Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
14/10 08:43 af Hegu |
Hvor?
|
|
14/10 08:52 af Hegu |
Tak...Prøver at finde den senere skal på arbejde nu.
|
|
|
14/10 08:54 af JensHorka |
'morgen, kæft det er koldt...
|
|
14/10 08:54 af Kim |
Man siger at arbejde er sundt........ jamen så giv det dog til de syge...... morgens ;o)
|
|
14/10 08:55 af Kim |
Mest udenfor JH ;o9
|
|
14/10 08:57 af DrueAgurken |
ja, lad os se om det holder til åbning....
|
|
14/10 08:59 af Kim |
Det nok mere et spørgsmål om det holder til luk Drue, men Joman18 på EI gør i hvert fald sit til det, hehe
|
|
14/10 08:59 af DrueAgurken |
Han er lavet af teflon... helt blank overfor kritik
|
|
14/10 09:00 af Kim |
Så skal han bare oversprøjtes med silicone, så kører det *GGGG*
|
|
14/10 09:02 af Kim |
Det næsten ligesom T Hansen....
|
|
14/10 09:03 af Kim |
hvad pokker er det for en tosse som prøver at sælge 1 stk biop i 10,70? den var der også i går, haha
|
|
14/10 09:11 af Kim |
Ser lige at Abbott i dag udsender deres 3.Q, måske de kommer med noget om NGAL deri.
|
|
14/10 09:12 af Kim |
Avs BioP, den skal ha smæk fra morgenstunden i dag :o/
|
|
14/10 09:13 af JCBN |
sikke dejligt aka, og øv Kim
|
|
14/10 09:13 af JCBN |
men jeg har midler til at købe en kæmpe slat biop nu, så den må gerne falde lidt :)
|
|
14/10 09:14 af DrueAgurken |
9.15 dippet.... køb
|
|
14/10 09:14 af DrueAgurken |
9,80?
|
|
|
14/10 09:17 af Gjern |
Hyg Jer med det nye PI - er på rejse den næste måned, så jeg må vente spændt. :)
|
|
|
14/10 09:18 af JensHorka |
9.15-dippet som i kurs 9.15 eller kl 9.15?
|
|
14/10 09:19 af DrueAgurken |
klokken 9.15... starter hver dag over kursen, eller på den.. falder umiddelbart efter åbningssalget, og stiger så igen fra lidt efter
|
|
|
14/10 09:22 af JensHorka |
Ahaaaa... Nogen der har RT på NEC? intradagsbunden i dag ligger i 4.23-4.24 hvis den korte optrend skal være intakt..
|
|
|
14/10 09:24 af JensHorka |
Snedigt med det dip drue, man kan jo snildt lave til en god middag i en håndevending på det trick
:)
|
|
14/10 09:25 af DrueAgurken |
Har jeg også gjort et par gange Jens, og den er sgu så sikker som ammen i kirken på de her nyhedsfrie dage
|
|
14/10 09:26 af DrueAgurken |
(men kun for småpenge naturligvis, skal ikke stå i vejen for en stigning)
|
|
| ||
|
14/10 09:34 af Kim |
HEHE..... prøver lige at lave lidt rav i synagoen på EI-debat
|
|
14/10 09:34 af DrueAgurken |
hehe, ja godt arbejde....
|
|
14/10 09:36 af Kim |
joman18 skal jo have noget at hyppe med, haha
|
|
|
14/10 09:44 af JensHorka |
Kim er dit ei-nick "koma"?
|
|
14/10 09:50 af Kim |
Jep
|
|
14/10 09:51 af Kim |
kan da se at der er en lille effekt på biop :oD
|
|
14/10 09:51 af Kim |
købersiden vokser da ganske pænt lige nu :o)
|
|
14/10 09:53 af Kim |
Haha, hold kæft hvor er de nemme ;o)
|
|
|
14/10 09:53 af JensHorka |
oki, så har jeg fundet tråden, men har joman18 i filteret, så måtte grave lidt
|
|
|
14/10 10:08 af Zip |
Nu faar man jo ligefrem ros fra Joman18
|
|
|
14/10 10:17 af grammie |
Ser ud til at GEN stærkt afviser det reversal pattern vi diskuterede ved luk i går
|
|
|
14/10 10:46 af Gobe |
OBS - kig lige på XaktBear, - måske er det tid for opsamling i 36,55 ?
|
|
|
14/10 10:47 af Gobe |
Overvejer en halv portion
|
|
|
14/10 10:53 af Gobe |
Hmm, - fik 2800 stk, - tror s'gu' det var for tidligt
|
|
14/10 11:10 af Kim |
Uha, nu sælger JP Morgan og UBS i biop, så rabler det for EI'erne
|
|
14/10 11:14 af Hya |
hej - er her nogen der lige har et bud på guld kontra olieprisen
|
|
14/10 11:15 af Hya |
hvordan svinger det i forhold med hinanden
|
|
14/10 11:15 af Hya |
jeg tænker på at når olie stiger falder $ - men er der også sammenhæng mellem olie og guld så?
|
|
14/10 11:21 af StBr |
aka, arbejdes der på rt lig nu, eller burde det køre?
|
|
14/10 11:24 af StBr |
Ikke her :-(
|
|
14/10 11:29 af StBr |
Det er både danske og svenske
|
|
14/10 11:30 af StBr |
BIOP 11:07
|
|
14/10 11:31 af smedegaard |
hej
|
|
14/10 11:31 af StBr |
Har lige startet hele arsenalet af browsere op, og på ingen af de 6 kommer der ask/bid - LAST TRADED 11:07 er nyeste
|
|
14/10 11:32 af StBr |
Hej smedegaard
|
|
14/10 11:32 af smedegaard |
er der nogle der ved hvad det program hedder chjort bruger til sine vidoer
|
