Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/10 11:44
af karbold
pliing
18/10 11:45
af StBr
Har du fået handlet i din portefølje på PI?
18/10 11:45
af karbold
yes :-)
18/10 11:46
af StBr
Super. Jeg håber de giver masser af overskud
18/10 11:47
af karbold
aka den sletter ikke indlæg i debat når de er læst ,de som nye hele tiden
18/10 11:48
af karbold
der har jo desværre været lukke
18/10 11:48
af karbold
der burde sku osse være åben 7 dage om ugen ;-)
18/10 11:50
af karbold
der står 37 nye meddelser i Ges selv om jeg har læst dem
18/10 11:50
af StBr
Det opdateres også korrekt hos mig - tænker du på at de blev nulstillet ved sammenlægningen?
18/10 11:52
af karbold
ok min fejl har taget en anden bærbar :-)
18/10 11:54
af StBr
Så har "vi" lige løst en bug - og så på en søndag :-) - var det bare så let med dem allesammen.....
18/10 11:54
af karbold
haha ;-)
18/10 11:55
af StBr
Bortset fra det, vil count også være korrekt på den anden computer hvis du opdaterer oversigten.
18/10 11:56
af StBr
Nej aka - det er korrekt at du er i minus
18/10 11:56
af StBr
:-)
18/10 11:57
af karbold
håber stengård kommer på når Esbjerg har tævet silkeborg i eftermiddag ;-)
18/10 11:58
af StBr
Sparks har da gjort det godt - 155% på de sidste timer i USA fredag?!
18/10 11:59
af karbold
vent og se aka i næste uge er jo kommet på :-)
18/10 12:00
af StBr
Det vil nok passe stengård fint at være væk på ferie den ene gang vi kan belære ham om Silkeborgs svagheder ;-)
18/10 12:01
af StBr
Aka, misundelse er en fæl ting - men jeg gad også godt kunne lave 155% på 4 timer
18/10 12:02
af StBr
Ved nærmere eftertanke tror jeg du har ret Aka - jeg formåede kun at tabe 0,1% i fredags, så der må bestemt være noget galt
18/10 12:05
af StBr
Jeg vedkender mig gerne at jeg kan blive misundelig på en der kan lave 155% mens der er lukket
18/10 13:36
af johnsen
godeftermiddag
18/10 13:53
af Gobe
Ditto, - læser EU-regulativer til den store guldmedalje. Hold kæft hvor er det trælst !
18/10 13:53
af johnsen
godt man ikek er tvunget til det mere
18/10 14:29
af collersteen
gobe, du synes at læse noget langsomt..... ;)
18/10 14:29
af collersteen
det er jo snart mange dage siden du begyndte på den bog.....
18/10 14:35
af Gobe
Jamen, der er fanme mange direktiver og næste week-end går også til dette formål. SUK
18/10 14:48
af collersteen
trist
18/10 15:39
af DrueAgurken
Randers får et point... jubel og glade dage i randers
18/10 15:41
af DrueAgurken
og jeg har brug for bioporto i kurs 100 så jeg kan købe mig en jagt og en riffel...
18/10 15:43
af DrueAgurken
og før i siger, "kurs 100, kan 25 ikke gøre det" så tjek lige de priser på riffeljagt.... jeg bliver nødt til at få mig en skov med de prise
18/10 17:08
af Marquart
Goddag alle sammen.. hvilken firmaer udvikler nye produkter på markedet.. Altså ligesom semcon fra sverige.. Nogle der ligner deres Hjemmesi
18/10 17:08
af Marquart
hjemmeside
18/10 17:15
af Marquart
Jamen lige semcon de udvikler vel alt muligt mærkeligt.. ;)
18/10 17:16
af Marquart
Det er fordi jeg har et skole projekt i næste uge om iværksætteri.. ;) også ville jeg se om jeg kunne finde et spændende produkt.. ;)
18/10 17:17
af Marquart
ligesom***
18/10 17:18
af StBr
Jeg synes jeg forleden så en artikel med de 10 mest hemmelige aktier i København, hvor der også var et selskab der kunne ligne
18/10 17:18
af StBr
det hele ud af hukommelsen, der er hullet som en si
18/10 17:21
af Marquart
Jeg tænker jo også der må være en del af dem.. men synes ikke lige at kan finde noget.. :/
18/10 17:22
af StBr
Her er den jeg tænkte på (link)
18/10 17:22
af Marquart
men hvad kalder man sådan slags virksomheder.. ingenør virksomhed eller sådan noget ?
18/10 17:26
af TDAE
pling-plog
18/10 17:27
af TDAE
er det kun mig, som har problemer med at åbne attachede filer (f.eks. de i indlæg 20597)?
18/10 17:27
af TDAE
plog= plong; de=den
18/10 17:28
af TDAE
The requested URL /uploads/boards/20597_Patentudstedelsen.pdf was not found on this server
18/10 17:28
af TDAE
Ok
18/10 17:33
af karbold
aka hvorfor bliver det man skriver i chatten,efter forstørelse til noget være vrøvl???????????????????
18/10 17:35
af karbold
firma til sukkerærter,men til mænd osv osv
18/10 17:36
af karbold
ja
Nyeste Først - Ældste Først   Side 173/8420