Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
16/10 11:44 af ndrs |
De har forhåbentligvis meget snart en rammeaftale klar.
|
|
16/10 11:45 af Hegu |
brno...jeg tror, at alt forabejdet for eventuelle aftaler er lavet, Den første messe har ikke et nyretema, hvoimod rRenal-Week i San Diego k
|
|
16/10 11:46 af Hegu |
godt kan danne ramme omkring en eventuel offentliggørelse af det ene eller andet fra Bioporto. Er det kurspåvirkende info...så skal der selv
|
|
16/10 11:46 af Hegu |
følgelig falde en fondsbørsmedelelse samtidigt.
|
|
16/10 11:48 af Hegu |
Der kan også godt komme en meddelelse før Renal Week, så partneren her kan markedsføre sine nye - nu "lovlige" test.
|
|
|
16/10 11:57 af ndrs |
HVIS alt er så godt som vi tror, kommer den aftale ihvertfald før end senere.
|
|
|
16/10 12:34 af collersteen |
så er der kommet GE regnskab
|
|
|
16/10 12:35 af collersteen |
22c vs 20c forventet
|
|
|
16/10 12:38 af collersteen |
|
|
|
16/10 12:40 af collersteen |
ordrebog på 174mia usd.... det er godt nok nogle vilde tal....
|
|
|
16/10 12:41 af collersteen |
på den anden side svarer det kun til 12mdr omsætning... sådan cirka.
|
|
|
16/10 12:58 af collersteen |
Rønje-brdr siger farvel til sjælsø.... (link)
|
|
|
16/10 13:01 af collersteen |
lidt gode nyheder fra tyskland
|
|
|
16/10 13:07 af collersteen |
2009 BNP skøn "hæves" fra -6% til -5%
|
|
|
16/10 13:07 af collersteen |
2010 fra +0,5% til +1,2%
|
|
|
16/10 13:08 af collersteen |
puha, det vælter ind med regnskaber
|
|
|
16/10 13:09 af collersteen |
BankofAmerica skuffer.... med -0,26c
|
|
|
16/10 13:09 af collersteen |
-26c naturligvis..... forventet var minus 11-12c
|
|
|
16/10 13:10 af collersteen |
Bank of America sees 'early positive signs'
|
|
|
16/10 13:11 af collersteen |
for olie/gas-interesserede kom haliburton ud med 31c mod forventet 26c.... kunne godt være man skulle kigge lidt nærmere på det regnskab
|
|
|
16/10 13:12 af collersteen |
for at kigge efter evt. ledetråde mht. shale gas osv. i nordamerika.
|
|
|
16/10 13:23 af HRmunk |
Hvad mon det der sker får af betydning for Sjælsø?
|
|
16/10 13:38 af johnsen |
BioP: det bedste vil være at den suser lidt frem og tilbage i dette kursleje i 8-14 dage, så der kan dannes en base, og Taen
|
|
16/10 13:39 af johnsen |
kan komme lidt mere på plads. Der vil så også være basis for en støttelinie
|
|
| ||
|
16/10 13:59 af ornso |
er det muligt at få rt fra mandag på PI ?
|
|
16/10 14:01 af JCBN |
troede du kunne allerede?
|
|
16/10 14:01 af JCBN |
:)
|
|
16/10 14:03 af ornso |
Super så vil jeg ikke forny EI
|
|
16/10 14:16 af ornso |
mange tak aka rt på gen por favor
|
|
16/10 14:17 af JCBN |
142,24 - 142,50
|
|
16/10 14:17 af JCBN |
!
|
|
16/10 14:17 af ornso |
tak
|
|
|
16/10 14:38 af fillandkill |
bliver man gode venner med AKA ved at sige at man ikke vil forny EI?? :)
|
|
16/10 14:41 af turin |
mon ikke aka er ligeglad?
|
|
|
16/10 14:50 af fillandkill |
ha ha.. genmab skal i 500
|
|
16/10 14:50 af turin |
Det var ikke møj der sku' til for at blive ven med dig
|
|
|
16/10 14:51 af fillandkill |
det er nogle mærkelige ture genmab har pt..
|
|
16/10 14:53 af Hya |
CH er du her?
|
|
16/10 14:53 af ornso |
ja tror i den holder sig over de 142
|
|
16/10 14:54 af Hya |
aka er du godt til exel?
|
|
|
16/10 14:55 af fillandkill |
jg tror overhovedet ikke du skal være nervøs for kursen
|
|
16/10 14:55 af Hya |
kan man lægge 4000 transaktioner fra nordnet over i eet regneark?
|
|
16/10 14:55 af Hya |
og hvordan ?
|
|
16/10 14:56 af Hya |
når jeg prøver tager den kun 200 i et ark
|
|
16/10 14:57 af Hya |
der er et sted man kan klikke hvor der står overfør til excel
|
|
16/10 14:57 af Hya |
men så tager den kun de 200 poster pr side og vil så ikke acceptere filnavnet
|
|
16/10 14:57 af StBr |
Hya, er det muligvis fordi Nordnet kun sender 200 poster, så det slet ikke er i Excel der begrænser antallet
|
|
16/10 14:58 af jobono |
Hya, har Nordnet ikke funktionen "realisationsoversigt", hvor du med eet klik kan få overblik og kopiere alt over i excel?
|
|
16/10 14:58 af turin |
tror du ikke at du kun får de seneste 200?
|
|
16/10 14:58 af Hya |
OK troede lige det var MIG der var dum
|
