Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
17/10 00:21 af collersteen |
rvbd er eks. kun 10.000 stk... mod volumen på 1,70 mio stk i normal åbningstid
|
|
17/10 00:22 af StBr |
Nå - jeg kom ud af den dødssejler til samme pris som det kostede at komme ind :-)
|
|
|
17/10 00:22 af collersteen |
det må i nogle aktier være et ganske godt sted at manipulere kurser op og ned.... afhængig af hvilke store ordrer man skal have kørt igennem
|
|
|
17/10 00:22 af collersteen |
den flg. dag...
|
|
17/10 00:22 af StBr |
Og det sker da ganske givet også
|
|
17/10 00:24 af StBr |
Nu har jeg short solgt nogle af de der RVBD - mon det kan give lidt grønne tal i porten
|
|
17/10 00:26 af StBr |
Hmmmm - gevinst +2.627.00 = +-0.00%
|
|
|
17/10 00:28 af collersteen |
du vælter banken imorgen.... :)
|
|
17/10 00:28 af StBr |
Næppe - Er udbud ikek normalt højest?
|
|
17/10 00:29 af StBr |
Lige nu synes jeg bud er højere end udbud - det skal da være omvendt?
|
|
17/10 00:30 af StBr |
Og jeg fik mine RVBD til bud på 25.6 og ikke til pris på 24.12, så når handlerne kører går det nok helt galt for mine shorts
|
|
|
17/10 00:31 af collersteen |
yep
|
|
17/10 00:33 af StBr |
Fik også short købt til samme 25.60. Der er nok basis for at indsende en lille bug-ting til på mandag
|
|
|
17/10 00:34 af collersteen |
ja, der er nok lidt med de after hours kurser der ikke spiller
|
|
17/10 00:35 af StBr |
Det kan være de ligger i nogle andre felter i datastrømmen. Men det klarer maskinrummet nok.
|
|
|
17/10 00:36 af collersteen |
nåh, hr. StBr.... og evt. lurere... nu vil jeg lade dig sejle videre alene mod økonomisk ruin i din daytrading sump..
..:)
|
|
|
17/10 00:36 af collersteen |
og smutte til ro......
|
|
17/10 00:36 af StBr |
Det er da heldigvis kun matadorpenge. God nat herfra - jeg skal også se dyner
|
|
|
17/10 00:37 af collersteen |
yep... så nøjes du med rødovrevej og hvidovrevej.....
|
|
|
17/10 00:37 af collersteen |
så tager jeg rederierne og øl- og sodavnads
frabrikken
|
|
17/10 00:38 af StBr |
Det rimer på Rødovrevej - RVBD :-)
|
|
|
17/10 00:39 af collersteen |
godnat
|
|
17/10 00:39 af StBr |
ilm
|
|
|
17/10 09:22 af collersteen |
så er der breaking news fra Børsen.... :) (link)
|
|
| ||
|
|
17/10 09:28 af Zip |
aka, laekkert med den nye portefolje mulighed. Jeg faar dog en meeegaaa error naar jeg proever at gennemfoere en handel?
|
|
|
17/10 09:29 af collersteen |
godt, men en anelse ked af ikke at være røget med på 1.holdet....
|
|
|
17/10 09:29 af Zip |
Check screen dump her:
(link)
|
|
|
17/10 09:29 af collersteen |
men okay... så får jeg jo nok 90min på midten istedet for 15min på en højre back.... så det er ok.
|
|
|
17/10 09:32 af Zip |
Nu gaar det bedre for mig. Problemet var at jeg har taste forkert aktie navn, men stadig en noget kryptisk bruger meddelese
|
|
17/10 09:37 af Hya |
aka - når man skal handle aktier - skal man så søge navn eller symbol?
|
|
17/10 09:38 af Hya |
jeg synes ik de popper op som ønsket
|
|
17/10 09:38 af Hya |
prøv at søge på onnn den popper ikke op
|
|
17/10 09:39 af Hya |
og så prøv at søge på onn så popper onnn op
|
|
17/10 09:39 af Hya |
mange ved jo slet ikke hva et firma hedder (he he) men kun hvordan deres aktiesymbol er.
|
|
17/10 09:41 af Hya |
hvis du søger på LIZ popper ann også op
|
|
17/10 09:41 af Hya |
men søger du på ann så kommer ingenting
|
|
17/10 09:41 af Hya |
dndn kan ikke handles og heller ikke fsii
|
|
17/10 09:42 af Hya |
merci
|
|
17/10 09:42 af Hya |
er ikke brok - blot konstaterede bugs
|
|
17/10 09:42 af Hya |
ok
|
|
17/10 09:43 af Hya |
er også noget galt med kurserne - jeg købte rvbd sent i nat som forsøg - til 24.54 og nu står den registreret med køb 25.55
|
|
17/10 09:44 af Hya |
altså i afterhouer
|
|
17/10 09:45 af Hya |
jep - men der stod købt til 24.55
|
|
17/10 09:45 af Hya |
skulle jo lige lege lidt med handelssystemet
|
|
|
17/10 09:57 af collersteen |
det er vel ligesom i eks. børsens aktiespil? hvor man af hensyn til rettigheder ikke kan få kursen før 15min efter...?
|
|
|
17/10 09:57 af collersteen |
ellers kunne man jo ad den vej "snyde" sig til gratis realtid hvis man bare handlede abnormt meget...
|
|
|
17/10 09:58 af collersteen |
at det så skulle kune betale sig at lave en handel hver gang man villle se realtid fremfor de 300kr om året...... kan jeg ikke se..
|
|
17/10 10:02 af Hya |
tror da de fleste af os har realtid på vores handelsplatform - som kører hele tiden mens vi er online -
|
|
17/10 10:03 af Hya |
så om der er realtid her eller andre steder betyder jo intet - man ved hvad kursen er i nuet og ser de news der kommer
|
|
17/10 10:03 af Hya |
realtid
|
