Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/10 17:01
af collersteen
½time*
14/10 17:01
af JCBN
ja ok, det jeg mente... steg rimeligt vildt til sidst
14/10 17:07
af fillandkill
nå... uafgjort aka, vi skylder en flaske hver
14/10 18:25
af collersteen
9992 på DowJones.... godt nok spændende....
14/10 18:30
af collersteen
gad vide om der ligger nogle eksotiske optioner på dow jones 10.000 som folk gerne vil beskytte, siden vi kommer så tæt på uden at der er
14/10 18:30
af collersteen
noge der lige knalder den over...
14/10 18:33
af smedegaard
jeg har lige købt lidt men der skete ikke noget
14/10 18:54
af collersteen
"lidt"...... lige præcis der problemet ligger ;)
14/10 18:59
af smedegaard
hehe
14/10 18:59
af smedegaard
mon ikke vi får et late night rally
14/10 19:00
af smedegaard
smutter igen. ses
14/10 19:59
af collersteen
nåh, så skete det 10002 i Dowjones...
14/10 19:59
af Gobe
Også G'nat herfra ! Sov godt !
14/10 20:00
af collersteen
du må vist hellere gå i hi med dine bjørne gobe....
14/10 20:00
af collersteen
og sove meeeeeeget længe
14/10 20:03
af Gobe
Der var s'gu heller ikke noget jeg hellere ville. Dagen i dag har været delvist brugt på at læse en endeløs strøm af EU-direktiver.
14/10 20:04
af Gobe
Klaer jeg er total modstander af EU og har været det hele vejen igennem.
14/10 20:06
af Gobe
Hold kæft, hvor jeg hader EU og danske uduelige medløberpolitikere, - der blot blåstempler al håbløs lovgivning fra EU.
14/10 20:08
af collersteen
bureaukraterne skal jo også have noget at lave....
14/10 20:08
af collersteen
tænk hvor stor arb.løsheden ville være elelrs...
14/10 20:11
af Gobe
Jamen hvorfor skal det lige gå uo over mig ? Er kun halvvejs igennem og nu står der nok flere måneders tovtrækkeri med kunder og myndigheder
14/10 20:12
af collersteen
trist.... og hvis jeg skal gætte er det inderligt overflødigt det hele?
14/10 20:13
af Gobe
Absolut !
14/10 20:14
af Gobe
Det flytter simpelthen intet og er kun til stor skade for industrien, specielt små og mellemstore virksomheder.
14/10 20:16
af Gobe
Men det er sikkert det man ønsker fra vores erhvervsfjendtlige regering. Vi skal leve af at flytte offentlige papirer. SUK
14/10 20:16
af collersteen
ja, vi er hastigt på vej til det samfund hvor man ikke skal tænke selv og sund alm. fornuft er bandlyst...
14/10 20:17
af collersteen
og hvor ALT skal være så skide retfærdigt pga. alle mulige og umulige små interessegrupper.....
14/10 20:17
af collersteen
INGEN må på noget tidspunkt stilles dårligere end før........ (i hvert fald officielt)
14/10 20:18
af collersteen
...det er vel nærmest et amerikansk samfund... på visse områder....
14/10 20:19
af Gobe
Måske er det Rits skolereform, der slår igennem. Alle skal være lige dunne. Det må man sige er lykkedes, Specielt hvad angår politikere.
14/10 20:24
af collersteen
der er håb for mig hvis man en dag kan leve af at klippe sig selv.....
14/10 20:25
af Gobe
Det vil ger også gerne, - så bliver jeg arbejdsløs. GRIN
14/10 20:27
af Gobe
Der skulle stå jeg.
14/10 22:16
af JørgenVarnæs
aftenpling
14/10 22:16
af JørgenVarnæs
nogen, der ved hvor jeg kan finde fodboldkampen? TV2 sender seniormotion
14/10 22:19
af collersteen
radionens p3
14/10 22:20
af karbold
nej ser Ugly Betty ;-)
14/10 22:21
af collersteen
kanal 6 lige om lidt vist...
14/10 22:21
af nohope
Ser aldrig fodbold, det sorterer under konen.
14/10 22:21
af DrueAgurken
Anyone svar på mine indlæg.. kan se at de bliver læst, men ingen svarer...
14/10 22:22
af nohope
Sammen med opvask, madlavning og rengøring.
14/10 22:22
af JørgenVarnæs
nohope, så skal du bare tænde for TV2. Der kan du se opvask live
14/10 22:23
af nohope
Jeg er mest til opvask, hvis det er kvinder.
14/10 22:23
af JørgenVarnæs
@drue, jeg vville bare se om der var nogle frække fyre - og så lægger du det stride guilt-trip på os. Er der noget, der skal tage højde for?
14/10 22:24
af collersteen
hvor, hvad? druen...
14/10 22:24
af JørgenVarnæs
ok - jeg troede, at jeg havde sære fetish'er!!!
14/10 22:25
af nohope
Hvis du er til mænd og opvask så kan du tale om sære fetisher.
14/10 22:27
af nohope
Hvad er det drueagurken beskylder os for at have syltet ?
14/10 22:27
af JørgenVarnæs
sikke en kamp. de er alle så ringe, at man ikke med rimelighed kan skælde Jon dal ud for at være ringe
14/10 22:28
af DrueAgurken
Haha... hold så kaje drenge
Nyeste Først - Ældste Først   Side 155/8420