Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 17:05
af collersteen
alpe, jeg har da aldrig sagt at jeg ikke læser EI.... der er bare blevet væsentlig længere mellem snapsene derovre....
16/10 17:05
af collersteen
og jeg kan sagtens huske en del af de mange tråde om AP der var i tidens løb....
16/10 17:05
af collersteen
men nevermind....
16/10 17:06
af alpehue
nulljohnsen - du har altid været dygtig, til at kristisere, så sær navn på dit tidsspilde. Jesus døde jo ikke forgæves ?
16/10 17:07
af Gobe
Johnsen har stort set kun kontanter, 6/41 og lidt Topsil og Lundbeck, samt 2800 stk bjørne.
16/10 17:07
af Gobe
Så jeg er klar til nedturen !
16/10 17:08
af collersteen
det eneste jeg bare var nysgerrig efter var om du syntes at revisorens indlæg var decideret dårligt.... for jeg var ikke helt sikker på at
16/10 17:08
af JCBN
nedturs snak nummer 23....
16/10 17:08
af collersteen
det var det jeg læste imellem linjerne....
16/10 17:08
af alpehue
NÅ i venner og ikke - jeg gav jer et pift, sørg nu for at det ikke ender, i selved dræber gift ?
16/10 17:08
af JCBN
rammer vel plet ligepludselig
16/10 17:08
af collersteen
Gobe, har du ikke lgemt 2M ?
16/10 17:08
af johnsen
he he, så bliver det spændende at se om det er timet rigtigt. NED skal vi på et tidspunkt
16/10 17:09
af Gobe
Nej, jeg venter stadig på udbyttebetaling. Har I andre fået ?
16/10 17:09
af JCBN
helt enig, ned skal vi nok komme... men ik inden året er omme... (jeg kan os)
16/10 17:09
af alpehue
Her taler stadig med hvem, man ikke ved, men svar er også noget der kræver retningssved - vi ses måske :-)
16/10 17:09
af johnsen
Jeg har KASSEN liggende til suppl.
16/10 17:10
af Gobe
Men aktien er dælme illikvid !
16/10 17:11
af Gobe
Og jeg er då også brændt inde med 25 stk Roskilde Bank.
16/10 17:11
af johnsen
Gobe: jeg hAR dsagt du skal holde dig fra illikvide aktier. ;-)
16/10 17:13
af collersteen
jeg fik nogle aktiebeviser på noget der hed Boss of Scandinavia i udbytte..... det var kanon
16/10 17:13
af Gobe
Aka, MM har da vist startet noget op igen !?
16/10 17:14
af collersteen
er han ikke arb. bestyrelsesformand i sverige? cellpoint?
16/10 17:14
af collersteen
ok.. aka.
16/10 17:15
af Gobe
Køkkentjensen kalder. Ha' en god aften.
16/10 17:17
af johnsen
ilm
16/10 17:38
af alpehue
forsøgte at hjælpe en debatør på Atlantic Petroleum, men jeg røg vist i filter. Vil I andre svare ham, da han har behov for revisor kvalite
16/10 17:39
af StBr
Er det den her hue? (link)
16/10 17:42
af collersteen
Huen, nedgør du nu din egen revisorbaggrund? ;)
16/10 17:46
af alpehue
Ja til Stbr nej til collersten . jeg kender mit værd, og dit især, det var positivt ment :-)
16/10 17:59
af collersteen
æh tak..... tror jeg.....
16/10 18:13
af peterhildeb
er i der? proinvestor.com?
16/10 18:13
af peterhildeb
PI på dansk!
16/10 18:14
af peterhildeb
PI med portefølje
16/10 18:14
af peterhildeb
PI med realtid
16/10 18:14
af StBr
Ja da - er det en inkognito aka bruger der er brudt ind?
16/10 18:14
af peterhildeb
sorry det var lige en test user :-) ja det er aka bagved
16/10 18:14
af collersteen
hvem er intruderen?
16/10 18:15
af DrueAgurken
vi er her. Helt ninja mode
16/10 18:15
af collersteen
dobbelt alias.....
16/10 18:15
af StBr
Jeg kender ham ikke -han fører sig frem som om han ejer hele stedet
16/10 18:16
af StBr
Det kan du tro - fra proinvestor.com eller andetsteds fra?
16/10 18:18
af StBr
Der er dansk flag - og der kom danske overskrifter
16/10 18:19
af StBr
Kan I ikke lave det danske default? Og siden kigge på Language headeren fra bowseren til at afgøre sproget?
16/10 18:19
af StBr
Jeg er ikke lige faldet over nogen 20-er
16/10 18:20
af StBr
Danske datoer - jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
16/10 18:20
af Hegu
Jeg har ikke noget dansk her.
16/10 18:20
af DrueAgurken
ser fedt ud aka....
16/10 18:20
af StBr
Tryk på det danske flag
16/10 18:21
af DrueAgurken
Nyeste Først - Ældste Først   Side 164/8420