Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/10 11:30
af collersteen
(afhængig af måletidspunkt)... siger destruktion af 90-95% af aktionærværdier så noget om selskabets success?
12/10 11:33
af Gobe
Måske er der blvet for hedt i hjørnekontoret. Med mulige undersøgelser og Dorte Tofts bulldog-indsats.
12/10 11:34
af Gobe
Men Guano steg lige 25 % på den melding.
12/10 11:35
af collersteen
hahaha, præcis aka...
12/10 11:38
af collersteen
er det ikke strafbart at udsende vildledende fondsbørsmeddelelser....? (selv på FirstNorth?)
12/10 11:46
af Kim
Merril Lynch på banen i 10,30
12/10 11:46
af stengård
mage til selvfedme skal man lede længe efter
12/10 11:47
af Kim
kan vi lige knække 10,50 her i middagspausen :oD
12/10 11:48
af stengård
KRP / BMP kan jo så holde hinanden i hånden
12/10 11:51
af stengård
KRP = Nørre Snede.... i en tid endnu
12/10 11:54
af Kim
Sort snak...? Det her er klar tale :o) 3 214 10,40 10,50 34 580
12/10 11:57
af stengård
..... nå, pakke til skiferien...
12/10 11:58
af Kim
500 10,70 10,80 1 963 ja teksten aka, men budskabet grønt ;o)
12/10 11:58
af Kim
pas på knillerbenene Stengård ;o)
12/10 11:59
af collersteen
rulleski? der er nemlig ikke sne på Holte-Kollen endnu....
12/10 12:01
af stengård
næh men på Tux - eller i Zermatt (vi ved ikke helt endnu hvor vi ender)
12/10 12:01
af Gobe
Måske har et fuprejsebureau solgt Stengård en langrendferie i Ikast. Er der nogen, der tør spørge ham ?
12/10 12:03
af stengård
Ingen tager frivilligt til Ikast - civilisationen stopper ved Hørbylunde Bakker
12/10 12:04
af Gobe
Der er også kun eet sted, det er værre at afholde skiferie, - nemlig i HAMMERUM !
12/10 12:04
af Gobe
Helt enig, - aldrig mere vest for Funder Bakke.
12/10 12:05
af stengård
12/10 12:05
af stengård
12/10 12:06
af stengård
vi har bekendte som er flyttet ud til selve ground zero
12/10 12:07
af Gobe
Jeg føler med dem ! Der må være tale om en form for ufrivillig deportation.
12/10 12:15
af JørgenVarnæs
uhhh - Zermatt! Det er sgu sager. Så er det lige over på Rote Nase og gå amok i sneen!!!
12/10 12:15
af stengård
jeg tror de ser det som en slags karthasis
12/10 12:16
af stengård
en renselsesproces og bodsgang for tidligere tiders synder
12/10 12:16
af Hegu
Sasfee er et dejligt sted at stå på ski.
12/10 12:17
af stengård
Inden de flyttede til Herning havde de haft det for sjovt og spændende - så for ikke at blive ramt af nemesis tog de selv beslutningen
12/10 12:17
af JørgenVarnæs
Hvis Zermatt er en bodsgang, så tager jeg min straf med stor fornøjelse
12/10 12:17
af Hegu
NEC og QEC....så I røgen. :-)'
12/10 12:17
af stengård
nej det var et par venner der flyttede til Herning...
12/10 12:18
af Gobe
Jamen er de så også fodboldidioter og noget ved textilen, - så er denne højreligiøse by, absolut et godt sted. GRIN
12/10 12:18
af stengård
nej - fortæl, delagtiggør...
12/10 12:18
af stengård
vi ser det mere som ground zero...
12/10 12:20
af stengård
Hegu... CH er altså også en gammel nisse...
12/10 12:21
af stengård
Herning har dog 1 attraktion... det er den eneste by hvor alt bliver kønnere lige meget hvilken vej du kører ud af den...
12/10 12:23
af Gobe
;) Jeg sidder og skraldgriner endnu.
12/10 12:24
af Hegu
Stengård......ike af sind. ;-)
12/10 12:33
af JørgenVarnæs
og i modsætning til Randers skal man ikke op af bakke for at komme ud af byen
12/10 12:34
af stengård
Iøvrigt.... har nogle af jer Nordicom vil jeg anbefale et salg... nu....
12/10 12:34
af stengård
JV - det at man skal op - karakteriserer det ikke det man ellers betegner som et hul ?
12/10 12:35
af stengård
og nok også af Sparbank....
12/10 12:50
af JørgenVarnæs
Netop. Et hul
12/10 13:02
af stengård
iøvrigt bør man også sælge Sjælsø...
12/10 13:02
af stengård
og Danske Bank
12/10 13:03
af stengård
så Stengårds salgsliste siger: Nordicom, Sjælsø,Amag,Danske,Sparbank.... om 3 måneder er de maks 50% værd....
12/10 13:04
af stengård
fordi GEN ikke er nævnt ?
12/10 13:07
af JørgenVarnæs
sådan der! vi skal have nogle utilslørede trusler om død og ødelæggelse overfor den slags fordrukkent sludder
12/10 13:08
af JørgenVarnæs
i øvrigt meget enig i listen.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 142/8419