Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 15:27
af jobono
som selvstændig har jeg kun haft positive oplevelser med SKAT, men det er nok meget individuelt. Også vigtigt med en god revisor som filter
16/10 15:56
af collersteen
Uni of Michigan Consumer Confidence (OCT) out at 69.4 vs. 73.3 forventet
16/10 15:58
af collersteen
nogle siger 72 forventet.... ikke at det gør den store forskel... da det stadig er skuffende.
16/10 16:18
af alpehue
selvjustitz
16/10 16:19
af alpehue
alle de voldsomt vildledende indlæg man finder ovre på "the dark side (site)". -tillykke med niveauet
16/10 16:25
af alpehue
Den var svær ? for en chat ?
16/10 16:28
af JørgenVarnæs
fredagspling! nogle frække fyre på linien?
16/10 16:32
af Gobe
Almindelig lummerchat eller skal vi tage den grovere, som vi to er experter i ?
16/10 16:34
af JørgenVarnæs
jeg er altid klar på grovfilen. vil lige se om den stadig er oppe i fars skatkammer efter sidste besøg i herstedvester
16/10 16:36
af Gobe
Jamen der er heller ikke noget så smukt, som ægte kærlighed mellem mænd. Stik den !
16/10 16:37
af JørgenVarnæs
Det er lidt sværere med et jern end med en fil...
16/10 16:37
af turin
Samme her!
16/10 16:38
af JørgenVarnæs
aka - gobe taler om ægte kærlighed og straks skal du trække det ned i rendestenen. Skam få dig! ;-)
16/10 16:39
af Gobe
Ked af det, men JV får altid det værste frem i mig. Kan ikke gøre for det.
16/10 16:40
af turin
vinum bonum de bibere diet abbed ad priere
16/10 16:40
af alpehue
I en Stengård, ikke en troldmand kan få stocrosen at blomstre, Munken siger tænk, er revisoren så insolvent, er der stadig noakahope ?
16/10 16:40
af JørgenVarnæs
du må have mange gode sider, når ægte kærlighed være det værste...
16/10 16:41
af Gobe
Aka, - diskuterer vi nu også nekrofili ?
16/10 16:42
af turin
noget med: "nu skal vi være stive"
16/10 16:44
af JørgenVarnæs
synket?
16/10 16:44
af JørgenVarnæs
dte lyder frækt
16/10 16:45
af alpehue
De 12 er undskyldt, de fulgte ham , der blev korfæstet, nogle mere eller mindre - men selvjustitz er et farligt begreb - iøvrigt respekt aka
16/10 16:46
af JørgenVarnæs
jeg tror vi bliver snydt for vores late day GEN rally i dag
16/10 16:50
af collersteen
alpe, jeg synes revisoren har begået et særdeles lødigt indlæg om atlantic.....
16/10 16:51
af Gobe
SP pænt nede. Skal vi have korrektionen nu ? Gap i 1198 blev lukket i dag via futterne. ?
16/10 16:51
af johnsen
Gobe: ikke mere. Jeg læste: Ked af det, men JV får altid det værste l em i mig. Kan ikke gøre for det.
16/10 16:51
af johnsen
de BOGSTAVER er for små
16/10 16:52
af Gobe
Op i røven med sådan en lille midforståelse. GRIN
16/10 16:53
af Gobe
Misforståelse skulle der stå.
16/10 16:53
af alpehue
Coller lødigt har jeg forstået, men om hvad ?
16/10 16:54
af johnsen
ha ha, du har også problemer ;-)
16/10 16:54
af JørgenVarnæs
jeg vidste ikke, at jeg havde flere "lemmer" og at nogle er værre end andre...
16/10 16:54
af johnsen
Gobe: er det nu? (link)
16/10 16:55
af collersteen
et lødigt, objektivt og læsvirdigt indlæg om atlantic petroleum..... jeg synes jeg kan fornemme en hvis kritik af indlægget fra din side...
16/10 16:55
af collersteen
men måske er det bare mig der læser galt....
16/10 16:58
af Gobe
Johnsen, - ved det ikke, men tror det .
16/10 16:58
af collersteen
herligt, men jeg tror nu ikke at jeg ryger staden idag....
16/10 16:58
af alpehue
Coller, hvor var det, der ikke allerede var kendt, og hvor er jeres niveau blevet af når man nedgør konkurrenter ...? det ville I jo ikke ?
16/10 16:58
af collersteen
jeg skal jo spyde fodboldskamp imorgen... som vi siger her nordpå
16/10 16:59
af Gobe
Coller, - havde samme tanke.
16/10 17:00
af alpehue
nullKan I nu more jer her på toppen og huske, at i enhver hund sidder loppen og lytter når nogen ikker forstår, at de spytter
16/10 17:01
af collersteen
nu ved jeg ikke om revisoren kan/vil spå om fremtidne... men jeg synes han samler godt op på casen og "regner" lidt på hvad vi kan forvente
16/10 17:01
af collersteen
fremover....
16/10 17:02
af alpehue
Aka jeg elsker jer, det er det I ikke forstår ?
16/10 17:02
af collersteen
jeg kan nu altså ikke se noget galt i at revisoren påpeger at der stort set kun har været en positiv bias på greentech på ei...
16/10 17:03
af collersteen
ligesåvel som mange sikkert vil sige at bias mod genmab, ges og biop i overvejende grad er postiv her.
16/10 17:03
af alpehue
Coller, når du ikke læser Ei, kan du ikke påstå det du gør ???
16/10 17:04
af johnsen
sikken en tidsspilde snak
16/10 17:05
af alpehue
Coller - jeg har været endnu hårdere end revisorkolegaen på EI - men det var vel for svagt et argument, at oplede ?
16/10 17:05
af johnsen
Gobe: fik du handlet af?=
Nyeste Først - Ældste Først   Side 163/8420