Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/10 14:28
af DrueAgurken
Ehm.... næsten alle slags sider naturligvis... :-)
14/10 14:30
af collersteen
hahaha, druen..... der afslørede du vsit dig selv...
14/10 14:31
af collersteen
retail sales.. -1,5... vs. forventet -2.3
14/10 14:31
af collersteen
ex auto... up 0,5.... vs 0,3 % forventet
14/10 14:33
af JørgenVarnæs
jeg er også på masser af sider - og får masser af gris ind - heldigvis...
14/10 14:35
af collersteen
JV, sodomi.... det er over min grænse...
14/10 14:36
af collersteen
men Gris er måske ikke så bogstaveligt ment...
14/10 14:38
af JørgenVarnæs
det kunne det være. Hvad skulle man ellers bruge internettet til? jeg har jo min opdragelse fra EI
14/10 14:38
af Gobe
Coller, - går du ikke ind for dyrevelfærd ?
14/10 14:39
af JørgenVarnæs
så længe det er økologisk...
14/10 14:39
af Gobe
Taler man ikke om sexualøkologisk indsats ved landbruget ?
14/10 14:40
af JørgenVarnæs
Det er et nyt ord for mig. Er det det, man kalder bare-backing i .com-verdenen?
14/10 14:41
af collersteen
nu har vi ingen dyr her i hovedstaden så det er helt udenfor min begrebsverden....
14/10 14:43
af Gobe
Det kan selvfølgelig også være mig, der har hørt forkert, - så der er blevet sagt sexualøkonomisk indsats.
14/10 14:43
af Gobe
Her menes sikkert, at landmandskonen må have en flise, for at det hele hænger sammen !?
14/10 14:44
af JørgenVarnæs
sexualøkonomi - det er vist det, der foregår på Vesterbro
14/10 15:02
af DrueAgurken
vedligeholdelse...... glæder mig til det kommer igang igen...
14/10 15:03
af DrueAgurken
forresten interessant at se på den volumen der er i BioPorto handlen i forhold til da den gik i 14 sidst.. (ja jeg kan kun snakke om BP)
14/10 15:08
af collersteen
så er Maersk tæt på 40k...... 39700 nu... ganske flot comeback må man sige
14/10 15:19
af Hegu
Det er ok Drue..for at glæde dig så starter jeg opkøb gennem Nykredit igen i denne uge. :-)
14/10 15:29
af collersteen
40k nu i maersk...
14/10 15:30
af JCBN
flot sq
14/10 15:31
af JCBN
helt vild dansk dag
14/10 15:44
af fillandkill
ha ha
14/10 15:45
af fillandkill
jo.. skulle lige sælge nogle bøffer
14/10 15:46
af fillandkill
øv.. det var mit gæt
14/10 15:46
af fillandkill
det bliver en sjov aften på viktor´s
14/10 15:46
af JCBN
146 siger jeg, foretrækker øl
14/10 15:47
af fillandkill
ved ikke om jeg skal gætte realistisk, eller optimistisk,
14/10 15:47
af JCBN
wine bets vel?
14/10 15:47
af JCBN
eller whine?
14/10 15:47
af JCBN
;)
14/10 15:47
af fillandkill
realistisk, så siger jeg luk i 147,75
14/10 15:51
af fillandkill
er du i genmab igen JCBN?
14/10 15:51
af JCBN
trist det sker så sjældent ;)
14/10 15:52
af JCBN
det tør jeg ik sige fill, jeg jinxer bare GEN
14/10 15:52
af fillandkill
op på hesten og se frem
14/10 15:55
af JCBN
helt klart, men nej, er ik inde endnu, er ik så modig mer
14/10 15:55
af fillandkill
ja.. det er forbandet, at man skal have modet når det går galt
14/10 15:56
af fillandkill
har lige et ekspertspørgsmål til aka, kom hid
14/10 15:57
af fillandkill
vi har hele tiden snakket om godkendelse d. 31 okt. ik?
14/10 15:57
af fillandkill
mulig godkendelse
14/10 15:58
af fillandkill
det er en lørdag
14/10 15:59
af collersteen
ja, men det er en mandag i 2011...!!! ;)
14/10 15:59
af JCBN
haha
14/10 16:00
af fillandkill
hmm... tæt på at jeg ikke synes det var sjovt, det må være den berømte akademikerhumor
14/10 16:01
af fillandkill
hvor faaan kommer den 31 okt. fra, når mødet er en fredag
14/10 16:02
af collersteen
er det ikke bare noget med BLA dato + 6mdr...
14/10 16:02
af collersteen
+ 2mdr... ?
14/10 16:05
af fillandkill
jo.. men skal vi forvente at få en melding om fredagen, eller skal vi vente til lørdag?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 153/8420