joman18 ) på EI. Plaprer løs hele tiden uden at sige noget som kan bruges.....
12/10 09:54
af stengård
jep.. lad Arto være Arto...
12/10 09:55
af Kim
Ørjjjjj, dét for børn........ ;o)
12/10 09:58
af JørgenVarnæs
hvad sker der for GEN? jeg kunne ikke rigtig forstå nedturen - men opturen kommer også lidt umotiveret
12/10 09:59
af Solsen
Mon shortne bliver lukket i Genmab ?
12/10 09:59
af Kim
godt nok kommet omsætning i potten... 562 K på 55 min...
12/10 10:00
af JørgenVarnæs
det er sgu da en forretningsmodel med potentiale i! Kan du ikke lige give et praj om, hvad i sender til OMX?
12/10 10:00
af Solsen
Neo er på banen og de kan købe rigtigt mange
12/10 10:00
af Kim
haha, der er 1 stk til salg i 10.60
12/10 10:01
af JørgenVarnæs
Solsen, har du nogen fornemmelse af udviklingen op til den 31, eller er du på Jens Hansens som os andre?
12/10 10:02
af Kim
ser lige at Merril Lynch har købt en anelse...
12/10 10:02
af JørgenVarnæs
i øvrigt så er den 31. okt en lørdag. Hvad gør det for meddelelsen?
12/10 10:03
af Hegu
Drue....hvorfor tror du det?
12/10 10:07
af Solsen
Man køber op således at vi får et bedre afsæt, når meddelelsen kommer
12/10 10:08
af Solsen
Tror den vil komme senest mandangen efter PDUFA datoen
12/10 10:08
af Solsen
Senest har allos fået sin godkendelse en dag efter PDUFA datoen
12/10 10:08
af Solsen
Så FDA holder planen lige nu
12/10 10:09
af JørgenVarnæs
du tror ikke, at de kan finde på at komme med endnu en udsættelse?
12/10 10:09
af Solsen
Men hvor de store stopper op med opkøb ved jeg ikke
12/10 10:10
af JørgenVarnæs
jeg tror også på noget akkumulering om til den 31. men jeg har opgivet at være skråsikker på noget i GEN
12/10 10:10
af Solsen
De vil næppe gerne udsætte to gange
12/10 10:10
af Solsen
Men jeg kan ikke være sikker - selvfølgelig
12/10 10:11
af Solsen
Stort set alle analytikere mener Genmab har fået for mange tæsk
12/10 10:12
af JørgenVarnæs
nej, det vil være en meget dårligt signal at sende til biotek-markedet. FDA ender jo med at skyde sig selv i foden, når de ikke er seriøse
12/10 10:12
af Solsen
Så mon ikke vi kunne rykke tæt på 160 inden vi når 2-3 uger frem
12/10 10:13
af Solsen
140 - Neo er i markedet og vil sikkert købe hele dagen, som de plejer
12/10 10:15
af Solsen
Rigtigt - FDA har det ikke godt med at skulle overskride fristen !
12/10 10:27
af stengård
Kim - dete r for en dansk kunde...
12/10 10:29
af Kim
dig måske ;o)
12/10 10:41
af stengård
nej - det er ikke mig
12/10 10:43
af Kim
hvem fa'en er OLE ABILDGÅRD
12/10 10:46
af Gobe
Nu må i fan'me' stoppe. Helt uacceptabelt at I har stjålet min identitet.
12/10 10:46
af Kim
jeg troede I var Aage Brodtgaard..... :oD
12/10 10:48
af Gobe
Bemærk bogstavkombinationen, hvor "Gobe" indgår i navnet Ole Abilgård.
12/10 10:50
af Gobe
Ja med stumpt "G"
12/10 10:53
af Hegu
At den er kommet lidt højere op. :-)
12/10 10:56
af collersteen
kursen er vel nogenlunde proportional med aka's højde.... efterhånden som han retter ryggen mere og mere op i takt med kursen...
12/10 10:56
af Solsen
Aka du har investtech - hvor ligger bunden i den faldende kanal ?
12/10 10:57
af johnsen
FA svar: takker foreløbig. Vil granske lidt
12/10 10:57
af Solsen
Bryder vi den - vel omkring 140-144 er det megestærkt
12/10 10:57
af Solsen
Tak
12/10 10:58
af Solsen
Men jeg har set investteck har flyttet kanalbunden efter vi brød den tidligere bund
12/10 10:58
af Solsen
det er den gamle bund vi skal have fat i
12/10 11:03
af Kim
D' nogle seje karle her på Lolland (link)
12/10 11:14
af collersteen
aka47 på togt...... (link)
12/10 11:25
af collersteen
se at BMP skrider fra Guava? sjældent har man set en større skønmalende useriøs beskrivelse af en fiasko af gigantiske dimensioner...
12/10 11:26
af collersteen
12/10 11:27
af collersteen
hvor er det dog syret læsning......
Nyeste Først - Ældste Først   Side 141/8419