Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
12/10 15:59 af collersteen |
...selvom det da lugter lidt alligevel
|
|
|
12/10 16:02 af collersteen |
men finansieringen forsvinder jo ikke i de 4 ejendomme som amager har finansieret....
|
|
|
12/10 16:02 af collersteen |
selvom det nok hjælper ldit at Jeudan er låntager... ift. et K/S med Palm og eller bryde.... og vennder
......
|
|
|
12/10 16:05 af collersteen |
|
|
|
12/10 16:18 af collersteen |
5% lyder ikke ligefrem som et distressed sale i mine øjne?.... det er prime nogle af ejendommene..... men alligevel.....
|
|
|
12/10 16:23 af collersteen |
- Det er en helt forkert vurdering, fordi vi har slet ikke haft nogen
relationer det seneste års tid. Vi har haft gode relationer til Amagerbanken i
mange år, men vi har ikke noget i klemme.
|
|
|
12/10 16:23 af collersteen |
jeudan fmd
|
|
12/10 16:25 af Solsen |
Mon Nykredit belåner ejendommene
|
|
12/10 16:29 af Solsen |
win win
|
|
|
12/10 16:33 af collersteen |
cbs ejendommen er på 26.000 kvm.... og blev købt af palm for 650 mio kr....
|
|
|
12/10 16:35 af collersteen |
med den gsn. pris som angivet i meddelelsen bliver det så 585 mio for dalgas have.. ikke ligefrem noget røverkøb
|
|
|
12/10 16:36 af collersteen |
sorry... det var selvfølgelig palm og drengene der solgte dalgas have.... og schaumann der købte.
|
|
|
12/10 16:36 af collersteen |
|
|
|
12/10 16:39 af collersteen |
i forlængelse af det link.... (med schaumann) ligger kursen idag i 2,40..... ganske godt for schaumann holding at få solgt aktier til 9....!
|
|
|
12/10 16:39 af collersteen |
der må vel også komme en meddelelse fra schaumann om salget af dalgas have?
|
|
|
12/10 16:48 af collersteen |
Dagsværdireguleringer af investeringsejendomme og af de dertil knyttede rentesikringsaftaler kan
medføre tab såvel som gevinster i 2. halvår. Kortsigtet tyder markedsforholdene ikke på positive
dagsværdireguleringer f.s.v.a. investeringsejendommen
|
|
|
12/10 16:49 af collersteen |
klip fra schaumann prop 2.kvt. ultimo august...
|
|
|
12/10 16:52 af collersteen |
nu ved vi jo så også med sikkerhed at schaumann, bryde, m.fl. har haft ganske væsentlige engagementer hos amagerbanken.......
|
|
|
12/10 17:04 af fillandkill |
det så ellers gopdt ud, lignede 143 i luk
|
|
12/10 17:10 af Solsen |
Hope so
|
|
|
12/10 17:21 af JensHorka |
hvudden med NEC?
|
|
|
12/10 17:23 af collersteen |
4,22
|
|
|
12/10 17:25 af JensHorka |
Takker, gaps gør mig irriteret, ville være rart hvs den lige havde været i 4.2..
|
|
|
12/10 17:37 af JensHorka |
nevermind den gap-ting det, er alt for sent på dagen til at tænke klart. over& out
|
|
| ||
|
|
12/10 19:27 af collersteen |
hvordan kan have overhovedet have fået job i en bank igen? (link)
|
|
|
12/10 19:27 af collersteen |
man begynder at forstå hvordan pantebrevskarussellen har været mulig...
|
|
12/10 21:07 af karbold |
aften pling
|
|
|
12/10 21:33 af fillandkill |
fuk.. har daytradet og swingtradet og skåret ned så jeg kun har 6 forskellige aktier jeg ikke har lyst til at handle...
|
|
|
12/10 21:33 af fillandkill |
pludselig sidder jeg all in - longtime.. hvad skal jeg bruge al den fritid til:)
|
|
|
12/10 21:34 af fillandkill |
Bedste aktiedag nogensinde idag:)
|
|
|
12/10 21:35 af fillandkill |
he he... pliiing
|
|
12/10 21:35 af karbold |
sluk din computer og nyd livet :-)
|
|
12/10 21:35 af nohope |
Teløk. fotæl noget mere.
|
|
|
12/10 21:35 af collersteen |
det synes jeg du siger hver dag i disse tider fill...?
|
|
|
12/10 21:36 af fillandkill |
hmm.. måske man skulle prøve at slukke den i en måned:) - har slet ikke set det komme, men sidder med de kort jeg har lyst til på hånden nu.
|
|
|
12/10 21:37 af fillandkill |
hvad siger jeg hver dag coller?
|
|
12/10 21:38 af karbold |
fill ligger
m
|
|
12/10 21:39 af karbold |
du i amager siden du har haft din bedste dag?????????
|
|
|
12/10 21:40 af fillandkill |
nej.. overvejde det for 1 måned siden, ved sidste stigning, men kom aldrig med..
|
|
12/10 21:41 af karbold |
ok men tillykke me
d dagen ;-)
|
|
|
12/10 21:42 af fillandkill |
12,5% op idag
|
|
|
12/10 21:42 af fillandkill |
det er mit bedste indtil videre.. har en masse biop i 6, og genmab havde en god dag
|
|
|
12/10 21:42 af fillandkill |
|
|
12/10 21:43 af nohope |
nejs, hvilke papirer ?
|
|
12/10 21:44 af nohope |
OK. Bioporto og Genmab, fint nok.
|
|
|
12/10 21:44 af fillandkill |
siger ham der har genmab og bioP...
|
|
12/10 21:45 af nohope |
Ingen Bioporto, fravælgt for længe, længe siden.
|
|
|
12/10 21:45 af fillandkill |
blev lige smidt af, sagde bare at det da ikke havde været dårligt at være med i amager ,men syntes den var for risikabel
|
|
|
12/10 21:46 af fillandkill |
tja.. har jeg også gjort mange gange, rent held at jeg var inde da cch trak sig, købte og solgte 20.000 af gangen da den lå på 4
|
|
|
12/10 21:47 af fillandkill |
nogen af jer der havde amager idag?
|
