Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
12/10 21:47 af collersteen |
@fill..... "at det er din bedste aktiedag".... det synes du har sagt et par gange nu..... flot.
|
|
|
12/10 21:48 af collersteen |
og tillykke
|
|
12/10 21:48 af nohope |
Sælger p.t. skal bruge penge, solgt Schouw idag, Carl B i sidste uge + reduceret i DB og nogle investforeninger.
|
|
|
12/10 21:50 af fillandkill |
tja, har haft et par gode uger pga. bioP og genmab som jeg ligger tungt i, er begyndt at vågne op
|
|
|
12/10 21:51 af fillandkill |
men ved ikke helt hvor holdbar BioP er på den korte bane, den har haft nogle ret store udsving
|
|
12/10 21:51 af Solsen |
fill .... ONCY kan være interessant
|
|
|
12/10 21:52 af fillandkill |
har aldrig hørt den før.. bio?
|
|
|
12/10 21:53 af fillandkill |
hvad sker der med den Solsen?
|
|
12/10 21:53 af Solsen |
Har en meget interessant teknologi med noget virus, der forbedrer kemo mv.
|
|
|
12/10 21:54 af fillandkill |
den er da godtnok på vej opad..
|
|
12/10 21:54 af Solsen |
ser ganske interessant ud og den er vågnet
|
|
12/10 21:54 af Solsen |
marketcap under 200 mln USD
|
|
|
12/10 21:55 af fillandkill |
hmm.. jeg har godtnok sat lidt på at dsco tager samme tur, mere forhåbentligt.
|
|
12/10 21:55 af Solsen |
Skal lige studere den nærmere - god hjemmeside med meget info
|
|
|
12/10 21:55 af fillandkill |
hmm
|
|
12/10 21:56 af Solsen |
alt på eget ansvar :-)
|
|
|
12/10 21:56 af fillandkill |
hvad mener du om dsco solsen? hvis du kender den?
|
|
|
12/10 21:56 af fillandkill |
du handlede den lige en enkelt dag, men har du set mere på den
|
|
12/10 21:57 af Solsen |
|
|
12/10 21:57 af Solsen |
har ikke dsco
|
|
12/10 21:57 af Solsen |
Har mega mange genmab
|
|
12/10 21:58 af Solsen |
god
nat
|
|
|
12/10 21:58 af fillandkill |
ha ha.. har du oprustet i 123?
|
|
12/10 23:33 af stengård |
formidabelt arbejde Drue... er for træt til at supplere - men du klarer det jo også uden...
|
|
| ||
|
13/10 06:35 af Kim |
MorgenPling : o) Ser I har passet vores BioP'er godt mens jeg har været i hovedstaden i går :o)) Og til Drue > Superb med BioPorto FAQ :o))
|
|
13/10 08:08 af stengård |
skiferie -pling
|
|
13/10 08:12 af stengård |
er der andre der ikek kan komme på .dk ?
|
|
13/10 08:14 af Kim |
MMorn Stengård. Nej jeg kan heller ikke komme på .dk
|
|
13/10 08:15 af Chrisswiss |
Ej heller her
|
|
13/10 08:22 af Kim |
Den er nok gået i baglås i nat ;o)
|
|
13/10 08:41 af Hegu |
Godt gået drue. :-)
|
|
13/10 08:47 af DrueAgurken |
Godmorgen... og tak for det. Der mangler sådan en FAQ at henvise til. Den er ikke perfekt eller fejlfri, men det er da en start
|
|
13/10 08:53 af Kim |
Morn Drue. Synes det er kanon det du har præsteret, og det kan hjælpe os andre til et bedre indblik i div. forkortelser :o))
|
|
13/10 08:55 af Kim |
Ser ud til potten vil fortsætte op igen i formiddag, med start omkring 10,80 - 11,00
|
|
|
13/10 09:02 af collersteen |
nåh ,aka.... dine AMAg ligger til at åbne i 50... flot
|
|
13/10 09:03 af Kim |
BioP 46 614 10,80 10,80 28 841
|
|
|
13/10 09:05 af collersteen |
55...aka.... du er jo rig igen... :)
|
|
13/10 09:07 af DrueAgurken |
Godmorgen til 11....
|
|
13/10 09:08 af Kim |
Og godeftermiddag til 12 - 13 :oD
|
|
13/10 09:10 af DrueAgurken |
Hehe...
|
|
13/10 09:12 af Kim |
Kronjylland tager pænt i dag, hvor de ellers solgte i går ?????? Kan de bestemme sig mon ?
|
|
13/10 09:12 af DrueAgurken |
.oO"man burde købe det skrammel mellem 10,70 og 11"
|
|
13/10 09:13 af Kim |
Arh.... nu får vi vist et lille dyk nedad :o/
|
|
13/10 09:13 af DrueAgurken |
10,60 og så er vi i 0 igen.....
|
|
13/10 09:13 af DrueAgurken |
ok, så er det slut med den mulighed...
|
|
13/10 09:15 af DrueAgurken |
vi brøler i kælderen
|
|
13/10 09:21 af DrueAgurken |
slut ned det nøleri fra min side... næste gang der kommer sådan et dip, så skal der altså handles på det... det er jo BIOPORTO
|
|
13/10 09:21 af Kim |
Brøl du bare videre, for NU er vi tilbage i 10,60 igen, hehe. Et par heldige fik lige supp under 10.
|
|
13/10 09:22 af Kim |
10,70
|
|
13/10 09:22 af bmo |
Dejligt, at så hurtigt potten viser styrke
|
