Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
20/6 07:05 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
20/6 06:54 af ProInvestorNEWS |
Asien: Aktier i små fald efter dage med tech-optur - mangler "adrenalinskud" fra USA (link)
|
|
20/6 06:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
20/6 06:11 af Kjølstad |
Godmorgen ... Endnu en strålende dag i sigte. Nasdaq-futterne på står i grønt ...
|
|
|
20/6 05:55 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
19/6 15:45 af ProInvestorNEWS |
Ordrerne er begyndt at komme hos Vestas, men hvordan bliver selskabets 2. kvartal? Hør også om det nye selskab i C25, Torm, den franske økonomi, salget af Topdanmark, Novonesis' opjustering og kursstigning, samt om Novo Nordisk puffer til forventningerne i denne uges afsnit af Investeringspodcasten. (link)
|
|
|
19/6 07:24 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens danske avisuddrag med Mærsk, ECB og Fisker (link)
|
|
|
19/6 07:04 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
19/6 07:02 af ProInvestorNEWS |
Asien: Chipsektoren leder fremgang efter Nvidias optur (link)
|
|
|
19/6 06:59 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Igen rekorder - Nvidia op som verdens mest værdifulde aktie (link)
|
|
|
19/6 06:58 af Kjølstad |
Godmorgen, godmorgen. Er der nogen andre, der har oplevet uoverensstemmelser mellem kursgrafer for samme aktie mellem forskellige udbydere af aktieinfo. Jeg bruger stockinvest.us og Nordnet og grafen for Ibio er i de to programmer vidt forskellig. Jeg har kontrolleret for fejl i aktiekoden. Det er helt sikkert samme aktie, men det eneste de har fælles, er slutkurs i går?
|
|
|
19/6 06:30 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
19/6 06:24 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets
@DNBMarkets
God morgen; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.2%, Brent +0.5%, BORR i USA -0.7%, BWLPG +1.3%, CLCO +0.6%, EQNR -0.8%, FLNG -0.7%, FRO +0.8%, GOGL -0.5%, HAFNI +1.2%, HSHP -0.7%, OET +0.8%, SDRL -0.8%; Nikkei i dag +0.3%, Hang Seng +2%.
|
|
|
19/6 05:52 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen :-)
|
|
19/6 05:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak Svingtrader. :-)
|
|
19/6 05:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
19/6 05:33 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
18/6 19:49 af henrik48 |
Jeg får snart blå mærker af at knibe mig i armen, når jeg ser på Nvidia - oppe knap 4% !!
|
|
18/6 16:08 af exitnu |
Ny brand hos Novo Nordisk
(link)
|
|
18/6 09:55 af Svingtraderen |
så enig - altid kvalitet i hans present
|
|
|
18/6 09:49 af henrik48 |
Fin stemning i mioklubben i dag - og jeg går
ind for ‘larsens’ plads :-)
|
|
18/6 08:52 af Svingtraderen |
Helge PI Larsen er i Millionær klubben her 9-10
|
|
|
18/6 07:21 af ProInvestorNEWS |
Novonesis: Positiv præcisering, men er det tilstrækkeligt? (link)
|
|
|
18/6 06:20 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
| ||
|
18/6 05:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Lyt med tirsdag d. 18/6 kl. 9-10. Jeg er i studiet i Millionærklubben hos værten @BodilGantzel
til en på-bagkant-af-regnskaber-hvad-skal-vi-nu-kigge-efter snak? Hertil et nærmere blik på Genmab som i lang tid har frustreret biotek investorerne samt om, hvordan man gør porteføljen sommerklar.
|
|
18/6 05:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
17/6 20:13 af Aps invest |
Vildt som USA bare buldrer videre opad, mens DK er ramt af en mindre depression :)
|
|
17/6 10:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Debattråd om Sampo/Topdanmark (link)
|
|
|
17/6 10:37 af Bullish |
Surt at være SAMPO-ejer i dag, noget sjovere for topdanmark-aktionærer
;)
|
|
17/6 08:05 af exitnu |
"Opkøbet repræsenterer en samlet pris på 366,38 kr. pr. aktie i Topdanmark."
