Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 18:21
af Hegu
Har logget ind og ud.
16/10 18:21
af collersteen
den norske chat er sparet væk nu så?
16/10 18:21
af DrueAgurken
og så det danske flag... du skal lige gøre det forfra
16/10 18:21
af StBr
Hegu, loag af, log på - tryk på dannebrog
16/10 18:21
af Hegu
Hvor er det flag?
16/10 18:21
af StBr
Ved siden af dit brugernavn
16/10 18:21
af collersteen
øv, jeg troede lige vi havde fået lukket jcbn ned.... :)
16/10 18:22
af StBr
Det er sitets mindste ikon - det der er vigtigst :-)
16/10 18:22
af Hegu
Der er ikke noget flag ved siden af mit brugernavn.
16/10 18:23
af StBr
Hegu, prøv at logge af, gå ind på (link) (ikke noget med /boards), og kig igen - til venstre for log off//log in tingene
16/10 18:24
af Hegu
Der står blot Hegu Log Out
16/10 18:24
af Hegu
Har logget ind og ud to gange.
16/10 18:24
af StBr
Er du stadig på /boards, for det tror jeg ikek man skal længere
16/10 18:25
af DrueAgurken
prøv at åbne et browser vindue og så skriv (link)
16/10 18:25
af StBr
(link) har ikke flag - det har (link)
16/10 18:25
af StBr
Hmmmm...
16/10 18:25
af StBr
Prøv dette link (link)
16/10 18:26
af Hegu
Tak alle...nu funker det.
16/10 18:26
af StBr
Man skal vælge dansk hver gang man åbner sitet har jeg lige opdaget
16/10 18:27
af kallifs
Det ser da fint ud.... hmmm norgeschatten er væk.... er det et vink... :)
16/10 18:27
af Hegu
Flot.....nu mangler vi bare at der står PROINVESTOR øverste på siderne, så alle ved hvem der er udbyder. ;-)
16/10 18:27
af Hegu
Tak alle. Det funker nu.
16/10 18:28
af StBr
Yes! Der er adgang nægtet til reklamerne :-)
16/10 18:29
af collersteen
kaliffs... du kan finde chatten hvis du klikker på usa flaget... så er den tilbage igen... ;)
16/10 18:30
af StBr
Hmmm - den med reklamerne varede ikke længe
16/10 18:31
af Hegu
Fantastisk AKA......jeg har sku en klump i halsen på dine og programmørenes vegne.
16/10 18:32
af Hegu
Har jeg realtid?
16/10 18:33
af kallifs
ok no problem - jeg lagde bare mærke il at den var væk
16/10 18:34
af Hegu
Så langt er jeg ikke kommet endnu.
16/10 18:34
af StBr
Aka, ingen umiddelbare showstoppere :-)
16/10 18:35
af collersteen
et? eller ét?
16/10 18:35
af StBr
Ahhh - jeg har nok mine anelser ;-)
16/10 18:36
af StBr
Ellers havde jeg jo ikke skrevet om det
16/10 18:36
af Hegu
Jeg har en rød knap....gælder realtiden kun porteføljemodulet?
16/10 18:39
af StBr
Har lige tradet - siger jeg har tradet 19:38 og ikke 18:38
16/10 18:40
af StBr
Sludder - siger sidste handelstidspunkt er 19:39
16/10 18:40
af StBr
Den ryger lige i bug
16/10 18:43
af StBr
Ikke noget med at tørlægge København fuldstændigt
16/10 18:49
af Hegu
Hav en god aften AKa...kan ikke desværre ikke lægge norske aktier ind i porteføljeprogrammet.
16/10 18:59
af karbold
kan ikke logge ud
16/10 19:30
af DrueAgurken
Hvorfor vil du også det...? Ingen ved deres fulde fem logger da ud. Det er som at bruge knappen "sikker fjernelse af hardware"
16/10 19:32
af karbold
hvordan laver jeg en portefælge
16/10 19:48
af stengård
fantastisk smuk aften pliing fra Zermatt
16/10 19:50
af karbold
aften stengård
16/10 19:50
af DrueAgurken
(link) hovedsiden, og så er der en stor kasse med portefølje¨
16/10 19:50
af DrueAgurken
Aften stengård... lyder godt
16/10 19:51
af StBr
Aften stengård - har I været ude at prøve sneen af?
16/10 19:52
af karbold
skal man have rt for at kan gøre det
16/10 19:53
af StBr
Det ved jeg faktisk ikke, men umiddelbart ville jeg da sige at det kun er nødvendigt for at få realtid. Er du kommet ind på den "rigtige" PI
16/10 19:54
af karbold
ja
Nyeste Først - Ældste Først   Side 165/8420