Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
14/10 22:28 af JørgenVarnæs |
eneste lyspunkt er at jeg ikke er i Parken, men sammen med jer fremragende mennesker i stedet
|
|
|
14/10 22:28 af collersteen |
er der nogen der så aka streake på tværs af banen? eller var græsset ikke klippet kort?
|
|
14/10 22:29 af JørgenVarnæs |
så er det bar røv og lige ud på banen!!!
|
|
14/10 22:29 af nohope |
Han løb vel bare i midterstriben, han er vel blevet noget bleg på det seneste
|
|
14/10 22:29 af JørgenVarnæs |
vi trænger til nogle højdepunkter
|
|
14/10 22:30 af JørgenVarnæs |
kan du ikke få folk til at råbe "EI stinker"?
|
|
|
14/10 22:30 af collersteen |
nik jay?
|
|
14/10 22:31 af JørgenVarnæs |
Niggerjay
|
|
14/10 22:31 af DrueAgurken |
er der andet i parken?
|
|
|
14/10 22:31 af collersteen |
ja, druen... aka og hegu er jo ikke teenagere... ;)
|
|
14/10 22:32 af nohope |
Bandereklamerne er altid det bedste ved en fodboldkamp, for mig ihvertfald
|
|
14/10 22:33 af DrueAgurken |
fuck røver historierne... der er INTET at spille for, og alle ved det
|
|
14/10 22:34 af nohope |
Jeg tror ikke på den med Hegu, onsdag er hans faste dag i swingerklubben.
|
|
|
14/10 22:34 af collersteen |
du kender det druen.... ligesom når ob går på banen.... 10.pladsen i sas-ligaen er sikret...
|
|
|
14/10 22:35 af collersteen |
der plejer du at møde ham, nohope
?
|
|
14/10 22:35 af DrueAgurken |
Bliver for fuld nu, så må hellere stoppe.... i morgen..... og coller... OB er ALTID mindst nummer 4
|
|
14/10 22:36 af nohope |
Nope, kommer der selv om torsdagen.
|
|
14/10 22:37 af JørgenVarnæs |
jeg ville passe på med brugen af verbet "at komme" i den sammenhæng
|
|
14/10 22:37 af nohope |
Det vil jeg ikke.
|
|
|
14/10 22:38 af collersteen |
ja.. især hvis man møder i klubben om onsdagen.....
|
|
14/10 22:40 af JørgenVarnæs |
så må der piftes. hold da kæft en hån imod publikum
|
|
14/10 22:44 af nohope |
Skal til Halland fredag næste uge, har sagt til konen at vi lader som om vi er tyskere, efter DK vandtt over Sverige, nu er det endnu værre.
|
|
14/10 22:46 af JørgenVarnæs |
bare sig, at du søger asyl. Så får du the royal treatment derovre
|
|
14/10 22:47 af nohope |
Genialt, men konen er altså blond, gælder det så ?
|
|
| ||
|
14/10 22:48 af JørgenVarnæs |
hende klæder du bare ud som hættemåge. så er den ged barberet
|
|
14/10 22:50 af nohope |
Faktisk er hun 3G´er ............. fra Sverige.
|
|
|
14/10 23:03 af collersteen |
man begynder at forstå dit brugernavn.....
|
|
14/10 23:07 af nohope |
Yep, uden hende havde mit nick været "absolutely nohope"
|
|
|
14/10 23:13 af collersteen |
hehe, komplimenter kan komme i de særeste udformninger.....
|
|
14/10 23:21 af JørgenVarnæs |
hvilket i øvrigt er den nye kampagne fra Absolut Vodka - også fra Sverige
|
|
14/10 23:23 af nohope |
Hvis jeg redegør for mit forhold til alkohol vil jeg for evigt være stemplet i dette forum.
|
|
14/10 23:28 af JørgenVarnæs |
vi er vist ret mange herinde, der har et problematisk forhold til mange ting... Du er i godt selskab ;-)
|
|
14/10 23:30 af nohope |
Hvis det kommer frem vil det resultere i total social isolation, ostrakisme eller det der er værre.
|
|
14/10 23:36 af nohope |
Afstemning på potteskår.
|
|
14/10 23:39 af nohope |
Demokratiets forløber, med skarntydesaft og extradition.
|
|
14/10 23:40 af nohope |
Resterne er vores dages afstemning om side 9 pigerne, afstemning om skår.
|
|
15/10 00:00 af Hegu |
Er lige kommet hjem efter en travl aften. Hvordan gik fordboldkampen? ;-)
|
|
|
15/10 00:01 af Zip |
Det var vist ikke for godt. Umotiverede spillere
|
|
15/10 00:03 af nohope |
Hvad sagde jeg ?, Hegu var ikke på stadion, han var ude at score.
|
|
15/10 00:12 af nohope |
Logout. Efter nattens prøvelser, truer en ny dag.Godnat.
|
|
15/10 08:06 af johnsen |
BIOP: (link) , stadig plads til en stabilisering, evt. lidt stigning. RSI9(dag) er på vej ned og med
|
|
15/10 08:07 af johnsen |
lidt forsdigtighed kan uge RSI komme lidt på plads. Både SAR og BOL ville være rart med lidt normalisering
|
|
15/10 08:26 af Kim |
Morgen Johnsen. Jeg foretrækker den lille stigning :oD
|
|
15/10 08:53 af Solsen |
Morning
|
|
15/10 08:53 af Solsen |
Hvordan får man søjler til at stå rigtigt iindlæggene
|
|
15/10 08:53 af Solsen |
Sad og sætte det pænt op - men som sædvanlig gik der ged i den endelige udgave :-)
|
|
15/10 09:02 af Solsen |
Det er ok !
|
|
15/10 09:03 af Solsen |
ja korrekt
|
|
15/10 09:04 af Solsen |
Stadig en meget stor kage at tage af
|
|
15/10 09:04 af Solsen |
Blot interessant at avastin nu er mest sælgende antistof
|