Et samlet plus på omkring 26% i forhold til fredagens lukkekurs: 289,60
|
|
17/6 08:03 af exitnu |
Sampo vil købe hele Topdanmark
(link)
|
|
|
17/6 06:48 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Marginalt fald - Nvidia, Broadom og Adobe holdt hånden under markedet (link)
|
|
|
17/6 06:44 af ProInvestorNEWS |
C25-revision: Torm sejler ind i C25 som forventet (link)
|
|
|
17/6 06:27 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets
@DNBMarkets
God morgen fra Norege :-) ; Siden stengetid i Oslo på fredag er S&P Futures +0.3%, Brent -0.6%, BORR i USA -2.6%, BWLPG -1.1%, CLCO -2.4%, EQNR +0%, FLNG -1.3%, FRO -2.1%, GOGL -0.3%, HAFNI +0.4%, HSHP -0.1%, OET -1.8%, SDRL -1.8%; Nikkei i dag -2.1%, Hang Seng +0.2%.
|
|
|
17/6 06:26 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen :-)
|
|
17/6 05:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
17/6 05:42 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
16/6 07:06 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
15/6 09:08 af ProInvestorNEWS |
De europæiske aktiemarkeder havde også generelt problemer i denne uge. Det brede Stoxx Europe 600-indeks faldt 0,97 procent fredag, og endte med et fald på 2,39 procent for ugen.
Undtagelsen var en stigning onsdag, hvor der også var god stemning på de amerikanske børser efter inflationstal.
|
|
|
15/6 09:07 af ProInvestorNEWS |
Frankrig.....Det har været en svær uge for de franske aktiemarkeder.
CAC40-indekset i Paris faldt fredag 2,66 procent. Som følge heraf endte Paris-børsen ned 6,23 procent for ugen som helhed.
Nedturen begyndte i mandags, efter det ekstreme højre jordskred ved EU-valget i weekenden og den franske præsident Emmanuel Macrons efterfølgende beslutning om at udskrive nyvalg. Søndag aften opløste Macron nationalforsamlingen og annoncerede nyvalg allerede den 30. juni.
|
|
|
15/6 09:06 af ProInvestorNEWS |
S & P 500 endte med en gevinst på omkring 1,6 procent for ugen som helhed, mens Nasdaq endte med en gevinst på omkring 3,4 procent for ugen.
|
|
|
15/6 09:05 af ProInvestorNEWS |
Der har generelt været god stemning på de amerikanske aktiemarkeder i denne uge. S & P 500 og Nasdaq har begge lagt bag sig fire dage i træk med stigninger og topnoteringer inden fredag. Dow Jones, der består af 30 store virksomheder, har haft en mere blandet udvikling.
|
|
|
15/6 09:04 af ProInvestorNEWS |
Wall Street fredag:
Forsigtig negativ stemning har præget Wall Street på ugens sidste handelsdag, selvom faldet aftog noget i løbet af aftenen, og det hele endte blandet.
Ved lukketid:
S&P 500 falder 0,04 pct
Teknologiindekset Nasdaq stiger 0,12 pct
Dow Jones-indekset falder 0,15 pct
|
|
|
15/6 08:50 af B.Andersen |
Godmorgen :-)
|
|
15/6 07:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
15/6 06:26 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
14/6 21:59 af henrik48 |
Nvidia overhaler snart Microsoft som mest værdifulde selskab !!!.. god weekend
|
|
|
14/6 17:47 af ProInvestorNEWS |
Fredagens aktier: Novo i rekord holdt større nedtur fra døren (link)
|
|
|
14/6 14:48 af ProInvestorNEWS |
Aktier/renter: Derfor bør investorerne holde øje med USD styrkelsen (link)
|
|
|
14/6 08:38 af koden |
skete der noget negativt i går... synes min portefølge blev ramt..bl.a. iss og netcompany samt BAVA
|
