Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/10 13:23
af Hya
solsen - jeg laver skat - læser ikke chatten
15/10 13:24
af Hya
de har bare fået så mange nye tiltag og ordre på det sidste - også i korea - TSEM altså
15/10 13:25
af Solsen
Jeg er revisor så hvorfor skat nu ?
15/10 13:25
af Solsen
hehe
15/10 13:29
af Hya
solsen - Skat keder sig - så de vil lige tjekke alt mit Nordnet daytrade for 2006 2007 og 2008
15/10 13:29
af Hya
test
15/10 13:50
af Solsen
Sikken et arbejde - god fornøjelse !
15/10 13:51
af Solsen
Kan du ikke bruge Nordnets opgørelser ?
15/10 13:51
af Hya
jeg har skam orden i sagerne - men vil lige indbygge et par fejl undervejs for at se om de virkelig tjekker
15/10 13:56
af Solsen
Det gør de ikke :-)
15/10 13:58
af Hya
Solsen - JEG skal nok sørge for at de kommer til at gennemgå casen - er jo expert i at spørge dumt - til hvordan jeg lige skal postere osv
15/10 13:59
af Hya
så hun vil fortryde at hun bad mig komme med kufferten med bilag
15/10 14:01
af Gobe
Pas nu på janteloven, Hya. Hvis du nu har lavet flere penge om året ved daytrading end hun selv tjener. Så er fanden løs.
15/10 14:02
af collersteen
citigroup... stort set som forventet.... -0,27usd eps
15/10 14:05
af Hegu
Hyacint....jeg tror ikke at de tjekker. Jeg har selv selv prøvet at lægge fejl ind samt små sedler rundt omkring i materailet.
15/10 14:05
af Hegu
Hyacint...detjekker stort set ikke.
15/10 14:06
af collersteen
goldman er kommet aka.... monster beat.
15/10 14:07
af collersteen
Omsætningen var på 12,44 mia. dollar, hvor der var ventet 10,98 mia. dollar, og indtjeningen per aktie, EPS, var på 5,25 dollar mod ventede 4,18 dollar.
15/10 14:07
af Hya
Hegu - OK så er der jo ingen grund til at gøre så meget ud af det
15/10 14:08
af collersteen
15/10 14:08
af collersteen
"Although the world continues to face serious economic challenges, we are seeing improving conditions and evidence of stabilization, even gr
15/10 14:08
af collersteen
even growth, across a number of sectors," said Lloyd Blankfein, Goldman's chairman
15/10 14:14
af collersteen
ja, de må siges at være cremen af cremen af cremen..... af cremen...
15/10 14:31
af collersteen
Empire Manufacturing (OCT) out at 34.57 vs. 17.25 expected and 18.88 in SEP
15/10 14:32
af collersteen
Initial Jobless Claims out at 514K vs. 520K expected and 524K last week.
15/10 14:32
af collersteen
måske der bliver rally alligevel?
15/10 14:33
af collersteen
hvis vi glemer city og fokuserer på goldman og resten
15/10 14:33
af collersteen
citi*
15/10 14:43
af Hegu
Hyancinth...jeg har faktisk fået flere mapper hjem igen, som var helt uberørte.
15/10 15:18
af johnsen
hvordan udvælger skat dem der skal checkes mht. aktier? Har endnu tilgode at få et møde. ;-)
15/10 15:22
af Porter
johnsen: Et kvalificeret gæt kunne være antal handler samt størrelsen af gevinst / tab oplyst.
15/10 15:24
af johnsen
ok, kunne så forestille mig at antal af handler tæller godt.
15/10 15:26
af Porter
og når gevinsten når en hvis størrelsen så kan det måske være heldige at tjene nogle hurtige kroner på kontrollen
15/10 15:27
af johnsen
DET kunen jeg aldrig finde på, måske derfor;-)
15/10 16:52
af collersteen
øv, de 105k ligger der stadig i GES på 27,5
15/10 17:10
af fillandkill
det er vel en popst der kun ønskes handlet på de 2 tidspunkter
15/10 17:14
af JørgenVarnæs
hmm - det ser ud til at GEN igen gik imod markedet i den sidste times tid. Der er vist nogen, der holder hånden under aktien pt
15/10 17:23
af JørgenVarnæs
selvsagt - men det er radikalt anderledes end bare for en uge siden. Der havde lisa virkeligt bundløse trusser på
15/10 17:24
af JørgenVarnæs
måske de fantastiske tal fra Roche kan få folk til at se perspektiverne igen. Hvad var virkningsgraden på 1st line NHL igen?
15/10 17:26
af JørgenVarnæs
og hvad kan det så bruges til?
15/10 17:26
af JørgenVarnæs
ifølge markedet er det ikke noget værd.Jeg forstår det ikke helt
15/10 17:27
af JørgenVarnæs
i morgen er der to uger til. MÅske vi skal have en count-down her på PI?
15/10 17:31
af JørgenVarnæs
hvis nu USDEUR går gennem 1.5 mon vi så kan forvente et fald lige som sidste år?
15/10 17:33
af JørgenVarnæs
valutaen i første omgang. USD var jo helt ned og runde i 4,66 ifht DKK. Det gør ondt på USD eksponerede selskaber
15/10 17:36
af JørgenVarnæs
plus det vil nok sætte skub i diskussionen om USD som reservevaluta. De olieeksporterende lande rasler gevaldig med sablen allerede.
15/10 21:43
af JCBN
hey hey
15/10 21:44
af stengård
zermatt-pliiing
15/10 21:50
af JCBN
intet nyt aka :)
15/10 21:57
af stengård
Matterhorn is standing proud...
15/10 21:59
af stengård
men KäseFondue er jo mere en pligt end en interesse...
Nyeste Først - Ældste Først   Side 158/8420