Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
14/10 16:05 af collersteen |
The three month extension will
allow the agency to review additional chemistry and manufacturing data submitted
on June 5. The new action date for the BLA is October 31, 2009.
|
|
|
14/10 16:06 af fillandkill |
de må jo åbenbart arbejde om lørdagen
|
|
|
14/10 16:07 af fillandkill |
så i værste fald, kan vi få en helt fantastisk forfærdelig weekend
|
|
14/10 16:10 af troldmanden |
PDUFA er den dag hvor den endelige bedømmelelse vil finde sted. Der er 3 mulige bedømmelelser. Godkendelse. Betinget godkendelse og afvist
|
|
|
14/10 16:10 af collersteen |
den weekend skal bare overstås hurtigst muligt..... og det gøres vel bedst i sanseløst beruset tilstand
|
|
|
14/10 16:10 af collersteen |
så er spørgsmålet bare om det skal være Cremant... eller Krudtugler....
|
|
14/10 16:11 af troldmanden |
betinget godkendelse betyder FDA typisk kræver nye forsøg for at underbygge de hidtil indsendte data.
|
|
|
14/10 16:11 af collersteen |
eller min egen favorit Bjørnebryg....
|
|
14/10 16:11 af troldmanden |
I nogle enkelte tilfælde kan man dog nøjes med at lave en ny analyse af de eksisternede data
|
|
|
14/10 16:11 af fillandkill |
det kan være vi skal til at holde styr på de vinvæddemål, og få den effektueret den weekend
|
|
14/10 16:12 af troldmanden |
aka mener du selve udfaldet først vil komme dagen efter mødet?
|
|
|
14/10 16:13 af fillandkill |
har skrevet til Husted.
|
|
|
14/10 16:14 af fillandkill |
143,5 - den har nogle voldsomme ture
|
|
|
14/10 16:24 af fillandkill |
husted har ferie til 19. okt
|
|
|
14/10 16:25 af collersteen |
det forklarer måske så hvorfor vi har været befriet for dårligt GEN-nyt det sidste stykke tid :)
|
|
|
14/10 16:25 af fillandkill |
he he... er som om der bliver kortere og kortere imellem de gode nyheder
|
|
|
14/10 16:26 af fillandkill |
ser vi en storaktionær mere i okt.?
|
|
|
14/10 16:26 af fillandkill |
klask - 144(igen)
|
|
|
14/10 16:28 af fillandkill |
fatter ikke hvorfor man ikke opruster i 122, den skal lige stige 20 kurspoint inden man køber igen...
|
|
|
14/10 16:31 af MammaMia |
upps - så blev der lige lagt 40.stk. BIOP aktier til salg oven i de 20.770 stk.
|
|
|
14/10 16:37 af fillandkill |
hvornår mon vi hører nyt fra BioP
|
|
|
14/10 16:47 af fillandkill |
nå... 147,75 er stadig mit bud.. nogen der vil af med et par flasker?
|
|
|
14/10 16:50 af collersteen |
144,25........ udenfor konkurrencen
|
|
14/10 16:50 af JCBN |
rimelig optimistisk fill :)
|
|
| ||
|
|
14/10 16:52 af collersteen |
114k i bud igen
|
|
14/10 16:52 af JørgenVarnæs |
der er nogen, der gerne vil ind i GEN...
|
|
14/10 16:52 af JCBN |
hvad kurs?
|
|
14/10 16:52 af JCBN |
måske vil jeg osse
|
|
|
14/10 16:52 af collersteen |
145
|
|
14/10 16:52 af JCBN |
kan man det egentlig? eller kun bankerne?
|
|
|
14/10 16:53 af collersteen |
50k udbudt omkring 145-50 indtil
nu
|
|
|
14/10 16:54 af fillandkill |
ja.. kom jo med budet da den lå i 146
|
|
|
14/10 16:54 af collersteen |
94k udbud
|
|
|
14/10 16:55 af fillandkill |
der er mange der gerne vil ind
|
|
14/10 16:55 af Solsen |
CSB igen der købte stort
|
|
|
14/10 16:55 af collersteen |
145...
|
|
14/10 16:55 af JCBN |
én der købte 75k? osse en slat
|
|
14/10 16:55 af JørgenVarnæs |
det er CSFB og de franske bonderøve der bytter mundvand
|
|
14/10 16:55 af JCBN |
var det dig aka?
|
|
|
14/10 16:55 af collersteen |
fallitsuisse tog 75k fra cdv
|
|
14/10 16:55 af JCBN |
;)
|
|
|
14/10 16:56 af fillandkill |
hvem køber 75000 i lukkeauktion
|
|
|
14/10 16:56 af collersteen |
der ligger 100k i GES ved 27,50-60.... any takers?
|
|
14/10 16:56 af Solsen |
Hvornår mon CDV er færdige ?
|
|
14/10 16:56 af JCBN |
venter til der er 200k, så rydder jeg
|
|
14/10 16:57 af Solsen |
CSB købte 75K ad en gang
|
|
14/10 16:57 af JCBN |
hva skete der med vestas i luk
|
|
|
14/10 17:00 af collersteen |
ikke noget
|
|
|
14/10 17:01 af collersteen |
det var ½før den begyndte at stige.... hvsi det er det du tænker på
|
|
|
14/10 17:01 af fillandkill |
var det ikke kun 100.000 aktier der blev solgt i luk igår, der røg da næsten 125.000 idag:)
|
