Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
12/10 13:20 af JørgenVarnæs |
Nu står verden ikke længere. En kvinde har fået nobelprisen i økonomi.
|
|
12/10 13:21 af JørgenVarnæs |
man kan undres lidt over timingen af prise ifht hendes "body of work". Det omhandler "kollektivt ejede ressourcer". Jeg skulle mene, at der
|
|
12/10 13:21 af JørgenVarnæs |
nok er andre områder, der er mere væsentlige pt
|
|
12/10 13:27 af johnsen |
JV: de har åbentbart ikke hørt om LE. Han burde jo være selvskreven efter eget udsagn. ;-)
|
|
12/10 13:29 af stengård |
han sagde nej....
|
|
12/10 13:29 af JørgenVarnæs |
Jeg har frivilligt fraskrevet mig retten til at kommentere KE's arbejde
|
|
12/10 13:29 af JørgenVarnæs |
Jeg tror, alle er bedre tjent om vi lader det forblive på den måde
|
|
12/10 13:30 af johnsen |
he he, er manden ved at blive selektiv
|
|
12/10 13:30 af johnsen |
nå, sker der ellers noget interessant på markedet, altså det danske
|
|
12/10 13:31 af stengård |
nå - vi her på voksenkanalen bør være for kloge til at kommentere på ikke deltagende skribenter... den slags bør vi give Arto monopol på
|
|
12/10 13:39 af johnsen |
sålænge det er en "blød" og kort vesion, så.........Mange andre der ikke deltager får jo også en kort kommentar. ;-)
|
|
12/10 13:43 af JørgenVarnæs |
vi skal vist bare følge amerikanernes vise råd: "let sleeping dogs lie"
|
|
12/10 13:43 af Kim |
Stengård > denne er til dig, jeg tænker på alle dine tafstur-problemer (link)
|
|
12/10 13:45 af Kim |
Dexia på BioP-banen. De har da ellers kun solgt den senere tid, men måske de har set skriften på væggen igen...
|
|
|
12/10 14:00 af collersteen |
hvad fanden har folk gang i? (link)
|
|
|
12/10 14:00 af collersteen |
men tilsyneladende må det siges at have haft den stikmodsatte effekt... 43% op idag indtil nu
|
|
12/10 14:04 af Solsen |
Strårup er set gemt bag overskæg og blå briller på metrostationerne :-)
|
|
|
12/10 14:05 af collersteen |
aka, prøv du med en løbeseddel om at lisas hund er til salg grundet øk. problemer... måske det kan give 30-40% også....
|
|
12/10 14:30 af stengård |
Hej Kim... af samme grund har jeg ikke opgraderet til Snow Leopard endnu - de første 3 måneder er der altid en del fejl..
|
|
12/10 14:35 af stengård |
I Vista's tilfælde dog de første 3 år...
|
|
|
12/10 14:39 af collersteen |
tænk at man nogensinde skulle blive glad for at se genmab i 141,5....3 uger før forventet fda approval
|
|
12/10 14:42 af Kim |
Stengård > Vidste kun du var Mac-tosse, hehe
|
|
12/10 14:43 af Kim |
aner ikke hvad deres styresystemer hedder
|
|
12/10 15:10 af JCBN |
jojo, alt stiger, pånær DNO :)
|
|
| ||
|
12/10 15:10 af JCBN |
selv kære BioP!
|
|
12/10 15:20 af stengård |
Danmarks dårligste bank
|
|
12/10 15:20 af stengård |
|
|
12/10 15:21 af stengård |
man burde klynge en 5-7 stykker af dem op i et træ..til skræk og advarsel
|
|
12/10 15:22 af stengård |
ren profylakse....
|
|
12/10 15:24 af stengård |
en hakat i hyttefadet som de reklamerer med... hyttefadet viste sig at være deres egne kunder
|
|
12/10 15:25 af stengård |
haVkat...
|
|
|
12/10 15:27 af collersteen |
det kunne godt ligne en halvstor regning der er på vej til jyske bank...
|
|
|
12/10 15:28 af collersteen |
og fuldt fortjent.... man kan bare ikke sælge et "markedsneutralt obligationsprodukt"..... der giver -80% i afkast....
|
|
|
12/10 15:29 af collersteen |
ejd.obligationer fremstår jo nærmest som
de rene T-bills ved siden af.....
|
|
|
12/10 15:31 af JensHorka |
Jeg er enig med AKA her :)
|
|
|
12/10 15:31 af collersteen |
nemlig... det klogeste og mest saglige som
aka har skrevet meget længe.
|
|
12/10 15:35 af stengård |
og så bliver de iøvrigt pigesure når de er snuppet med fingrene ned i kagedåsen - sikken en måde at behandle sine kunder på...
|
|
|
12/10 15:36 af JensHorka |
ellers rimelig strange børsdag. depotet var oppe med +7% imorges, men SÅ kom der godt nyt fra TSU.... Jeg lærer aldrig at forstår nordmænd..
|
|
12/10 15:36 af stengård |
patologiske lystløgnere og svindlere hele bundtet...
|
|
|
12/10 15:40 af collersteen |
|
|
|
12/10 15:41 af JensHorka |
Tak aka, hehe, kan se at coller også er med på den:) - må iøvrigt så set lidt på den profil en dag ved lejlighed :)
|
|
|
12/10 15:43 af JensHorka |
så set -> få set, "at forstår" etc... kæft jeg rammer tasterne skævt idag :/
|
|
|
12/10 15:55 af collersteen |
så gr jeudan på indkøb.... 1,2 mia
|
|
|
12/10 15:55 af collersteen |
|
|
|
12/10 15:55 af collersteen |
bl.a. en af Palm-kredsens ejendomme.....
|
|
|
12/10 15:55 af collersteen |
Dalgas have...... som blev byttet for 600mio kr med schauman og østerfælled.
|
|
|
12/10 15:56 af collersteen |
standvejen 56-58 er noget steen bryde halløj, hvis jeg husker ret.
|
|
|
12/10 15:58 af collersteen |
men 5% i afkast lyder ikke ligefrem som noget røverkøb..
|
|
|
12/10 15:58 af collersteen |
næh, det må på et eller andet plan verificere nogle værdier i amagers balance.... fordi jeudan deltager vel trods alt næppe i noget karussel
|
|
|
12/10 15:59 af collersteen |
bytte bytte købmandshalløj......
|
