Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 20:26
af StBr
Jeg har prøvet at lægge mine rigtige aktier ind i de historiske porteføljer. Trader porteføljer er som jeg forstår det til fiktive handler
16/10 20:27
af StBr
Så vidt jeg lige kan se offentliggøres performance på trader porte, som i øvrigt altid er på 100.000 USD fra start af, mens historiske er
16/10 20:27
af StBr
private hvor kun du selv kan se indhold og performance
16/10 20:28
af karbold
har lige lavet min første handel :-)
16/10 20:29
af StBr
Jeg lægger rigtige tal i de historiske for at kunne følge udviklingen, men det fordrer så at systemet kan producere interessante rapporter
16/10 20:29
af karbold
hvorfor starter denne så ikke med 100.000 dollar
16/10 20:29
af StBr
Det er den første handel der er den sværeste :-)
16/10 20:30
af StBr
Den historiske er til at afspejle virkeligheden. Ved du at du har 120.000 kontant, og aktier for 60.000 skal du starte den med 180.000
16/10 20:30
af StBr
så passer pengene med virkeligheden
16/10 20:31
af karbold
takker det var sku en stor hjælp
16/10 20:31
af karbold
ok
16/10 20:32
af StBr
Tak for tålmodigheden - det var en stor inspiration til hvordan det skal forklares i en vejledning
16/10 20:37
af ornso
køb rt står i dollar er det rigtigt nok ?
16/10 20:39
af Hya
er der ingen porteføljesystem hvis man ikke betaler for realtid?
16/10 20:50
af ornso
hvordan sletter man porteføljen igen
16/10 20:56
af karbold
hvordan kan man se om det er trader eller historisk
16/10 20:56
af ornso
ok
16/10 21:02
af karbold
hvordan sletter jeg trader portefølge jeg har ingen aktier i denne
16/10 21:05
af karbold
hvordan handler jeg så skal jeg først have rt
16/10 21:10
af Hya
aka hvordan ser jeg min portefølje
16/10 21:12
af Hya
der står ikke handel nogen steder her - skal jeg så logge ud og ind igen?
16/10 21:12
af karbold
ok er med nu takker aka
16/10 21:14
af Hya
jeg er her (link)
16/10 21:16
af karbold
aka for det ikke på dansk selv om jeg trykker dansk flag, der står stadig workbench
16/10 21:17
af Hya
jeg får det heller ikke på dansk
16/10 21:17
af karbold
hya du skal kun på cæm
16/10 21:17
af karbold
com
16/10 21:18
af karbold
ikke board
16/10 21:19
af Hya
ja så skeete der noget ;)
16/10 21:19
af Hya
DANSK
16/10 21:24
af karbold
ja hya
16/10 21:27
af karbold
jo og før arbejdsbord
16/10 21:28
af karbold
så ok :-)
16/10 21:28
af Hya
aka - forøvrigt fandt jeg ud af det der med excel
16/10 21:28
af Hya
og fik endda scaleret til at fylde a4
16/10 21:32
af collersteen
aka, jeg troede du var "numbers" fan?
16/10 21:33
af Hya
måtte lige upgrade med en servicepakke fra microsoft - og så fungerede det bedre HER - og læse lidt om excel funktioner osv
16/10 21:34
af Hya
så må nok erkende at det sikker skyldtes en uerfaren excel bruger
16/10 21:34
af collersteen
det er fuldstændig grotesk så mange ting man kan lave i excel....
16/10 21:34
af collersteen
det er bare de færreste der ved det....
16/10 21:34
af Hya
hm jeg kan ikke købe DNDN
16/10 21:34
af Hya
det må da være en fejl
16/10 21:48
af collersteen
det her er sgu lidt interessant....(link)
16/10 21:49
af collersteen
men det må godt nok være en lille fisk......... 20mio usd over flere år er jo ingenting..
16/10 21:50
af collersteen
slet ikke hvis de har været flere om det....
16/10 21:50
af collersteen
og manden har flere mia usd under forvaltning
16/10 21:50
af collersteen
.....men det er da en start for SEC/FBI eller hvem der nu står for det.
16/10 21:51
af collersteen
20mio usd er vel det en dygtig valutahandler kan tjene på at vide et vigtigt nøgletal i forvejen...
16/10 21:53
af collersteen
og lidt mere (link)
16/10 21:53
af collersteen
All the defendants were "caught" using wiretaps, according to Bharara, "powerful investigative techniques that have worked so successfully against the mob and drug cartels"
Nyeste Først - Ældste Først   Side 167/8420