Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Amerikanske aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
13/10 16:55 af fillandkill |
coller og aka har lavet en alliance
|
|
13/10 16:56 af Solsen |
CSB købte godt 80K
|
|
13/10 16:56 af jobono |
GEN slutter i 0,0% Det er en stor sejr!
|
|
|
13/10 16:57 af fillandkill |
snarere 100
|
|
13/10 16:57 af Solsen |
Lad os håbe CDV har solgt ud - længe siden vi har set en så stor oms. i lukkeauktionen
|
|
13/10 16:58 af Solsen |
Ja tæt på 100K
|
|
|
13/10 16:58 af fillandkill |
kan ikke mindes det, bare øv den ik kom i 144
|
|
13/10 16:59 af Solsen |
luk i 141,75 - hvad var væddemålet
|
|
|
13/10 16:59 af grammie |
var der nogen der fulgte luk? Var kursen styret til at lukke i 141.75=0%=åbning?
|
|
|
13/10 16:59 af fillandkill |
Aka kom tættest på, som den gode taber jeg er, forlader jeg omgående øen:)
|
|
|
13/10 17:00 af fillandkill |
142 til aka og mig i 144
|
|
|
13/10 17:00 af fillandkill |
men det ser lovende ud...
|
|
13/10 17:01 af Solsen |
Er det em hammer der bliver på chartet
|
|
13/10 17:01 af jobono |
RB-Børsen: Den hollandske investor anser købet af GEN-aktier som en langsigtet investering. Mener at GEN bliver et succesfuldt biotekselskab
|
|
13/10 17:01 af Solsen |
Ingen nyhed :-)
|
|
|
13/10 17:01 af grammie |
Det er en grim Dragonfly Doji/hanging ma
n
|
|
|
13/10 17:01 af grammie |
|
|
13/10 17:02 af CHjort |
Solsen, en hammer skal vre på bunden.
|
|
13/10 17:02 af CHjort |
grammie, det kan ikke være en hangingman
|
|
13/10 17:02 af Solsen |
ok så klog er jeg
|
|
|
13/10 17:03 af grammie |
hvorfor ikke hanging man? Fordi luk=åbning? hvad med
dragonfly doji?
|
|
13/10 17:04 af jobono |
Den hollandske investor har primært investeret på ejendomsmarkedet, oplyses det ...
|
|
13/10 17:05 af CHjort |
Hangingman skal være på en top af en trend. Kort mellem ell. lang er ligegyldigt.
|
|
13/10 17:05 af CHjort |
tail skal være 2/3 del af krop
|
|
| ||
|
13/10 17:05 af Solsen |
|
|
13/10 17:06 af Solsen |
Det er da en hammer :-) eller noget i den stil
|
|
|
13/10 17:06 af grammie |
er vi da ikke på en top af en 7-dages trend?
|
|
13/10 17:09 af CHjort |
Vi fik en hammer den dag den gik i 121,25
|
|
13/10 17:09 af Solsen |
ok - faldende marked mangler...
|
|
13/10 17:09 af CHjort |
;0)
|
|
13/10 17:10 af CHjort |
Det ligner mere en reversal pattern, men her mangler vi lige de næste par dage
|
|
13/10 17:11 af Solsen |
usch jeg gyser nå du siger det
|
|
|
13/10 17:11 af grammie |
Det her ligner
GEN - men skal bekræftes: (link)
|
|
13/10 17:12 af CHjort |
Now uU R talking ;0)
|
|
|
13/10 17:13 af grammie |
Det passer med at vi har ramt den faldende trendlinie på et-års chartet
|
|
13/10 17:15 af Solsen |
Tror blot at investorerne vil positionere sig uanset linier :-)
|
|
13/10 17:16 af Solsen |
Men at en modstandslinie selvfølgelig skal bruges til akk
umulering
|
|
13/10 17:18 af CHjort |
Du akkumulerer ikke v. modstands men support. ell. brud og test af modstand
|
|
13/10 17:20 af Solsen |
Det kommer da an på om man køber og vil købe mange
|
|
13/10 17:21 af CHjort |
Eller v. brud af MA og så en test- hvor MA nu peger op
|
|
13/10 17:21 af Solsen |
Som storkøber ville det være vanvittiigt at købe sig gennem en modstand uden akkumulering
|
|
13/10 17:22 af Solsen |
Derfor venter de her - og så får vi IHS med target 155-160
|
|
13/10 17:23 af CHjort |
storkunder er nødt til at handle når der er bud/udbud så her betyder det intet om trenden er op eller ned- og vores linier betyder nada
|
|
13/10 17:24 af Solsen |
Spændende i morgen om NEO og CSB vil have flere og om CDV er færdig - sidstnævte lignede ikke tilfældet
|
|
13/10 17:24 af CHjort |
Vi vil bare helst følge elefanten frem for den lille mus
|
|
13/10 17:25 af Solsen |
ses TA venner :-)
|
|
13/10 17:25 af CHjort |
Tjau.... ;0)
|
|
13/10 20:12 af karbold |
aften pling
|
|
13/10 20:51 af smedegaard |
test windows 7 google chrome
|
|
13/10 21:47 af karbold |
er dette forum også lukket ,så må man jo gå på EI ;-)
|
