Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
16/10 21:55 af collersteen |
"Raj Rajaratnam is not a master of the universe, but rather a master of the rolodex,"
|
|
16/10 22:11 af Hegu |
Så også historien på EB.....undrer mig ikkke, at grådighed kan føre til alt.
|
|
16/10 22:11 af Hegu |
DR! .....sød hamster....;-)
|
|
16/10 22:12 af Hegu |
Lige noget for AKA
|
|
16/10 22:17 af Hegu |
Hvorfor kan du ikke det. Jeg troede at du sad ude i byen og skrv på din æbletelefon.
|
|
16/10 22:19 af Hya |
Så skifter min printer til 2008 notaer
|
|
16/10 22:20 af DrueAgurken |
aka, det bliver det heller ikke i aften, så gå hjem og sov, og fejr det med at sove længe i morgen...
|
|
16/10 22:20 af DrueAgurken |
og kom så tilbage på pinden og skæld nogen ud
|
|
16/10 22:20 af DrueAgurken |
Hya hvor længe er det for Hya?
|
|
16/10 22:22 af Hya |
2008 lå jeg heldigvis næsten kontant - så der er ik så mange notaer
|
|
16/10 22:22 af Hya |
men jeg startede i morges kl 7
|
|
16/10 22:22 af Hya |
er på 6 pakke printerpapir
|
|
16/10 22:23 af DrueAgurken |
Ufffff.......
|
|
16/10 22:23 af Hya |
og 2007 har jeg klaret fra kl 19.30 til nu
|
|
16/10 22:23 af DrueAgurken |
Tænk at de kan kræves.....
|
|
16/10 22:24 af Hya |
er nok billigere at aflever personligt - en at sende flyttekassen
|
|
16/10 22:24 af Hya |
utroligt 2008 består KUN af 62 notaer
|
|
16/10 22:24 af StBr |
Det kan være det skal helt til Ringkøbing - men du får da den dejlige tur til Vesterhavet så :-)
|
|
16/10 22:25 af DrueAgurken |
At de kan kræve det er jo helt sindsygt... er det ikke bankerne skal stå for...
|
|
16/10 22:25 af Hya |
korsør skal det til - så det blir storebælt
|
|
16/10 22:26 af Hya |
og hun hedder fra Pind - hende der skal snage i det he he
|
|
16/10 22:26 af StBr |
Så er det jo kun en bitte sviptur
|
|
16/10 22:26 af DrueAgurken |
nå, tough luck... held og lykke med det.
|
|
16/10 22:26 af Hya |
drue - er skam KUN fra mit nordnet depot
|
|
| ||
|
16/10 22:26 af StBr |
Tror du hun har en mand der hedder Søren - han snager i ret meget inde i storbyen :-)
|
|
16/10 22:26 af Hya |
Kan vel dære Sonku gir kaffen så
|
|
16/10 22:27 af DrueAgurken |
Det troede jeg sgu også at de indberettede....
|
|
16/10 22:27 af DrueAgurken |
Det gør han helt sikkert... han er jo tilbage i gamet
|
|
16/10 22:27 af Hya |
nope nordnet indberette ikke noget - det skal du selv
|
|
16/10 22:28 af DrueAgurken |
grufuldt....
|
|
16/10 22:29 af StBr |
Det er lidt tvesidet. Det er for dårligt at nogen kan få lov at snyde, og så må man kontrollere. Det er også for dårligt at jeg ikke må køre
|
|
16/10 22:29 af StBr |
for stærkt på landevejene, og det er for dårligt at andre ikke overholder fartgrænserne når jeg sender min lille søn ud på vejene
|
|
16/10 22:30 af StBr |
Men træls det er det - og så kunne man godt bruge de elektroniske hjælpemidler bedre
|
|
16/10 22:30 af Hya |
Stablen med kopier måler 34 cm i højden - så der er da lidt at gå igang med
|
|
16/10 22:31 af DrueAgurken |
Ja, jeg mener at det må være muligt at gøre sådan noget helt automatisk så man ikke skal spilde folks tid...
|
|
16/10 22:32 af StBr |
Det er godt nok utroligt i det papirløse samfund
|
|
16/10 22:32 af DrueAgurken |
|
|
16/10 22:32 af DrueAgurken |
mere bioporto
|
|
16/10 22:34 af StBr |
Det ikke bare spilder folks tid - det spilder også SKAT's tid at det ikke er automatiseret
|
|
16/10 22:35 af StBr |
Var det den konference zip ville kigge forbi?
|
|
16/10 22:35 af Hegu |
Pudsigt at stå der side om side med Abott og Biosite
|
|
16/10 22:35 af DrueAgurken |
Har du set floor plan hegu?
|
|
16/10 22:36 af Hegu |
De to store med hver deres store stande og så Bioport med deres 3 kvm.
|
|
16/10 22:37 af Hegu |
Nej Drue...fantaserer bare lidt om størrelsesforholdet mellem de implicerede.
|
|
16/10 22:37 af DrueAgurken |
haha... ja der er sgu lidt størrelsesforskel...
|
|
16/10 22:37 af DrueAgurken |
tjekker altid de der floor plans for at se hvor tæt på hinanden de står... nørdet i know
|
|
16/10 22:37 af Hegu |
Underligt at de står der med deres ubrugelige CE-godkendelser.
|
|
16/10 22:38 af Hegu |
Har du set Biosites Triage reklame?
|
|
16/10 22:38 af DrueAgurken |
har forresten lobbyet de der amerikanske nyreforeninger for noget tid siden,,, så må vi se om det virker noget
|
|
16/10 22:38 af DrueAgurken |
nope?
|
