Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
13/10 09:23 af Kim |
Stadig Nykredit som kaster i grams
|
|
|
13/10 09:24 af collersteen |
der røg de aka... :-)
|
|
13/10 09:27 af DrueAgurken |
fart på AMA igen...
|
|
|
13/10 09:27 af collersteen |
"The trading king AKA47" er tilbage.....
|
|
|
13/10 09:40 af collersteen |
no problem.. tænkte nok du ville blive glad for den...
|
|
|
13/10 10:28 af Gobe |
Pas på med Aarsleff. ATP har reduceret til 9,99 % og har nu frit slag til at hælde aktier i markedet uden meldepligt for 5%-grænsen.
|
|
13/10 10:38 af kallifs |
Hva f..... sker der med AP...... oppe med 18%.... mærkelig emmission...
|
|
13/10 11:18 af Solsen |
CSB og NEO ligner nogle der skal have 100.000 sks Genmab hver i dag :-)
|
|
13/10 11:47 af Kim |
NU tror jeg DT'erne er ude af BioP... handlen er aftaget meget i formiddagens løb, så mon ikke det skulle lykkes at ende dagen i + alligevel
|
|
13/10 11:49 af johnsen |
Mac bruger: Pas på: (link)
|
|
13/10 11:50 af Kim |
Johnsen den sendte jeg her i går...... du ved at blive gammel ;o)
|
|
13/10 11:51 af kallifs |
Nu kan man købe AP til 165 via t-retter og kursen ligger på 220...... mærkelig emmission....
|
|
13/10 11:51 af johnsen |
kim: følger nok bare ikke med. :-)
|
|
13/10 11:53 af johnsen |
kan også se det meste er i rødt, så der skal nok lukkes ned;-)
|
|
13/10 11:53 af Kim |
hehe, måske :o) Jeg tænkte på Stengård og alle hans tastefejl, det kunne blive fatalt for ham, hehe
|
|
13/10 11:53 af johnsen |
nemlig; var også min tanke ;-)
|
|
13/10 11:54 af Kim |
så åben igen kl. 17, så er Biopotten i grøn igen ;o)
|
|
13/10 11:54 af johnsen |
husk MS udesender opdateringer kl. ca. 19 med mange vigtige
|
|
13/10 11:56 af Kim |
jeg søger det meste i dagens løb ( når nu jeg alligevel er på jobbet ;o) Har forresten fået lejligheden udlejet fra d. 15-10 :oD
|
|
13/10 11:56 af johnsen |
tillykke
|
|
13/10 11:57 af Kim |
Så NU bliver alle kreditorerne glade igen......
|
|
13/10 11:57 af johnsen |
he he
|
|
13/10 11:57 af Kim |
Tak, men det var dælme også et par hårde måneder
|
|
13/10 11:58 af johnsen |
vil jeg godt tro. Er jo dobbelt op
|
|
| ||
|
13/10 11:58 af Kim |
desværre nåede vi at sætte huslejen ned med 500 kr om måneden, men sådan er gamet nok
|
|
13/10 11:59 af Kim |
det primære er at vi nu får 1500 mere ind end da datteren boede der :o)
|
|
13/10 11:59 af johnsen |
man skal heller ikke blive grådig hvis der ikke er basis for det. Det kan i sidste ende blive dyrt
|
|
13/10 12:00 af Kim |
mener nu basis var ok, der er jo nogle som vil have 10 K for mindre rum, så deeeet
|
|
13/10 12:02 af Kim |
og i vores tilfælde er det også et spørgsmål om råderum, da fruen jo pt er på sygedagpenge, hvilket gør at der mangler 5 - 6 K om måneden
|
|
13/10 12:03 af Kim |
sådan noget tærer meget på begge parter, men håber det vender nu igen .o)
|
|
13/10 12:03 af Kim |
Nå men arbejdet kalder desværre igen, så snakkes :o)
|
|
|
13/10 12:29 af collersteen |
så sker der lidt i GES... .som altid (næsten) er det Danske Bank der tager teten... 27,30-27,40 og 109k omsat. Nu mangler vi bare news.
|
|
13/10 13:03 af DrueAgurken |
Efter at være blevet frarøvet den sande spænding i BioPorto leder jeg desperat efter en gang lotto... anyone?
|
|
13/10 13:04 af DrueAgurken |
Og nej tak til Genmab, det er for risky ;-)
|
|
13/10 13:10 af JCBN |
spænding? DNO da :p
|
|
13/10 13:10 af JCBN |
(joke, ik køb dno) ;)
|
|
13/10 13:13 af Kim |
Drue du kan købe 1000 stk Bioscan billigt af mig ;o)
|
|
|
13/10 13:13 af Gobe |
Hvad med Guano, - det bliver HELT VILDT !
|
|
13/10 13:15 af Kim |
Du kan også købe 60 stk Eurovip, og 150.000 stk CISL..... bare sig til, så får du hele lortet for 200 kr
|
|
13/10 13:16 af DrueAgurken |
hahaha
|
|
13/10 13:17 af Kim |
Der skulle ikke grines........ FY
|
|
13/10 13:17 af DrueAgurken |
Guano... kæft det lyder spændende... :-)
|
|
13/10 13:17 af Kim |
Guano ?? er det ikke bare et andet ord for Merde ?
|
|
13/10 13:17 af DrueAgurken |
BioScan... lyder som min helte aktie bioporto... dem tager jeg.:-) Jeg ved forresten hvor det ligger hvis der er nogen der skal ud med nogen
|
|
13/10 13:18 af DrueAgurken |
aggresioner
|
|
13/10 13:21 af Kim |
Det ikke bare ligger Drue, det er BEGRAVET...... Tagtækkervej nr 5
|
|
|
13/10 13:21 af Gobe |
Jeg har en del 2M-aktier. Dem kan du også få billigt. Er træt af at vente på udbytte !
|
|
13/10 13:22 af DrueAgurken |
Tror nu nok det stadig ligger der Kim....
|
|
13/10 13:22 af Kim |
Tror i hvert fald der stadig lugter af det...... ;o)
|
|
13/10 13:22 af DrueAgurken |
De der gamle fallitaktier, bliver de ikke bare strøget i depotet eller hur?
|
