Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
14/10 14:28 af DrueAgurken |
Ehm.... næsten alle slags sider naturligvis... :-)
|
|
|
14/10 14:30 af collersteen |
hahaha, druen..... der afslørede du vsit dig selv...
|
|
|
14/10 14:31 af collersteen |
retail sales.. -1,5... vs. forventet -2.3
|
|
|
14/10 14:31 af collersteen |
ex auto... up 0,5.... vs 0,3 % forventet
|
|
14/10 14:33 af JørgenVarnæs |
jeg er også på masser af sider - og får masser af gris ind - heldigvis...
|
|
|
14/10 14:35 af collersteen |
JV, sodomi.... det er over min grænse...
|
|
|
14/10 14:36 af collersteen |
men Gris er måske ikke så bogstaveligt ment...
|
|
14/10 14:38 af JørgenVarnæs |
det kunne det være. Hvad skulle man ellers bruge internettet til? jeg har jo min opdragelse fra EI
|
|
|
14/10 14:38 af Gobe |
Coller, - går du ikke ind for dyrevelfærd ?
|
|
14/10 14:39 af JørgenVarnæs |
så længe det er økologisk...
|
|
|
14/10 14:39 af Gobe |
Taler man ikke om sexualøkologisk indsats ved landbruget ?
|
|
14/10 14:40 af JørgenVarnæs |
Det er et nyt ord for mig. Er det det, man kalder bare-backing i .com-verdenen?
|
|
|
14/10 14:41 af collersteen |
nu har vi ingen dyr her i hovedstaden så det er helt udenfor min begrebsverden....
|
|
|
14/10 14:43 af Gobe |
Det kan selvfølgelig også være mig, der har hørt forkert, - så der er blevet sagt sexualøkonomisk indsats.
|
|
|
14/10 14:43 af Gobe |
Her menes sikkert, at landmandskonen må have en flise, for at det hele hænger sammen !?
|
|
14/10 14:44 af JørgenVarnæs |
sexualøkonomi - det er vist det, der foregår på Vesterbro
|
|
14/10 15:02 af DrueAgurken |
vedligeholdelse...... glæder mig til det kommer igang igen...
|
|
14/10 15:03 af DrueAgurken |
forresten interessant at se på den volumen der er i BioPorto handlen i forhold til da den gik i 14 sidst.. (ja jeg kan kun snakke om BP)
|
|
|
14/10 15:08 af collersteen |
så er Maersk tæt på 40k...... 39700 nu... ganske flot comeback må man sige
|
|
14/10 15:19 af Hegu |
Det er ok Drue..for at glæde dig så starter jeg opkøb gennem Nykredit igen i denne uge. :-)
|
|
|
14/10 15:29 af collersteen |
40k nu i maersk...
|
|
14/10 15:30 af JCBN |
flot sq
|
|
14/10 15:31 af JCBN |
helt vild dansk dag
|
|
|
14/10 15:44 af fillandkill |
ha ha
|
|
| ||
|
|
14/10 15:45 af fillandkill |
jo.. skulle lige sælge nogle bøffer
|
|
|
14/10 15:46 af fillandkill |
øv.. det var mit gæt
|
|
|
14/10 15:46 af fillandkill |
det bliver en sjov aften på viktor´s
|
|
14/10 15:46 af JCBN |
146 siger jeg, foretrækker øl
|
|
|
14/10 15:47 af fillandkill |
ved ikke om jeg skal gætte realistisk, eller optimistisk,
|
|
14/10 15:47 af JCBN |
wine bets vel?
|
|
14/10 15:47 af JCBN |
eller whine?
|
|
14/10 15:47 af JCBN |
;)
|
|
|
14/10 15:47 af fillandkill |
realistisk, så siger jeg luk i 147,75
|
|
|
14/10 15:51 af fillandkill |
er du i genmab igen JCBN?
|
|
14/10 15:51 af JCBN |
trist det sker så sjældent ;)
|
|
14/10 15:52 af JCBN |
det tør jeg ik sige fill, jeg jinxer bare GEN
|
|
|
14/10 15:52 af fillandkill |
op på hesten og se frem
|
|
14/10 15:55 af JCBN |
helt klart, men nej, er ik inde endnu, er ik så modig mer
|
|
|
14/10 15:55 af fillandkill |
ja.. det er forbandet, at man skal have modet når det går galt
|
|
|
14/10 15:56 af fillandkill |
har lige et ekspertspørgsmål til aka, kom hid
|
|
|
14/10 15:57 af fillandkill |
vi har hele tiden snakket om godkendelse d. 31 okt. ik?
|
|
|
14/10 15:57 af fillandkill |
mulig godkendelse
|
|
|
14/10 15:58 af fillandkill |
det er en lørdag
|
|
|
14/10 15:59 af collersteen |
ja, men det er en mandag i 2011...!!! ;)
|
|
14/10 15:59 af JCBN |
haha
|
|
|
14/10 16:00 af fillandkill |
hmm... tæt på at jeg ikke synes det var sjovt, det må være den berømte akademikerhumor
|
|
|
14/10 16:01 af fillandkill |
hvor faaan kommer den 31 okt. fra, når mødet er en fredag
|
|
|
14/10 16:02 af collersteen |
er det ikke bare noget med BLA dato + 6mdr...
|
|
|
14/10 16:02 af collersteen |
+ 2mdr... ?
|
|
|
14/10 16:05 af fillandkill |
jo.. men skal vi forvente at få en melding om fredagen, eller skal vi vente til lørdag?
|
