Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/10 11:33
af smedegaard
eller den fra Genmab tråden
14/10 11:34
af StBr
Smedegaard - tror det er camtasia studio
14/10 11:34
af smedegaard
sound right
14/10 11:34
af StBr
Jeg har to danske
14/10 11:34
af smedegaard
tak
14/10 11:34
af StBr
Men jeg har lavet en port med min inv.forening - jeg skal lige se om det er det
14/10 11:38
af StBr
Ingen umiddelbar effekt af at nedlægge den, men LAST TRADED dato er nu 11:11, 11:14 og 11:16 på BIOP, GES og DNOO.ST,
14/10 11:39
af StBr
Men kun på nyt skærmbillede - på gamle er de stadig i gang med at "køre rundt" i bid/ask
14/10 11:46
af MammaMia
wow - der fik Nordea lige solgt en bunke BIOP
14/10 12:17
af ornso
tror måske det var mine banken ville ikke være med mere så de har sat 25000 af mine til salg til 10 de siger den er for giftig. pis og lort.
14/10 12:22
af Gobe
Trælst for dig Omso. Hvis du har Nordea, aå er det ikke udelukkende dine 25K styk, der blev solgt, hvis det kan være en trøst.
14/10 12:23
af whenif
Hvor får man mægler statestik og handler i realtid?
14/10 12:23
af Kim
det kan du hos Nordnet
14/10 12:24
af Gobe
E-trade, Saxo og Nordnet.
14/10 12:24
af whenif
Tak.
14/10 12:39
af JCBN
GEN 145 aka, så blir det jul? ;)
14/10 12:46
af MammaMia
Ornso - du må hellere lige kontollere din beholdning i NDA idet NDA i et hug solgte 50.000 stk
14/10 12:54
af Gobe
Hmm, - guderne må vide om der er lækket tal fra JPMorgan, siden mine surt indkøbte bjørne skal ned !?
14/10 12:59
af collersteen
jeg ser du er gået på indkøb i guano istedet for Gobe....
14/10 13:00
af Gobe
FNYS
14/10 13:00
af collersteen
JPMorgan Chase Q3 EPS 82 cents
14/10 13:01
af JCBN
fin fin :)
14/10 13:01
af collersteen
Analysts are expecting J.P. Morgan earnings of 49 cents a share
14/10 13:08
af collersteen
3,68% op i premarket...
14/10 13:08
af collersteen
efter den vel nærmeste flirtede med 52week high igår....
14/10 13:08
af JCBN
det ku danske bank godt lide
14/10 13:08
af collersteen
46,5...
14/10 13:08
af collersteen
nu 47,7 i premarket
14/10 13:10
af collersteen
Analysts polled by Thomson Reuters had expected the company to earn 52 cents a share. The analysts polled by Thomson Reuters ranged from estimates of 41 cents a share to 65 cents a share.
14/10 13:38
af Gobe
Nej holder mine bjørne og tager vurdering om salg/supplering, hvis kursen rammer 35,50. Tror ikke at SP holder takten i resten af ugen.
14/10 13:39
af Gobe
Og trods alt er det svenske pesetas. GRIN.
14/10 13:42
af Gobe
Og det plejer, at være et godt tegn, når SHB og ENS er på købersiden.
14/10 13:55
af johnsen
(link) , i disse usikre tider tag et check af pcen
14/10 14:07
af Gobe
Johnsen - egentlig meget relevant. Tog lige et check på Windows update. 19 opdateringer i okt.
14/10 14:08
af Gobe
Men ville aldrig lade fremmede checke min computer, med mindre jeg er i deep shit.
14/10 14:08
af johnsen
jep, men den anden checker og f.eks. flash mv. Du har nok andet end MS der mangler opdateringer
14/10 14:08
af johnsen
også adobe reader er der STOR opdatering til
14/10 14:09
af Gobe
Nu var det den bærbare, jeg checkede, - men løber først resten af opdateringerne igennem når dagen er slut.
14/10 14:10
af Gobe
Kører MacFee på den bærbare og Norton på den anden. Og Norton 360 er rent ud sagt en pistilens.
14/10 14:11
af Gobe
Hmm, - pestilens !
14/10 14:11
af johnsen
kan ikke skrive på cahat
14/10 14:12
af johnsen
sitet er anbefalet af TDC og jeg har brugt det i mange år
14/10 14:13
af johnsen
jeg bruger AVG virus gratis ver. og comodo firewall gratis ver. Har også Ad-aware gratis. Så synes jeg er dækket ind
14/10 14:14
af johnsen
du kan også tilmelde dig TDCs opdateringsmail. Så får du mail med alle opdateringer, så man husker dem
14/10 14:19
af collersteen
abbott regnskab (link)
14/10 14:21
af DrueAgurken
som sædvanlig.... bigger and better
14/10 14:24
af Gobe
AVG har jeg tidligere haft, - men blev droppet, da jeg fik to trojanske heste.
14/10 14:24
af Gobe
Og Spybot kan også anbefales.
14/10 14:26
af DrueAgurken
Jeg har kørt med Avast antivirus, og så med lejlighedsvis scan med SpyBot og Ad-Aware, og jeg har ALDRIG problemer
14/10 14:27
af DrueAgurken
Er online 12 timer i døgnet og besøger alle slags sider, og får aldrig noget gris ind...
Nyeste Først - Ældste Først   Side 152/8420