Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Amerikanske aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
13/10 15:07 af collersteen |
Hendrikus Hubertus Franciscus Stienstra har endvidere meddelt os, at hans
personlige ejerandel i Genmab A/S er 890.000 aktier, hvilke
|
|
|
13/10 15:07 af collersteen |
|
|
13/10 15:09 af JCBN |
det er jo en del
|
|
13/10 15:12 af JCBN |
:p
|
|
|
13/10 15:16 af collersteen |
mon ikke det er en der før eller siden har haft en eler anden relation til Go capital?
|
|
|
13/10 15:32 af fillandkill |
skulle sådan en storaktionærmeddelelse ikke rykke lidt ved kursen?
|
|
|
13/10 15:41 af fillandkill |
ja... kender ham jo heller ikke, havde jo selvfølgelig været bedre om det var gsi, eller en tilsvarende
|
|
|
13/10 15:41 af fillandkill |
men alt andet lige, da et rart signal i de her tider
|
|
|
13/10 15:43 af fillandkill |
ja... jeg har væddet en kasse øl at vi kommer over 300 inden nytår:)
|
|
|
13/10 15:44 af fillandkill |
men et eller andet sted, så synes jeg brikkerne begynder at falde på plads, og forhåbentlig ser vi en godkendelse, så sker der ting & sager
|
|
|
13/10 15:45 af fillandkill |
Tillykke iøvrigt med amagerbanken, kom du ud i 58?
|
|
|
13/10 15:46 af fillandkill |
kan man fristes til at sige tiltrængt?
|
|
|
13/10 15:48 af fillandkill |
tja.. sad og overvejde den i går eftermiddags, men turde ikke røre den.. nok mest fordi jeg var på arbejde idag, bryder mig ikke om det ha
|
|
|
13/10 15:49 af fillandkill |
handicap
|
|
|
13/10 15:52 af fillandkill |
præcis.. jeg forstod den heller ikke igår, så i snakkede om det, men brugte nok tiden forkert der.. ellers tror jeg måske jeg var hoppet på
|
|
|
13/10 15:56 af collersteen |
alternativt kan man ligge og lege "market maker" ligesom HQD... idag har de hentet 27k på den..... og igår var det 16k....
|
|
|
13/10 15:58 af collersteen |
54973 stk frem og tilbage......totalt over 2 dage... og vel aldrig en eksponeringpå mere end et par tusinde stk....
|
|
|
13/10 16:14 af fillandkill |
er det ikke nok at være akademiker/klog nok?
|
|
|
13/10 16:19 af fillandkill |
hmm.. hvis det er det der afgør det, så er det da rart at vide at jeg er ligeså klog/dum som en akademiker.. :)
|
|
|
13/10 16:28 af fillandkill |
and rising
|
|
|
13/10 16:29 af fillandkill |
jo.. lad os det, og så klasker vi fra nu, og til juleaften
|
|
|
13/10 16:30 af fillandkill |
hvad sker der for folk... der er lusk i det..
|
|
|
13/10 16:32 af fillandkill |
så.. nu harj eg købt lidt i 140,5
|
|
|
13/10 16:36 af fillandkill |
bliver et spændende luk i genmab
|
|
| ||
|
|
13/10 16:39 af fillandkill |
skal vi ha et raskt væddemål? jeg siger 144, og skyder lidt højt..
|
|
|
13/10 16:41 af fillandkill |
glæder mig til at vinde 3 virtuelle flasker zinfandel
|
|
|
13/10 16:43 af fillandkill |
det vil jeg se frem til
|
|
|
13/10 16:43 af fillandkill |
kommer d 1 november:)
|
|
|
13/10 16:44 af fillandkill |
tænkte over det rally der er til luk sommetider, og forstår det simpelt hen ik.
|
|
|
13/10 16:44 af fillandkill |
igår var temmelig mange enige om at handle i 143, hvordan kommer det så hurtigt ned i 141,75
|
|
13/10 16:45 af Solsen |
De er vilde på købersiden
|
|
|
13/10 16:45 af fillandkill |
puuhhh, du er jo ved at blive pessimist af at være genmabaktionær
|
|
13/10 16:45 af Solsen |
CDV har bare lidt rigeligt til salg !
|
|
13/10 16:47 af Solsen |
De lukker ikke højt - de skal have flere i morgen
|
|
13/10 16:48 af Solsen |
I lige måde
|
|
13/10 16:48 af Solsen |
Tæller dagene :-)
|
|
13/10 16:49 af Solsen |
Håber sq det er slut med havregrød
|
|
|
13/10 16:52 af fillandkill |
19 777 141,75
141,75 25 158
|
|
13/10 16:52 af Solsen |
120000 vil købe i 142
|
|
|
13/10 16:52 af fillandkill |
det var det her jeg ikke forstod, når alle de købere kører op og ned, som igår fra 143 til 141,75,
|
|
|
13/10 16:53 af fillandkill |
shit... så vinder aka:)
|
|
13/10 16:53 af Solsen |
58000 i salg
|
|
13/10 16:53 af Solsen |
vildt
|
|
13/10 16:53 af Solsen |
120000 i salg
|
|
|
13/10 16:53 af collersteen |
120k.... der bliver ryddet godt ud i behodningerne nu.... det lover godt.
|
|
13/10 16:53 af Solsen |
yes lad cdv få solgt ud
|
|
|
13/10 16:54 af collersteen |
(hvis i er i tvivl... er det mig der sørger for at den lukker i 142... så aka vinder sin vin...)
|
|
|
13/10 16:54 af fillandkill |
det ville være fint..
|
|
|
13/10 16:54 af fillandkill |
det er sgu typisk... 2 mod 1
|
|
13/10 16:54 af Solsen |
hvem hælper ham mon
|
