Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/10 00:21
af collersteen
rvbd er eks. kun 10.000 stk... mod volumen på 1,70 mio stk i normal åbningstid
17/10 00:22
af StBr
Nå - jeg kom ud af den dødssejler til samme pris som det kostede at komme ind :-)
17/10 00:22
af collersteen
det må i nogle aktier være et ganske godt sted at manipulere kurser op og ned.... afhængig af hvilke store ordrer man skal have kørt igennem
17/10 00:22
af collersteen
den flg. dag...
17/10 00:22
af StBr
Og det sker da ganske givet også
17/10 00:24
af StBr
Nu har jeg short solgt nogle af de der RVBD - mon det kan give lidt grønne tal i porten
17/10 00:26
af StBr
Hmmmm - gevinst +2.627.00 = +-0.00%
17/10 00:28
af collersteen
du vælter banken imorgen.... :)
17/10 00:28
af StBr
Næppe - Er udbud ikek normalt højest?
17/10 00:29
af StBr
Lige nu synes jeg bud er højere end udbud - det skal da være omvendt?
17/10 00:30
af StBr
Og jeg fik mine RVBD til bud på 25.6 og ikke til pris på 24.12, så når handlerne kører går det nok helt galt for mine shorts
17/10 00:31
af collersteen
yep
17/10 00:33
af StBr
Fik også short købt til samme 25.60. Der er nok basis for at indsende en lille bug-ting til på mandag
17/10 00:34
af collersteen
ja, der er nok lidt med de after hours kurser der ikke spiller
17/10 00:35
af StBr
Det kan være de ligger i nogle andre felter i datastrømmen. Men det klarer maskinrummet nok.
17/10 00:36
af collersteen
nåh, hr. StBr.... og evt. lurere... nu vil jeg lade dig sejle videre alene mod økonomisk ruin i din daytrading sump.. ..:)
17/10 00:36
af collersteen
og smutte til ro......
17/10 00:36
af StBr
Det er da heldigvis kun matadorpenge. God nat herfra - jeg skal også se dyner
17/10 00:37
af collersteen
yep... så nøjes du med rødovrevej og hvidovrevej.....
17/10 00:37
af collersteen
så tager jeg rederierne og øl- og sodavnads frabrikken
17/10 00:38
af StBr
Det rimer på Rødovrevej - RVBD :-)
17/10 00:39
af collersteen
godnat
17/10 00:39
af StBr
ilm
17/10 09:22
af collersteen
så er der breaking news fra Børsen.... :) (link)
17/10 09:28
af Zip
aka, laekkert med den nye portefolje mulighed. Jeg faar dog en meeegaaa error naar jeg proever at gennemfoere en handel?
17/10 09:29
af collersteen
godt, men en anelse ked af ikke at være røget med på 1.holdet....
17/10 09:29
af Zip
Check screen dump her: (link)
17/10 09:29
af collersteen
men okay... så får jeg jo nok 90min på midten istedet for 15min på en højre back.... så det er ok.
17/10 09:32
af Zip
Nu gaar det bedre for mig. Problemet var at jeg har taste forkert aktie navn, men stadig en noget kryptisk bruger meddelese
17/10 09:37
af Hya
aka - når man skal handle aktier - skal man så søge navn eller symbol?
17/10 09:38
af Hya
jeg synes ik de popper op som ønsket
17/10 09:38
af Hya
prøv at søge på onnn den popper ikke op
17/10 09:39
af Hya
og så prøv at søge på onn så popper onnn op
17/10 09:39
af Hya
mange ved jo slet ikke hva et firma hedder (he he) men kun hvordan deres aktiesymbol er.
17/10 09:41
af Hya
hvis du søger på LIZ popper ann også op
17/10 09:41
af Hya
men søger du på ann så kommer ingenting
17/10 09:41
af Hya
dndn kan ikke handles og heller ikke fsii
17/10 09:42
af Hya
merci
17/10 09:42
af Hya
er ikke brok - blot konstaterede bugs
17/10 09:42
af Hya
ok
17/10 09:43
af Hya
er også noget galt med kurserne - jeg købte rvbd sent i nat som forsøg - til 24.54 og nu står den registreret med køb 25.55
17/10 09:44
af Hya
altså i afterhouer
17/10 09:45
af Hya
jep - men der stod købt til 24.55
17/10 09:45
af Hya
skulle jo lige lege lidt med handelssystemet
17/10 09:57
af collersteen
det er vel ligesom i eks. børsens aktiespil? hvor man af hensyn til rettigheder ikke kan få kursen før 15min efter...?
17/10 09:57
af collersteen
ellers kunne man jo ad den vej "snyde" sig til gratis realtid hvis man bare handlede abnormt meget...
17/10 09:58
af collersteen
at det så skulle kune betale sig at lave en handel hver gang man villle se realtid fremfor de 300kr om året...... kan jeg ikke se..
17/10 10:02
af Hya
tror da de fleste af os har realtid på vores handelsplatform - som kører hele tiden mens vi er online -
17/10 10:03
af Hya
så om der er realtid her eller andre steder betyder jo intet - man ved hvad kursen er i nuet og ser de news der kommer
17/10 10:03
af Hya
realtid
Nyeste Først - Ældste Først   Side 171/8420