Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
16/10 20:26 af StBr |
Jeg har prøvet at lægge mine rigtige aktier ind i de historiske porteføljer. Trader porteføljer er som jeg forstår det til fiktive handler
|
|
16/10 20:27 af StBr |
Så vidt jeg lige kan se offentliggøres performance på trader porte, som i øvrigt altid er på 100.000 USD fra start af, mens historiske er
|
|
16/10 20:27 af StBr |
private hvor kun du selv kan se indhold og performance
|
|
16/10 20:28 af karbold |
har lige lavet min første handel :-)
|
|
16/10 20:29 af StBr |
Jeg lægger rigtige tal i de historiske for at kunne følge udviklingen, men det fordrer så at systemet kan producere interessante rapporter
|
|
16/10 20:29 af karbold |
hvorfor starter denne så ikke med 100.000 dollar
|
|
16/10 20:29 af StBr |
Det er den første handel der er den sværeste :-)
|
|
16/10 20:30 af StBr |
Den historiske er til at afspejle virkeligheden. Ved du at du har 120.000 kontant, og aktier for 60.000 skal du starte den med 180.000
|
|
16/10 20:30 af StBr |
så passer pengene med virkeligheden
|
|
16/10 20:31 af karbold |
takker det
var sku en stor hjælp
|
|
16/10 20:31 af karbold |
ok
|
|
16/10 20:32 af StBr |
Tak for tålmodigheden - det var en stor inspiration til hvordan det skal forklares i en vejledning
|
|
16/10 20:37 af ornso |
køb rt står i dollar er det rigtigt nok ?
|
|
16/10 20:39 af Hya |
er der ingen porteføljesystem hvis man ikke betaler for realtid?
|
|
16/10 20:50 af ornso |
hvordan sletter man porteføljen igen
|
|
16/10 20:56 af karbold |
hvordan kan man se om det er trader eller historisk
|
|
16/10 20:56 af ornso |
ok
|
|
16/10 21:02 af karbold |
hvordan sletter jeg trader portefølge jeg har ingen aktier i denne
|
|
16/10 21:05 af karbold |
hvordan handler jeg så skal jeg først have rt
|
|
16/10 21:10 af Hya |
aka hvordan ser jeg min portefølje
|
|
16/10 21:12 af Hya |
der står ikke handel nogen steder her - skal jeg så logge ud og ind igen?
|
|
16/10 21:12 af karbold |
ok er med nu takker aka
|
|
16/10 21:14 af Hya |
jeg er her (link)
|
|
16/10 21:16 af karbold |
aka for det ikke på dansk selv om jeg trykker dansk flag, der står stadig workbench
|
|
| ||
|
16/10 21:17 af Hya |
jeg får det heller ikke på dansk
|
|
16/10 21:17 af karbold |
hya du skal kun på cæm
|
|
16/10 21:17 af karbold |
com
|
|
16/10 21:18 af karbold |
ikke board
|
|
16/10 21:19 af Hya |
ja så skeete der noget ;)
|
|
16/10 21:19 af Hya |
DANSK
|
|
16/10 21:24 af karbold |
ja hya
|
|
16/10 21:27 af karbold |
jo og før arbejdsbord
|
|
16/10 21:28 af karbold |
så ok :-)
|
|
16/10 21:28 af Hya |
aka - forøvrigt fandt jeg ud af det der med excel
|
|
16/10 21:28 af Hya |
og fik endda scaleret til at fylde a4
|
|
|
16/10 21:32 af collersteen |
aka, jeg troede du var "numbers" fan?
|
|
16/10 21:33 af Hya |
måtte lige upgrade med en servicepakke fra microsoft - og så fungerede det bedre HER - og læse lidt om excel funktioner osv
|
|
16/10 21:34 af Hya |
så må nok erkende at det sikker skyldtes en uerfaren excel bruger
|
|
|
16/10 21:34 af collersteen |
det er fuldstændig grotesk så mange ting man kan lave i excel....
|
|
|
16/10 21:34 af collersteen |
det er bare de færreste der ved det....
|
|
16/10 21:34 af Hya |
hm jeg kan ikke købe DNDN
|
|
16/10 21:34 af Hya |
det må da være en fejl
|
|
|
16/10 21:48 af collersteen |
det her er sgu lidt interessant....(link)
|
|
|
16/10 21:49 af collersteen |
men det må godt nok være en lille fisk......... 20mio usd over flere år er jo ingenting..
|
|
|
16/10 21:50 af collersteen |
slet ikke hvis de har været flere om det....
|
|
|
16/10 21:50 af collersteen |
og manden har flere mia usd under forvaltning
|
|
|
16/10 21:50 af collersteen |
.....men det er da en start for SEC/FBI eller hvem der nu står for det.
|
|
|
16/10 21:51 af collersteen |
20mio usd er vel det en dygtig valutahandler kan tjene på at vide et vigtigt nøgletal i forvejen...
|
|
|
16/10 21:53 af collersteen |
og lidt mere (link)
|
|
|
16/10 21:53 af collersteen |
All the defendants were "caught" using wiretaps, according to Bharara, "powerful investigative techniques that have worked so successfully against the mob and drug cartels"
|
