Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
16/10 18:21 af Hegu |
Har logget ind og ud.
|
|
|
16/10 18:21 af collersteen |
den norske chat er sparet væk nu så?
|
|
16/10 18:21 af DrueAgurken |
og så det danske flag... du skal lige gøre det forfra
|
|
16/10 18:21 af StBr |
Hegu, loag af, log på - tryk på dannebrog
|
|
16/10 18:21 af Hegu |
Hvor er det flag?
|
|
16/10 18:21 af StBr |
Ved siden af dit brugernavn
|
|
|
16/10 18:21 af collersteen |
øv, jeg troede lige vi havde fået lukket jcbn ned.... :)
|
|
16/10 18:22 af StBr |
Det er sitets mindste ikon - det der er vigtigst :-)
|
|
16/10 18:22 af Hegu |
Der er ikke noget flag ved siden af mit brugernavn.
|
|
16/10 18:23 af StBr |
Hegu, prøv at logge af, gå ind på (link) (ikke noget med /boards), og kig igen - til venstre for log off//log in tingene
|
|
16/10 18:24 af Hegu |
Der står blot Hegu Log Out
|
|
16/10 18:24 af Hegu |
Har logget ind og ud to gange.
|
|
16/10 18:24 af StBr |
Er du stadig på /boards, for det tror jeg ikek man skal længere
|
|
16/10 18:25 af DrueAgurken |
prøv at åbne et browser vindue og så skriv (link)
|
|
16/10 18:25 af StBr |
|
|
16/10 18:25 af StBr |
Hmmmm...
|
|
16/10 18:25 af StBr |
Prøv dette link (link)
|
|
16/10 18:26 af Hegu |
Tak alle...nu funker det.
|
|
16/10 18:26 af StBr |
Man skal vælge dansk hver gang man åbner sitet har jeg lige opdaget
|
|
16/10 18:27 af kallifs |
Det ser da fint ud.... hmmm norgeschatten er væk.... er det et vink... :)
|
|
16/10 18:27 af Hegu |
Flot.....nu mangler vi bare at der står PROINVESTOR øverste på siderne, så alle ved hvem der er udbyder. ;-)
|
|
16/10 18:27 af Hegu |
Tak alle. Det funker nu.
|
|
16/10 18:28 af StBr |
Yes! Der er adgang nægtet til reklamerne :-)
|
|
|
16/10 18:29 af collersteen |
kaliffs... du kan finde chatten hvis du klikker på usa flaget... så er den tilbage igen... ;)
|
|
| ||
|
16/10 18:30 af StBr |
Hmmm - den med reklamerne varede ikke længe
|
|
16/10 18:31 af Hegu |
Fantastisk AKA......jeg har sku en klump i halsen på dine og programmørenes vegne.
|
|
16/10 18:32 af Hegu |
Har jeg realtid?
|
|
16/10 18:33 af kallifs |
ok no problem - jeg lagde bare mærke il at den var væk
|
|
16/10 18:34 af Hegu |
Så langt er jeg ikke kommet endnu.
|
|
16/10 18:34 af StBr |
Aka, ingen umiddelbare showstoppere :-)
|
|
|
16/10 18:35 af collersteen |
et? eller ét?
|
|
16/10 18:35 af StBr |
Ahhh - jeg har nok mine anelser ;-)
|
|
16/10 18:36 af StBr |
Ellers havde jeg jo ikke skrevet om det
|
|
16/10 18:36 af Hegu |
Jeg har en rød knap....gælder realtiden kun porteføljemodulet?
|
|
16/10 18:39 af StBr |
Har lige tradet - siger jeg har tradet 19:38 og ikke 18:38
|
|
16/10 18:40 af StBr |
Sludder - siger sidste handelstidspunkt er 19:39
|
|
16/10 18:40 af StBr |
Den ryger lige i bug
|
|
16/10 18:43 af StBr |
Ikke noget med at tørlægge København fuldstændigt
|
|
16/10 18:49 af Hegu |
Hav en god aften AKa...kan ikke desværre ikke lægge norske aktier ind i porteføljeprogrammet.
|
|
16/10 18:59 af karbold |
kan ikke logge ud
|
|
16/10 19:30 af DrueAgurken |
Hvorfor vil du også det...? Ingen ved deres fulde fem logger da ud. Det er som at bruge knappen "sikker fjernelse af hardware"
|
|
16/10 19:32 af karbold |
hvordan laver jeg en portefælge
|
|
16/10 19:48 af stengård |
fantastisk smuk aften pliing fra Zermatt
|
|
16/10 19:50 af karbold |
aften stengård
|
|
16/10 19:50 af DrueAgurken |
(link) hovedsiden, og så er der en stor kasse med portefølje¨
|
|
16/10 19:50 af DrueAgurken |
Aften stengård... lyder godt
|
|
16/10 19:51 af StBr |
Aften stengård - har I været ude at prøve sneen af?
|
|
16/10 19:52 af karbold |
skal man have rt for at kan gøre det
|
|
16/10 19:53 af StBr |
Det ved jeg faktisk ikke, men umiddelbart ville jeg da sige at det kun er nødvendigt for at få realtid. Er du kommet ind på den "rigtige" PI
|
|
16/10 19:54 af karbold |
ja
|
