Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Amerikanske aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
13/10 13:23 af renek |
Okay drenge. Så er der en Genmab video oppe i "historien gentager sig" tråden (backtest af data)
|
|
|
13/10 13:24 af Gobe |
Nej det har lange udsigter. Men meget opbyggeligt, når man åbner for E-trade, så er de de første man får øje på.
|
|
|
13/10 13:25 af Gobe |
Men du skal være klar over, at 2M er noget illikvid. Og derfor får du også en 10% rabat på min købskurs.
|
|
|
13/10 13:27 af Gobe |
Fin RK,- kigger lidt på den
|
|
13/10 13:32 af Kim |
Drue > Mine "skam-aktier" står der stadig og jeg ved faktisk ikke om de nogenside forsvinder, men det er nok til skræk og advarsel de er der
|
|
13/10 13:37 af Hya |
GOBE var det ikke os 2 der snakkede om KOA i norge forleden?
|
|
13/10 13:40 af Hya |
aka blir det slet ikke muligt at følge sin langsigtede port mere - hvis man ikke betaler for realtid?
|
|
13/10 13:41 af Hya |
hvor er min henne?
|
|
13/10 13:42 af renek |
Aka+gobe: den slags tager sgu alligevel det meste af formiddagen. Godt man ikke arbejder så meget
|
|
13/10 13:42 af Hya |
ok
|
|
|
13/10 13:44 af Gobe |
Hya, - jo det var os to der diskuterede KOA.
|
|
|
13/10 13:45 af Gobe |
Jeps, - flot arbejde RK. Du også point !
|
|
|
13/10 13:46 af Gobe |
fik
|
|
13/10 13:47 af renek |
Jeg er selvstændig så hvis jeg fyrer mig selv, så er næste stop kontanthjælp :)
|
|
13/10 13:48 af renek |
Ha ha!! Så kommer konen sgu efter dig :D Men jeg skal give den videre, hæ hæ
|
|
13/10 13:49 af renek |
Linket kræver forresten kode?
|
|
|
13/10 13:49 af Gobe |
Det nytter heller ikke RH, - for du får ingen kontanthjælp før du har solgt huset og ophævet pensionsordningerne og pengene er brugt.
|
|
13/10 13:49 af Hya |
GOBE - se kursen idag - den er startet på de mange % OPAD som jeg spåede ville ske! men du ka nå det endnu! he he
|
|
13/10 13:50 af renek |
Gobe: jeg ved det. Hmmm...jeg tror jeg stemmer for SF og borgerløn næste gang :b
|
|
|
13/10 13:52 af Gobe |
Det er da ikke nødvendigt at stemme på SF, når vi har Kristian Jensen, suppleret med en erhvervsfjendtlig regering. ;)
|
|
13/10 13:52 af Hya |
rkhanen borgerløn har været min mærkesag siden jeg var 18 år, nu er det mere øgede førtidspensioner jeg råber efter . . . .
|
|
|
13/10 13:53 af Gobe |
De har allerede udrettet det, som en rød regering vil gennemføre.
|
|
|
13/10 13:54 af Gobe |
Hya det er helt fin, at du mobber mig. Men KOA ligger uden for min interessessfære. ;)
|
|
13/10 13:54 af renek |
ha ha: jeg vil både have borgerløn og førtidspension som en samlet pakke - og 0% i aktieskat naturligvis!!
|
|
| ||
|
13/10 13:58 af Hya |
dem der er arbejds manglende, kan komme her imorgen - og hjælpe med lidt kontorhold
|
|
13/10 13:59 af Hya |
jeg skal dokumentere mine aktiehandler og rengskaber til SKAT for 2006 2007 og 2008
|
|
13/10 13:59 af Hya |
som om jeg ik havde lyst til at lave ALT andet.
|
|
13/10 13:59 af renek |
Jeg trænger til frisk luft. Måske jeg kan klippe græsset?
|
|
13/10 14:00 af Hya |
DET skulle du være velkomment til imens!
|
|
13/10 14:00 af Hya |
kan vel næppe tage mange dage at kopiere nogen 1000 antal handelsbilag pr år og sætte i regneark osv
|
|
|
13/10 14:01 af Gobe |
Hya, - føj for et arbejde, hvis du bare har halvdelen af de handler jeg har begået i denne periode.
|
|
13/10 14:02 af Hya |
GOBE jeg havde flest i 2006 - og ik så mange i 2008 hvor jeg lå kontant en stor del af året - men alligevel . . . . .FØJ for en opgave
|
|
13/10 14:02 af renek |
Wow-high frequency trading må man sige
|
|
|
13/10 14:03 af collersteen |
Hya, lav et par små "test" og smid ind imellem nogle af bilagene.... så du bagefter kan se at TS overhovedet har genemgået dem.
|
|
|
13/10 14:03 af Gobe |
Har du ikke mulighed for at trække historiske handler ved din mægler. Både e-trade og Handelsbanken har det.
|
|
13/10 14:04 af Hya |
er Nordnet depotet og desværre også det hvor jeg hyper daytrader indimellem
|
|
13/10 14:04 af Hya |
men positivt set - så er det jo også heldigt - så jeg ik kommer i kambulage med over 3 års skatteregler osv
|
|
13/10 14:05 af Hya |
oh HELDIGVIS så daytrader jeg ikke de aktier jeg ligger long i - i det depot - så lidt smart adskildt er det altså - ved ik at skylle krydse
|
|
13/10 14:06 af Hya |
depoter
|
|
|
13/10 14:08 af Gobe |
Men er du ikke i klemme efter FIFO-reglerne ?
|
|
13/10 14:10 af Hya |
slet ikke - fordi bankerne i dk jo har indberettet de depoter - og det er tjekket - så det er kun klejnekassen fra nordnet de ik har
|
|
13/10 14:10 af Hya |
og der har jeg nemlig været opmærksom på ikke at trade i de aktier jeg har i de andre depoter
|
|
13/10 14:11 af Hya |
for ellers kunne det jo blive bøvlet
|
|
|
13/10 14:12 af Gobe |
Jamen går det FIFO ikke på tværs af samtlige depoter ? Dog ikke pensionsdepoter.
|
|
13/10 14:14 af renek |
AKA: hvad sker der egentlig med PI.dk? Den har været nede siden igår?
|
|
13/10 14:15 af renek |
Okay tak skal du have.
|
|
13/10 14:17 af Kim |
Skal vi så sende en bårebukét på fredag ?
|
|
|
13/10 14:24 af collersteen |
|
|
|
13/10 14:24 af collersteen |
27.3... og 5mio før skat
|
|
13/10 15:04 af DrueAgurken |
BioGaia? Kan de noget?
|
