Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
15/10 13:23 af Hya |
solsen - jeg laver skat - læser ikke chatten
|
|
15/10 13:24 af Hya |
de har bare fået så mange nye tiltag og ordre på det sidste - også i korea - TSEM altså
|
|
15/10 13:25 af Solsen |
Jeg er revisor så hvorfor skat nu ?
|
|
15/10 13:25 af Solsen |
hehe
|
|
15/10 13:29 af Hya |
solsen - Skat keder sig - så de vil lige tjekke alt mit Nordnet daytrade for 2006 2007 og 2008
|
|
15/10 13:29 af Hya |
test
|
|
15/10 13:50 af Solsen |
Sikken et arbejde - god fornøjelse !
|
|
15/10 13:51 af Solsen |
Kan du ikke bruge Nordnets opgørelser ?
|
|
15/10 13:51 af Hya |
jeg har skam orden i sagerne - men vil lige indbygge et par fejl undervejs for at se om de virkelig tjekker
|
|
15/10 13:56 af Solsen |
Det gør de ikke :-)
|
|
15/10 13:58 af Hya |
Solsen - JEG skal nok sørge for at de kommer til at gennemgå casen - er jo expert i at spørge dumt - til hvordan jeg lige skal postere osv
|
|
15/10 13:59 af Hya |
så hun vil fortryde at hun bad mig komme med kufferten med bilag
|
|
|
15/10 14:01 af Gobe |
Pas nu på janteloven, Hya. Hvis du nu har lavet flere penge om året ved daytrading end hun selv tjener. Så er fanden løs.
|
|
|
15/10 14:02 af collersteen |
citigroup... stort set som forventet.... -0,27usd eps
|
|
15/10 14:05 af Hegu |
Hyacint....jeg tror ikke at de tjekker. Jeg har selv selv prøvet at lægge fejl ind samt små sedler rundt omkring i materailet.
|
|
15/10 14:05 af Hegu |
Hyacint...detjekker stort set ikke.
|
|
|
15/10 14:06 af collersteen |
goldman er kommet aka.... monster beat.
|
|
|
15/10 14:07 af collersteen |
Omsætningen var på 12,44 mia. dollar, hvor der var
ventet 10,98 mia. dollar, og indtjeningen per aktie, EPS, var på 5,25 dollar
mod ventede 4,18 dollar.
|
|
15/10 14:07 af Hya |
Hegu - OK så er der jo ingen grund til at gøre så meget ud af det
|
|
|
15/10 14:08 af collersteen |
|
|
|
15/10 14:08 af collersteen |
"Although the world continues to face serious economic challenges, we are seeing improving conditions and evidence of stabilization, even gr
|
|
|
15/10 14:08 af collersteen |
even growth, across a number of sectors," said Lloyd Blankfein, Goldman's chairman
|
|
|
15/10 14:14 af collersteen |
ja, de må siges at være cremen af cremen af cremen..... af cremen...
|
|
|
15/10 14:31 af collersteen |
Empire Manufacturing (OCT) out at 34.57 vs. 17.25 expected and 18.88 in SEP
|
|
| ||
|
|
15/10 14:32 af collersteen |
Initial Jobless Claims out at 514K vs. 520K expected and 524K last week.
|
|
|
15/10 14:32 af collersteen |
måske der bliver rally alligevel?
|
|
|
15/10 14:33 af collersteen |
hvis vi glemer city og fokuserer på goldman og resten
|
|
|
15/10 14:33 af collersteen |
citi*
|
|
15/10 14:43 af Hegu |
Hyancinth...jeg har faktisk fået flere mapper hjem igen, som var helt uberørte.
|
|
15/10 15:18 af johnsen |
hvordan udvælger skat dem der skal checkes mht. aktier? Har endnu tilgode at få et møde. ;-)
|
|
|
15/10 15:22 af Porter |
johnsen: Et kvalificeret gæt kunne være antal handler samt størrelsen af gevinst / tab oplyst.
|
|
15/10 15:24 af johnsen |
ok, kunne så forestille mig at antal af handler tæller godt.
|
|
|
15/10 15:26 af Porter |
og når gevinsten når en hvis størrelsen så kan det måske være heldige at tjene nogle hurtige kroner på kontrollen
|
|
15/10 15:27 af johnsen |
DET kunen jeg aldrig finde på, måske derfor;-)
|
|
|
15/10 16:52 af collersteen |
øv, de 105k ligger der stadig i GES på 27,5
|
|
|
15/10 17:10 af fillandkill |
det er vel en popst der kun ønskes handlet på de 2 tidspunkter
|
|
15/10 17:14 af JørgenVarnæs |
hmm - det ser ud til at GEN igen gik imod markedet i den sidste times tid. Der er vist nogen, der holder hånden under aktien pt
|
|
15/10 17:23 af JørgenVarnæs |
selvsagt - men det er radikalt anderledes end bare for en uge siden. Der havde lisa virkeligt bundløse trusser på
|
|
15/10 17:24 af JørgenVarnæs |
måske de fantastiske tal fra Roche kan få folk til at se perspektiverne igen. Hvad var virkningsgraden på 1st line NHL igen?
|
|
15/10 17:26 af JørgenVarnæs |
og hvad kan det så bruges til?
|
|
15/10 17:26 af JørgenVarnæs |
ifølge markedet er det ikke noget værd.Jeg forstår det ikke helt
|
|
15/10 17:27 af JørgenVarnæs |
i morgen er der to uger til. MÅske vi skal have en count-down her på PI?
|
|
15/10 17:31 af JørgenVarnæs |
hvis nu USDEUR går gennem 1.5 mon vi så kan forvente et fald lige som sidste år?
|
|
15/10 17:33 af JørgenVarnæs |
valutaen i første omgang. USD var jo helt ned og runde i 4,66 ifht DKK. Det gør ondt på USD eksponerede selskaber
|
|
15/10 17:36 af JørgenVarnæs |
plus det vil nok sætte skub i diskussionen om USD som reservevaluta. De olieeksporterende lande rasler gevaldig med sablen allerede.
|
|
15/10 21:43 af JCBN |
hey hey
|
|
15/10 21:44 af stengård |
zermatt-pliiing
|
|
15/10 21:50 af JCBN |
intet nyt aka :)
|
|
15/10 21:57 af stengård |
Matterhorn is standing proud...
|
|
15/10 21:59 af stengård |
men KäseFondue er jo mere en pligt end en interesse...
|
