Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
13/10 22:10 af DrueAgurken |
Tirsdag i efterårsferien, og alle har deres børn hjemme... man trænger ikke til andet end at se tv og sove... men i morgen er endnu en dag..
|
|
13/10 22:14 af karbold |
DU HAR NOK RET DRUE det har jo osse været en stille dag idag (gen ges bio dno )men i morgen ;-)
|
|
13/10 22:38 af karbold |
ja nu mangler vi bare den net tilslutning og finansering
|
|
13/10 22:44 af karbold |
godnat her fra
|
|
13/10 23:15 af StBr |
g'aften
|
|
13/10 23:16 af StBr |
Åhh lidt - Var slet ikke klar over at du var til at provokere
|
|
13/10 23:16 af StBr |
Der kommer både det ene og det andet med det vuns, bare man sender en mail :-)
|
|
13/10 23:17 af StBr |
Har lige puttet knægten, og er lige ved at fyre den første bug af til samlingen
|
|
13/10 23:18 af StBr |
Når bare enden er god er alting godt
|
|
13/10 23:19 af StBr |
Det ser da godt ud, og det er blevet mere overskueligt, men der udestår også meget før man dækker 80% af brugerne 100%
|
|
13/10 23:20 af StBr |
Der er stadig mange timers udvikling i det, men det ser rigtigt ud det der er, og det giver et godt afsæt for at lave mere
|
|
13/10 23:21 af StBr |
Men der går nok et par dage før du kan slænge dig hele dagen på divaneseren mens kuglerne ruller ind af sig selv :-)
|
|
13/10 23:23 af StBr |
Jeg så lidt rt på USA til aften - det så ganske overbevisende ud. Bliver spændende at se lidt i morgen omkring åbningen, hvis søn giver lov
|
|
13/10 23:24 af StBr |
Mine svar er vel bare forsmag på hvad der venter på fredag - du har jo heldigvis helt til kl. 23:59:59, før du slipper det løs :-)
|
|
13/10 23:26 af StBr |
Med lidt hensigtsmæssig prioritering, så de "rigtige" bugs klaskes først, bliver det ganske fint til fredag. Så skal i bare have data fra
|
|
13/10 23:26 af StBr |
.dk over
|
|
13/10 23:28 af StBr |
Håber ikke det driller som det plejer at drille mig når jeg "bare lige"skal flytte data. Jeg synes altid jeg render ind i noget uforudset
|
|
|
13/10 23:28 af Zip |
Er trade funktionen implementeret nu i .com? Jeg forstaar ikke helt "Trade" tab pagen generelt. For mig er det "bare" en stock screener??
|
|
|
13/10 23:29 af Zip |
ikkke at det ikke kan bruges, men jeg kan bare ikke finde nogen steder hvor man koeber/saelger aktier
|
|
13/10 23:31 af StBr |
Jeg satser på at aka svarer på det om lidt......
|
|
|
13/10 23:32 af Zip |
Jeg synes jeg laeste et eller andet sted at det var paa plads nu med real time etc.
|
|
|
13/10 23:33 af Zip |
ok - jeg checker ind
over weekenden saa
|
|
13/10 23:35 af StBr |
Aka, har i en IE7 i tester på?
|
|
13/10 23:39 af StBr |
Den kommer i nok til at kigge på i morgen - jeg bugger lige en lille showstopper derpå
|
|
| ||
|
13/10 23:43 af JCBN |
har IE7 og vista 64bit... PI kører smooth
|
|
13/10 23:45 af StBr |
Jeg forstår heller ikke han piver - det ere kun Firefox på 64-bit Vista der har nykker
|
|
13/10 23:46 af JCBN |
aka skal have noget at pive over, nu hvor GEN flyver
|
|
13/10 23:46 af JCBN |
;)
|
|
13/10 23:47 af JCBN |
nææh, det kan ik siges nok hvor super flot et stykke arbejde det er, det i har gang i her, stolt over at være med fra start
|
|
13/10 23:47 af JCBN |
omend, som amatøren :p
|
|
13/10 23:47 af StBr |
Jeg har testet IE8, Chrome of Safari på 64-bit Vista uden problemer, og 64-bit Firefox på Linux også uden problemer, så det er ikke så galt
|
|
13/10 23:49 af StBr |
Det var vel nærmest et lucky punch at jeg fandt noget jeg kunne klage på
|
|
13/10 23:50 af JCBN |
næææh, nisser... så er det snart jul
|
|
13/10 23:50 af JCBN |
kommer der så små snefnug over hele skærmen her på PI
|
|
13/10 23:50 af StBr |
Nisser, er det ikek sådan nogle man ikke kan se er til stede?
|
|
13/10 23:52 af JCBN |
og plusserne i mit depot.... puff, væk
|
|
13/10 23:52 af StBr |
Og nederlag til Patriots?!
|
|
|
13/10 23:53 af collersteen |
Det var en fantastisk weekend.....
|
|
13/10 23:54 af StBr |
I den retning har jeg ingen skrupler. Jeg har 4 søskende, så jeg har været i den hårde skole
|
|
|
13/10 23:55 af collersteen |
Pitten vandt..... andet har jeg ikke at sige...
|
|
|
13/10 23:56 af collersteen |
resten er jo trivialiteter... og der er mange andre over dig på listen...... ;)
|
|
13/10 23:56 af StBr |
Der er lidt forsvindingsnisse over dig aka ;-) ... Kan du sove godt
|
|
|
13/10 23:58 af collersteen |
jamen i lige måde aka.....
|
|
|
14/10 00:08 af collersteen |
lidt nyt fra TopoTarget her ved den ny dags begyndelse.. (link)
|
|
|
14/10 00:08 af collersteen |
Produktionen af Totect er igang igen
|
|
|
14/10 00:10 af collersteen |
det er da ok nyt...... ca.14dage siden at meddelelsen om stoppet kom
|
|
14/10 08:07 af Hegu |
God morgen.....hvor finder jeg indlæg om NEC og QEC fra dk norgesdebat?
|
|
14/10 08:32 af DrueAgurken |
morgens
|
|
14/10 08:33 af Hegu |
Ok....jeg troede det bare var mig som som ikke kunne finde rundt.
|
|
14/10 08:33 af Hegu |
AKa....husk nu varmt tøj.
|
