Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Ennogie
Amerikanske aktier
Chemometec
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
Zealand Pharma
|
18/10 17:36 af karbold |
ja
|
|
18/10 17:37 af karbold |
slags til slagger
|
|
18/10 17:39 af karbold |
er det kun mig der har det problem
|
|
18/10 17:40 af karbold |
pro com
|
|
18/10 17:43 af StBr |
karbold, jeg tror du bliver nødt til at klippe ud i pap hvad du gør, og hvad du oplever når du gør det. Husk at vi ikke ser det du ser
|
|
18/10 17:44 af karbold |
shit 2-o til silkeborg
|
|
18/10 17:44 af StBr |
stengård bilver utålelig at høre på fra skiferien
|
|
18/10 17:47 af karbold |
skriver firma i lille chat, ftrykker forstørelse, kikker på chatoversigt og der står sukkerærter
|
|
18/10 17:49 af karbold |
skiver men det bliver til mænd slags bliver til slagger
|
|
18/10 17:49 af karbold |
og det gjorde det
|
|
18/10 17:49 af StBr |
Hvad er det du trykker på når du siger forstørrelse?
|
|
18/10 17:50 af karbold |
det kan jeg tro mig
|
|
18/10 17:51 af karbold |
det står sådan i stor chat
|
|
18/10 17:53 af StBr |
2-2 SIF-Esbjerg
|
|
18/10 17:54 af karbold |
yes yes
|
|
18/10 17:54 af karbold |
og yes
|
|
18/10 17:55 af StBr |
karbold, hvilken browser bruger du? Og hvilken slags system?
|
|
18/10 17:57 af karbold |
ups det lyder teknisk
|
|
18/10 17:58 af karbold |
7 eller 8 er det noget i den stil
|
|
18/10 18:03 af karbold |
exp 7 eller 8
|
|
18/10 18:04 af karbold |
har fundet fejlen
|
|
18/10 18:04 af karbold |
og ja det var dejligt
|
|
18/10 18:06 af karbold |
siden står til outomatisk oversættelse i google ups det du sku ikke :-)
|
|
18/10 18:08 af karbold |
prøv i lige det ;-)
|
|
| ||
|
18/10 18:11 af karbold |
ja men prøv det ,og du vil se ;-)
|
|
18/10 18:12 af karbold |
og ja nu hepper vi på brøndby
|
|
18/10 18:27 af StBr |
karbold, det var godt du fandt fejlen - nu har "vi" fixet to fejl på en søndag :-) - til en anden gang, så finder du oplysninger om browser
|
|
18/10 18:27 af StBr |
under hjælp - I IE8 under ikonet med spørgsmålstegn og derunder i "Om Internet Explorer"
|
|
18/10 18:32 af karbold |
takker atter engang,men nok ikke sidste gang;-) er jo ikke nogen computer nørd :-)
|
|
18/10 18:36 af StBr |
Det minder mig om om en historie der ligger nogle år tilbage. På job havde vi en konsulent der også gjorde det i et branchespecifikt system
|
|
18/10 18:37 af StBr |
Han havde installeret hos en kunde i Nordjylland, og alt var fryd og gammen - han drager mod København, men 20 minutter efter afgang ringer
|
|
18/10 18:37 af StBr |
kunden og siger at intet fungerer efter han er kørt. Han kan ikke gennemskue problemet, og kører tilbage. Kunden viser så hvordan hun
|
|
18/10 18:37 af StBr |
betjener systemet - med musen svævende ½ meter over bordpladen. Da hun får musen ned på bordpladen virker det naturligvis som det skal, men
|
|
18/10 18:37 af StBr |
kunden er jo uden forkundskaber, og var aldrig blevet fortalt, at en mus skal forblive på bordet for at fungere. Det indgyder ydmyghed
|
|
18/10 18:37 af StBr |
overfor kunders problemer - i hvert fald hos mig. Noget man tror er indlysende er for andre helt nyt.
|
|
18/10 18:40 af karbold |
haha :-) det kunne næsten havde væ
ret mig
|
|
18/10 18:45 af StBr |
Som det nok fremgår, er det en historie jeg har taget med mig videre i mit professionelle virke, som går at jeg spørger grundigt om alt
|
|
18/10 18:46 af StBr |
går=gør
|
|
18/10 18:47 af StBr |
Der er intet der er en selvfølge. En anden er de mange gange udskrifterne ikke virkede. Når jeg startede med at spørge om der var tændt for
|
|
18/10 18:48 af StBr |
printeren på væggen var svaret oftest: "Øhhhh - det må være rengøringen der har brugt kontakten til støvsugeren"
|
|
18/10 18:51 af StBr |
Det er ligegyldigt hvor fejlen ligger - det vigtige er at få det til at fungere. For brugerne har det i alle tilfælde været et reelt problem
|
|
18/10 18:51 af StBr |
Det er derfor jeg er meget fokuseret på brugerens oplevelse, og ikke kilden til fejlen
|
|
18/10 18:53 af StBr |
Og det ved aka bedst af alle her på sitet :-)
|
|
18/10 19:00 af StBr |
Men historierne aside, så er den med at translate siderne til ukendelighed godt nok ny for mig ;-)
|
|
18/10 19:02 af StBr |
Ja, men heldigvis for brugere som karbold der fortæller det vi ikke havde fantasi til at forestille os - andre var bare forblevet tavse
|
|
18/10 19:02 af StBr |
og det havde intet nyt lært af - allesammen
|
|
18/10 19:07 af smedegaard |
hvordan skifter man mellem sine porteføljer
|
|
18/10 19:08 af StBr |
smedegård, man klikker på navnet der står i anden linie i overskrifts-boksen i oversigten over porteføljer
|
|
18/10 19:08 af karbold |
mååååååååååååååååååååååållllllllllllllllllllllllll
|
|
18/10 19:10 af smedegaard |
hmm
|
