Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/10 17:36
af karbold
ja
18/10 17:37
af karbold
slags til slagger
18/10 17:39
af karbold
er det kun mig der har det problem
18/10 17:40
af karbold
pro com
18/10 17:43
af StBr
karbold, jeg tror du bliver nødt til at klippe ud i pap hvad du gør, og hvad du oplever når du gør det. Husk at vi ikke ser det du ser
18/10 17:44
af karbold
shit 2-o til silkeborg
18/10 17:44
af StBr
stengård bilver utålelig at høre på fra skiferien
18/10 17:47
af karbold
skriver firma i lille chat, ftrykker forstørelse, kikker på chatoversigt og der står sukkerærter
18/10 17:49
af karbold
skiver men det bliver til mænd slags bliver til slagger
18/10 17:49
af karbold
og det gjorde det
18/10 17:49
af StBr
Hvad er det du trykker på når du siger forstørrelse?
18/10 17:50
af karbold
det kan jeg tro mig
18/10 17:51
af karbold
det står sådan i stor chat
18/10 17:53
af StBr
2-2 SIF-Esbjerg
18/10 17:54
af karbold
yes yes
18/10 17:54
af karbold
og yes
18/10 17:55
af StBr
karbold, hvilken browser bruger du? Og hvilken slags system?
18/10 17:57
af karbold
ups det lyder teknisk
18/10 17:58
af karbold
7 eller 8 er det noget i den stil
18/10 18:03
af karbold
exp 7 eller 8
18/10 18:04
af karbold
har fundet fejlen
18/10 18:04
af karbold
og ja det var dejligt
18/10 18:06
af karbold
siden står til outomatisk oversættelse i google ups det du sku ikke :-)
18/10 18:08
af karbold
prøv i lige det ;-)
18/10 18:11
af karbold
ja men prøv det ,og du vil se ;-)
18/10 18:12
af karbold
og ja nu hepper vi på brøndby
18/10 18:27
af StBr
karbold, det var godt du fandt fejlen - nu har "vi" fixet to fejl på en søndag :-) - til en anden gang, så finder du oplysninger om browser
18/10 18:27
af StBr
under hjælp - I IE8 under ikonet med spørgsmålstegn og derunder i "Om Internet Explorer"
18/10 18:32
af karbold
takker atter engang,men nok ikke sidste gang;-) er jo ikke nogen computer nørd :-)
18/10 18:36
af StBr
Det minder mig om om en historie der ligger nogle år tilbage. På job havde vi en konsulent der også gjorde det i et branchespecifikt system
18/10 18:37
af StBr
Han havde installeret hos en kunde i Nordjylland, og alt var fryd og gammen - han drager mod København, men 20 minutter efter afgang ringer
18/10 18:37
af StBr
kunden og siger at intet fungerer efter han er kørt. Han kan ikke gennemskue problemet, og kører tilbage. Kunden viser så hvordan hun
18/10 18:37
af StBr
betjener systemet - med musen svævende ½ meter over bordpladen. Da hun får musen ned på bordpladen virker det naturligvis som det skal, men
18/10 18:37
af StBr
kunden er jo uden forkundskaber, og var aldrig blevet fortalt, at en mus skal forblive på bordet for at fungere. Det indgyder ydmyghed
18/10 18:37
af StBr
overfor kunders problemer - i hvert fald hos mig. Noget man tror er indlysende er for andre helt nyt.
18/10 18:40
af karbold
haha :-) det kunne næsten havde væ ret mig
18/10 18:45
af StBr
Som det nok fremgår, er det en historie jeg har taget med mig videre i mit professionelle virke, som går at jeg spørger grundigt om alt
18/10 18:46
af StBr
går=gør
18/10 18:47
af StBr
Der er intet der er en selvfølge. En anden er de mange gange udskrifterne ikke virkede. Når jeg startede med at spørge om der var tændt for
18/10 18:48
af StBr
printeren på væggen var svaret oftest: "Øhhhh - det må være rengøringen der har brugt kontakten til støvsugeren"
18/10 18:51
af StBr
Det er ligegyldigt hvor fejlen ligger - det vigtige er at få det til at fungere. For brugerne har det i alle tilfælde været et reelt problem
18/10 18:51
af StBr
Det er derfor jeg er meget fokuseret på brugerens oplevelse, og ikke kilden til fejlen
18/10 18:53
af StBr
Og det ved aka bedst af alle her på sitet :-)
18/10 19:00
af StBr
Men historierne aside, så er den med at translate siderne til ukendelighed godt nok ny for mig ;-)
18/10 19:02
af StBr
Ja, men heldigvis for brugere som karbold der fortæller det vi ikke havde fantasi til at forestille os - andre var bare forblevet tavse
18/10 19:02
af StBr
og det havde intet nyt lært af - allesammen
18/10 19:07
af smedegaard
hvordan skifter man mellem sine porteføljer
18/10 19:08
af StBr
smedegård, man klikker på navnet der står i anden linie i overskrifts-boksen i oversigten over porteføljer
18/10 19:08
af karbold
mååååååååååååååååååååååållllllllllllllllllllllllll
18/10 19:10
af smedegaard
hmm
Nyeste Først - Ældste Først   Side 174/8420