Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/6 06:20
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.7%, Brent +0.9%, BORR i USA +1.6%, BWLPG -1.6%, CLCO -0.3%, EQNR 0%, FLNG -0.1%, FRO +0.5%, GOGL +0.7%, HAFNI +0.9%, HSHP +1.2%, OET +1%, SDRL -0.1%; Nikkei i dag -0.6%, Hang Seng -1.5%
12/6 06:09
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
12/6 05:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
12/6 05:33
af Fandel
Godmorgen...
11/6 15:10
af Stockwatch1
ABG: We downgrade to SELL ahead of a soft H1e. Lower contract activity, postponed licences, and tough comps combined with an excessive near-term valuation. Such a growth contraction cannot carry P/E 75x.
11/6 15:05
af Stockwatch1
Jeg gad godt vide hvad der står i den analyse. Eller er det bare shortere der ser deres snit til at presse aktien ned
11/6 13:22
af Bullish
Der er en god indgang for nye investorer i cBrain i dag - falder 12% på en salgsanbefaling fra ABG. Intet nyt fra selskabet.
11/6 10:47
af Bullish
Koldt og gråt, og aktierne falder..
11/6 08:40
af Riis7
11/6 08:13
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
11/6 07:48
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens danske avisuddrag med ATP, Topsøe og Novo Nordisk (link)
11/6 06:57
af ProInvestorNEWS
Storbanker advarer om urolig aktieuge i USA (link)
11/6 06:54
af ProInvestorNEWS
Musk vil forbyde iPhones med OpenAIs ChatGBT (link)
11/6 06:48
af ProInvestorNEWS
Asien: Kinesiske aktier dykker mens bekymringer over landets økonomi fortsætter (link)
11/6 06:45
af ProInvestorNEWS
Investeringsstrateg udpeger fire sektorer der kan klare sig godt med inflation (link)
11/6 06:25
af ProInvestorNEWS
(2/2) Nyheter i dag; HUNT, NORAM, NRC, SAS, TGS, PGS, WPU, oljepris, US renter
11/6 06:24
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.3%, Brent +1.4%, BORR i USA +0.5%, BWLPG -1.9%, CLCO +0.3%, EQNR +0.2%, FLNG -0.1%, FRO -0.1%, GOGL -0.4%, HAFNI -0.3%, HSHP +1.3%, OET -0.5%, SDRL +0.1%; Nikkei i dag +0.4%, Hang Seng -1.7%
11/6 06:06
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
11/6 05:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
10/6 22:09
af henrik48
Nvidia klarede sig fint efter split - steg 1% !!
10/6 08:39
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Zealand og Novonesis får rygklap fra Goldman inden ventet rød åbning (link)
10/6 07:19
af ProInvestorNEWS
Mandagens danske avisuddrag med danske banker og Normal (link)
10/6 07:05
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
10/6 07:04
af ProInvestorNEWS
Asien: Japan agerer førerhund i let positivt marked uden kinesisk deltagelse (link)
10/6 07:03
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Begrænset fald trods øget rentepres - Alphabet tyngede (link)
10/6 06:56
af ProInvestorNEWS
Nvidia: Nyt aktiesplit skærer aktien i 1/10 dele efter 32x på 5 år - Splitter Novo Nordisk senere i 2024? (link)
10/6 06:28
af ProInvestorNEWS
De kinesiske aktiemarkeder holder lukket mandag i forbindelse med Dragon Boat Day. Det gælder både for fastlandsbørserne samt for børsen i Hongkong.
10/6 06:23
af ProInvestorNEWS
Nyheter i dag; WAWI, WWI, SAS (kl 11), valuta, oljepris, US renter
10/6 06:22
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo på fredag er S&P Futures -0.1%, Brent -0.6%, BORR i USA -2.3%, BWLPG +4.2%, CLCO +1.8%, EQNR -0.3%, FLNG -0.1%, FRO -0.1%, GOGL -0%, HAFNI +1.3%, HSHP +2.2%, OET +1.5%, SDRL -0.9%; Nikkei i dag +0.7%, Hang Seng stengt
8/6 19:59
af Aps invest
Det er næppe gået manges næser forbi, at det går godt på aktiemarkederne. Flere af de store indeks verden over har passeret tidligere rekordniveauer. Men er fristelsen for at tage gevinster hjem i porteføljen begyndt at melde sig, så bør man vide, at manvil gå glip af den optur, som fortsætter frem mod årets udgang. Sådan lyder beskeden i hvert fald fra den schweiziske storbank UBS i en ny analyse. Storbanken vurderer, at globale aktier vil stige yderligere 6 pct. frem mod slutningen af 2024:
8/6 19:58
af Aps invest
Storbank skruer op: Så meget stiger globale aktier i 2024 (link)
8/6 12:11
af Mcjean
......amerikanerne er presset økonomisk og som herhjemme stiger og stiger varmeregningen som skal dække den absurde grønne omstilling som får Briklandene til at grine hele vejen til banken, mens de fyre kul af i deres mere end 3000 kulkraftværker til sammen......uden filter! og tjener gode penge på produktion af grønne dimser til den vestlige verden der er fremstillet på den mest beskidte måde....hurra hurra hvor det går!
