Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/10 13:23
af renek
Okay drenge. Så er der en Genmab video oppe i "historien gentager sig" tråden (backtest af data)
13/10 13:24
af Gobe
Nej det har lange udsigter. Men meget opbyggeligt, når man åbner for E-trade, så er de de første man får øje på.
13/10 13:25
af Gobe
Men du skal være klar over, at 2M er noget illikvid. Og derfor får du også en 10% rabat på min købskurs.
13/10 13:27
af Gobe
Fin RK,- kigger lidt på den
13/10 13:32
af Kim
Drue > Mine "skam-aktier" står der stadig og jeg ved faktisk ikke om de nogenside forsvinder, men det er nok til skræk og advarsel de er der
13/10 13:37
af Hya
GOBE var det ikke os 2 der snakkede om KOA i norge forleden?
13/10 13:40
af Hya
aka blir det slet ikke muligt at følge sin langsigtede port mere - hvis man ikke betaler for realtid?
13/10 13:41
af Hya
hvor er min henne?
13/10 13:42
af renek
Aka+gobe: den slags tager sgu alligevel det meste af formiddagen. Godt man ikke arbejder så meget
13/10 13:42
af Hya
ok
13/10 13:44
af Gobe
Hya, - jo det var os to der diskuterede KOA.
13/10 13:45
af Gobe
Jeps, - flot arbejde RK. Du også point !
13/10 13:46
af Gobe
fik
13/10 13:47
af renek
Jeg er selvstændig så hvis jeg fyrer mig selv, så er næste stop kontanthjælp :)
13/10 13:48
af renek
Ha ha!! Så kommer konen sgu efter dig :D Men jeg skal give den videre, hæ hæ
13/10 13:49
af renek
Linket kræver forresten kode?
13/10 13:49
af Gobe
Det nytter heller ikke RH, - for du får ingen kontanthjælp før du har solgt huset og ophævet pensionsordningerne og pengene er brugt.
13/10 13:49
af Hya
GOBE - se kursen idag - den er startet på de mange % OPAD som jeg spåede ville ske! men du ka nå det endnu! he he
13/10 13:50
af renek
Gobe: jeg ved det. Hmmm...jeg tror jeg stemmer for SF og borgerløn næste gang :b
13/10 13:52
af Gobe
Det er da ikke nødvendigt at stemme på SF, når vi har Kristian Jensen, suppleret med en erhvervsfjendtlig regering. ;)
13/10 13:52
af Hya
rkhanen borgerløn har været min mærkesag siden jeg var 18 år, nu er det mere øgede førtidspensioner jeg råber efter . . . .
13/10 13:53
af Gobe
De har allerede udrettet det, som en rød regering vil gennemføre.
13/10 13:54
af Gobe
Hya det er helt fin, at du mobber mig. Men KOA ligger uden for min interessessfære. ;)
13/10 13:54
af renek
ha ha: jeg vil både have borgerløn og førtidspension som en samlet pakke - og 0% i aktieskat naturligvis!!
13/10 13:58
af Hya
dem der er arbejds manglende, kan komme her imorgen - og hjælpe med lidt kontorhold
13/10 13:59
af Hya
jeg skal dokumentere mine aktiehandler og rengskaber til SKAT for 2006 2007 og 2008
13/10 13:59
af Hya
som om jeg ik havde lyst til at lave ALT andet.
13/10 13:59
af renek
Jeg trænger til frisk luft. Måske jeg kan klippe græsset?
13/10 14:00
af Hya
DET skulle du være velkomment til imens!
13/10 14:00
af Hya
kan vel næppe tage mange dage at kopiere nogen 1000 antal handelsbilag pr år og sætte i regneark osv
13/10 14:01
af Gobe
Hya, - føj for et arbejde, hvis du bare har halvdelen af de handler jeg har begået i denne periode.
13/10 14:02
af Hya
GOBE jeg havde flest i 2006 - og ik så mange i 2008 hvor jeg lå kontant en stor del af året - men alligevel . . . . .FØJ for en opgave
13/10 14:02
af renek
Wow-high frequency trading må man sige
13/10 14:03
af collersteen
Hya, lav et par små "test" og smid ind imellem nogle af bilagene.... så du bagefter kan se at TS overhovedet har genemgået dem.
13/10 14:03
af Gobe
Har du ikke mulighed for at trække historiske handler ved din mægler. Både e-trade og Handelsbanken har det.
13/10 14:04
af Hya
er Nordnet depotet og desværre også det hvor jeg hyper daytrader indimellem
13/10 14:04
af Hya
men positivt set - så er det jo også heldigt - så jeg ik kommer i kambulage med over 3 års skatteregler osv
13/10 14:05
af Hya
oh HELDIGVIS så daytrader jeg ikke de aktier jeg ligger long i - i det depot - så lidt smart adskildt er det altså - ved ik at skylle krydse
13/10 14:06
af Hya
depoter
13/10 14:08
af Gobe
Men er du ikke i klemme efter FIFO-reglerne ?
13/10 14:10
af Hya
slet ikke - fordi bankerne i dk jo har indberettet de depoter - og det er tjekket - så det er kun klejnekassen fra nordnet de ik har
13/10 14:10
af Hya
og der har jeg nemlig været opmærksom på ikke at trade i de aktier jeg har i de andre depoter
13/10 14:11
af Hya
for ellers kunne det jo blive bøvlet
13/10 14:12
af Gobe
Jamen går det FIFO ikke på tværs af samtlige depoter ? Dog ikke pensionsdepoter.
13/10 14:14
af renek
AKA: hvad sker der egentlig med PI.dk? Den har været nede siden igår?
13/10 14:15
af renek
Okay tak skal du have.
13/10 14:17
af Kim
Skal vi så sende en bårebukét på fredag ?
13/10 14:24
af collersteen
13/10 14:24
af collersteen
27.3... og 5mio før skat
13/10 15:04
af DrueAgurken
BioGaia? Kan de noget?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 147/8420