Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
23/5 05:49 af ProInvestorNEWS |
NVIDIA Puts Up Great Q1 Numbers, +100% YTD (link)
|
|
|
23/5 05:49 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
23/5 05:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen og stort tillykke til Henrik og jer andre aktionærer i Nvidia. :-)
|
|
23/5 04:17 af StockBull |
Men toldafgifterne på EV og Solar gavner nok Tesla på den lange bane i US.
|
|
23/5 04:11 af StockBull |
En fjernelse af disse toldafgifter kunne bidrage til at dæmpe inflationspresset og reducere risikoen for stigende renter. Dette ville ikke kun gavne økonomien, men også fremskynde den grønne omstilling ved at gøre grønne teknologier mere overkommelige og tilgængelige.
|
|
23/5 04:09 af StockBull |
Det ser ud til at markederne er i god form. Med Nasdaq i bevægelse, er det sandsynligt at vi vil se Nvidea stige op mod 1100 i dag. Det vil sandsynligvis også påvirke Bitcoin og bringe det op på et nyt all-time high i nær fremtid. Det er dog bekymrende med de seneste toldafgifter på elbiler (100%) og solenergi (50%), da det blot tilføjer mere brændstof til inflationsilden og dermed øger risikoen for højere renter. Hvis tolden blev fjernet, ville inflationen og renterne falde, hvilket ville frem
|
|
|
23/5 02:46 af Riis7 |
6 regnskab i træk nvidia slår forventninger, tak Mogens Vad , fantastisk rejse fra 2017
|
|
|
22/5 22:34 af Milito |
Fantastisk. Især efter en dag med store tæsk til kobber.
|
|
|
22/5 22:34 af Milito |
Sales $26.0B vs Est. $24.
|
|
|
22/5 22:33 af Milito |
EPS $6.12 vs Est. $5.58
|
|
|
22/5 22:28 af henrik48 |
Nu kan jeg sove med et stort smil :-)
|
|
|
22/5 22:26 af MarsFars |
|
|
|
22/5 22:25 af henrik48 |
Nvidia slår forventninger med 26 mia i overskud !!!
|
|
|
22/5 22:24 af markus_1967 |
De laver aktiesplit 1-10
|
|
|
22/5 22:21 af henrik48 |
Nu 5% oppe i eftermarked - må betyde fine tal fra Mvidia…
|
|
|
22/5 22:14 af henrik48 |
Ingen reaktion i eftermarked - endnu…
|
|
|
22/5 21:47 af henrik48 |
Larmende tavshed inden tal fra Nvidia… :-)
|
|
|
22/5 16:12 af ProInvestorNEWS |
Det er igen blevet tid til karakterbogen! Hansen og Larsen har sat sig til rette ved den grønne dug og agerer de hårde censorer. Novo Nordisk, A.P. Møller - Mærsk, Vestas, Pandora og Rockwool er blandt dem, der har været oppe i fuld pensum. Der bliver også talt oprykning til C25-indekset, hvor meget tyder på, at Torm bliver det nye medlem af den eksklusive klub. (link)
|
|
22/5 08:55 af TeamGarlic |
Gut Mørnings :-)
|
|
22/5 08:47 af StockBull |
Nu er sp500 igen tæt på year end target 5400, plejer at betyde at nogen vil prøve at tale markedet ned
|
|
|
22/5 08:08 af ProInvestorNEWS |
Nvidia i rekord op til regnskab: Den gode aktiestemning er på spil (link)
|
|
|
22/5 08:00 af ProInvestorNEWS |
Karakterbogen: GN Store Nord øverst i en god regnskabssæson (link)
|
|
|
22/5 06:53 af ProInvestorNEWS |
I
nternationale aviser med Adani, Lululemon og Cazoo (link)
|
|
|
22/5 06:51 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aviser med Novo Nordisk, Sydbank og Danske Bank (link)
|
|
| ||
|
|
22/5 06:50 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Endnu en rekord trods stille handel - med Tesla i front (link)
|
|
|
22/5 06:40 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
22/5 06:34 af ProInvestorNEWS |
Nvidia: Bliver det igen kvartalets mest omtalte regnskab? (link)
|
|
|
22/5 06:24 af ProInvestorNEWS |
Nyheter i dag; ABG, ADS, BOUV, CLCO, DDRIL, ENERG, EWIND, GOGL, IWS, NOHAL, NORAM, OET, SBO, SEAPT, oljepris & -lagertall, US Fed referat & renter, Nvidia
|
|
|
22/5 06:23 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets
@DNBMarkets
God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.3%, Brent -0.7%, BORR i USA +0.4%, BWLPG +0%, CLCO -0.1%, EQNR +0%, FLNG -0.3%, FRO +0.9%, GOGL +0.9%, HAFNI +1.5%, HSHP +0.5%, OET +1.2%, SDRL +0.1%; Nikkei i dag -0.5%, Hang Seng +0.2%
|
|
|
22/5 05:57 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen :-)
|
|
|
22/5 05:55 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
22/5 05:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
21/5 20:30 af lexus |
Av for den hvis FCK taber til AGF kan de gå glip af europa de bliver dyrt.
|
|
21/5 18:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Europa/aktier: Medicinal klarede frisag i let sivende marked (link)
|
|
|
21/5 17:19 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aktier: Novo i rekord holdt C25 i vater (link)
|
|
21/5 12:45 af Cupcake |
Forkert tråd. Sorry, skal nok lære det... på et tidspunkt... håber jeg.
|
|
21/5 11:54 af Cupcake |
@Enkommentar1 Det er fortsat GSK, der producerer Encepur for Bava med 18 mdr. leveringstid... Det bliver godt, når Bava overtager produktionen helt. Men ja, fremtiden ser lys ud.
|
|
|
21/5 08:17 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Ambu i fokus med sænket anbefaling før ventet lyserød start (link)
|
|
|
21/5 06:56 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
21/5 06:55 af ProInvestorNEWS |
Internationale aviser med JP Morgan, Peloton og Nippon Steel (link)
|
|
|
21/5 06:54 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aviser med Novo Nordisk, Nykredit og Carlsberg (link)
|
|
|
21/5 06:53 af ProInvestorNEWS |
Asien: Tokyo er eneste lyspunkt blandt stemningsforladte markeder (link)
|
|
|
21/5 06:48 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Nasdaq i rekord efter pænt plus til Nvidia (link)
|
|
|
21/5 06:38 af ProInvestorNEWS |
C25-revison: Torm kandiderer til at blive nyt medlem (link)
|
|
|
21/5 06:31 af ProInvestorNEWS |
Nyheter i dag: AKER, BWE, HEX, HPUR, SOFF, VEI, oljepris, US renter
|
|
|
21/5 06:30 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets
@DNBMarkets
God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo på torsdag er S&P Futures -0.1%, Brent -0.3%, BORR i USA +3.8%, BWLPG +3%, CLCO +3%, EQNR +1.5%, FLNG +1.5%, FRO +3.1%, GOGL +2.6%, HAFNI +2.7%, HSHP +3.7%, OET +3.8%, SDRL -0.1%; Nikkei i dag +0.1%, Hang Seng -2.1%
|
|
21/5 05:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
21/5 05:18 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
20/5 12:37 af henrik48 |
Mange tak - det bliver spændende - ligger tungt i nvidia….
|
|
20/5 12:27 af StockBull |
Nej. 22. maj 2024, efter det amerikanske marked lukker
|
