Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
16/10 22:38 af Hya |
FÆRDIG
|
|
16/10 22:39 af Hegu |
Til lykke Hya...
|
|
16/10 22:40 af Hya |
merci
|
|
16/10 22:40 af DrueAgurken |
grats....
|
|
16/10 22:40 af Hya |
skal så blot stryge den røde sløjfe til at binde om stablen af løsark
|
|
16/10 22:41 af Hegu |
Nej Aka
...desværre ikke.
|
|
16/10 22:43 af DrueAgurken |
Abbott står LANGT fra BioPorto... de er nok fornærmede
|
|
16/10 22:45 af DrueAgurken |
men biosite og abbott står ved siden af hinanden... så kan de passende slå et smut forbi bioporto sammen
|
|
16/10 22:45 af Hegu |
Det tror jeg også, men er der plads til den slags følelser i dette game?
|
|
16/10 22:45 af DrueAgurken |
næppe.... tror alle er rimelig ligeglade... det handler om penge
|
|
16/10 22:47 af Hegu |
Det er en kage som skal skæres ud med passende stykker til aktørene. Den lille sag burde kunne køres hjem til alles tilfredshed.
|
|
16/10 22:47 af DrueAgurken |
Biosite proudly announces the availability of the Triage® NGAL Test for the rapid quantitative determination of Neutrophil Gelatinase-Associated Lipocalin (NGAL)
|
|
16/10 22:47 af DrueAgurken |
With the simple application of ~250 µl of EDTA anticoagulated whole blood or plasma, it provides a quantitative result in approximately 15 minutes at either the point of care or in the clinical lab
|
|
16/10 22:48 af Hegu |
Har set den....hvordan kan man lancere noget man ikke har retten ti,?
|
|
16/10 22:49 af Hegu |
Måske er aftalerne allerede på plads?
|
|
16/10 22:49 af DrueAgurken |
De sælger heller ikke nogen.. man kan ikke komme i kontakt med nogen der skal sælge det
|
|
16/10 22:49 af DrueAgurken |
De har heller ikke nogen cut-off værdi til den, så det er ubrugligt indtil de har en aftale om at måtte måle over 250 ng/ml
|
|
16/10 22:50 af DrueAgurken |
Men de er klar klar klar....
|
|
16/10 22:52 af DrueAgurken |
De venter jo 100% bare på en aftale... kæft de må være kede af at have en usælgelig blockbuster...
|
|
16/10 22:52 af DrueAgurken |
Al snak om at Abbot eller BioSite bare launcher uden aftale er BioSite beviset på at de ikke gør...
|
|
16/10 22:52 af Hegu |
Det gælder både Abott og Bioste.
|
|
16/10 22:53 af DrueAgurken |
Har du læst det transcript hvor de snakker om potentialet
|
|
16/10 22:54 af DrueAgurken |
kan ikke huske det præcis, men en eller anden chef fra Inverness glædede sig til at de kom igang...
|
|
16/10 22:54 af Hegu |
Her det det du ref. til i dit fakta-debatindlæg.
|
|
| ||
|
16/10 22:55 af DrueAgurken |
noget med at hvis NGAL testene falder positivt ud (som de gjorde) så ville købet af BioSite vise sig at være et meget bedre køb end
|
|
16/10 22:58 af Hegu |
Biosite kan sidde med en hjertemarkør og med en nyremarkør efter aftale med Bioporto. Så mangler der blot en markør til milt og laver, så er
|
|
16/10 22:59 af Hegu |
lever, så er udvalget komplet.
|
|
16/10 23:00 af DrueAgurken |
svært at formulere videre på den afslutning der... men anyway.. noget med at NGAL ville betyde at købet af BioSite ville vise sig at være en
|
|
16/10 23:00 af DrueAgurken |
GOD forretning... jeg må hellere lige se om jeg kan finde det der transcript... et eller andet Q fra 2007/8
|
|
16/10 23:01 af Hegu |
Nå godnat herfra...mine hunde skal luftes og jeg skal tideligt op og pynte vinduer før butikken åbner til lørdagstravlheden.
|
|
16/10 23:02 af DrueAgurken |
ja også herfra... ser lige om jeg kan finde det i morgen... god nat
|
|
16/10 23:04 af StBr |
Er fejringsholdet ikke gået helt i dørken endnu
|
|
16/10 23:05 af StBr |
Det må også tage tid med alt det der skal fejres
|
|
16/10 23:05 af StBr |
Har i overhovedet tid til at fejre færdigt?
|
|
16/10 23:06 af StBr |
Jeg kender godt det der med at knokle igennem, og når så festen nærmer sig, så kalder sengen '
|
|
16/10 23:07 af StBr |
Men hvis der ikke var meget fejring, så møder holdet vel uden tømmermænd på mandag ;-)
|
|
16/10 23:09 af StBr |
Det er nok / forhåbentlig en never-ending-story hvor alt er godt men stadig bliver bedre
|
|
16/10 23:11 af StBr |
Det bliver det - ligesom genmab - hehe
|
|
16/10 23:12 af StBr |
Det lyder meget fornuftigt - få plus i depotet og drik det hele op
|
|
16/10 23:14 af StBr |
Jeg håber at den danske version og den fulde sammenlægning frigør nogle ressourcer til at gøre det nye endnu bedre hurtigere
|
|
16/10 23:15 af DrueAgurken |
Kan ikke finde det i det transcript... de er jo så uendelige lange...
|
|
16/10 23:17 af StBr |
Kan du ikke søge efter et eller andet drue?
|
|
16/10 23:19 af StBr |
Er det på en web-side? Er der ikke noget nogenlunde unikt man i givet fald kan søge efter indenfor siden?
|
|
|
16/10 23:19 af collersteen |
druen... dt er her
|
|
|
16/10 23:19 af collersteen |
|
|
|
16/10 23:20 af collersteen |
side 7
|
|
|
16/10 23:20 af collersteen |
I wouldn?t but I would say that if NGAL comes in reasonable Biosite was a very cheap acquisition.
|
|
|
16/10 23:25 af collersteen |
iøvrigt lidt nice at et af stengårds nyere indlæg kommer frem som hit nr.2 hvis man søger i google på "inverness transcript ngal biosite"
|
|
|
16/10 23:26 af collersteen |
uden gåseøjne i selve søgningen naturligvis
|
|
16/10 23:28 af StBr |
På hvilken måde vil du definere flot - det kunne da også have været nummer et?
|
