Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Chemometec
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
16/10 15:27 af jobono |
som selvstændig har jeg kun haft positive oplevelser med SKAT, men det er nok meget individuelt. Også vigtigt med en god revisor som filter
|
|
|
16/10 15:56 af collersteen |
Uni of Michigan Consumer Confidence (OCT) out at 69.4 vs. 73.3 forventet
|
|
|
16/10 15:58 af collersteen |
nogle siger 72 forventet.... ikke at det gør den store forskel... da det stadig er skuffende.
|
|
16/10 16:18 af alpehue |
selvjustitz
|
|
16/10 16:19 af alpehue |
alle de voldsomt vildledende indlæg man finder ovre på "the dark side (site)". -tillykke med niveauet
|
|
16/10 16:25 af alpehue |
Den var svær ? for en chat ?
|
|
16/10 16:28 af JørgenVarnæs |
fredagspling! nogle frække fyre på linien?
|
|
|
16/10 16:32 af Gobe |
Almindelig lummerchat eller skal vi tage den grovere, som vi to er experter i ?
|
|
16/10 16:34 af JørgenVarnæs |
jeg er altid klar på grovfilen. vil lige se om den stadig er oppe i fars skatkammer efter sidste besøg i herstedvester
|
|
|
16/10 16:36 af Gobe |
Jamen der er heller ikke noget så smukt, som ægte kærlighed mellem mænd. Stik den !
|
|
16/10 16:37 af JørgenVarnæs |
Det er lidt sværere med et jern end med en fil...
|
|
16/10 16:37 af turin |
Samme her!
|
|
16/10 16:38 af JørgenVarnæs |
aka - gobe taler om ægte kærlighed og straks skal du trække det ned i rendestenen. Skam få dig! ;-)
|
|
|
16/10 16:39 af Gobe |
Ked af det, men JV får altid det værste frem i mig. Kan ikke gøre for det.
|
|
16/10 16:40 af turin |
vinum bonum de bibere diet abbed ad priere
|
|
16/10 16:40 af alpehue |
I en Stengård, ikke en troldmand kan få stocrosen at
blomstre, Munken siger tænk, er revisoren så insolvent, er der stadig noakahope ?
|
|
16/10 16:40 af JørgenVarnæs |
du må have mange gode sider, når ægte kærlighed være det værste...
|
|
|
16/10 16:41 af Gobe |
Aka, - diskuterer vi nu også nekrofili ?
|
|
16/10 16:42 af turin |
noget med: "nu skal vi være stive"
|
|
16/10 16:44 af JørgenVarnæs |
synket?
|
|
16/10 16:44 af JørgenVarnæs |
dte lyder frækt
|
|
16/10 16:45 af alpehue |
De 12 er undskyldt, de fulgte ham , der blev korfæstet, nogle mere eller mindre - men selvjustitz er et farligt begreb - iøvrigt respekt aka
|
|
16/10 16:46 af JørgenVarnæs |
jeg tror vi bliver snydt for vores late day GEN rally i dag
|
|
|
16/10 16:50 af collersteen |
alpe, jeg synes revisoren har begået et særdeles lødigt indlæg om atlantic.....
|
|
| ||
|
|
16/10 16:51 af Gobe |
SP pænt nede. Skal vi have korrektionen nu ? Gap i 1198 blev lukket i dag via futterne. ?
|
|
16/10 16:51 af johnsen |
Gobe: ikke mere. Jeg læste: Ked af det, men JV får altid det værste l
em i mig. Kan ikke gøre for det.
|
|
16/10 16:51 af johnsen |
de BOGSTAVER er for små
|
|
|
16/10 16:52 af Gobe |
Op i røven med sådan en lille midforståelse. GRIN
|
|
|
16/10 16:53 af Gobe |
Misforståelse skulle der stå.
|
|
16/10 16:53 af alpehue |
Coller lødigt har jeg forstået, men om hvad ?
|
|
16/10 16:54 af johnsen |
ha ha, du har også problemer ;-)
|
|
16/10 16:54 af JørgenVarnæs |
jeg vidste ikke, at jeg havde flere "lemmer" og at nogle er værre end andre...
|
|
16/10 16:54 af johnsen |
Gobe: er det nu? (link)
|
|
|
16/10 16:55 af collersteen |
et lødigt, objektivt og læsvirdigt indlæg om atlantic petroleum..... jeg synes jeg kan fornemme en hvis kritik af indlægget fra din side...
|
|
|
16/10 16:55 af collersteen |
men måske er det bare mig der læser galt....
|
|
|
16/10 16:58 af Gobe |
Johnsen, - ved det ikke, men tror det .
|
|
|
16/10 16:58 af collersteen |
herligt, men jeg tror nu ikke at jeg ryger staden idag....
|
|
16/10 16:58 af alpehue |
Coller, hvor var det, der ikke allerede var kendt, og hvor er jeres niveau blevet af når man nedgør konkurrenter ...? det ville I jo ikke ?
|
|
|
16/10 16:58 af collersteen |
jeg skal jo spyde fodboldskamp imorgen... som vi siger her nordpå
|
|
|
16/10 16:59 af Gobe |
Coller, - havde samme tanke.
|
|
16/10 17:00 af alpehue |
nullKan I nu more jer her på toppen og huske, at i enhver hund sidder loppen og lytter når nogen ikker forstår, at de spytter
|
|
|
16/10 17:01 af collersteen |
nu ved jeg ikke om revisoren kan/vil spå om fremtidne... men jeg synes han samler godt op på casen og "regner" lidt på hvad vi kan forvente
|
|
|
16/10 17:01 af collersteen |
fremover....
|
|
16/10 17:02 af alpehue |
Aka jeg elsker jer, det er det I ikke forstår ?
|
|
|
16/10 17:02 af collersteen |
jeg kan nu altså ikke se noget galt i at revisoren påpeger at der stort set kun har været en positiv bias på greentech på ei...
|
|
|
16/10 17:03 af collersteen |
ligesåvel som mange sikkert vil sige at bias mod genmab, ges og biop i overvejende grad er postiv her.
|
|
16/10 17:03 af alpehue |
Coller, når du ikke læser Ei, kan du ikke påstå det du gør ???
|
|
16/10 17:04 af johnsen |
sikken en tidsspilde snak
|
|
16/10 17:05 af alpehue |
Coller - jeg har været endnu hårdere end revisorkolegaen på EI - men det var vel for svagt et argument, at oplede ?
|
|
16/10 17:05 af johnsen |
Gobe: fik du handlet af?=
|
