Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/5 08:42
af Svingtraderen
Mornings
16/5 08:37
af Bullish
OK Q2 fra Siemens - fastholder forventningerne. Link til deres side:(link)
16/5 08:13
af Bullish
Godmorgen :-)
16/5 08:12
af exitnu
God morgen :-)
16/5 08:03
af TeamGarlic
Gut Mørnings :-)
16/5 07:24
af LP90
Godmorgen :-)
16/5 06:54
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
16/5 06:53
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Berkshire Hathaway, Microsoft og Raspberry Pi (link)
16/5 06:52
af ProInvestorNEWS
Torsdagens aviser med Lundbeck, FLSmidth og Novo Nordisk (link)
16/5 06:49
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Nvidia, Microsoft og Apple trak op til årets 22. rekord (link)
16/5 06:30
af ProInvestorNEWS
Dagens regnskaber i DK: (link)
16/5 06:22
af ProInvestorNEWS
Nyheter i dag; AFK, AGAS, AMSC, BEWI, BOR, BMA, CYVZ, EQVA, GSF, HBC, IDEX, INDCT, KID, MAS, NAPA, NKR, NOAP, NTG, OET, OTL, PROXI, SACAM, SCANA, SDNS, SDSD, SHLF, STSU, XPLRA, US ledighet & renter, Cisco
16/5 06:21
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Norge :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.8%, Brent +1.8%, BORR i USA +2.2%, BWLPG +1.4%, CLCO -0.4%, EQNR +0.2%, FLNG -0.2%, FRO +0.4%, GOGL -0%, HAFNI +1.5%, HSHP +0.8%, OET +2.1%, SDRL +2.4%; Nikkei i dag +0.8%, Hang Seng i dag +1.6%
16/5 06:13
af Fandel
Godmorgen...
16/5 06:07
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
16/5 05:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
15/5 17:59
af henrik48
Nvidia pt oppe over 3% - bare det fortsætter næste onsdag efter kvartalsrapport :-)
15/5 17:54
af Aps invest
Stort finanshus ser aktiefesten fortsætte i USA 17:38 Det amerikanske aktiemarked ligger onsdag i det højeste niveau nogensinde målt på det brede S&P 500-indeks, som efter opløftende inflationstal stiger 0,9 pct. til 5293,43. Men der er mere at hente vurderer finanshuset BMO Capital Markets, der nu ser indekset slutte året i 5600, efter at det tilbage i februar kun så det ligge i niveauet 5100, når 2024 sluttede. Det skriver Investing.com.
15/5 17:10
af gdn55
Det var dog utroligt, to grønne dage i træk
15/5 14:36
af henrik48
Flot reaktion i futures !!
15/5 14:35
af henrik48
Fint med lavere inflation i USA
15/5 14:31
af ProInvestorNEWS
Meme-aktierne GameStop og AMC har gjort comeback, men hvor længe varer det? Hør også om status på lakse-aktierne b.la. Bakkafrost, Salmar, Grieg og Lerøy. Værterne kommer også omkring "tossetimen" i danske aktier med b.la. Netcompany, Bavarian Nordic og Zealand Pharma. (link)
15/5 14:15
af henrik48
Det bliver spændende med inflationstal fra USA om et kvarter :-)
15/5 12:48
af ProInvestorNEWS
Amerikansk aktiemani trækker tråde til Danmark: Shortede aktier går til vejrs (link)
15/5 11:21
af TeamGarlic
Enig @Bullish :-)
15/5 11:21
af TeamGarlic
@svingtraderen: se (link)
15/5 10:14
af troldmanden
15/5 10:13
af troldmanden
Lidt info til de interesserede. Her kan man se prospektet til den store 20 mia euro obligationsudstedelse novo er i gang med. Altså at de vil hente op til 150 mia kr i frisk likviditet
15/5 09:01
af Bullish
Hvad ville et kortsigtet swing trade i Matas være, køb nu og sælg om en måned? Eller +x% ? Fundamentalt kan jeg ikke se casen, aktien er billigere end da den kom på børsen.
15/5 09:01
af JR70
Ja og Ambu får løftet både anbefaling og kursmål hos Jefferies efter regnskab 15/5 06:46 sættes kursmålet op til 59 kr. fra 52 kr.
15/5 08:40
af TeamGarlic
Hej @Svingtraderen. Matas flot bounce på MA20. Muligvis brud af faldende trendlinie. Jeg laver et indlæg om Matas til TA'en :-)
15/5 08:36
af TeamGarlic
Gut Mø rnings :-)
15/5 08:36
af Svingtraderen
(har selv aktien)
15/5 08:36
af Svingtraderen
Matas: Modtager TA fra nogle kloge hoveder på det. Skriver der er gået korsigtet køb i den - men kurs 120 er vigtig - enten afvist her eller nyt købs signal ved brud op
15/5 08:34
af Svingtraderen
Mornings:)
15/5 08:33
af TeamGarlic
Gut Mørnings :-)
15/5 07:55
af Bullish
Godmorgen :-)
15/5 07:34
af exitnu
God morgen :-)
15/5 07:18
af LP90
Godmorgen :-) til endnu en solbeskinnet dag lad det smitte af på vores aktier :-)
15/5 07:07
af ProInvestorNEWS
Asien: Tokyo trækker fra med Sony i front (link)
15/5 06:59
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
15/5 06:58
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Boeing, Rakuten og Klarna (link)
15/5 06:57
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aviser med Novo Nordisk, Coloplast og KBHL (link)
15/5 06:50
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Stille start endte med moderat plus - teknologi i front (link)
15/5 06:33
af Stroka
God morgen :-)
15/5 06:32
af ProInvestorNEWS
ABT, AFG, AGAS, AIRX, AMSC, APRILA, AURA, AUSS, B2I, BBERG, DOFG, ELIMP, ELO, ENDUR, EFUEL, LSG, NORBT, NUMND, ODL, OTL, OLT, PHO, SHLF, SDNS, SDRL, SOFF, SPIR, SOAG, SPOL, TEKNA, VOLUE, VOW, laksepris, IEA, lagertall & oljepris, US KPI, detaljhandel
15/5 06:23
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.5%, Brent +0.1%, BORR i USA +0%, BWLPG +1.4%, CLCO +0.5%, EQNR +0.2%, FLNG -0.7%, FRO +0.3%, GOGL +0.2%, HAFNI +2.7%, HSHP +0.4%, OET +1.2%, SDRL +2.3%; Nikkei i dag +0.4%, Hang Seng stengt. Nyheter..
15/5 06:20
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
15/5 06:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
15/5 05:38
af Fandel
Godmorgen...
Nyeste Først- Ældste Først   Side 163/8420