Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/10 13:20
af JørgenVarnæs
Nu står verden ikke længere. En kvinde har fået nobelprisen i økonomi.
12/10 13:21
af JørgenVarnæs
man kan undres lidt over timingen af prise ifht hendes "body of work". Det omhandler "kollektivt ejede ressourcer". Jeg skulle mene, at der
12/10 13:21
af JørgenVarnæs
nok er andre områder, der er mere væsentlige pt
12/10 13:27
af johnsen
JV: de har åbentbart ikke hørt om LE. Han burde jo være selvskreven efter eget udsagn. ;-)
12/10 13:29
af stengård
han sagde nej....
12/10 13:29
af JørgenVarnæs
Jeg har frivilligt fraskrevet mig retten til at kommentere KE's arbejde
12/10 13:29
af JørgenVarnæs
Jeg tror, alle er bedre tjent om vi lader det forblive på den måde
12/10 13:30
af johnsen
he he, er manden ved at blive selektiv
12/10 13:30
af johnsen
nå, sker der ellers noget interessant på markedet, altså det danske
12/10 13:31
af stengård
nå - vi her på voksenkanalen bør være for kloge til at kommentere på ikke deltagende skribenter... den slags bør vi give Arto monopol på
12/10 13:39
af johnsen
sålænge det er en "blød" og kort vesion, så.........Mange andre der ikke deltager får jo også en kort kommentar. ;-)
12/10 13:43
af JørgenVarnæs
vi skal vist bare følge amerikanernes vise råd: "let sleeping dogs lie"
12/10 13:43
af Kim
Stengård > denne er til dig, jeg tænker på alle dine tafstur-problemer (link)
12/10 13:45
af Kim
Dexia på BioP-banen. De har da ellers kun solgt den senere tid, men måske de har set skriften på væggen igen...
12/10 14:00
af collersteen
hvad fanden har folk gang i? (link)
12/10 14:00
af collersteen
men tilsyneladende må det siges at have haft den stikmodsatte effekt... 43% op idag indtil nu
12/10 14:04
af Solsen
Strårup er set gemt bag overskæg og blå briller på metrostationerne :-)
12/10 14:05
af collersteen
aka, prøv du med en løbeseddel om at lisas hund er til salg grundet øk. problemer... måske det kan give 30-40% også....
12/10 14:30
af stengård
Hej Kim... af samme grund har jeg ikke opgraderet til Snow Leopard endnu - de første 3 måneder er der altid en del fejl..
12/10 14:35
af stengård
I Vista's tilfælde dog de første 3 år...
12/10 14:39
af collersteen
tænk at man nogensinde skulle blive glad for at se genmab i 141,5....3 uger før forventet fda approval
12/10 14:42
af Kim
Stengård > Vidste kun du var Mac-tosse, hehe
12/10 14:43
af Kim
aner ikke hvad deres styresystemer hedder
12/10 15:10
af JCBN
jojo, alt stiger, pånær DNO :)
12/10 15:10
af JCBN
selv kære BioP!
12/10 15:20
af stengård
Danmarks dårligste bank
12/10 15:20
af stengård
12/10 15:21
af stengård
man burde klynge en 5-7 stykker af dem op i et træ..til skræk og advarsel
12/10 15:22
af stengård
ren profylakse....
12/10 15:24
af stengård
en hakat i hyttefadet som de reklamerer med... hyttefadet viste sig at være deres egne kunder
12/10 15:25
af stengård
haVkat...
12/10 15:27
af collersteen
det kunne godt ligne en halvstor regning der er på vej til jyske bank...
12/10 15:28
af collersteen
og fuldt fortjent.... man kan bare ikke sælge et "markedsneutralt obligationsprodukt"..... der giver -80% i afkast....
12/10 15:29
af collersteen
ejd.obligationer fremstår jo nærmest som de rene T-bills ved siden af.....
12/10 15:31
af JensHorka
Jeg er enig med AKA her :)
12/10 15:31
af collersteen
nemlig... det klogeste og mest saglige som aka har skrevet meget længe.
12/10 15:35
af stengård
og så bliver de iøvrigt pigesure når de er snuppet med fingrene ned i kagedåsen - sikken en måde at behandle sine kunder på...
12/10 15:36
af JensHorka
ellers rimelig strange børsdag. depotet var oppe med +7% imorges, men SÅ kom der godt nyt fra TSU.... Jeg lærer aldrig at forstår nordmænd..
12/10 15:36
af stengård
patologiske lystløgnere og svindlere hele bundtet...
12/10 15:40
af collersteen
12/10 15:41
af JensHorka
Tak aka, hehe, kan se at coller også er med på den:) - må iøvrigt så set lidt på den profil en dag ved lejlighed :)
12/10 15:43
af JensHorka
så set -> få set, "at forstår" etc... kæft jeg rammer tasterne skævt idag :/
12/10 15:55
af collersteen
så gr jeudan på indkøb.... 1,2 mia
12/10 15:55
af collersteen
12/10 15:55
af collersteen
bl.a. en af Palm-kredsens ejendomme.....
12/10 15:55
af collersteen
Dalgas have...... som blev byttet for 600mio kr med schauman og østerfælled.
12/10 15:56
af collersteen
standvejen 56-58 er noget steen bryde halløj, hvis jeg husker ret.
12/10 15:58
af collersteen
men 5% i afkast lyder ikke ligefrem som noget røverkøb..
12/10 15:58
af collersteen
næh, det må på et eller andet plan verificere nogle værdier i amagers balance.... fordi jeudan deltager vel trods alt næppe i noget karussel
12/10 15:59
af collersteen
bytte bytte købmandshalløj......
Nyeste Først - Ældste Først   Side 143/8419