Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
16/10 17:05 af collersteen |
alpe, jeg har da aldrig sagt at jeg ikke læser EI.... der er bare blevet væsentlig længere mellem snapsene derovre....
|
|
|
16/10 17:05 af collersteen |
og jeg kan sagtens huske en del af de mange tråde om AP der var i tidens løb....
|
|
|
16/10 17:05 af collersteen |
men nevermind....
|
|
16/10 17:06 af alpehue |
nulljohnsen - du har altid været dygtig, til at kristisere, så sær navn på dit tidsspilde. Jesus døde jo ikke forgæves ?
|
|
|
16/10 17:07 af Gobe |
Johnsen har stort set kun kontanter, 6/41 og lidt Topsil og Lundbeck, samt 2800 stk bjørne.
|
|
|
16/10 17:07 af Gobe |
Så jeg er klar til nedturen !
|
|
|
16/10 17:08 af collersteen |
det eneste jeg bare var nysgerrig efter var om du syntes at revisorens indlæg var decideret dårligt.... for jeg var ikke helt sikker på at
|
|
16/10 17:08 af JCBN |
nedturs snak nummer 23....
|
|
|
16/10 17:08 af collersteen |
det var det jeg læste imellem linjerne....
|
|
16/10 17:08 af alpehue |
NÅ i venner og ikke - jeg gav jer et pift, sørg nu for at det ikke ender, i selved dræber gift ?
|
|
16/10 17:08 af JCBN |
rammer vel plet ligepludselig
|
|
|
16/10 17:08 af collersteen |
Gobe, har du ikke lgemt 2M ?
|
|
16/10 17:08 af johnsen |
he he, så bliver det spændende at se om det er timet rigtigt. NED skal vi på et tidspunkt
|
|
|
16/10 17:09 af Gobe |
Nej, jeg venter stadig på udbyttebetaling. Har I andre fået ?
|
|
16/10 17:09 af JCBN |
helt enig, ned skal vi nok komme... men ik inden året er omme... (jeg kan os)
|
|
16/10 17:09 af alpehue |
Her taler stadig med hvem, man ikke ved, men svar er også noget der kræver retningssved - vi ses måske :-)
|
|
16/10 17:09 af johnsen |
Jeg har KASSEN liggende til suppl.
|
|
|
16/10 17:10 af Gobe |
Men aktien er dælme illikvid !
|
|
|
16/10 17:11 af Gobe |
Og jeg er då også brændt inde med 25 stk Roskilde Bank.
|
|
16/10 17:11 af johnsen |
Gobe: jeg hAR dsagt du skal holde dig fra illikvide aktier. ;-)
|
|
|
16/10 17:13 af collersteen |
jeg fik nogle aktiebeviser på noget der hed Boss of Scandinavia i udbytte..... det var kanon
|
|
|
16/10 17:13 af Gobe |
Aka, MM har da vist startet noget op igen !?
|
|
|
16/10 17:14 af collersteen |
er han ikke arb. bestyrelsesformand i sverige? cellpoint?
|
|
|
16/10 17:14 af collersteen |
ok.. aka.
|
|
| ||
|
|
16/10 17:15 af Gobe |
Køkkentjensen kalder. Ha' en god aften.
|
|
16/10 17:17 af johnsen |
ilm
|
|
16/10 17:38 af alpehue |
forsøgte at hjælpe en debatør på Atlantic Petroleum, men jeg røg vist i filter. Vil I andre svare ham, da han har behov for revisor kvalite
|
|
16/10 17:39 af StBr |
Er det den her hue? (link)
|
|
|
16/10 17:42 af collersteen |
Huen, nedgør du nu din egen revisorbaggrund? ;)
|
|
16/10 17:46 af alpehue |
Ja til Stbr nej til collersten . jeg kender mit værd, og dit især, det var positivt ment :-)
|
|
|
16/10 17:59 af collersteen |
æh tak..... tror jeg.....
|
|
|
16/10 18:13 af peterhildeb |
er i der? proinvestor.com?
|
|
|
16/10 18:13 af peterhildeb |
PI på dansk!
|
|
|
16/10 18:14 af peterhildeb |
PI med portefølje
|
|
|
16/10 18:14 af peterhildeb |
PI med realtid
|
|
16/10 18:14 af StBr |
Ja da - er det en inkognito aka bruger der er brudt ind?
|
|
|
16/10 18:14 af peterhildeb |
sorry det var lige en test user :-) ja det er aka bagved
|
|
|
16/10 18:14 af collersteen |
hvem er intruderen?
|
|
16/10 18:15 af DrueAgurken |
vi er her. Helt ninja mode
|
|
|
16/10 18:15 af collersteen |
dobbelt alias.....
|
|
16/10 18:15 af StBr |
Jeg kender ham ikke -han fører sig frem som om han ejer hele stedet
|
|
16/10 18:16 af StBr |
Det kan du tro - fra proinvestor.com eller andetsteds fra?
|
|
16/10 18:18 af StBr |
Der er dansk flag - og der kom danske overskrifter
|
|
16/10 18:19 af StBr |
Kan I ikke lave det danske default? Og siden kigge på Language headeren fra bowseren til at afgøre sproget?
|
|
16/10 18:19 af StBr |
Jeg er ikke lige faldet over nogen 20-er
|
|
16/10 18:20 af StBr |
Danske datoer - jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
|
|
16/10 18:20 af Hegu |
Jeg har ikke noget dansk her.
|
|
16/10 18:20 af DrueAgurken |
ser fedt ud aka....
|
|
16/10 18:20 af StBr |
Tryk på det danske flag
|
|
16/10 18:21 af DrueAgurken |
|
