Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 19:54
af StBr
Her (link)
16/10 19:54
af karbold
kan osse komme ind i portefølge
16/10 19:55
af StBr
ok - Er der ikke en knap "NY PORTEFØLJE"
16/10 19:55
af karbold
men hvordan for jeg skrevet nogle aktier ind
16/10 19:55
af karbold
jo
16/10 19:56
af StBr
Først sætter man penge ind, så handler man løs. En trader port er noget "leg"; historisk er den "rigtige!"
16/10 19:57
af stengård
på vej ud til zürcher geschnetelses mit spätltzli und nussli-salat :) og det i bevidstheden om at ProInvestor nu snart er fuldt oppe at køre
16/10 19:58
af karbold
hvordan penge
16/10 19:58
af stengård
så hav en god aften på PI....
16/10 19:58
af StBr
god tur stengård.
16/10 19:59
af StBr
Har du lavet en historisk port?
16/10 19:59
af karbold
selv godaft en
16/10 20:00
af karbold
nej hvordan gør det
16/10 20:01
af StBr
Jeg trykker NY PORTEFØLJE - så åbner der en rude hvor man kan angive navn, valuta og type. Jeg har lavet "Test", type historiks, i DKK
16/10 20:02
af StBr
Når felterne er udfyldt trykker jeg på knappen TILFØJ (mon ikke den skal hedde OPRET i en senere udgave)
16/10 20:03
af StBr
Har du felterne, eller taber jeg dig allerede ved trin 1?
16/10 20:03
af karbold
porte følge noter
16/10 20:03
af karbold
ja har det
16/10 20:03
af StBr
valgfrie - må være tom
16/10 20:04
af karbold
navn noter type valuta
16/10 20:05
af StBr
Portefølje navn er påkrævet. Type og valuta er påkrævet, men det giver sig selv da de vælges fra hver sin liste. Noter kan udelades
16/10 20:05
af StBr
Jeg har: Navn=Test, Noter=(blank), type=historisk, valuta=DKK
16/10 20:06
af karbold
ok har navn,type valuta hvad gør jeg så
16/10 20:07
af StBr
Tryk på knappen TILFØJ (under DKK) - det opretter porten
16/10 20:08
af alpehue
Det 'stinker' af tag mig inden I kender mine kvaliteter
16/10 20:08
af StBr
Har du fundet knapperne? De står et lille tag under Portefølje valuta.
16/10 20:08
af StBr
Hvad tænker du på hue?
16/10 20:09
af karbold
ja også
16/10 20:10
af StBr
Så har du en portefølje oprettet. Under overskriften har du en tom graf. Under grafen har du knapperne "NY HANDEL" og "HANDL VALUTA"
16/10 20:11
af alpehue
brug nu debatten mens I kan, dette fatter ingen på sigt
16/10 20:11
af StBr
Tryk "HANDL VALTA" for at indsætte, hæve og veksle penge. Tryk "NY HANDEL" for at købe og sælge aktier for de penge der er i porten
16/10 20:11
af karbold
ja
16/10 20:11
af alpehue
fater ikke det skal være så ...svært at ...
16/10 20:13
af StBr
hue, jeg tror det er en oplagt kandidat til en video. Jeg er "børneramt" indtil søndag, men har ingen prøvet inden da vil jeg nok forsøge
16/10 20:14
af StBr
Jeg tror aka og team vil elske at få tilbagemeldinger på hvordan det kan gøres bedre. Udfordringen er at lave det komplet og alligevel nemt
16/10 20:14
af karbold
et hvilket som helst beløb rent fiktivt
16/10 20:16
af StBr
Det er nemt når man der kontant at sætte det aktuelle beløb ind, men prøv bare med rigeligt - du kan altid trække overskuddet ud igen
16/10 20:18
af StBr
For eksemplets skyld kan vi sætte 500.000 DKK ind
16/10 20:20
af karbold
har sat 400k ind
16/10 20:20
af StBr
ok
16/10 20:20
af StBr
Så vælger du NY HANDEL
16/10 20:20
af StBr
Det er en knap
16/10 20:20
af karbold
ja
16/10 20:21
af StBr
Der kommer en rude frem nedenfor knappen, hvor du kan handle aktier
16/10 20:22
af StBr
Du kan købe og sælge. Når du køber søger du efter aktien (Kbh, Stockholm, NASDAQ og NYSE). Angiv hvor mange, hvilken valuta du vil betale i
16/10 20:22
af karbold
ok
16/10 20:22
af karbold
og så kører det eller hvad
16/10 20:23
af StBr
(ikke nødvendigvis den valuta aktien er noteret i), kurs, handelstidspunkt, gebyrer som en procentsats, og tryk HANDL
16/10 20:24
af StBr
Jeg har foreslået at kurtage også skal kunne angives ved et fast beløb, men det har de ikke nået til i dag kan jeg se, så det er lige nu i %
16/10 20:25
af karbold
handler i det samme i rt eller er det her bare for at prøve nogle aktier ,og følge dem et stykke tid
Nyeste Først - Ældste Først   Side 166/8420