Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/10 22:37
af Hya
Kan man ikke brænde en CD rom med data - fremfor at bruge en helt urskov?
15/10 22:40
af Hya
sender i kopi af alle handelsnotaer? også?
15/10 22:41
af Hya
så får jeg travlt - er min nordnet konto de er ude efter - og der daytrader jeg jo vildt indimellem
15/10 22:43
af Hya
jeg ka vel pakke det i en flyttekasse - for de 3 år - og så sende - så ka de selv sortere
15/10 22:44
af Hya
aka DU skal ikke ha stress tanker at sove på!
15/10 22:44
af Hya
find noget rart at foretage dig før du skal sove!
15/10 22:44
af Hya
jeg ku foreslå . . . .
15/10 22:46
af Hya
var ik lige det jeg tænkte på - he he - men går vel også an
15/10 22:46
af Hya
tak ilm
16/10 07:15
af MadsK
morning Denmark - now from China (again)
16/10 07:45
af Kim
Morgen MadsK eller bør man sige godaften til dig ,o)
16/10 07:45
af MadsK
bare god eftermiddag (6 timer foran) :-)
16/10 07:46
af Kim
ok, altså lidt i kl 14
16/10 07:46
af MadsK
netop
16/10 07:46
af Kim
har du været hjemme i dk?
16/10 07:49
af MadsK
ja, j eg var hjemme på en lille ferie
16/10 07:51
af Kim
her er blevet skide koldt, så det er vel rart at komme tilbage til varmen
16/10 07:53
af MadsK
ja det er lækkert - kom herud i min vinterfrakke, men den er hurtigt smidt i skabet igen
16/10 07:54
af Kim
haha, det er en ad de ting jeg elsker. At komme hen i døråbningen i flyveren og mærke en buldervarme i luften. Trænger til det :o/
16/10 07:59
af MadsK
så varmt er her heller ikke (20-25 grader i Beijing )
16/10 08:02
af Kim
ski bedre end + 5 grader og nordvestlig vind, brrrrrr
16/10 08:20
af stengård
- 7 grader og solskin... det er da meget bedre :)... Godmorgen pling fra pisten (næsten)
16/10 08:22
af DrueAgurken
dejlig pling.... 4 grader og regnvejr her.
16/10 08:37
af Kim
aka > Great :o)) Pist Stengård, pas på rulleskiene ;o)
16/10 08:43
af MadsK
til de DNO interesserede: (link)
16/10 08:43
af Kim
Så er EPO på banen med patentet :o)) Se ny tråd
16/10 08:44
af JCBN
ja Mads, sidder og snakker med mig selv på norge chatten omkring det :p
16/10 08:45
af MadsK
sorry - havde jeg ikke set
16/10 08:45
af JCBN
hey ik sig sorry, tror ik mange kigger der, så måske smart nok at smide her
16/10 08:45
af JCBN
men jeg spammer nok i forvejen, så godt nok det var dig :)
16/10 08:47
af MadsK
tror du det har noget at gøre med at de måske er på vej ud af Iraq for at se andre steder?
16/10 08:49
af JCBN
Nej det tror jeg ikke, kan ik se nogen mening i af forlade Kurdistan, tror bare det er business as usual
16/10 08:50
af JCBN
og tror ik det vil gøre det store på kursen idag
16/10 08:54
af MadsK
ok
16/10 09:09
af DrueAgurken
hej Kim... super info, selvom man jo godt vidste at det ville komme.. men der er papiret så, og så er der lukket ned for den usikkerhed
16/10 09:32
af Kim
Drue > Ja jeg sendte det lige til CT for god ordens skyld ;o) Måske det kunne motiverer dem til at komme med en aftaleoplysning, hehe
16/10 09:34
af karbold
rt på bio takker
16/10 09:36
af JCBN
9,45 - 9,75
16/10 09:36
af JCBN
9,70 - 9,75
16/10 09:36
af JCBN
deromkring ;)
16/10 09:37
af karbold
tak JCBN
16/10 09:41
af Kim
biop 2 000 9,55 9,70 12 000
16/10 10:02
af JCBN
suk, den kære rente... kunne den ik gå den anden vej
16/10 11:12
af ndrs
Vi kan vel godt forvente, at den "forventede" licensaftale till BioPorto bliver noget bedre end forventet, nu de reelt har alle kortene...
16/10 11:13
af ndrs
...på hånden under forhandlingerne. Abbott/BioSite skal bruge licensen meget snarligt, mens BioPorto ikke nødvendigvis har brug for den...
16/10 11:14
af ndrs
...indkomst aftalen giver. Stortset en hvilken som helst aftale, vil dog gøre mig glad, da det vil være den endelig validering.
16/10 11:16
af collersteen
ja, man må håbe at BioPorto også har set skriften på væggen..... "folk" vil se en aftale snart.... ellers bliver det i givet fald en ørkenva
16/10 11:16
af collersteen
ndring af episke dimensioner frem til 2011 og starten på deres eget salg
16/10 11:23
af Hegu
Der må komme en aftale af en eller anden slags. Man kan simpelthen ikke have en anerkendt teknologi til at ligge brak.
16/10 11:31
af bmo
Mon ikke Biop. klogest venter, og ser efter messerne, da de jo der igennem kan se interessen i selsk., og kursleje?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 160/8420