Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
12/10 11:30 af collersteen |
(afhængig af måletidspunkt)... siger destruktion af 90-95% af aktionærværdier så noget om selskabets success?
|
|
|
12/10 11:33 af Gobe |
Måske er der blvet for hedt i hjørnekontoret. Med mulige undersøgelser og Dorte Tofts bulldog-indsats.
|
|
|
12/10 11:34 af Gobe |
Men Guano steg lige 25 % på den melding.
|
|
|
12/10 11:35 af collersteen |
hahaha, præcis aka...
|
|
|
12/10 11:38 af collersteen |
er det ikke strafbart at udsende vildledende fondsbørsmeddelelser....? (selv på FirstNorth?)
|
|
12/10 11:46 af Kim |
Merril Lynch på banen i 10,30
|
|
12/10 11:46 af stengård |
mage til selvfedme skal man lede længe efter
|
|
12/10 11:47 af Kim |
kan vi lige knække 10,50 her i middagspausen :oD
|
|
12/10 11:48 af stengård |
KRP / BMP kan jo så holde hinanden i hånden
|
|
12/10 11:51 af stengård |
KRP = Nørre Snede.... i en tid endnu
|
|
12/10 11:54 af Kim |
Sort snak...? Det her er klar tale :o) 3 214 10,40 10,50 34 580
|
|
12/10 11:57 af stengård |
..... nå, pakke til skiferien...
|
|
12/10 11:58 af Kim |
500 10,70 10,80 1 963 ja teksten aka, men budskabet grønt ;o)
|
|
12/10 11:58 af Kim |
pas på knillerbenene Stengård ;o)
|
|
|
12/10 11:59 af collersteen |
rulleski? der er nemlig
ikke sne på Holte-Kollen endnu....
|
|
12/10 12:01 af stengård |
næh men på Tux - eller i Zermatt (vi ved ikke helt endnu hvor vi ender)
|
|
|
12/10 12:01 af Gobe |
Måske har et fuprejsebureau solgt Stengård en langrendferie i Ikast. Er der nogen, der tør spørge ham ?
|
|
12/10 12:03 af stengård |
Ingen tager frivilligt til Ikast - civilisationen stopper ved Hørbylunde Bakker
|
|
|
12/10 12:04 af Gobe |
Der er også kun eet sted, det er værre at afholde skiferie, - nemlig i HAMMERUM !
|
|
|
12/10 12:04 af Gobe |
Helt enig, - aldrig mere vest for Funder Bakke.
|
|
12/10 12:05 af stengård |
|
|
12/10 12:05 af stengård |
|
|
12/10 12:06 af stengård |
vi har bekendte som er flyttet ud til selve ground zero
|
|
|
12/10 12:07 af Gobe |
Jeg føler med dem ! Der må være tale om en form for ufrivillig deportation.
|
|
| ||
|
12/10 12:15 af JørgenVarnæs |
uhhh - Zermatt! Det er sgu sager. Så er det lige over på Rote Nase og gå amok i sneen!!!
|
|
12/10 12:15 af stengård |
jeg tror de ser det som en slags karthasis
|
|
12/10 12:16 af stengård |
en renselsesproces og bodsgang for tidligere tiders synder
|
|
12/10 12:16 af Hegu |
Sasfee er et dejligt sted at stå på ski.
|
|
12/10 12:17 af stengård |
Inden de flyttede til Herning havde de haft det for sjovt og spændende - så for ikke at blive ramt af nemesis tog de selv beslutningen
|
|
12/10 12:17 af JørgenVarnæs |
Hvis Zermatt er en bodsgang, så tager jeg min straf med stor fornøjelse
|
|
12/10 12:17 af Hegu |
NEC og QEC....så I røgen. :-)'
|
|
12/10 12:17 af stengård |
nej det var et par venner der flyttede til Herning...
|
|
|
12/10 12:18 af Gobe |
Jamen er de så også fodboldidioter og noget ved textilen, - så er denne højreligiøse by, absolut et godt sted. GRIN
|
|
12/10 12:18 af stengård |
nej - fortæl, delagtiggør...
|
|
12/10 12:18 af stengård |
vi ser det mere som ground zero...
|
|
12/10 12:20 af stengård |
Hegu... CH er altså også en gammel nisse...
|
|
12/10 12:21 af stengård |
Herning har dog 1 attraktion... det er den eneste by hvor alt bliver kønnere lige meget hvilken vej du kører ud af den...
|
|
|
12/10 12:23 af Gobe |
;) Jeg sidder og skraldgriner endnu.
|
|
12/10 12:24 af Hegu |
Stengård......ike af sind. ;-)
|
|
12/10 12:33 af JørgenVarnæs |
og i modsætning til Randers skal man ikke op af bakke for at komme ud af byen
|
|
12/10 12:34 af stengård |
Iøvrigt.... har nogle af jer Nordicom vil jeg anbefale et salg... nu....
|
|
12/10 12:34 af stengård |
JV - det at man skal op - karakteriserer det ikke det man ellers betegner som et hul ?
|
|
12/10 12:35 af stengård |
og nok også af Sparbank....
|
|
12/10 12:50 af JørgenVarnæs |
Netop. Et hul
|
|
12/10 13:02 af stengård |
iøvrigt bør man også sælge Sjælsø...
|
|
12/10 13:02 af stengård |
og Danske Bank
|
|
12/10 13:03 af stengård |
så Stengårds salgsliste siger: Nordicom, Sjælsø,Amag,Danske,Sparbank.... om 3 måneder er de maks 50% værd....
|
|
12/10 13:04 af stengård |
fordi GEN ikke er nævnt ?
|
|
12/10 13:07 af JørgenVarnæs |
sådan der! vi skal have nogle utilslørede trusler om død og ødelæggelse overfor den slags fordrukkent sludder
|
|
12/10 13:08 af JørgenVarnæs |
i øvrigt meget enig i listen.
|
