Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 21:55
af collersteen
"Raj Rajaratnam is not a master of the universe, but rather a master of the rolodex,"
16/10 22:11
af Hegu
Så også historien på EB.....undrer mig ikkke, at grådighed kan føre til alt.
16/10 22:11
af Hegu
DR! .....sød hamster....;-)
16/10 22:12
af Hegu
Lige noget for AKA
16/10 22:17
af Hegu
Hvorfor kan du ikke det. Jeg troede at du sad ude i byen og skrv på din æbletelefon.
16/10 22:19
af Hya
Så skifter min printer til 2008 notaer
16/10 22:20
af DrueAgurken
aka, det bliver det heller ikke i aften, så gå hjem og sov, og fejr det med at sove længe i morgen...
16/10 22:20
af DrueAgurken
og kom så tilbage på pinden og skæld nogen ud
16/10 22:20
af DrueAgurken
Hya hvor længe er det for Hya?
16/10 22:22
af Hya
2008 lå jeg heldigvis næsten kontant - så der er ik så mange notaer
16/10 22:22
af Hya
men jeg startede i morges kl 7
16/10 22:22
af Hya
er på 6 pakke printerpapir
16/10 22:23
af DrueAgurken
Ufffff.......
16/10 22:23
af Hya
og 2007 har jeg klaret fra kl 19.30 til nu
16/10 22:23
af DrueAgurken
Tænk at de kan kræves.....
16/10 22:24
af Hya
er nok billigere at aflever personligt - en at sende flyttekassen
16/10 22:24
af Hya
utroligt 2008 består KUN af 62 notaer
16/10 22:24
af StBr
Det kan være det skal helt til Ringkøbing - men du får da den dejlige tur til Vesterhavet så :-)
16/10 22:25
af DrueAgurken
At de kan kræve det er jo helt sindsygt... er det ikke bankerne skal stå for...
16/10 22:25
af Hya
korsør skal det til - så det blir storebælt
16/10 22:26
af Hya
og hun hedder fra Pind - hende der skal snage i det he he
16/10 22:26
af StBr
Så er det jo kun en bitte sviptur
16/10 22:26
af DrueAgurken
nå, tough luck... held og lykke med det.
16/10 22:26
af Hya
drue - er skam KUN fra mit nordnet depot
16/10 22:26
af StBr
Tror du hun har en mand der hedder Søren - han snager i ret meget inde i storbyen :-)
16/10 22:26
af Hya
Kan vel dære Sonku gir kaffen så
16/10 22:27
af DrueAgurken
Det troede jeg sgu også at de indberettede....
16/10 22:27
af DrueAgurken
Det gør han helt sikkert... han er jo tilbage i gamet
16/10 22:27
af Hya
nope nordnet indberette ikke noget - det skal du selv
16/10 22:28
af DrueAgurken
grufuldt....
16/10 22:29
af StBr
Det er lidt tvesidet. Det er for dårligt at nogen kan få lov at snyde, og så må man kontrollere. Det er også for dårligt at jeg ikke må køre
16/10 22:29
af StBr
for stærkt på landevejene, og det er for dårligt at andre ikke overholder fartgrænserne når jeg sender min lille søn ud på vejene
16/10 22:30
af StBr
Men træls det er det - og så kunne man godt bruge de elektroniske hjælpemidler bedre
16/10 22:30
af Hya
Stablen med kopier måler 34 cm i højden - så der er da lidt at gå igang med
16/10 22:31
af DrueAgurken
Ja, jeg mener at det må være muligt at gøre sådan noget helt automatisk så man ikke skal spilde folks tid...
16/10 22:32
af StBr
Det er godt nok utroligt i det papirløse samfund
16/10 22:32
af DrueAgurken
16/10 22:32
af DrueAgurken
mere bioporto
16/10 22:34
af StBr
Det ikke bare spilder folks tid - det spilder også SKAT's tid at det ikke er automatiseret
16/10 22:35
af StBr
Var det den konference zip ville kigge forbi?
16/10 22:35
af Hegu
Pudsigt at stå der side om side med Abott og Biosite
16/10 22:35
af DrueAgurken
Har du set floor plan hegu?
16/10 22:36
af Hegu
De to store med hver deres store stande og så Bioport med deres 3 kvm.
16/10 22:37
af Hegu
Nej Drue...fantaserer bare lidt om størrelsesforholdet mellem de implicerede.
16/10 22:37
af DrueAgurken
haha... ja der er sgu lidt størrelsesforskel...
16/10 22:37
af DrueAgurken
tjekker altid de der floor plans for at se hvor tæt på hinanden de står... nørdet i know
16/10 22:37
af Hegu
Underligt at de står der med deres ubrugelige CE-godkendelser.
16/10 22:38
af Hegu
Har du set Biosites Triage reklame?
16/10 22:38
af DrueAgurken
har forresten lobbyet de der amerikanske nyreforeninger for noget tid siden,,, så må vi se om det virker noget
16/10 22:38
af DrueAgurken
nope?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 168/8420