Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/10 22:28
af JørgenVarnæs
eneste lyspunkt er at jeg ikke er i Parken, men sammen med jer fremragende mennesker i stedet
14/10 22:28
af collersteen
er der nogen der så aka streake på tværs af banen? eller var græsset ikke klippet kort?
14/10 22:29
af JørgenVarnæs
så er det bar røv og lige ud på banen!!!
14/10 22:29
af nohope
Han løb vel bare i midterstriben, han er vel blevet noget bleg på det seneste
14/10 22:29
af JørgenVarnæs
vi trænger til nogle højdepunkter
14/10 22:30
af JørgenVarnæs
kan du ikke få folk til at råbe "EI stinker"?
14/10 22:30
af collersteen
nik jay?
14/10 22:31
af JørgenVarnæs
Niggerjay
14/10 22:31
af DrueAgurken
er der andet i parken?
14/10 22:31
af collersteen
ja, druen... aka og hegu er jo ikke teenagere... ;)
14/10 22:32
af nohope
Bandereklamerne er altid det bedste ved en fodboldkamp, for mig ihvertfald
14/10 22:33
af DrueAgurken
fuck røver historierne... der er INTET at spille for, og alle ved det
14/10 22:34
af nohope
Jeg tror ikke på den med Hegu, onsdag er hans faste dag i swingerklubben.
14/10 22:34
af collersteen
du kender det druen.... ligesom når ob går på banen.... 10.pladsen i sas-ligaen er sikret...
14/10 22:35
af collersteen
der plejer du at møde ham, nohope ?
14/10 22:35
af DrueAgurken
Bliver for fuld nu, så må hellere stoppe.... i morgen..... og coller... OB er ALTID mindst nummer 4
14/10 22:36
af nohope
Nope, kommer der selv om torsdagen.
14/10 22:37
af JørgenVarnæs
jeg ville passe på med brugen af verbet "at komme" i den sammenhæng
14/10 22:37
af nohope
Det vil jeg ikke.
14/10 22:38
af collersteen
ja.. især hvis man møder i klubben om onsdagen.....
14/10 22:40
af JørgenVarnæs
så må der piftes. hold da kæft en hån imod publikum
14/10 22:44
af nohope
Skal til Halland fredag næste uge, har sagt til konen at vi lader som om vi er tyskere, efter DK vandtt over Sverige, nu er det endnu værre.
14/10 22:46
af JørgenVarnæs
bare sig, at du søger asyl. Så får du the royal treatment derovre
14/10 22:47
af nohope
Genialt, men konen er altså blond, gælder det så ?
14/10 22:48
af JørgenVarnæs
hende klæder du bare ud som hættemåge. så er den ged barberet
14/10 22:50
af nohope
Faktisk er hun 3G´er ............. fra Sverige.
14/10 23:03
af collersteen
man begynder at forstå dit brugernavn.....
14/10 23:07
af nohope
Yep, uden hende havde mit nick været "absolutely nohope"
14/10 23:13
af collersteen
hehe, komplimenter kan komme i de særeste udformninger.....
14/10 23:21
af JørgenVarnæs
hvilket i øvrigt er den nye kampagne fra Absolut Vodka - også fra Sverige
14/10 23:23
af nohope
Hvis jeg redegør for mit forhold til alkohol vil jeg for evigt være stemplet i dette forum.
14/10 23:28
af JørgenVarnæs
vi er vist ret mange herinde, der har et problematisk forhold til mange ting... Du er i godt selskab ;-)
14/10 23:30
af nohope
Hvis det kommer frem vil det resultere i total social isolation, ostrakisme eller det der er værre.
14/10 23:36
af nohope
Afstemning på potteskår.
14/10 23:39
af nohope
Demokratiets forløber, med skarntydesaft og extradition.
14/10 23:40
af nohope
Resterne er vores dages afstemning om side 9 pigerne, afstemning om skår.
15/10 00:00
af Hegu
Er lige kommet hjem efter en travl aften. Hvordan gik fordboldkampen? ;-)
15/10 00:01
af Zip
Det var vist ikke for godt. Umotiverede spillere
15/10 00:03
af nohope
Hvad sagde jeg ?, Hegu var ikke på stadion, han var ude at score.
15/10 00:12
af nohope
Logout. Efter nattens prøvelser, truer en ny dag.Godnat.
15/10 08:06
af johnsen
BIOP: (link) , stadig plads til en stabilisering, evt. lidt stigning. RSI9(dag) er på vej ned og med
15/10 08:07
af johnsen
lidt forsdigtighed kan uge RSI komme lidt på plads. Både SAR og BOL ville være rart med lidt normalisering
15/10 08:26
af Kim
Morgen Johnsen. Jeg foretrækker den lille stigning :oD
15/10 08:53
af Solsen
Morning
15/10 08:53
af Solsen
Hvordan får man søjler til at stå rigtigt iindlæggene
15/10 08:53
af Solsen
Sad og sætte det pænt op - men som sædvanlig gik der ged i den endelige udgave :-)
15/10 09:02
af Solsen
Det er ok !
15/10 09:03
af Solsen
ja korrekt
15/10 09:04
af Solsen
Stadig en meget stor kage at tage af
15/10 09:04
af Solsen
Blot interessant at avastin nu er mest sælgende antistof
Nyeste Først - Ældste Først   Side 156/8420