Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
15/10 22:37 af Hya |
Kan man ikke brænde en CD rom med data - fremfor at bruge en helt urskov?
|
|
15/10 22:40 af Hya |
sender i kopi af alle handelsnotaer? også?
|
|
15/10 22:41 af Hya |
så får jeg travlt - er min nordnet konto de er ude efter - og der daytrader jeg jo vildt indimellem
|
|
15/10 22:43 af Hya |
jeg ka vel pakke det i en flyttekasse - for de 3 år - og så sende - så ka de selv sortere
|
|
15/10 22:44 af Hya |
aka DU skal ikke ha stress tanker at sove på!
|
|
15/10 22:44 af Hya |
find noget rart at foretage dig før du skal sove!
|
|
15/10 22:44 af Hya |
jeg ku foreslå . . . .
|
|
15/10 22:46 af Hya |
var ik lige det jeg tænkte på - he he - men går vel også an
|
|
15/10 22:46 af Hya |
tak ilm
|
|
|
16/10 07:15 af MadsK |
morning Denmark - now from China (again)
|
|
16/10 07:45 af Kim |
Morgen MadsK eller bør man sige godaften til dig ,o)
|
|
|
16/10 07:45 af MadsK |
bare god eftermiddag (6 timer foran) :-)
|
|
16/10 07:46 af Kim |
ok, altså lidt i kl 14
|
|
|
16/10 07:46 af MadsK |
netop
|
|
16/10 07:46 af Kim |
har du været hjemme i dk?
|
|
|
16/10 07:49 af MadsK |
ja, j
eg var hjemme på en lille ferie
|
|
16/10 07:51 af Kim |
her er blevet skide koldt, så det er vel rart at komme tilbage til varmen
|
|
|
16/10 07:53 af MadsK |
ja det er lækkert - kom herud i min vinterfrakke, men den er hurtigt smidt i skabet igen
|
|
16/10 07:54 af Kim |
haha, det er en ad de ting jeg elsker. At komme hen i døråbningen i flyveren og mærke en buldervarme i luften. Trænger til det :o/
|
|
|
16/10 07:59 af MadsK |
så varmt er her heller ikke (20-25 grader i Beijing
)
|
|
16/10 08:02 af Kim |
ski bedre end + 5 grader og nordvestlig vind, brrrrrr
|
|
16/10 08:20 af stengård |
- 7 grader og solskin... det er da meget bedre :)... Godmorgen pling fra pisten (næsten)
|
|
16/10 08:22 af DrueAgurken |
dejlig pling.... 4 grader og regnvejr her.
|
|
16/10 08:37 af Kim |
aka > Great :o)) Pist Stengård, pas på rulleskiene ;o)
|
|
| ||
|
|
16/10 08:43 af MadsK |
til de DNO interesserede: (link)
|
|
16/10 08:43 af Kim |
Så er EPO på banen med patentet :o)) Se ny tråd
|
|
16/10 08:44 af JCBN |
ja Mads, sidder og snakker med mig selv på norge chatten omkring det :p
|
|
|
16/10 08:45 af MadsK |
sorry - havde jeg ikke set
|
|
16/10 08:45 af JCBN |
hey ik sig sorry, tror ik mange kigger der, så måske smart nok at smide her
|
|
16/10 08:45 af JCBN |
men jeg spammer nok i forvejen, så godt nok det var dig :)
|
|
|
16/10 08:47 af MadsK |
tror du det har noget at gøre med at de måske er på vej ud af Iraq for at se andre steder?
|
|
16/10 08:49 af JCBN |
Nej det tror jeg ikke, kan ik se nogen mening i af forlade Kurdistan, tror bare det er business as usual
|
|
16/10 08:50 af JCBN |
og tror ik det vil gøre det store på kursen idag
|
|
|
16/10 08:54 af MadsK |
ok
|
|
16/10 09:09 af DrueAgurken |
hej Kim... super info, selvom man jo godt vidste at det ville komme.. men der er papiret så, og så er der lukket ned for den usikkerhed
|
|
16/10 09:32 af Kim |
Drue > Ja jeg sendte det lige til CT for god ordens skyld ;o) Måske det kunne motiverer dem til at komme med en aftaleoplysning, hehe
|
|
16/10 09:34 af karbold |
rt på bio takker
|
|
16/10 09:36 af JCBN |
9,45 - 9,75
|
|
16/10 09:36 af JCBN |
9,70 - 9,75
|
|
16/10 09:36 af JCBN |
deromkring ;)
|
|
16/10 09:37 af karbold |
tak JCBN
|
|
16/10 09:41 af Kim |
biop 2 000 9,55 9,70 12 000
|
|
16/10 10:02 af JCBN |
suk, den kære rente... kunne den ik gå den anden vej
|
|
|
16/10 11:12 af ndrs |
Vi kan vel godt forvente, at den "forventede" licensaftale till BioPorto bliver noget bedre end forventet, nu de reelt har alle kortene...
|
|
|
16/10 11:13 af ndrs |
...på hånden under forhandlingerne. Abbott/BioSite skal bruge licensen meget snarligt, mens BioPorto ikke nødvendigvis har brug for den...
|
|
|
16/10 11:14 af ndrs |
...indkomst aftalen giver. Stortset en hvilken som helst aftale, vil dog gøre mig glad, da det vil være den endelig validering.
|
|
|
16/10 11:16 af collersteen |
ja, man må håbe at BioPorto også har set skriften på væggen..... "folk" vil se en aftale snart.... ellers bliver det i givet fald en ørkenva
|
|
|
16/10 11:16 af collersteen |
ndring af episke dimensioner frem til 2011 og starten på deres eget salg
|
|
16/10 11:23 af Hegu |
Der må komme en aftale af en eller anden slags. Man kan simpelthen ikke have en anerkendt teknologi til at ligge brak.
|
|
16/10 11:31 af bmo |
Mon ikke Biop. klogest venter, og ser efter messerne, da de jo der igennem kan se interessen i selsk., og kursleje?
|
