Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
19/7 10:30
af ProInvestorNEWS
exit...Vort US newsfeed er ramt.
19/7 10:26
af ProInvestorNEWS
(kræver ikke abb)
19/7 10:25
af ProInvestorNEWS
Stort it-nedbrud rammer politi, lufthavne og medier verden over (link)
19/7 09:56
af exitnu
Godt at PI kører ... god weekend :-)
19/7 09:56
af exitnu
London Stock Market Hit By Technical Glitch (link) "The London Stock Exchange was hit by a technical glitch Friday that delayed the start of trade and affected its market news service, amid outages across the world. ..."
19/7 09:35
af exitnu
Cybersecurity platformen CrowdStrike er også nede ...
19/7 09:34
af exitnu
It-nedbrud rammer politi, lufthavne og medier i flere lande (link)
19/7 08:34
af Urban
"Europas tunge industri kommer til at betale en skræmmende høj pris for strøm, hvis ikke der kommer mere fart på udbygningen af vindmøller og solceller. Over de kommende årtier risikerer industrivirksomhederne at skulle betale to-tre gange mere for strøm end deres konkurrencer i Kina og USA, hvorfor de ikke vil kunne konkurrere på det globale marked".(link)
19/7 07:57
af Fandel
Tak og i lige måde LP90...
19/7 07:51
af B.Andersen
Godmorgen :-)
19/7 07:50
af LP90
Godmorgen :-) god dag og weekend til alle :-)
19/7 07:43
af Fandel
Godmorgen...
19/7 07:41
af exitnu
God morgen :-)
19/7 07:19
af ProInvestorNEWS
Obligationer/tendens: Højere rente i sigte fra start (link)
19/7 07:14
af ProInvestorNEWS
Aktiesparekontoen er mere populær end nogensinde (link)
19/7 06:58
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
19/7 06:57
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Meta, Ford og Airbus (link)
19/7 06:56
af ProInvestorNEWS
Fredagens aviser med B&O, Saxo Bank og Viaplay (link)
19/7 06:55
af ProInvestorNEWS
Asien: Kursfaldene fortsætter ufortrødent (link)
19/7 06:50
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Nedturen fortsatte trods comeback til Nvidia (link)
19/7 06:19
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
19/7 05:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
18/7 19:21
af Helge Larsen/PI-redaktør
Europa/aktier: Nokia og Husqvarna straffet for skuffende regnskaber (link)
18/7 17:43
af Aps invest
:) Ja, det ligner en rigtig sommer korrektionen :) Nervøse investorer bliver revet med, af den dårlige stemning, der pludselig er opstået i fedme og chip, som har været drivkraften i lang tid. :)
18/7 17:33
af Pensionisten
Det lader også til, at Tech aktierne lige skal have en lille korrektion....
18/7 17:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
"Men fremgangen var relativt bredt funderet med stigninger i 14 af de 25 aktier i C25-indekset, som endte 0,3 pct. højere i 1921,30"
18/7 17:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
Torsdagens aktier: DSV og Rockwool førte an i dansk aktiecomeback mens Novo fortsatte ned (link)
18/7 17:14
af Helge Larsen/PI-redaktør
"Fortsatt på läkemedelstemat försvagades Eli Lilly med 3,8 procent efter att den schweiziska konkurrenten Roche presenterat tidiga studieresultat för pillerbaserad behandling för fetma och typ 2-diabetes. Även danska Novo Nordisk föll på den europeiska aktiemarknaden". i dag kl. 05:58 ∙ Nyhetsbyrån Direkt
18/7 17:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det samme med Eli i USA.
18/7 17:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er tydeligvis udlandet som sælger ud i udvalgte danske aktier med overvægt at fedmeaktier ved åbning i USA.
18/7 17:10
af Bulder
LLY falder også voldsomt
18/7 17:10
af Bulder
Men ved nogen hvorfor Novo faldt. LY
18/7 17:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Forståeligt at Zealand falder samtidigt med NOVO.
18/7 17:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
DSV, Bavarian, Rockwool, DSV, Ørsted, Genmab, Ambu, FLS, ISS m.fl. holder sig flot i indekset.
18/7 17:01
af Aps invest
Kig kurven på dem….falder samtidigt som Novo….bla også Novonesis
18/7 16:59
af Aps invest
Dem jeg følger ryger da baglæns på samme tid med Novo….GN, Carlsberg, NKT, Chemometec, Zealand osv osv….Noget er ihvertfald algoritmer
18/7 16:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
C25 falder selvfølgelig pga vægtningen af Novo. I rigtig mange af de øvrige selskaber i indekset er da ikke kursfald?
18/7 16:52
af Aps invest
Og når Novo får hug, sender algoritmerne hele DK ned samtidigt :)
18/7 16:50
af Aps invest
Markedet virker lidt ramt af sommer hysteri p.t…..Det er helt skørt det der foregår p.t
18/7 16:07
af Helge Larsen/PI-redaktør
DSV i pludselig stigning: Rygter om indsnævret felt af bejlere til DB Schenker bag plus (link)
18/7 14:59
af Pensionisten
DSV - Saudi selskabet har trukket sig i slaget om DB Shenker.
18/7 13:31
af ProInvestorNEWS
Europa/aktier: Nokia får tæsk efter regnskab mens Volvo suser i vejret (link)
18/7 13:22
af henrik48
Har købt et frimærke i Colonial Coal efter omtale i mioklubben :-)
18/7 13:09
af ProInvestorNEWS
Video...Pharma- og biotekopdatering uge 29 | Novo, Zealand Pharma, Gubra, Viking, Demant, Genmab (link)
18/7 12:22
af ProInvestorNEWS
Saxo Bank: Sejr til Trump kan give plus til banker og minus til grønne aktier (link)
18/7 11:48
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Stejl formiddagsoptur anført af Zealand og DSV (link)
18/7 10:31
af Bullish
God formiddag - ja, det har været en dyr uge indtil nu :-)
18/7 08:08
af ProInvestorNEWS
Obligationer/tendens: Næppe ændringer i renteniveau op til ECB-rentemøde (link)
18/7 07:18
af exitnu
God morgen :-)
18/7 07:01
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 143/8419