Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/10 19:10
af smedegaard
KAN seriøst ikke se det
18/10 19:10
af StBr
Hvor er du henne smedegaard? I HANDEL->PORTEFØLJE?
18/10 19:11
af smedegaard
ja
18/10 19:11
af smedegaard
handel - porte
18/10 19:11
af StBr
Ja til hvad? ;-)
18/10 19:11
af smedegaard
hehe
18/10 19:11
af smedegaard
ja til hvor jeg står
18/10 19:11
af smedegaard
der er ikke nogle knap til at skifte mellem ens porteføljer
18/10 19:12
af smedegaard
ellers har jeg kun 1 og den fattede ikke jeg har oprettet en ny hvor jeg lade 2 køb ind.
18/10 19:12
af smedegaard
lade = lagde
18/10 19:12
af StBr
Du har i HANDEL->PORTEFØLJE (hvis du er på dansk) en stor fed skrift med navnet på en af dine porteføljer. Lige under er i mindre skrift din
18/10 19:13
af smedegaard
hvor kan jeg sende et screendump til
18/10 19:13
af StBr
dine andre porteføljer hvis du har flere
18/10 19:14
af smedegaard
sendt
18/10 19:22
af StBr
1-1 - BIF - FCM
18/10 19:23
af DrueAgurken
Han ER farlig
18/10 19:28
af StBr
Måske skal listen af porteføljer stå øverst for at brugerne bliver klar over at de helt overordnet kan vælge portefølje i den linje?
18/10 19:28
af StBr
Placeringen under overskriften kan give det indtryk at det er noget sekundært'
18/10 19:29
af smedegaard
ok tak. men det er sgu ikke lige til at forstå
18/10 19:29
af StBr
Ideelt set kunne man måske lave det som faneblade?
18/10 19:30
af smedegaard
ja
18/10 19:30
af smedegaard
eller blot skrive til venstre for porteføljerne -SKIFT portefølje ->
18/10 19:31
af smedegaard
hvordan sletter jeg så en porte?
18/10 19:31
af StBr
aka, det er ikke et spørgsmål om hvor vidt det følger GUI, men om det er intuitivt for brugerne
18/10 19:32
af smedegaard
ok der står blot annuler og gem
18/10 19:33
af StBr
Det er fordi du ikke kan slette din trader port
18/10 19:33
af StBr
Slet portefølje kunne også vises som en skraldespand ved siden af EDIT/Blyant - når det er en historisk port man faktisk kan slette
18/10 19:34
af smedegaard
ok. jeg tror der skal være en del forklaring til oprettelse af en portefølje. for det er ikke lige let i hitte rundt i.
18/10 19:34
af smedegaard
forskel på trade portefølje vs almindelig
18/10 19:34
af StBr
hørt semdegaard - lyder det som noget jeg også har påpeget :-)
18/10 19:38
af smedegaard
i virkeligheden er en portefølje vel en portefølje. hvad er forskellen på en trade portefølje og en portefølje. man trader vel i alle portef
18/10 19:40
af StBr
Som jeg har forstået det, er historiske porte dine gene private hvor performance aldrig offentliggøres, mens trader mere er for sjov hvor
18/10 19:40
af StBr
performance vises i NOT TRADERS blokkene rundt omkring
18/10 19:41
af smedegaard
ahh. så giver det mere mening
18/10 19:41
af StBr
NOT=HOT
18/10 19:41
af smedegaard
man kan iøvrigt kun handle i USD i den ene af porteføljerne (hvilken kan jeg ikke regne ud)
18/10 19:43
af smedegaard
ok så man køber danske aktier med dollars
18/10 19:44
af StBr
Lidt firkantet er trader port den hvor du "blærer dig offentligt", mens historiske porte er private hvor andre aldrig får adgang til permanc
18/10 19:46
af StBr
permanc=performance
18/10 19:49
af StBr
Men selv i trader porten, er det alene performance der udstilles offentligt - ikke de enkelte handler. I historiske er der alene privatedata
18/10 19:55
af smedegaard
ok. det skal blot forklares, så er den der. hvorfor handler man ikke i DKK
18/10 19:57
af StBr
Du kan stadig handle trader ports i danske aktier, så det er vel bare et valg der er truffet. Det er stadig "matadorpenge"
18/10 19:58
af StBr
Jeg har et fromt håb om at historiske porte med tiden vil tilbyde rapporter dr kan bruges in real life - f. eks. opgørelser til SKAT
18/10 19:59
af StBr
trader porte er derimod fiktive handler man laver hvis man ikke skal stå til ansvar
18/10 20:00
af StBr
Men det kan godt være at mine håb ikke står mål med visionerne hos aka og team
18/10 20:01
af StBr
Men jeg er enig med de andre brugere om, at det skal forklares ved oprettelsen af porte, og jeg er også sikker på at vores ønsker er hørt
18/10 20:02
af StBr
aka, du aner ikke hvilke håb jeg kan mobilisere ;-)
18/10 20:03
af StBr
det er godt at høre aka ;-)
18/10 20:04
af StBr
Der er lang vej for aka og team, men der er langt et stort arbejde i at få lavet noget der er uden bugs i den version der nu vises. Der
18/10 20:05
af StBr
mangler stadig lidt forklaringer og en del funktioner, men det der findes fungerer efter hensigten, og derfra kan vi alle håbe og ønske
Nyeste Først - Ældste Først   Side 175/8420