Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/10 09:05
af Solsen
Måske ikke så dumt af Roche at købe genen tech
15/10 09:05
af Kenddinvare
En blok på 100.000 stk. GES i 27,5. Oplæg til aftalt handel?
15/10 09:07
af Kenddinvare
Den blev fjernet lige ved åbning.
15/10 09:09
af karbold
morgen pling
15/10 09:10
af karbold
Aka har snakket med nordnet ,så regner med at jeg har styr på det :-)
15/10 09:13
af JCBN
Bio 9,50 her fra start
15/10 09:17
af fillandkill
er nordnet nede?
15/10 09:18
af JCBN
ja
15/10 09:20
af StBr
aka, har du set at der kommer en php-fejl i rt? - ligger som bug - håber maskinrummet kan bruge den til at komme videre
15/10 09:29
af karbold
rt på bio tak
15/10 09:30
af JCBN
9,65 har jeg den på
15/10 09:32
af collersteen
60-65
15/10 09:32
af karbold
takker
15/10 09:36
af collersteen
50-55
15/10 09:39
af karbold
lyder godt coller ;-)
15/10 09:47
af Kim
Gu' ve om ikke snart de DT'er kan finde et andet offer end BioP.... synes det er ved at være lige lovlig belastende.... :o(
15/10 09:48
af Kim
men det er efterhånden kun mindre poster der handles af gangen, så det ebber vel snart ud...
15/10 09:59
af fillandkill
he he kim, er den ikke den vej rundt man plejer at blive narret
15/10 10:04
af MammaMia
BIOP kursen var i 9,30 inde AU's analyse i søndags kom ud. Så nu er vi ved at være tilbage til udgangspunktet. Godt løftet.
15/10 10:05
af MammaMia
og gappet er ved at blive lukket i BIOP
15/10 10:14
af Kim
fillandkill > jeg ved snart ikke hvem det er som narrer hvem, men der er jo altid nogle Sorteper...
15/10 10:53
af MammaMia
Nu er mandagens stigning i GES også borte. Med 60.000 stk solgte GES fra E*TR så ligner det et tvangssalg
15/10 11:02
af collersteen
spgm er så om det er dem der lå på 27,50.... eller om der stadig ligger 100k.
15/10 11:03
af collersteen
for så er der objektivt set nok stadig et par trælse dagen foran os...
15/10 11:07
af MammaMia
Nu 83.000 solgte. jeg stemmer for at det er bunken fra 27,50
15/10 11:07
af smedegaard
læg mærke til at etrade har købt godt op i bioporto. det kan være samme person der skifter fra ges til bio
15/10 11:09
af smedegaard
der er også en etrader der losser ud i Guava
15/10 11:11
af smedegaard
det kan også være distribution inden gode meddelser
15/10 11:15
af smedegaard
det håber jeg sandelig ikke
15/10 11:18
af smedegaard
ahh nej kun i GES
15/10 11:18
af smedegaard
har intet guava mere
15/10 11:18
af smedegaard
men jeg håbede bare ikke det var dårlige nyheder i GES
15/10 11:19
af smedegaard
Guava er færdig
15/10 12:00
af Gobe
Et minut til Nokia.
15/10 12:00
af Gobe
Et minut til Nokia
15/10 12:03
af Gobe
Pisker ned i Sverige
15/10 12:19
af fillandkill
iøvrigt svar fra husted, hvadm na kunne forvente
15/10 12:19
af fillandkill
Hej Jesper, Det er svært at sige præcist, hvordan forløbet vil blive. Vi må afvente en afgørelse fra FDA. Så snart vi modtager besked vil vi
15/10 12:19
af fillandkill
naturligvis informere markedet via en fondsbørsmeddelelse. Med venlig hilsen Helle
15/10 12:32
af Solsen
Nå det vil de :- .... De vil sikker få meddelelsen meget tæt på d. 31 oktober - næppe før snarere med lidt forsinkelse
15/10 12:35
af fillandkill
ja.. det var jo fordi vi kom til at snakke om igår, at d. 31 er en lørdag
15/10 12:36
af fillandkill
ho ho.. så kom jehovas vidner forbi.... 2 søde piger der læste op af biblen for mig, hvordan skal man tackle den?? ha ha
15/10 12:44
af JørgenVarnæs
du kan evt. diskutere, hvad de har på...
15/10 12:46
af Solsen
Hya der er nyhder fra TSEM - købt lidt til pensionen :-)
15/10 12:47
af Gobe
Er det Jer med flerkoneri ? Nej, det er mormonerne. Jamen så har det ingen interesse. GRIN:
15/10 12:49
af grammie
nogen nyheder for g4s?
15/10 12:49
af JørgenVarnæs
hvorfor skulle de læse for dig, hvis det ikke er en del af et kinky rollespil? Du kan jo tydeligvis både læse og skrive uden assistance
15/10 12:49
af Gobe
Eller hvad med den her. Jeg står overfor en stor kønsskifteoperation. Er der nogen af Jer, der vil donere blod til operationen ?
15/10 13:13
af MammaMia
mon de donerer blod? de tager vist ikke imod blod.
15/10 13:22
af Hya
ok
Nyeste Først - Ældste Først   Side 157/8420