Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
27/6 06:18 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
27/6 05:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
26/6 16:01 af ProInvestorNEWS |
Investeringspodcasten: Carlsbergs investorer tørster efter afkast, Zealand Pharma med fede data, Novo Nordisk i kursrekord, NVIDIA og en mulig sommerkorrektion og meget mere i afsnit 128 af Investeringspodcasten. (link)
|
|
26/6 15:26 af TeamGarlic |
Det er sq kort tid at fejre i @Bullish. Min ældste holder studenterfest 19. juli og det stopper helt sikkert ikke dér!
|
|
|
26/6 13:04 af Bullish |
@TeamGarlic der er vist fest fra buskørsel fredag og lige til 16. juli :-)
|
|
|
26/6 12:22 af RarMand76 |
Det har du ret i, troldmanden.
|
|
26/6 10:45 af TeamGarlic |
Party all over - held og lykke fremover til studenten (y)
|
|
|
26/6 10:10 af Bullish |
Godformiidag :-) Min student kørte hjemmefra 6:30 i morges, forsvarets dag (session) i Fredericia, og galla i aften.
|
|
26/6 10:03 af Svingtraderen |
teamplayer:)
|
|
26/6 09:58 af TeamGarlic |
ikke at det ikke lyder festligt at feste med de unge studiner.... :-D
|
|
26/6 09:58 af TeamGarlic |
@hov Svingtraderen - det er de unge studenter, der skal feste - ikke deres far :-D
|
|
26/6 09:05 af Svingtraderen |
nat..
|
|
26/6 08:32 af Svingtraderen |
God morgen...
.........zzz efter lang at med datterens hat:)
|
|
26/6 08:14 af TeamGarlic |
@Henrik48: stærkt gået!
|
|
26/6 08:14 af TeamGarlic |
Gut Mørnings :-)
|
|
|
26/6 07:36 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
26/6 07:26 af exitnu |
God morgen :-)
|
|
|
26/6 07:00 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
26/6 06:50 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Nvidia i comeback sikrede aktieplus tirsdag (link)
|
|
|
26/6 06:50 af ProInvestorNEWS |
Asien: Stigninger for anden dag i træk (link)
|
|
|
26/6 06:28 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
26/6 05:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
26/6 05:48 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
25/6 19:56 af Bullish |
:-@
|
|
| ||
|
25/6 16:38 af Svingtraderen |
Al for megen erfaring!!:)
|
|
|
25/6 12:54 af henrik48 |
Det slår jeg - 5 børn/studenter og 13 børnebørn !!!
|
|
|
25/6 12:08 af Bullish |
Jeg er kun nået til 3. student, mangler to mere ;-) Man er jo næsten nødt til at investere for at få råd til det hele :-O
|
|
|
25/6 12:07 af henrik48 |
Tegner til at blive en god dag - Danmark vinder (naturligvis) og Nvidia er oppe 3% i formarked :-)
|
|
25/6 11:25 af TeamGarlic |
Holy moly Svingtraderen! Du har erfaring i studentergilder :-D
|
|
25/6 09:21 af Svingtraderen |
tak alle!
|
|
|
25/6 09:18 af Bullish |
Ja tillykke, det bliver en travl tid med fester :-)
|
|
|
25/6 09:15 af Fandel |
LOL...
|
|
25/6 09:10 af exitnu |
Tillykke med alle huerne ... :-)
|
|
|
25/6 09:02 af Fandel |
Og et tillykke til dig Svingtraderen...
|
|
|
25/6 08:56 af Bullish |
Som vi ka
n! :-)
|
|
25/6 08:33 af Svingtraderen |
God morgen - tillykke med studenterne - min 4. og sidste bliver student i dag!
|
|
|
25/6 08:30 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Zealand kan fortsætte optur efter nyt kursmålsløft i ventet sur start (link)
|
|
|
25/6 08:12 af Fandel |
Også tillykke til dig Bullish...
|
|
|
25/6 08:08 af Bullish |
Godmorgen og tillykke TeamGarlic - min 3. blev student i går :-)
|
|
25/6 08:00 af exitnu |
God morgen :-)
|
|
|
25/6 07:53 af Fandel |
Tillykke med det TeamGarlic...
|
|
|
25/6 07:51 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
25/6 07:39 af TeamGarlic |
Guuuut Mørnings fra et solbeskinnet O'ense, hvor ens ældstefødte bliver student - mægtig stolt :-)
|
|
|
25/6 07:31 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
25/6 07:27 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
25/6 07:23 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
25/6 07:02 af ProInvestorNEWS |
Asien: Stigninger da nedtur på Wall Street bliver ignoreret (link)
|
|
|
25/6 06:59 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Nvidia og chipkollegaer trak aktier i rødt (link)
|
|
|
25/6 06:41 af ProInvestorNEWS |
Aktier: Sommermarked, skybrud og risiko for aktiekorrektion (link)
|
|
|
25/6 06:21 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets
@DNBMarkets
God morgen; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures -0.5%, Brent +0.4%, BORR i USA +0.2%, BWLPG +1%, CLCO -0%, EQNR +1.1%, FLNG -0.3%, FRO -0.3%, GOGL -0.5%, HAFNI -0.2%, HSHP -0.6%, OET +0.1%, SDRL -1%; Nikkei i dag +0.7%, Hang Seng +0.5%
|
