Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/10 15:07
af collersteen
Hendrikus Hubertus Franciscus Stienstra har endvidere meddelt os, at hans personlige ejerandel i Genmab A/S er 890.000 aktier, hvilke
13/10 15:07
af collersteen
13/10 15:09
af JCBN
det er jo en del
13/10 15:12
af JCBN
:p
13/10 15:16
af collersteen
mon ikke det er en der før eller siden har haft en eler anden relation til Go capital?
13/10 15:32
af fillandkill
skulle sådan en storaktionærmeddelelse ikke rykke lidt ved kursen?
13/10 15:41
af fillandkill
ja... kender ham jo heller ikke, havde jo selvfølgelig været bedre om det var gsi, eller en tilsvarende
13/10 15:41
af fillandkill
men alt andet lige, da et rart signal i de her tider
13/10 15:43
af fillandkill
ja... jeg har væddet en kasse øl at vi kommer over 300 inden nytår:)
13/10 15:44
af fillandkill
men et eller andet sted, så synes jeg brikkerne begynder at falde på plads, og forhåbentlig ser vi en godkendelse, så sker der ting & sager
13/10 15:45
af fillandkill
Tillykke iøvrigt med amagerbanken, kom du ud i 58?
13/10 15:46
af fillandkill
kan man fristes til at sige tiltrængt?
13/10 15:48
af fillandkill
tja.. sad og overvejde den i går eftermiddags, men turde ikke røre den.. nok mest fordi jeg var på arbejde idag, bryder mig ikke om det ha
13/10 15:49
af fillandkill
handicap
13/10 15:52
af fillandkill
præcis.. jeg forstod den heller ikke igår, så i snakkede om det, men brugte nok tiden forkert der.. ellers tror jeg måske jeg var hoppet på
13/10 15:56
af collersteen
alternativt kan man ligge og lege "market maker" ligesom HQD... idag har de hentet 27k på den..... og igår var det 16k....
13/10 15:58
af collersteen
54973 stk frem og tilbage......totalt over 2 dage... og vel aldrig en eksponeringpå mere end et par tusinde stk....
13/10 16:14
af fillandkill
er det ikke nok at være akademiker/klog nok?
13/10 16:19
af fillandkill
hmm.. hvis det er det der afgør det, så er det da rart at vide at jeg er ligeså klog/dum som en akademiker.. :)
13/10 16:28
af fillandkill
and rising
13/10 16:29
af fillandkill
jo.. lad os det, og så klasker vi fra nu, og til juleaften
13/10 16:30
af fillandkill
hvad sker der for folk... der er lusk i det..
13/10 16:32
af fillandkill
så.. nu harj eg købt lidt i 140,5
13/10 16:36
af fillandkill
bliver et spændende luk i genmab
13/10 16:39
af fillandkill
skal vi ha et raskt væddemål? jeg siger 144, og skyder lidt højt..
13/10 16:41
af fillandkill
glæder mig til at vinde 3 virtuelle flasker zinfandel
13/10 16:43
af fillandkill
det vil jeg se frem til
13/10 16:43
af fillandkill
kommer d 1 november:)
13/10 16:44
af fillandkill
tænkte over det rally der er til luk sommetider, og forstår det simpelt hen ik.
13/10 16:44
af fillandkill
igår var temmelig mange enige om at handle i 143, hvordan kommer det så hurtigt ned i 141,75
13/10 16:45
af Solsen
De er vilde på købersiden
13/10 16:45
af fillandkill
puuhhh, du er jo ved at blive pessimist af at være genmabaktionær
13/10 16:45
af Solsen
CDV har bare lidt rigeligt til salg !
13/10 16:47
af Solsen
De lukker ikke højt - de skal have flere i morgen
13/10 16:48
af Solsen
I lige måde
13/10 16:48
af Solsen
Tæller dagene :-)
13/10 16:49
af Solsen
Håber sq det er slut med havregrød
13/10 16:52
af fillandkill
19 777 141,75 141,75 25 158
13/10 16:52
af Solsen
120000 vil købe i 142
13/10 16:52
af fillandkill
det var det her jeg ikke forstod, når alle de købere kører op og ned, som igår fra 143 til 141,75,
13/10 16:53
af fillandkill
shit... så vinder aka:)
13/10 16:53
af Solsen
58000 i salg
13/10 16:53
af Solsen
vildt
13/10 16:53
af Solsen
120000 i salg
13/10 16:53
af collersteen
120k.... der bliver ryddet godt ud i behodningerne nu.... det lover godt.
13/10 16:53
af Solsen
yes lad cdv få solgt ud
13/10 16:54
af collersteen
(hvis i er i tvivl... er det mig der sørger for at den lukker i 142... så aka vinder sin vin...)
13/10 16:54
af fillandkill
det ville være fint..
13/10 16:54
af fillandkill
det er sgu typisk... 2 mod 1
13/10 16:54
af Solsen
hvem hælper ham mon
Nyeste Først - Ældste Først   Side 148/8420