Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 11:44
af ndrs
De har forhåbentligvis meget snart en rammeaftale klar.
16/10 11:45
af Hegu
brno...jeg tror, at alt forabejdet for eventuelle aftaler er lavet, Den første messe har ikke et nyretema, hvoimod rRenal-Week i San Diego k
16/10 11:46
af Hegu
godt kan danne ramme omkring en eventuel offentliggørelse af det ene eller andet fra Bioporto. Er det kurspåvirkende info...så skal der selv
16/10 11:46
af Hegu
følgelig falde en fondsbørsmedelelse samtidigt.
16/10 11:48
af Hegu
Der kan også godt komme en meddelelse før Renal Week, så partneren her kan markedsføre sine nye - nu "lovlige" test.
16/10 11:57
af ndrs
HVIS alt er så godt som vi tror, kommer den aftale ihvertfald før end senere.
16/10 12:34
af collersteen
så er der kommet GE regnskab
16/10 12:35
af collersteen
22c vs 20c forventet
16/10 12:38
af collersteen
16/10 12:40
af collersteen
ordrebog på 174mia usd.... det er godt nok nogle vilde tal....
16/10 12:41
af collersteen
på den anden side svarer det kun til 12mdr omsætning... sådan cirka.
16/10 12:58
af collersteen
Rønje-brdr siger farvel til sjælsø.... (link)
16/10 13:01
af collersteen
lidt gode nyheder fra tyskland
16/10 13:07
af collersteen
2009 BNP skøn "hæves" fra -6% til -5%
16/10 13:07
af collersteen
2010 fra +0,5% til +1,2%
16/10 13:08
af collersteen
puha, det vælter ind med regnskaber
16/10 13:09
af collersteen
BankofAmerica skuffer.... med -0,26c
16/10 13:09
af collersteen
-26c naturligvis..... forventet var minus 11-12c
16/10 13:10
af collersteen
Bank of America sees 'early positive signs'
16/10 13:11
af collersteen
for olie/gas-interesserede kom haliburton ud med 31c mod forventet 26c.... kunne godt være man skulle kigge lidt nærmere på det regnskab
16/10 13:12
af collersteen
for at kigge efter evt. ledetråde mht. shale gas osv. i nordamerika.
16/10 13:23
af HRmunk
Hvad mon det der sker får af betydning for Sjælsø?
16/10 13:38
af johnsen
BioP: det bedste vil være at den suser lidt frem og tilbage i dette kursleje i 8-14 dage, så der kan dannes en base, og Taen
16/10 13:39
af johnsen
kan komme lidt mere på plads. Der vil så også være basis for en støttelinie
16/10 13:59
af ornso
er det muligt at få rt fra mandag på PI ?
16/10 14:01
af JCBN
troede du kunne allerede?
16/10 14:01
af JCBN
:)
16/10 14:03
af ornso
Super så vil jeg ikke forny EI
16/10 14:16
af ornso
mange tak aka rt på gen por favor
16/10 14:17
af JCBN
142,24 - 142,50
16/10 14:17
af JCBN
!
16/10 14:17
af ornso
tak
16/10 14:38
af fillandkill
bliver man gode venner med AKA ved at sige at man ikke vil forny EI?? :)
16/10 14:41
af turin
mon ikke aka er ligeglad?
16/10 14:50
af fillandkill
ha ha.. genmab skal i 500
16/10 14:50
af turin
Det var ikke møj der sku' til for at blive ven med dig
16/10 14:51
af fillandkill
det er nogle mærkelige ture genmab har pt..
16/10 14:53
af Hya
CH er du her?
16/10 14:53
af ornso
ja tror i den holder sig over de 142
16/10 14:54
af Hya
aka er du godt til exel?
16/10 14:55
af fillandkill
jg tror overhovedet ikke du skal være nervøs for kursen
16/10 14:55
af Hya
kan man lægge 4000 transaktioner fra nordnet over i eet regneark?
16/10 14:55
af Hya
og hvordan ?
16/10 14:56
af Hya
når jeg prøver tager den kun 200 i et ark
16/10 14:57
af Hya
der er et sted man kan klikke hvor der står overfør til excel
16/10 14:57
af Hya
men så tager den kun de 200 poster pr side og vil så ikke acceptere filnavnet
16/10 14:57
af StBr
Hya, er det muligvis fordi Nordnet kun sender 200 poster, så det slet ikke er i Excel der begrænser antallet
16/10 14:58
af jobono
Hya, har Nordnet ikke funktionen "realisationsoversigt", hvor du med eet klik kan få overblik og kopiere alt over i excel?
16/10 14:58
af turin
tror du ikke at du kun får de seneste 200?
16/10 14:58
af Hya
OK troede lige det var MIG der var dum
Nyeste Først - Ældste Først   Side 161/8420