Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/10 22:10
af DrueAgurken
Tirsdag i efterårsferien, og alle har deres børn hjemme... man trænger ikke til andet end at se tv og sove... men i morgen er endnu en dag..
13/10 22:14
af karbold
DU HAR NOK RET DRUE det har jo osse været en stille dag idag (gen ges bio dno )men i morgen ;-)
13/10 22:38
af karbold
ja nu mangler vi bare den net tilslutning og finansering
13/10 22:44
af karbold
godnat her fra
13/10 23:15
af StBr
g'aften
13/10 23:16
af StBr
Åhh lidt - Var slet ikke klar over at du var til at provokere
13/10 23:16
af StBr
Der kommer både det ene og det andet med det vuns, bare man sender en mail :-)
13/10 23:17
af StBr
Har lige puttet knægten, og er lige ved at fyre den første bug af til samlingen
13/10 23:18
af StBr
Når bare enden er god er alting godt
13/10 23:19
af StBr
Det ser da godt ud, og det er blevet mere overskueligt, men der udestår også meget før man dækker 80% af brugerne 100%
13/10 23:20
af StBr
Der er stadig mange timers udvikling i det, men det ser rigtigt ud det der er, og det giver et godt afsæt for at lave mere
13/10 23:21
af StBr
Men der går nok et par dage før du kan slænge dig hele dagen på divaneseren mens kuglerne ruller ind af sig selv :-)
13/10 23:23
af StBr
Jeg så lidt rt på USA til aften - det så ganske overbevisende ud. Bliver spændende at se lidt i morgen omkring åbningen, hvis søn giver lov
13/10 23:24
af StBr
Mine svar er vel bare forsmag på hvad der venter på fredag - du har jo heldigvis helt til kl. 23:59:59, før du slipper det løs :-)
13/10 23:26
af StBr
Med lidt hensigtsmæssig prioritering, så de "rigtige" bugs klaskes først, bliver det ganske fint til fredag. Så skal i bare have data fra
13/10 23:26
af StBr
.dk over
13/10 23:28
af StBr
Håber ikke det driller som det plejer at drille mig når jeg "bare lige"skal flytte data. Jeg synes altid jeg render ind i noget uforudset
13/10 23:28
af Zip
Er trade funktionen implementeret nu i .com? Jeg forstaar ikke helt "Trade" tab pagen generelt. For mig er det "bare" en stock screener??
13/10 23:29
af Zip
ikkke at det ikke kan bruges, men jeg kan bare ikke finde nogen steder hvor man koeber/saelger aktier
13/10 23:31
af StBr
Jeg satser på at aka svarer på det om lidt......
13/10 23:32
af Zip
Jeg synes jeg laeste et eller andet sted at det var paa plads nu med real time etc.
13/10 23:33
af Zip
ok - jeg checker ind over weekenden saa
13/10 23:35
af StBr
Aka, har i en IE7 i tester på?
13/10 23:39
af StBr
Den kommer i nok til at kigge på i morgen - jeg bugger lige en lille showstopper derpå
13/10 23:43
af JCBN
har IE7 og vista 64bit... PI kører smooth
13/10 23:45
af StBr
Jeg forstår heller ikke han piver - det ere kun Firefox på 64-bit Vista der har nykker
13/10 23:46
af JCBN
aka skal have noget at pive over, nu hvor GEN flyver
13/10 23:46
af JCBN
;)
13/10 23:47
af JCBN
nææh, det kan ik siges nok hvor super flot et stykke arbejde det er, det i har gang i her, stolt over at være med fra start
13/10 23:47
af JCBN
omend, som amatøren :p
13/10 23:47
af StBr
Jeg har testet IE8, Chrome of Safari på 64-bit Vista uden problemer, og 64-bit Firefox på Linux også uden problemer, så det er ikke så galt
13/10 23:49
af StBr
Det var vel nærmest et lucky punch at jeg fandt noget jeg kunne klage på
13/10 23:50
af JCBN
næææh, nisser... så er det snart jul
13/10 23:50
af JCBN
kommer der så små snefnug over hele skærmen her på PI
13/10 23:50
af StBr
Nisser, er det ikek sådan nogle man ikke kan se er til stede?
13/10 23:52
af JCBN
og plusserne i mit depot.... puff, væk
13/10 23:52
af StBr
Og nederlag til Patriots?!
13/10 23:53
af collersteen
Det var en fantastisk weekend.....
13/10 23:54
af StBr
I den retning har jeg ingen skrupler. Jeg har 4 søskende, så jeg har været i den hårde skole
13/10 23:55
af collersteen
Pitten vandt..... andet har jeg ikke at sige...
13/10 23:56
af collersteen
resten er jo trivialiteter... og der er mange andre over dig på listen...... ;)
13/10 23:56
af StBr
Der er lidt forsvindingsnisse over dig aka ;-) ... Kan du sove godt
13/10 23:58
af collersteen
jamen i lige måde aka.....
14/10 00:08
af collersteen
lidt nyt fra TopoTarget her ved den ny dags begyndelse.. (link)
14/10 00:08
af collersteen
Produktionen af Totect er igang igen
14/10 00:10
af collersteen
det er da ok nyt...... ca.14dage siden at meddelelsen om stoppet kom
14/10 08:07
af Hegu
God morgen.....hvor finder jeg indlæg om NEC og QEC fra dk norgesdebat?
14/10 08:32
af DrueAgurken
morgens
14/10 08:33
af Hegu
Ok....jeg troede det bare var mig som som ikke kunne finde rundt.
14/10 08:33
af Hegu
AKa....husk nu varmt tøj.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 150/8419