Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
15/10 22:18 af collersteen |
Google quarterly profit, sales top Wall Street views
|
|
|
15/10 22:21 af collersteen |
Shares of Google rose 2% in late trading following the earnings release, to $540.27
|
|
|
15/10 22:22 af collersteen |
ibm... 2,40.... vs 2,38 forventet...
|
|
15/10 22:22 af JCBN |
men IBM ja?
|
|
|
15/10 22:22 af collersteen |
opjusterer.. (som vanligt.... fristes man til at sige)
|
|
15/10 22:23 af JCBN |
falder 4%?
|
|
|
15/10 22:23 af collersteen |
ibm... 4%
ned
|
|
|
15/10 22:24 af collersteen |
Google posts higher profit; CEO says worst of recession is past
|
|
|
15/10 22:24 af collersteen |
AMD 3% op på regnskabet
|
|
|
15/10 22:25 af collersteen |
ibm er steget 10% i oktober.....til luk idag.
|
|
15/10 22:26 af JCBN |
aka, den taktik har jeg prøvet, gik ik godt ;)
|
|
15/10 22:26 af JCBN |
men hun var godt nok god
|
|
|
15/10 22:26 af HRmunk |
Hellooo and good evening
|
|
15/10 22:26 af JCBN |
ti.... hi
|
|
|
15/10 22:26 af HRmunk |
Jeg sender et dumt spørgsmål ud
|
|
|
15/10 22:27 af HRmunk |
Hvis man skulle være så heldig at have tjent penge på aktier i årets løb, er det så noget skat automatisk holder rede på?
|
|
|
15/10 22:28 af collersteen |
nope, hrmunk... du skal selv igang....
|
|
15/10 22:28 af JCBN |
heller ik hvis dansk bank man handler fra?
|
|
|
15/10 22:28 af HRmunk |
Hvad gør man så, hvis man ikke vil udtages til kontrol?
|
|
|
15/10 22:28 af collersteen |
eller have fat i en oversigt fra din mægler.... det har nordnet, etrade bl.a.
|
|
|
15/10 22:29 af HRmunk |
Hvordan snyder man systemet?
|
|
15/10 22:29 af JCBN |
"godt" jeg har minus så
|
|
|
15/10 22:29 af collersteen |
du melder dig ud af systemet... flytter ind i et telt i rold skov.....
|
|
|
15/10 22:29 af collersteen |
og opretter en nominee accounts hos hsbc i london....
|
|
| ||
|
|
15/10 22:29 af collersteen |
det virkede et stykke tid for kurdistan... :)
|
|
15/10 22:30 af JCBN |
ha.... ha
|
|
|
15/10 22:30 af collersteen |
tro ikke du slipper så let jcbn... tab skal også indberettes
|
|
|
15/10 22:30 af HRmunk |
Bor ret tæt på Rold Skov, så det bør da kunne lade sig gøre
|
|
15/10 22:31 af Hya |
fed aften - jeg er oppe med 12$ samlet på porteføljen - uden at røre en finger ;) ( ironi kan forekomme)
|
|
15/10 22:31 af JCBN |
ved ik helt hva det er jeg skal gøre coller... men det lærer jeg vel nok, når tid kommer
|
|
|
15/10 22:31 af collersteen |
men jeg mener du sagde du var off.ansat....? så må det da være lige til at få fat på en god kammerat i sakt...
|
|
|
15/10 22:31 af HRmunk |
sakt?
|
|
|
15/10 22:31 af collersteen |
skat*.... der kan sætte kryds i den rette rubrik på checkskemaet for din selvangivelse......
|
|
|
15/10 22:32 af HRmunk |
Jeg er tyvepasser, men det passer måske også ret godt på skalt
|
|
|
15/10 22:32 af collersteen |
rubrikken "alt godkendt"
|
|
15/10 22:33 af Hya |
kan I ikke undlade at tale SKAT - jeg sidder jo med 2006 2007 0g 2008 bilag til dem - efter anmodning om dokumentation
|
|
|
15/10 22:33 af HRmunk |
skalt=skat
|
|
|
15/10 22:33 af HRmunk |
hahahahaha
|
|
|
15/10 22:33 af HRmunk |
Det skal vi nok skat
|
|
15/10 22:33 af Hya |
:)
|
|
|
15/10 22:34 af collersteen |
hya, hvis du har indberettet korrekt skal du vel heller ikek lave andet end at printe xx tusinde handelsbilag ud....
|
|
|
15/10 22:34 af collersteen |
blande dem godt og smide i en stor flyttekasse....
|
|
15/10 22:34 af JCBN |
kan man bare det?
|
|
15/10 22:34 af JCBN |
:p
|
|
15/10 22:35 af Hya |
coller nemlig - men jeg tror nu jeg laver lidt bøvl for dem - evt ved at sætte bilag i uprden i forhold til oversigter eller
|
|
15/10 22:35 af Hya |
tilføjer et par fake handler som ophæver hinanden - som tastefejl
|
|
15/10 22:35 af Hya |
så jeg kan se om de overhovedet tjekker
|
|
15/10 22:36 af Hya |
jeg har indberettet korrekt
|
|
15/10 22:36 af Hya |
så jeg frygter intet
|
|
15/10 22:36 af Hya |
er bare SÅ bøvlet
|
