Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
16/10 23:28 af StBr |
Ikke flot - nice for at være helt korrekt .... ;-)
|
|
|
16/10 23:29 af collersteen |
ja, nice er jo det vi unge bruger....
|
|
|
16/10 23:29 af collersteen |
men det er vel flot at være det første hit efter selve kilden....
|
|
|
16/10 23:29 af collersteen |
men kan man komme før selve "hovedkilden" er det jo genialt.... men så meget forstand på google og deres algo har jeg ikke
|
|
16/10 23:30 af StBr |
Det er bestemt helt okay - selv om det er bedre at være nummer et
|
|
16/10 23:31 af StBr |
Der var en eller anden søgning aka lavede på et tidspunkt der kom ud som nummer et - da nævnte aka at alder på siden bl.a. er en parameter
|
|
16/10 23:31 af StBr |
Des nyere des mere interessant formodes det at være
|
|
|
16/10 23:34 af collersteen |
ja, google "lærer" vist ret hurtigt hvilke sider der er dynamiske.... og hvilke der er statiske...
|
|
|
16/10 23:34 af collersteen |
de dynamiske bliver så checket langt oftere end de statiske sider...
|
|
|
16/10 23:34 af collersteen |
(har jeg ladet mig fortælle fra et par kloge hoveder)
|
|
16/10 23:35 af StBr |
Bortset fra at det er skræmmende at de har så meget styr på alt, så er det min oplevelse at det fungerer rigtig godt det der gågl.
|
|
16/10 23:36 af StBr |
Lidt ærgerligt at det ikke er min opfindelse ;-)
|
|
|
16/10 23:39 af collersteen |
ja, det er helt vanvittigt hvad de kan lave..... hørte lidt om google translate idag i radioen..
|
|
|
16/10 23:39 af collersteen |
også kan interessant.
|
|
|
16/10 23:39 af collersteen |
ganske*
|
|
16/10 23:40 af StBr |
Ja, virkelig interessant - har nået et niveau hvor det er anvendeligt i praksis
|
|
16/10 23:43 af StBr |
Er der noget aftermarket i USA efter fredage? Det ser ud som om der stadig handles på PI's realtidsdata. Eller hvor kommer handlerne så fra?
|
|
|
16/10 23:44 af collersteen |
yep, aftermarket kører stadig....
|
|
|
16/10 23:45 af collersteen |
såvidt jeg lige kan se hos market watch... (link)
|
|
16/10 23:45 af StBr |
Jeg havde fået den opfattelse at aftermarket lukkede om fredagen. Åbenbart forkert.
|
|
16/10 23:46 af StBr |
Er der mon mening med at skalaen går til 8pm?
|
|
16/10 23:48 af StBr |
Så er der jo god tid til at få min trader-portefølje kørt helt ned :-)
|
|
|
16/10 23:51 af collersteen |
After-hours stock trading takes place between the hours of 4:00 to 8:00 p.m. ET
|
|
|
16/10 23:51 af collersteen |
ifølge nasdaq
|
|
| ||
|
16/10 23:52 af StBr |
Så blev vi så kloge. Tak for det.
|
|
|
16/10 23:52 af collersteen |
men man kan vel med rimelighed formode at aftermarkedet er mere dødt om fredagen.... fordi der jo ikke er nogle andre intl. markeder der
|
|
|
16/10 23:52 af collersteen |
står parat tilat åbne snart.....
|
|
|
16/10 23:53 af collersteen |
Pre-market stock trading takes place between the hours of 4:00 to 9:30 a.m. ET.
|
|
16/10 23:53 af StBr |
Collers link til GE viser at der handles aftermarket, så det er ikke kun indberetninger
|
|
16/10 23:55 af StBr |
Meget betryggende at vide at jeg kan tabe penge på min trader-port stort set hele døgnet ;-)
|
|
16/10 23:55 af StBr |
kan du sove godt aka
|
|
|
17/10 00:00 af collersteen |
sov godt Aka
Brady
|
|
|
17/10 00:02 af collersteen |
hvilke aktier har du som bevæger sig nu i aftermarket?
|
|
|
17/10 00:03 af collersteen |
jeg har eks. nu sat ind en som har bevæget sig meget aftermarket....
|
|
|
17/10 00:03 af collersteen |
RVBD fra nasdaq... den skulle være faldet med 7%.... men "last" her er stadig de 24.12 som den lukkede i i ordinær trading...
|
|
17/10 00:04 af StBr |
Det er ikke fordi den bevæger sig ret meget - der er bare en del aktivitet på BAC; lidt mindre på AAPL og lidt på IBM
|
|
|
17/10 00:15 af collersteen |
ja ok.... der ser ud til at ske lidt..
|
|
|
17/10 00:16 af collersteen |
og kurserne ser også ud til at følge afterhours kurserne.... mere eller midnre.
|
|
17/10 00:16 af StBr |
Lidt ændringer i kurserne er der, så det ser helt rigtigt ud
|
|
17/10 00:17 af StBr |
Nu har jeg på din klare anbefaling lige købt RVBD i trader-porten ;-)
|
|
|
17/10 00:17 af collersteen |
her er iøvrigt lidt mere om insiderhandlen i usa... der kan man se lidt mere konkret om hvad der er sket
|
|
|
17/10 00:17 af collersteen |
og hvordan der har været lidt bytte-bytte købmand over det
|
|
|
17/10 00:17 af collersteen |
|
|
|
17/10 00:18 af collersteen |
rvbd.... godt så starter du med 10% tab... måske.
|
|
17/10 00:18 af StBr |
Det er jo det jeg er lidt spændt på
|
|
17/10 00:18 af StBr |
Indtil videre holder de fast i 24.12
|
|
17/10 00:19 af StBr |
Men jeg har tabt 5.78%
|
|
17/10 00:19 af StBr |
hmmm
|
|
|
17/10 00:20 af collersteen |
men ser hvor lav volumerne er på flere af de største movers i aftermarket...
|
|
|
17/10 00:20 af collersteen |
|
