Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/10 10:06
af collersteen
aka, sidder du nu og siger at ponzi og hya har fusket med deres afkast i den gamle port?
17/10 10:07
af collersteen
:)
17/10 10:07
af Hya
coller du kan jo gå ind og se - alle mine longs var steget mange 100%
17/10 10:08
af collersteen
nej ok... undskyld hya...
17/10 10:09
af collersteen
men det må være en fejl at i ikke er røget med på forbes liste over verdens rigeste... efter jeres 3mio mia trillioner billioner billiarder
17/10 10:09
af collersteen
procents afkast... :)
17/10 10:11
af StBr
Det er vel bare et spørgsmål om diskretion
17/10 10:11
af collersteen
hvis nogle har lidt svært ved at kvantificere det tal.... så svarer det nogenlunde til det dobbelte af de gange hvor aka har suppleret i GEN
17/10 10:13
af StBr
Det er kun ved ganske langsomt at gå op for skat hvor mange pct Hya tjener. De vil lige verificere at hun skal betale SÅ meget i skat
17/10 10:13
af Hya
jep
17/10 10:15
af Hya
ja
17/10 10:17
af collersteen
haha, stbr.... godt set. Skat kigger med og har ikke kunnet se sammenhængen mellem hya's afkast her og det der er indberettet.....
17/10 10:17
af collersteen
ligeså bliver aka snart kaldt ind for at få penge tilbage.... for det kan simpelthen ikke være rigtigt at han har indberettet gevinst i 2003
17/10 10:17
af collersteen
204, 2005,2006,2007.....
17/10 10:20
af DrueAgurken
også her.... 6000kr :-) Havde sgu regnet med et monster underskud
17/10 10:20
af collersteen
aka, din kirke er brændt....
17/10 10:20
af collersteen
17/10 10:22
af StBr
Hvor skal aka nu gå hen hver søndag?
17/10 10:24
af collersteen
hya, giver du lige et praj hvis du lægger din store skattebilagstransportordre hos dsv....? det må være en kurstrigger.. :)
17/10 10:26
af Hya
blir nok mandag - med pakketrans
17/10 10:26
af StBr
Så mange biler har de da slet ikke
17/10 10:26
af Hya
Men var nu en god ide med lidt oprydning i papirstakke her på kontoret - gav 2½ affaldsæk brændbart
17/10 10:27
af Hya
så nu har jeg 4 ledige reolmetre hyller
17/10 10:28
af StBr
Hvis du sender skidtet med til skat slipper du for at betale for at komme af med det :-)
17/10 10:28
af Hya
Så Munken blir nok glad senere på dagen når jeg i stuepigeuniformen skal frem med støvekosten osv
17/10 10:28
af DrueAgurken
Fatal error: Call to undefined function getlanguage() in /home/proinves/public_html/lib/calls/userfeed.php on line 46
17/10 10:29
af StBr
Drue, det betyder at du ikke har fattet et ord af det der blev sagt
17/10 10:30
af Hya
Drue jeg ville nu heller ik prale så avangeret med at jeg ik forstod . . .
17/10 10:34
af DrueAgurken
prøvede at skrive på hegus profil
17/10 10:35
af collersteen
nåh, kan i ha' det... jeg vil også tage mig en tur ud i real life....
17/10 10:36
af DrueAgurken
bare i orden... god weekend alle sammen
17/10 10:36
af Hya
ilm
17/10 10:37
af DrueAgurken
Greg Simpson - Stifel: You would allow for your opinion of what the potential market is for NGAL if the deal comes in as you expect? Ron Zwanziger: I wouldn?t but I would say that if NGAL comes in reasonable Biosite was a very cheap acquisition. Inverness
17/10 10:37
af DrueAgurken
bare så det ikke går til spilde :-)
17/10 10:38
af DrueAgurken
Inverness Q1 2008 transcript
17/10 10:40
af DrueAgurken
De købte BioSite for 1,6 MIA USD
17/10 10:43
af DrueAgurken
Ron Zwanziger - Chairman, Chief Executive Officer and President
17/10 10:43
af DrueAgurken
for Inverness... bare så vi ved hvem der mente at der mener det...
17/10 17:10
af DrueAgurken
Hegu...
17/10 17:10
af DrueAgurken
Jeg fandt et af de transcprits jeg snakkede om... det som står her i chatten
17/10 18:03
af stengård
schnee schnee schnee.... 30 cm neu schnee
17/10 18:06
af stengård
Cardinal Bier...
17/10 18:17
af DrueAgurken
kæft hvor du blærer dig... her er der pisse koldt
17/10 18:18
af DrueAgurken
nå ja, det er så også der hvor du er, men her er det kun surt
17/10 18:24
af stengård
6 timers fantastisk tur igennem Stafel-Alp, Spisss Gorner-Sclucht, GornerGrat - og Zmutt (vantvittige navne by the way)
17/10 18:32
af DrueAgurken
ja det har jeg ingen ide om hvor er... men fortsat god tur. madmor kalder...
17/10 20:11
af TDAE
fra (link) - Monte Grighine: 33 turbines fully erected - det går fremad!
17/10 20:28
af MadsK
var det den nyhed vi har gået og ventet på?
17/10 21:25
af collersteen
nope....
17/10 22:47
af Kim
Havde ellers forstået at Stengård skulle på ski i det amerikanske, men nu er han da vist endt i Lederhosenland i stedet for, ha..forkert fly
Nyeste Først - Ældste Først   Side 172/8420