Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/10 22:18
af collersteen
Google quarterly profit, sales top Wall Street views
15/10 22:21
af collersteen
Shares of Google rose 2% in late trading following the earnings release, to $540.27
15/10 22:22
af collersteen
ibm... 2,40.... vs 2,38 forventet...
15/10 22:22
af JCBN
men IBM ja?
15/10 22:22
af collersteen
opjusterer.. (som vanligt.... fristes man til at sige)
15/10 22:23
af JCBN
falder 4%?
15/10 22:23
af collersteen
ibm... 4% ned
15/10 22:24
af collersteen
Google posts higher profit; CEO says worst of recession is past
15/10 22:24
af collersteen
AMD 3% op på regnskabet
15/10 22:25
af collersteen
ibm er steget 10% i oktober.....til luk idag.
15/10 22:26
af JCBN
aka, den taktik har jeg prøvet, gik ik godt ;)
15/10 22:26
af JCBN
men hun var godt nok god
15/10 22:26
af HRmunk
Hellooo and good evening
15/10 22:26
af JCBN
ti.... hi
15/10 22:26
af HRmunk
Jeg sender et dumt spørgsmål ud
15/10 22:27
af HRmunk
Hvis man skulle være så heldig at have tjent penge på aktier i årets løb, er det så noget skat automatisk holder rede på?
15/10 22:28
af collersteen
nope, hrmunk... du skal selv igang....
15/10 22:28
af JCBN
heller ik hvis dansk bank man handler fra?
15/10 22:28
af HRmunk
Hvad gør man så, hvis man ikke vil udtages til kontrol?
15/10 22:28
af collersteen
eller have fat i en oversigt fra din mægler.... det har nordnet, etrade bl.a.
15/10 22:29
af HRmunk
Hvordan snyder man systemet?
15/10 22:29
af JCBN
"godt" jeg har minus så
15/10 22:29
af collersteen
du melder dig ud af systemet... flytter ind i et telt i rold skov.....
15/10 22:29
af collersteen
og opretter en nominee accounts hos hsbc i london....
15/10 22:29
af collersteen
det virkede et stykke tid for kurdistan... :)
15/10 22:30
af JCBN
ha.... ha
15/10 22:30
af collersteen
tro ikke du slipper så let jcbn... tab skal også indberettes
15/10 22:30
af HRmunk
Bor ret tæt på Rold Skov, så det bør da kunne lade sig gøre
15/10 22:31
af Hya
fed aften - jeg er oppe med 12$ samlet på porteføljen - uden at røre en finger ;) ( ironi kan forekomme)
15/10 22:31
af JCBN
ved ik helt hva det er jeg skal gøre coller... men det lærer jeg vel nok, når tid kommer
15/10 22:31
af collersteen
men jeg mener du sagde du var off.ansat....? så må det da være lige til at få fat på en god kammerat i sakt...
15/10 22:31
af HRmunk
sakt?
15/10 22:31
af collersteen
skat*.... der kan sætte kryds i den rette rubrik på checkskemaet for din selvangivelse......
15/10 22:32
af HRmunk
Jeg er tyvepasser, men det passer måske også ret godt på skalt
15/10 22:32
af collersteen
rubrikken "alt godkendt"
15/10 22:33
af Hya
kan I ikke undlade at tale SKAT - jeg sidder jo med 2006 2007 0g 2008 bilag til dem - efter anmodning om dokumentation
15/10 22:33
af HRmunk
skalt=skat
15/10 22:33
af HRmunk
hahahahaha
15/10 22:33
af HRmunk
Det skal vi nok skat
15/10 22:33
af Hya
:)
15/10 22:34
af collersteen
hya, hvis du har indberettet korrekt skal du vel heller ikek lave andet end at printe xx tusinde handelsbilag ud....
15/10 22:34
af collersteen
blande dem godt og smide i en stor flyttekasse....
15/10 22:34
af JCBN
kan man bare det?
15/10 22:34
af JCBN
:p
15/10 22:35
af Hya
coller nemlig - men jeg tror nu jeg laver lidt bøvl for dem - evt ved at sætte bilag i uprden i forhold til oversigter eller
15/10 22:35
af Hya
tilføjer et par fake handler som ophæver hinanden - som tastefejl
15/10 22:35
af Hya
så jeg kan se om de overhovedet tjekker
15/10 22:36
af Hya
jeg har indberettet korrekt
15/10 22:36
af Hya
så jeg frygter intet
15/10 22:36
af Hya
er bare SÅ bøvlet
Nyeste Først - Ældste Først   Side 159/8420