Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 23:28
af StBr
Ikke flot - nice for at være helt korrekt .... ;-)
16/10 23:29
af collersteen
ja, nice er jo det vi unge bruger....
16/10 23:29
af collersteen
men det er vel flot at være det første hit efter selve kilden....
16/10 23:29
af collersteen
men kan man komme før selve "hovedkilden" er det jo genialt.... men så meget forstand på google og deres algo har jeg ikke
16/10 23:30
af StBr
Det er bestemt helt okay - selv om det er bedre at være nummer et
16/10 23:31
af StBr
Der var en eller anden søgning aka lavede på et tidspunkt der kom ud som nummer et - da nævnte aka at alder på siden bl.a. er en parameter
16/10 23:31
af StBr
Des nyere des mere interessant formodes det at være
16/10 23:34
af collersteen
ja, google "lærer" vist ret hurtigt hvilke sider der er dynamiske.... og hvilke der er statiske...
16/10 23:34
af collersteen
de dynamiske bliver så checket langt oftere end de statiske sider...
16/10 23:34
af collersteen
(har jeg ladet mig fortælle fra et par kloge hoveder)
16/10 23:35
af StBr
Bortset fra at det er skræmmende at de har så meget styr på alt, så er det min oplevelse at det fungerer rigtig godt det der gågl.
16/10 23:36
af StBr
Lidt ærgerligt at det ikke er min opfindelse ;-)
16/10 23:39
af collersteen
ja, det er helt vanvittigt hvad de kan lave..... hørte lidt om google translate idag i radioen..
16/10 23:39
af collersteen
også kan interessant.
16/10 23:39
af collersteen
ganske*
16/10 23:40
af StBr
Ja, virkelig interessant - har nået et niveau hvor det er anvendeligt i praksis
16/10 23:43
af StBr
Er der noget aftermarket i USA efter fredage? Det ser ud som om der stadig handles på PI's realtidsdata. Eller hvor kommer handlerne så fra?
16/10 23:44
af collersteen
yep, aftermarket kører stadig....
16/10 23:45
af collersteen
såvidt jeg lige kan se hos market watch... (link)
16/10 23:45
af StBr
Jeg havde fået den opfattelse at aftermarket lukkede om fredagen. Åbenbart forkert.
16/10 23:46
af StBr
Er der mon mening med at skalaen går til 8pm?
16/10 23:48
af StBr
Så er der jo god tid til at få min trader-portefølje kørt helt ned :-)
16/10 23:51
af collersteen
After-hours stock trading takes place between the hours of 4:00 to 8:00 p.m. ET
16/10 23:51
af collersteen
ifølge nasdaq
16/10 23:52
af StBr
Så blev vi så kloge. Tak for det.
16/10 23:52
af collersteen
men man kan vel med rimelighed formode at aftermarkedet er mere dødt om fredagen.... fordi der jo ikke er nogle andre intl. markeder der
16/10 23:52
af collersteen
står parat tilat åbne snart.....
16/10 23:53
af collersteen
Pre-market stock trading takes place between the hours of 4:00 to 9:30 a.m. ET.
16/10 23:53
af StBr
Collers link til GE viser at der handles aftermarket, så det er ikke kun indberetninger
16/10 23:55
af StBr
Meget betryggende at vide at jeg kan tabe penge på min trader-port stort set hele døgnet ;-)
16/10 23:55
af StBr
kan du sove godt aka
17/10 00:00
af collersteen
sov godt Aka Brady
17/10 00:02
af collersteen
hvilke aktier har du som bevæger sig nu i aftermarket?
17/10 00:03
af collersteen
jeg har eks. nu sat ind en som har bevæget sig meget aftermarket....
17/10 00:03
af collersteen
RVBD fra nasdaq... den skulle være faldet med 7%.... men "last" her er stadig de 24.12 som den lukkede i i ordinær trading...
17/10 00:04
af StBr
Det er ikke fordi den bevæger sig ret meget - der er bare en del aktivitet på BAC; lidt mindre på AAPL og lidt på IBM
17/10 00:15
af collersteen
ja ok.... der ser ud til at ske lidt..
17/10 00:16
af collersteen
og kurserne ser også ud til at følge afterhours kurserne.... mere eller midnre.
17/10 00:16
af StBr
Lidt ændringer i kurserne er der, så det ser helt rigtigt ud
17/10 00:17
af StBr
Nu har jeg på din klare anbefaling lige købt RVBD i trader-porten ;-)
17/10 00:17
af collersteen
her er iøvrigt lidt mere om insiderhandlen i usa... der kan man se lidt mere konkret om hvad der er sket
17/10 00:17
af collersteen
og hvordan der har været lidt bytte-bytte købmand over det
17/10 00:17
af collersteen
17/10 00:18
af collersteen
rvbd.... godt så starter du med 10% tab... måske.
17/10 00:18
af StBr
Det er jo det jeg er lidt spændt på
17/10 00:18
af StBr
Indtil videre holder de fast i 24.12
17/10 00:19
af StBr
Men jeg har tabt 5.78%
17/10 00:19
af StBr
hmmm
17/10 00:20
af collersteen
men ser hvor lav volumerne er på flere af de største movers i aftermarket...
17/10 00:20
af collersteen
Nyeste Først - Ældste Først   Side 170/8420