Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
14/10 11:33 af smedegaard |
eller den fra Genmab tråden
|
|
14/10 11:34 af StBr |
Smedegaard - tror det er camtasia studio
|
|
14/10 11:34 af smedegaard |
sound right
|
|
14/10 11:34 af StBr |
Jeg har to danske
|
|
14/10 11:34 af smedegaard |
tak
|
|
14/10 11:34 af StBr |
Men jeg har lavet en port med min inv.forening - jeg skal lige se om det er det
|
|
14/10 11:38 af StBr |
Ingen umiddelbar effekt af at nedlægge den, men LAST TRADED dato er nu 11:11, 11:14 og 11:16 på BIOP, GES og DNOO.ST,
|
|
14/10 11:39 af StBr |
Men kun på nyt skærmbillede - på gamle er de stadig i gang med at "køre rundt" i bid/ask
|
|
|
14/10 11:46 af MammaMia |
wow - der fik Nordea lige solgt en bunke BIOP
|
|
14/10 12:17 af ornso |
tror måske det var mine banken ville ikke være med mere så de har sat 25000 af mine til salg til 10 de siger den er for giftig. pis og lort.
|
|
|
14/10 12:22 af Gobe |
Trælst for dig Omso. Hvis du har Nordea, aå er det ikke udelukkende dine 25K styk, der blev solgt, hvis det kan være en trøst.
|
|
14/10 12:23 af whenif |
Hvor får man mægler statestik og handler i realtid?
|
|
14/10 12:23 af Kim |
det kan du hos Nordnet
|
|
|
14/10 12:24 af Gobe |
E-trade, Saxo og Nordnet.
|
|
14/10 12:24 af whenif |
Tak.
|
|
14/10 12:39 af JCBN |
GEN 145 aka, så blir det jul? ;)
|
|
|
14/10 12:46 af MammaMia |
Ornso - du må hellere lige kontollere din beholdning i NDA idet NDA i et hug solgte 50.000 stk
|
|
|
14/10 12:54 af Gobe |
Hmm, - guderne må vide om der er lækket tal fra JPMorgan, siden mine surt indkøbte bjørne skal ned !?
|
|
|
14/10 12:59 af collersteen |
jeg ser du er gået på indkøb i guano istedet for Gobe....
|
|
|
14/10 13:00 af Gobe |
FNYS
|
|
|
14/10 13:00 af collersteen |
JPMorgan Chase Q3 EPS 82 cents
|
|
14/10 13:01 af JCBN |
fin fin :)
|
|
|
14/10 13:01 af collersteen |
Analysts are expecting J.P. Morgan earnings of 49 cents a share
|
|
|
14/10 13:08 af collersteen |
3,68% op i premarket...
|
|
| ||
|
|
14/10 13:08 af collersteen |
efter den vel nærmeste flirtede med 52week high igår....
|
|
14/10 13:08 af JCBN |
det ku danske bank godt lide
|
|
|
14/10 13:08 af collersteen |
46,5...
|
|
|
14/10 13:08 af collersteen |
nu 47,7 i premarket
|
|
|
14/10 13:10 af collersteen |
Analysts polled by Thomson Reuters had expected the company to earn 52 cents a share. The analysts polled by Thomson Reuters ranged from estimates of 41 cents a share to 65 cents a share.
|
|
|
14/10 13:38 af Gobe |
Nej holder mine bjørne og tager vurdering om salg/supplering, hvis kursen rammer 35,50. Tror ikke at SP holder takten i resten af ugen.
|
|
|
14/10 13:39 af Gobe |
Og trods alt er det svenske pesetas. GRIN.
|
|
|
14/10 13:42 af Gobe |
Og det plejer, at være et godt tegn, når SHB og ENS er på købersiden.
|
|
14/10 13:55 af johnsen |
(link) , i disse usikre tider tag et check af pcen
|
|
|
14/10 14:07 af Gobe |
Johnsen - egentlig meget relevant. Tog lige et check på Windows update. 19 opdateringer i okt.
|
|
|
14/10 14:08 af Gobe |
Men ville aldrig lade fremmede checke min computer, med mindre jeg er i deep shit.
|
|
14/10 14:08 af johnsen |
jep, men den anden checker og f.eks. flash mv. Du har nok andet end MS der mangler opdateringer
|
|
14/10 14:08 af johnsen |
også adobe reader er der STOR opdatering til
|
|
|
14/10 14:09 af Gobe |
Nu var det den bærbare, jeg checkede, - men løber først resten af opdateringerne igennem når dagen er slut.
|
|
|
14/10 14:10 af Gobe |
Kører MacFee på den bærbare og Norton på den anden. Og Norton 360 er rent ud sagt en pistilens.
|
|
|
14/10 14:11 af Gobe |
Hmm, - pestilens !
|
|
14/10 14:11 af johnsen |
kan ikke skrive på cahat
|
|
14/10 14:12 af johnsen |
sitet er anbefalet af TDC og jeg har brugt det i mange år
|
|
14/10 14:13 af johnsen |
jeg bruger AVG virus gratis ver. og comodo firewall gratis ver. Har også Ad-aware gratis. Så synes jeg er dækket ind
|
|
14/10 14:14 af johnsen |
du kan også tilmelde dig TDCs opdateringsmail. Så får du mail med alle opdateringer, så man husker dem
|
|
|
14/10 14:19 af collersteen |
abbott regnskab (link)
|
|
14/10 14:21 af DrueAgurken |
som sædvanlig.... bigger and better
|
|
|
14/10 14:24 af Gobe |
AVG har jeg tidligere haft, - men blev droppet, da jeg fik to trojanske heste.
|
|
|
14/10 14:24 af Gobe |
Og Spybot kan også anbefales.
|
|
14/10 14:26 af DrueAgurken |
Jeg har kørt med Avast antivirus, og så med lejlighedsvis scan med SpyBot og Ad-Aware, og jeg har ALDRIG problemer
|
|
14/10 14:27 af DrueAgurken |
Er online 12 timer i døgnet og besøger alle slags sider, og får aldrig noget gris ind...
|
