Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/10 09:23
af Kim
Stadig Nykredit som kaster i grams
13/10 09:24
af collersteen
der røg de aka... :-)
13/10 09:27
af DrueAgurken
fart på AMA igen...
13/10 09:27
af collersteen
"The trading king AKA47" er tilbage.....
13/10 09:40
af collersteen
no problem.. tænkte nok du ville blive glad for den...
13/10 10:28
af Gobe
Pas på med Aarsleff. ATP har reduceret til 9,99 % og har nu frit slag til at hælde aktier i markedet uden meldepligt for 5%-grænsen.
13/10 10:38
af kallifs
Hva f..... sker der med AP...... oppe med 18%.... mærkelig emmission...
13/10 11:18
af Solsen
CSB og NEO ligner nogle der skal have 100.000 sks Genmab hver i dag :-)
13/10 11:47
af Kim
NU tror jeg DT'erne er ude af BioP... handlen er aftaget meget i formiddagens løb, så mon ikke det skulle lykkes at ende dagen i + alligevel
13/10 11:49
af johnsen
Mac bruger: Pas på: (link)
13/10 11:50
af Kim
Johnsen den sendte jeg her i går...... du ved at blive gammel ;o)
13/10 11:51
af kallifs
Nu kan man købe AP til 165 via t-retter og kursen ligger på 220...... mærkelig emmission....
13/10 11:51
af johnsen
kim: følger nok bare ikke med. :-)
13/10 11:53
af johnsen
kan også se det meste er i rødt, så der skal nok lukkes ned;-)
13/10 11:53
af Kim
hehe, måske :o) Jeg tænkte på Stengård og alle hans tastefejl, det kunne blive fatalt for ham, hehe
13/10 11:53
af johnsen
nemlig; var også min tanke ;-)
13/10 11:54
af Kim
så åben igen kl. 17, så er Biopotten i grøn igen ;o)
13/10 11:54
af johnsen
husk MS udesender opdateringer kl. ca. 19 med mange vigtige
13/10 11:56
af Kim
jeg søger det meste i dagens løb ( når nu jeg alligevel er på jobbet ;o) Har forresten fået lejligheden udlejet fra d. 15-10 :oD
13/10 11:56
af johnsen
tillykke
13/10 11:57
af Kim
Så NU bliver alle kreditorerne glade igen......
13/10 11:57
af johnsen
he he
13/10 11:57
af Kim
Tak, men det var dælme også et par hårde måneder
13/10 11:58
af johnsen
vil jeg godt tro. Er jo dobbelt op
13/10 11:58
af Kim
desværre nåede vi at sætte huslejen ned med 500 kr om måneden, men sådan er gamet nok
13/10 11:59
af Kim
det primære er at vi nu får 1500 mere ind end da datteren boede der :o)
13/10 11:59
af johnsen
man skal heller ikke blive grådig hvis der ikke er basis for det. Det kan i sidste ende blive dyrt
13/10 12:00
af Kim
mener nu basis var ok, der er jo nogle som vil have 10 K for mindre rum, så deeeet
13/10 12:02
af Kim
og i vores tilfælde er det også et spørgsmål om råderum, da fruen jo pt er på sygedagpenge, hvilket gør at der mangler 5 - 6 K om måneden
13/10 12:03
af Kim
sådan noget tærer meget på begge parter, men håber det vender nu igen .o)
13/10 12:03
af Kim
Nå men arbejdet kalder desværre igen, så snakkes :o)
13/10 12:29
af collersteen
så sker der lidt i GES... .som altid (næsten) er det Danske Bank der tager teten... 27,30-27,40 og 109k omsat. Nu mangler vi bare news.
13/10 13:03
af DrueAgurken
Efter at være blevet frarøvet den sande spænding i BioPorto leder jeg desperat efter en gang lotto... anyone?
13/10 13:04
af DrueAgurken
Og nej tak til Genmab, det er for risky ;-)
13/10 13:10
af JCBN
spænding? DNO da :p
13/10 13:10
af JCBN
(joke, ik køb dno) ;)
13/10 13:13
af Kim
Drue du kan købe 1000 stk Bioscan billigt af mig ;o)
13/10 13:13
af Gobe
Hvad med Guano, - det bliver HELT VILDT !
13/10 13:15
af Kim
Du kan også købe 60 stk Eurovip, og 150.000 stk CISL..... bare sig til, så får du hele lortet for 200 kr
13/10 13:16
af DrueAgurken
hahaha
13/10 13:17
af Kim
Der skulle ikke grines........ FY
13/10 13:17
af DrueAgurken
Guano... kæft det lyder spændende... :-)
13/10 13:17
af Kim
Guano ?? er det ikke bare et andet ord for Merde ?
13/10 13:17
af DrueAgurken
BioScan... lyder som min helte aktie bioporto... dem tager jeg.:-) Jeg ved forresten hvor det ligger hvis der er nogen der skal ud med nogen
13/10 13:18
af DrueAgurken
aggresioner
13/10 13:21
af Kim
Det ikke bare ligger Drue, det er BEGRAVET...... Tagtækkervej nr 5
13/10 13:21
af Gobe
Jeg har en del 2M-aktier. Dem kan du også få billigt. Er træt af at vente på udbytte !
13/10 13:22
af DrueAgurken
Tror nu nok det stadig ligger der Kim....
13/10 13:22
af Kim
Tror i hvert fald der stadig lugter af det...... ;o)
13/10 13:22
af DrueAgurken
De der gamle fallitaktier, bliver de ikke bare strøget i depotet eller hur?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 146/8420