Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
18/10 11:44 af karbold |
pliing
|
|
18/10 11:45 af StBr |
Har du fået handlet i din portefølje på PI?
|
|
18/10 11:45 af karbold |
yes :-)
|
|
18/10 11:46 af StBr |
Super. Jeg håber de giver masser af overskud
|
|
18/10 11:47 af karbold |
aka den sletter ikke indlæg i debat når de er læst ,de som nye hele tiden
|
|
18/10 11:48 af karbold |
der har jo desværre været lukke
|
|
18/10 11:48 af karbold |
der burde sku osse være åben 7 dage om ugen ;-)
|
|
18/10 11:50 af karbold |
der står 37 nye meddelser i Ges selv om jeg har læst dem
|
|
18/10 11:50 af StBr |
Det opdateres også korrekt hos mig - tænker du på at de blev nulstillet ved sammenlægningen?
|
|
18/10 11:52 af karbold |
ok min fejl har taget en anden bærbar :-)
|
|
18/10 11:54 af StBr |
Så har "vi" lige løst en bug - og så på en søndag :-) - var det bare så let med dem allesammen.....
|
|
18/10 11:54 af karbold |
haha ;-)
|
|
18/10 11:55 af StBr |
Bortset fra det, vil count også være korrekt på den anden computer hvis du opdaterer oversigten.
|
|
18/10 11:56 af StBr |
Nej aka - det er korrekt at du er i minus
|
|
18/10 11:56 af StBr |
:-)
|
|
18/10 11:57 af karbold |
håber stengård kommer på når Esbjerg har tævet silkeborg i eftermiddag ;-)
|
|
18/10 11:58 af StBr |
Sparks har da gjort det godt - 155% på de sidste timer i USA fredag?!
|
|
18/10 11:59 af karbold |
vent og se aka i næste uge er jo kommet på :-)
|
|
18/10 12:00 af StBr |
Det vil nok passe stengård fint at være væk på ferie den ene gang vi kan belære ham om Silkeborgs svagheder ;-)
|
|
18/10 12:01 af StBr |
Aka, misundelse er en fæl ting - men jeg gad også godt kunne lave 155% på 4 timer
|
|
18/10 12:02 af StBr |
Ved nærmere eftertanke tror jeg du har ret Aka - jeg formåede kun at tabe 0,1% i fredags, så der må bestemt være noget galt
|
|
18/10 12:05 af StBr |
Jeg vedkender mig gerne at jeg kan blive misundelig på en der kan lave 155% mens der er lukket
|
|
18/10 13:36 af johnsen |
godeftermiddag
|
|
|
18/10 13:53 af Gobe |
Ditto, - læser EU-regulativer til den store guldmedalje. Hold kæft hvor er det trælst !
|
|
| ||
|
18/10 13:53 af johnsen |
godt man ikek er tvunget til det mere
|
|
|
18/10 14:29 af collersteen |
gobe, du synes at læse noget langsomt..... ;)
|
|
|
18/10 14:29 af collersteen |
det er jo snart mange dage siden du begyndte på den bog.....
|
|
|
18/10 14:35 af Gobe |
Jamen, der er fanme mange direktiver og næste week-end går også til dette formål. SUK
|
|
|
18/10 14:48 af collersteen |
trist
|
|
18/10 15:39 af DrueAgurken |
Randers får et point... jubel og glade dage i randers
|
|
18/10 15:41 af DrueAgurken |
og jeg har brug for bioporto i kurs 100 så jeg kan købe mig en jagt og en riffel...
|
|
18/10 15:43 af DrueAgurken |
og før i siger, "kurs 100, kan 25 ikke gøre det" så tjek lige de priser på riffeljagt.... jeg bliver nødt til at få mig en skov med de prise
|
|
|
18/10 17:08 af Marquart |
Goddag alle sammen.. hvilken firmaer udvikler nye produkter på markedet.. Altså ligesom semcon fra sverige.. Nogle der ligner deres Hjemmesi
|
|
|
18/10 17:08 af Marquart |
hjemmeside
|
|
|
18/10 17:15 af Marquart |
Jamen lige semcon de udvikler vel alt muligt mærkeligt.. ;)
|
|
|
18/10 17:16 af Marquart |
Det er fordi jeg har et skole projekt i næste uge om iværksætteri.. ;) også ville jeg se om jeg kunne finde et spændende produkt.. ;)
|
|
|
18/10 17:17 af Marquart |
ligesom***
|
|
18/10 17:18 af StBr |
Jeg synes jeg forleden så en artikel med de 10 mest hemmelige aktier i København, hvor der også var et selskab der kunne ligne
|
|
18/10 17:18 af StBr |
det hele ud af hukommelsen, der er hullet som en si
|
|
|
18/10 17:21 af Marquart |
Jeg tænker jo også der må være en del af dem.. men synes ikke lige at kan finde noget.. :/
|
|
18/10 17:22 af StBr |
Her er den jeg tænkte på (link)
|
|
|
18/10 17:22 af Marquart |
men hvad kalder man sådan slags virksomheder.. ingenør virksomhed eller sådan noget ?
|
|
18/10 17:26 af TDAE |
pling-plog
|
|
18/10 17:27 af TDAE |
er det kun mig, som har problemer med at åbne attachede filer (f.eks. de i indlæg 20597)?
|
|
18/10 17:27 af TDAE |
plog= plong; de=den
|
|
18/10 17:28 af TDAE |
The requested URL /uploads/boards/20597_Patentudstedelsen.pdf was not found on this server
|
|
18/10 17:28 af TDAE |
Ok
|
|
18/10 17:33 af karbold |
aka hvorfor bliver det man skriver i chatten,efter forstørelse til noget være vrøvl???????????????????
|
|
18/10 17:35 af karbold |
firma til sukkerærter,men til mænd osv osv
|
|
18/10 17:36 af karbold |
ja
|
