Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
15/10 09:05 af Solsen |
Måske ikke så dumt af Roche at købe genen
tech
|
|
|
15/10 09:05 af Kenddinvare |
En blok på 100.000 stk. GES i 27,5. Oplæg til aftalt handel?
|
|
|
15/10 09:07 af Kenddinvare |
Den blev fjernet lige ved åbning.
|
|
15/10 09:09 af karbold |
morgen pling
|
|
15/10 09:10 af karbold |
Aka har snakket med nordnet ,så regner med at jeg har styr på det :-)
|
|
15/10 09:13 af JCBN |
Bio 9,50 her fra start
|
|
|
15/10 09:17 af fillandkill |
er nordnet nede?
|
|
15/10 09:18 af JCBN |
ja
|
|
15/10 09:20 af StBr |
aka, har du set at der kommer en php-fejl i rt? - ligger som bug - håber maskinrummet kan bruge den til at komme videre
|
|
15/10 09:29 af karbold |
rt på bio tak
|
|
15/10 09:30 af JCBN |
9,65 har jeg den på
|
|
|
15/10 09:32 af collersteen |
60-65
|
|
15/10 09:32 af karbold |
takker
|
|
|
15/10 09:36 af collersteen |
50-55
|
|
15/10 09:39 af karbold |
lyder godt coller ;-)
|
|
15/10 09:47 af Kim |
Gu' ve om ikke snart de DT'er kan finde et andet offer end BioP.... synes det er ved at være lige lovlig belastende.... :o(
|
|
15/10 09:48 af Kim |
men det er efterhånden kun mindre poster der handles af gangen, så det ebber vel snart ud...
|
|
|
15/10 09:59 af fillandkill |
he he kim, er den ikke den vej rundt man plejer at blive narret
|
|
|
15/10 10:04 af MammaMia |
BIOP kursen var i 9,30 inde AU's analyse i søndags kom ud. Så nu er vi ved at være tilbage til udgangspunktet. Godt løftet.
|
|
|
15/10 10:05 af MammaMia |
og gappet er ved at blive lukket i BIOP
|
|
15/10 10:14 af Kim |
fillandkill > jeg ved snart ikke hvem det er som narrer hvem, men der er jo altid nogle Sorteper...
|
|
|
15/10 10:53 af MammaMia |
Nu er mandagens stigning i GES også borte. Med 60.000 stk solgte GES fra E*TR så ligner det et tvangssalg
|
|
|
15/10 11:02 af collersteen |
spgm er så om det er dem der lå på 27,50.... eller om der stadig ligger 100k.
|
|
|
15/10 11:03 af collersteen |
for så er der objektivt set nok stadig et par trælse dagen foran os...
|
|
| ||
|
|
15/10 11:07 af MammaMia |
Nu 83.000 solgte. jeg stemmer for at det er bunken fra 27,50
|
|
15/10 11:07 af smedegaard |
læg mærke til at etrade har købt godt op i bioporto. det kan være samme person der skifter fra ges til bio
|
|
15/10 11:09 af smedegaard |
der er også en etrader der losser ud i Guava
|
|
15/10 11:11 af smedegaard |
det kan også være distribution inden gode meddelser
|
|
15/10 11:15 af smedegaard |
det håber jeg sandelig ikke
|
|
15/10 11:18 af smedegaard |
ahh nej kun i GES
|
|
15/10 11:18 af smedegaard |
har intet guava mere
|
|
15/10 11:18 af smedegaard |
men jeg håbede bare ikke det var dårlige nyheder i GES
|
|
15/10 11:19 af smedegaard |
Guava er færdig
|
|
|
15/10 12:00 af Gobe |
Et minut til Nokia.
|
|
|
15/10 12:00 af Gobe |
Et minut til Nokia
|
|
|
15/10 12:03 af Gobe |
Pisker ned i Sverige
|
|
|
15/10 12:19 af fillandkill |
iøvrigt svar fra husted, hvadm na kunne forvente
|
|
|
15/10 12:19 af fillandkill |
Hej Jesper,
Det er svært at sige præcist, hvordan forløbet vil blive. Vi må afvente en afgørelse fra FDA. Så snart vi modtager besked vil vi
|
|
|
15/10 12:19 af fillandkill |
naturligvis informere markedet via en fondsbørsmeddelelse.
Med venlig hilsen
Helle
|
|
15/10 12:32 af Solsen |
Nå det vil de :- ....
De vil sikker få meddelelsen meget tæt på d. 31 oktober - næppe før snarere med lidt forsinkelse
|
|
|
15/10 12:35 af fillandkill |
ja.. det var jo fordi vi kom til at snakke om igår, at d. 31 er en lørdag
|
|
|
15/10 12:36 af fillandkill |
ho ho.. så kom jehovas vidner forbi.... 2 søde piger der læste op af biblen for mig, hvordan skal man tackle den?? ha ha
|
|
15/10 12:44 af JørgenVarnæs |
du kan evt. diskutere, hvad de har på...
|
|
15/10 12:46 af Solsen |
Hya der er nyhder fra TSEM - købt lidt til pensionen :-)
|
|
|
15/10 12:47 af Gobe |
Er det Jer med flerkoneri ? Nej, det er mormonerne. Jamen så har det ingen interesse. GRIN:
|
|
|
15/10 12:49 af grammie |
nogen nyheder for g4s?
|
|
15/10 12:49 af JørgenVarnæs |
hvorfor skulle de læse for dig, hvis det ikke er en del af et kinky rollespil? Du kan jo tydeligvis både læse og skrive uden assistance
|
|
|
15/10 12:49 af Gobe |
Eller hvad med den her. Jeg står overfor en stor kønsskifteoperation. Er der nogen af Jer, der vil donere blod til operationen ?
|
|
|
15/10 13:13 af MammaMia |
mon de donerer blod? de tager vist ikke imod blod.
|
|
15/10 13:22 af Hya |
ok
|
