Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
17/10 10:06 af collersteen |
aka, sidder du nu og siger at ponzi og hya har fusket med deres afkast i den gamle port?
|
|
|
17/10 10:07 af collersteen |
:)
|
|
17/10 10:07 af Hya |
coller du kan jo gå ind og se - alle mine longs var steget mange 100%
|
|
|
17/10 10:08 af collersteen |
nej ok... undskyld hya...
|
|
|
17/10 10:09 af collersteen |
men det må være en fejl at i ikke er røget med på forbes liste over verdens rigeste... efter jeres 3mio mia trillioner billioner billiarder
|
|
|
17/10 10:09 af collersteen |
procents afkast... :)
|
|
17/10 10:11 af StBr |
Det er vel bare et spørgsmål om diskretion
|
|
|
17/10 10:11 af collersteen |
hvis nogle har lidt svært ved at kvantificere det tal.... så svarer det nogenlunde til det dobbelte af de gange hvor aka har suppleret i GEN
|
|
17/10 10:13 af StBr |
Det er kun ved ganske langsomt at gå op for skat hvor mange pct Hya tjener. De vil lige verificere at hun skal betale SÅ meget i skat
|
|
17/10 10:13 af Hya |
jep
|
|
17/10 10:15 af Hya |
ja
|
|
|
17/10 10:17 af collersteen |
haha, stbr.... godt set. Skat kigger med og har ikke kunnet se sammenhængen mellem hya's afkast her og det der er indberettet.....
|
|
|
17/10 10:17 af collersteen |
ligeså bliver aka snart kaldt ind for at få penge tilbage.... for det kan simpelthen ikke være rigtigt at han har indberettet gevinst i 2003
|
|
|
17/10 10:17 af collersteen |
204, 2005,2006,2007.....
|
|
17/10 10:20 af DrueAgurken |
også her.... 6000kr :-) Havde sgu regnet med et monster underskud
|
|
|
17/10 10:20 af collersteen |
aka, din kirke er brændt....
|
|
|
17/10 10:20 af collersteen |
|
|
17/10 10:22 af StBr |
Hvor skal aka nu gå hen hver søndag?
|
|
|
17/10 10:24 af collersteen |
hya, giver du lige et praj hvis du lægger din store skattebilagstransportordre hos dsv....? det må være en kurstrigger.. :)
|
|
17/10 10:26 af Hya |
blir nok mandag - med pakketrans
|
|
17/10 10:26 af StBr |
Så mange biler har de da slet ikke
|
|
17/10 10:26 af Hya |
Men var nu en god ide med lidt oprydning i papirstakke her på kontoret - gav 2½ affaldsæk brændbart
|
|
17/10 10:27 af Hya |
så nu har jeg 4 ledige reolmetre hyller
|
|
17/10 10:28 af StBr |
Hvis du sender skidtet med til skat slipper du for at betale for at komme af med det :-)
|
|
| ||
|
17/10 10:28 af Hya |
Så Munken blir nok glad senere på dagen når jeg i stuepigeuniformen skal frem med støvekosten osv
|
|
17/10 10:28 af DrueAgurken |
Fatal error: Call to undefined function getlanguage() in /home/proinves/public_html/lib/calls/userfeed.php on line 46
|
|
17/10 10:29 af StBr |
Drue, det betyder at du ikke har fattet et ord af det der blev sagt
|
|
17/10 10:30 af Hya |
Drue jeg ville nu heller ik prale så avangeret med at jeg ik forstod . . .
|
|
17/10 10:34 af DrueAgurken |
prøvede at skrive på hegus profil
|
|
|
17/10 10:35 af collersteen |
nåh, kan i ha' det... jeg vil også tage mig en tur ud i real life....
|
|
17/10 10:36 af DrueAgurken |
bare i orden... god weekend alle sammen
|
|
17/10 10:36 af Hya |
ilm
|
|
17/10 10:37 af DrueAgurken |
Greg Simpson - Stifel: You would allow for your opinion of what the potential market is for NGAL if the deal comes in as you expect? Ron Zwanziger: I wouldn?t but I would say that if NGAL comes in reasonable Biosite was a very cheap acquisition. Inverness
|
|
17/10 10:37 af DrueAgurken |
bare så det ikke går til spilde :-)
|
|
17/10 10:38 af DrueAgurken |
Inverness Q1 2008 transcript
|
|
17/10 10:40 af DrueAgurken |
De købte BioSite for 1,6 MIA USD
|
|
17/10 10:43 af DrueAgurken |
Ron Zwanziger - Chairman, Chief Executive Officer and President
|
|
17/10 10:43 af DrueAgurken |
for Inverness... bare så vi ved hvem der mente at der mener det...
|
|
17/10 17:10 af DrueAgurken |
Hegu...
|
|
17/10 17:10 af DrueAgurken |
Jeg fandt et af de transcprits jeg snakkede om... det som står her i chatten
|
|
17/10 18:03 af stengård |
schnee schnee schnee.... 30 cm neu schnee
|
|
17/10 18:06 af stengård |
Cardinal Bier...
|
|
17/10 18:17 af DrueAgurken |
kæft hvor du blærer dig... her er der pisse koldt
|
|
17/10 18:18 af DrueAgurken |
nå ja, det er så også der hvor du er, men her er det kun surt
|
|
17/10 18:24 af stengård |
6 timers fantastisk tur igennem Stafel-Alp, Spisss Gorner-Sclucht, GornerGrat - og Zmutt (vantvittige navne by the way)
|
|
17/10 18:32 af DrueAgurken |
ja det har jeg ingen ide om hvor er... men fortsat god tur. madmor kalder...
|
|
17/10 20:11 af TDAE |
fra (link) - Monte Grighine: 33 turbines fully erected - det går fremad!
|
|
|
17/10 20:28 af MadsK |
var det den nyhed vi har gået og ventet på?
|
|
|
17/10 21:25 af collersteen |
nope....
|
|
17/10 22:47 af Kim |
Havde ellers forstået at Stengård skulle på ski i det amerikanske, men nu er han da vist endt i Lederhosenland i stedet for, ha..forkert fly
|
