Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/10 21:47
af collersteen
@fill..... "at det er din bedste aktiedag".... det synes du har sagt et par gange nu..... flot.
12/10 21:48
af collersteen
og tillykke
12/10 21:48
af nohope
Sælger p.t. skal bruge penge, solgt Schouw idag, Carl B i sidste uge + reduceret i DB og nogle investforeninger.
12/10 21:50
af fillandkill
tja, har haft et par gode uger pga. bioP og genmab som jeg ligger tungt i, er begyndt at vågne op
12/10 21:51
af fillandkill
men ved ikke helt hvor holdbar BioP er på den korte bane, den har haft nogle ret store udsving
12/10 21:51
af Solsen
fill .... ONCY kan være interessant
12/10 21:52
af fillandkill
har aldrig hørt den før.. bio?
12/10 21:53
af fillandkill
hvad sker der med den Solsen?
12/10 21:53
af Solsen
Har en meget interessant teknologi med noget virus, der forbedrer kemo mv.
12/10 21:54
af fillandkill
den er da godtnok på vej opad..
12/10 21:54
af Solsen
ser ganske interessant ud og den er vågnet
12/10 21:54
af Solsen
marketcap under 200 mln USD
12/10 21:55
af fillandkill
hmm.. jeg har godtnok sat lidt på at dsco tager samme tur, mere forhåbentligt.
12/10 21:55
af Solsen
Skal lige studere den nærmere - god hjemmeside med meget info
12/10 21:55
af fillandkill
hmm
12/10 21:56
af Solsen
alt på eget ansvar :-)
12/10 21:56
af fillandkill
hvad mener du om dsco solsen? hvis du kender den?
12/10 21:56
af fillandkill
du handlede den lige en enkelt dag, men har du set mere på den
12/10 21:57
af Solsen
12/10 21:57
af Solsen
har ikke dsco
12/10 21:57
af Solsen
Har mega mange genmab
12/10 21:58
af Solsen
god nat
12/10 21:58
af fillandkill
ha ha.. har du oprustet i 123?
12/10 23:33
af stengård
formidabelt arbejde Drue... er for træt til at supplere - men du klarer det jo også uden...
13/10 06:35
af Kim
MorgenPling : o) Ser I har passet vores BioP'er godt mens jeg har været i hovedstaden i går :o)) Og til Drue > Superb med BioPorto FAQ :o))
13/10 08:08
af stengård
skiferie -pling
13/10 08:12
af stengård
er der andre der ikek kan komme på .dk ?
13/10 08:14
af Kim
MMorn Stengård. Nej jeg kan heller ikke komme på .dk
13/10 08:15
af Chrisswiss
Ej heller her
13/10 08:22
af Kim
Den er nok gået i baglås i nat ;o)
13/10 08:41
af Hegu
Godt gået drue. :-)
13/10 08:47
af DrueAgurken
Godmorgen... og tak for det. Der mangler sådan en FAQ at henvise til. Den er ikke perfekt eller fejlfri, men det er da en start
13/10 08:53
af Kim
Morn Drue. Synes det er kanon det du har præsteret, og det kan hjælpe os andre til et bedre indblik i div. forkortelser :o))
13/10 08:55
af Kim
Ser ud til potten vil fortsætte op igen i formiddag, med start omkring 10,80 - 11,00
13/10 09:02
af collersteen
nåh ,aka.... dine AMAg ligger til at åbne i 50... flot
13/10 09:03
af Kim
BioP 46 614 10,80 10,80 28 841
13/10 09:05
af collersteen
55...aka.... du er jo rig igen... :)
13/10 09:07
af DrueAgurken
Godmorgen til 11....
13/10 09:08
af Kim
Og godeftermiddag til 12 - 13 :oD
13/10 09:10
af DrueAgurken
Hehe...
13/10 09:12
af Kim
Kronjylland tager pænt i dag, hvor de ellers solgte i går ?????? Kan de bestemme sig mon ?
13/10 09:12
af DrueAgurken
.oO"man burde købe det skrammel mellem 10,70 og 11"
13/10 09:13
af Kim
Arh.... nu får vi vist et lille dyk nedad :o/
13/10 09:13
af DrueAgurken
10,60 og så er vi i 0 igen.....
13/10 09:13
af DrueAgurken
ok, så er det slut med den mulighed...
13/10 09:15
af DrueAgurken
vi brøler i kælderen
13/10 09:21
af DrueAgurken
slut ned det nøleri fra min side... næste gang der kommer sådan et dip, så skal der altså handles på det... det er jo BIOPORTO
13/10 09:21
af Kim
Brøl du bare videre, for NU er vi tilbage i 10,60 igen, hehe. Et par heldige fik lige supp under 10.
13/10 09:22
af Kim
10,70
13/10 09:22
af bmo
Dejligt, at så hurtigt potten viser styrke
Nyeste Først - Ældste Først   Side 145/8419