8/6 12:06
af Mcjean
ind i Walmart, det er simpelthen bunden af bunden og det betragtes også sikkerhedsmæssigt farligt at færdes i Walmart Så er der McDonald-effekten og her regner nu 80% af adspurgte amerikanere at McDonald er en luksusvare og tro mig jeg har været i 17 stater i USA og der er intet luksus ved McDonalds over there, det er bunden af bunden. Samme tendes ses i andre kæder f.eks. Starbucks og flere kæder har fyret titusindevis indenfor de sidste mdr. og kreditcardgælden vokser ind i himlen.
8/6 11:58
af Mcjean
Det amerikanske jobmarked er helt anderledes end i DK. Mange har 2-3 job 4 timer her og 8 timer der og alle disse job tæller som separate jobs selvom de bliver udført af den samme person og kalkuleres som fuldtidsjob. De nye jobs der fremavles er for det meste "kvarte" og "halve" jobs og dem der fyres fra kæderne er heltids jobs. Der er det man kalder Walmart-effekten i USA og det går kort ud på at når Walmarts salg stiger så er økonomien presset helt i bund for ingen amerikanere med job handler
8/6 11:49
af Mcjean
(link) Den seneste Danielle video med hvad kongetallet er og hvordan de fordrejer sandheden.
8/6 10:05
af Urban
Men "Kongetallet" har en klar effekt på mange områder. F.eks. faldt guldet med 2,8%. Det største fald for guldet i ca. 2 år;-)
8/6 09:36
af Milito
Meget enig Mcjean. Reelt har man ikke et fuldendt billede af antallet af ansatte, hvorfor at tallene som altid er meget usikre.
8/6 06:37
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
8/6 06:27
af Fandel
Godmorgen...
8/6 06:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
7/6 22:47
af ProInvestorNEWS
USA fredag: Alle indeks faldt fra start, men steg efter stærke jobtal. Ved lukningen af ​​aktiemarkedet er der et fald på Wall Street. Dow Jones faldt 0,22 pct Nasdaq er faldet 0,23 pct S&P 500 er faldet 0,11 pct Efter en markant stigning i onsdags drevet af teknologiaktier, med Nvidia i spidsen, endte torsdagen i blandet terræn.
7/6 20:12
af Progression
Realiteterne er vist ved at gå op for markedet
7/6 20:00
af Mcjean
7/6 20:00
af Mcjean
Beskæftigelsesrapporten er i bedste fald Humbug. Der skabes deltidsjob som tæller fuldt ud i rapporten plus alle de fyringer der sker i øjeblikket hos diverse butikskæder i flere stater figurerer ikke før om nogle mdr. Bilsalg er en bedre indikator og lige om lidt når kaffen er klar får vi den hårde landing ifølge bl.a en meget velinformeret kvinde som har siddet i FED i Dallas. Danielle har sin egen kanal men optræder alle mulige steder (link) v=yFHxp_UGWzo
7/6 18:32
af Progression
Der er lidt Tesla 2022 over den, da den også toppede
7/6 18:26
af Solsen
Men jeg turde ikke ;-)
7/6 18:25
af Solsen
Den kursgraf de har nu er oplagt til shorts.
7/6 18:22
af Progression
Bemærk shortprocenten i NVIDIA aldrig været højere, der lugtes blod
7/6 17:15
af Bullish
Lønstigningerne er meget vigtige, og de var lige en snas højere end forventet
7/6 16:10
af Solsen
(link) Ser ud til du har en pointe @TeamGarlic
Nyeste Først- Ældste Først   Side 155/8420