Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/10 16:55
af fillandkill
coller og aka har lavet en alliance
13/10 16:56
af Solsen
CSB købte godt 80K
13/10 16:56
af jobono
GEN slutter i 0,0% Det er en stor sejr!
13/10 16:57
af fillandkill
snarere 100
13/10 16:57
af Solsen
Lad os håbe CDV har solgt ud - længe siden vi har set en så stor oms. i lukkeauktionen
13/10 16:58
af Solsen
Ja tæt på 100K
13/10 16:58
af fillandkill
kan ikke mindes det, bare øv den ik kom i 144
13/10 16:59
af Solsen
luk i 141,75 - hvad var væddemålet
13/10 16:59
af grammie
var der nogen der fulgte luk? Var kursen styret til at lukke i 141.75=0%=åbning?
13/10 16:59
af fillandkill
Aka kom tættest på, som den gode taber jeg er, forlader jeg omgående øen:)
13/10 17:00
af fillandkill
142 til aka og mig i 144
13/10 17:00
af fillandkill
men det ser lovende ud...
13/10 17:01
af Solsen
Er det em hammer der bliver på chartet
13/10 17:01
af jobono
RB-Børsen: Den hollandske investor anser købet af GEN-aktier som en langsigtet investering. Mener at GEN bliver et succesfuldt biotekselskab
13/10 17:01
af Solsen
Ingen nyhed :-)
13/10 17:01
af grammie
Det er en grim Dragonfly Doji/hanging ma n
13/10 17:01
af grammie
13/10 17:02
af CHjort
Solsen, en hammer skal vre på bunden.
13/10 17:02
af CHjort
grammie, det kan ikke være en hangingman
13/10 17:02
af Solsen
ok så klog er jeg
13/10 17:03
af grammie
hvorfor ikke hanging man? Fordi luk=åbning? hvad med dragonfly doji?
13/10 17:04
af jobono
Den hollandske investor har primært investeret på ejendomsmarkedet, oplyses det ...
13/10 17:05
af CHjort
Hangingman skal være på en top af en trend. Kort mellem ell. lang er ligegyldigt.
13/10 17:05
af CHjort
tail skal være 2/3 del af krop
13/10 17:05
af Solsen
13/10 17:06
af Solsen
Det er da en hammer :-) eller noget i den stil
13/10 17:06
af grammie
er vi da ikke på en top af en 7-dages trend?
13/10 17:09
af CHjort
Vi fik en hammer den dag den gik i 121,25
13/10 17:09
af Solsen
ok - faldende marked mangler...
13/10 17:09
af CHjort
;0)
13/10 17:10
af CHjort
Det ligner mere en reversal pattern, men her mangler vi lige de næste par dage
13/10 17:11
af Solsen
usch jeg gyser nå du siger det
13/10 17:11
af grammie
Det her ligner GEN - men skal bekræftes: (link)
13/10 17:12
af CHjort
Now uU R talking ;0)
13/10 17:13
af grammie
Det passer med at vi har ramt den faldende trendlinie på et-års chartet
13/10 17:15
af Solsen
Tror blot at investorerne vil positionere sig uanset linier :-)
13/10 17:16
af Solsen
Men at en modstandslinie selvfølgelig skal bruges til akk umulering
13/10 17:18
af CHjort
Du akkumulerer ikke v. modstands men support. ell. brud og test af modstand
13/10 17:20
af Solsen
Det kommer da an på om man køber og vil købe mange
13/10 17:21
af CHjort
Eller v. brud af MA og så en test- hvor MA nu peger op
13/10 17:21
af Solsen
Som storkøber ville det være vanvittiigt at købe sig gennem en modstand uden akkumulering
13/10 17:22
af Solsen
Derfor venter de her - og så får vi IHS med target 155-160
13/10 17:23
af CHjort
storkunder er nødt til at handle når der er bud/udbud så her betyder det intet om trenden er op eller ned- og vores linier betyder nada
13/10 17:24
af Solsen
Spændende i morgen om NEO og CSB vil have flere og om CDV er færdig - sidstnævte lignede ikke tilfældet
13/10 17:24
af CHjort
Vi vil bare helst følge elefanten frem for den lille mus
13/10 17:25
af Solsen
ses TA venner :-)
13/10 17:25
af CHjort
Tjau.... ;0)
13/10 20:12
af karbold
aften pling
13/10 20:51
af smedegaard
test windows 7 google chrome
13/10 21:47
af karbold
er dette forum også lukket ,så må man jo gå på EI ;-)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 149/8420