Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
18/10 20:07 af StBr |
og i den sammenhæng er det min opfattelse, at det er vigtigt med noget input, som alt tages seriøst af dem der skaber morgendagens site
|
|
18/10 20:08 af StBr |
langt=lagt
|
|
18/10 20:09 af StBr |
Det er stadig sådan at al rom blev ikke drukket på een dag
|
|
18/10 20:09 af CHjort |
fungerer efter hensigten... hmmmmm...
|
|
18/10 20:11 af StBr |
:-)
|
|
18/10 20:12 af StBr |
Hver sin kæphest ;-), det ser godt ud aka! Der er andre sites hvor man ikke kan få udviklerne i orde - det rammer ikke dig med din holdning
|
|
18/10 20:15 af StBr |
Derfor er der ingen grund til at skjule at ambitioner rækker meget længere, men man skal stadig kravle før man kan gå, og det sker her ;-)
|
|
18/10 20:17 af StBr |
Men brugere er stadig nogle hårde dommere.....
|
|
|
18/10 20:17 af Gobe |
JEG ER TRÆT AF DANSKE SERIER. Havde glædet mig til forbrydelsen 2, men kan simpelthen i forstå hvad de siger for halvdelens
|
|
|
18/10 20:18 af Gobe |
vedkommende. Og har dermed droppet serien. Glem al mobning om llictal og lignende. Det er bare for dårligt !
|
|
|
18/10 20:19 af collersteen |
gobe, dit hoved kører nok stadig i EUdirektiv mode....
|
|
|
18/10 20:19 af collersteen |
en tilstand der ikke kan advares nok imod....
|
|
|
18/10 20:19 af collersteen |
godaftenspling til alle jer andre.... inkl. aka.
|
|
|
18/10 20:21 af Gobe |
Coller, jeg ved nu alt om regulativer, der styrer etablering af fødevarevirksomheder, foderstoffer og babysutter. Og det har li'som ikke ret
|
|
18/10 20:23 af StBr |
Man skal vel også huske at ønske BIF tillykke med sejren på 1-1 ;-)
|
|
|
18/10 20:23 af Gobe |
megt med det, vi producerer. Og så er der lige alt om keramik og cellophan. Heller ikke vi bare tilnærmelsesvis er i nærheden af.
|
|
|
18/10 20:23 af Gobe |
For helvede hvor er det rædselsfuldt, at en megakoncern kan tvinge mig til at læse denne magahob af nonsensregulativer.
|
|
|
18/10 20:24 af Gobe |
Rent spild af tid.
|
|
|
18/10 20:24 af collersteen |
hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg bare sige..... hvorfor fa.... læser du det så? :)
|
|
|
18/10 20:25 af collersteen |
(det gør jeg jo rent faktisk ikke...)
|
|
|
18/10 20:26 af Gobe |
Nej Aka, - mrn hvad med regulativet for opbevaring af smøremidler til tryklufregulatorer på udstyr, der anvendes til oppumpning af dæk på
|
|
|
18/10 20:26 af collersteen |
aka, følger du med i hvordan football skal spilles? (link)
|
|
|
18/10 20:26 af Gobe |
strandkørende entreprenørn
|
|
|
18/10 20:27 af collersteen |
4-1 på 11yard.... man går da på den... TD... 11. red zone visit i træk med td...!
|
|
| ||
|
|
18/10 20:28 af Gobe |
entreprenørmaskiner der opsamler tang til gelatineproduktion til den industr, der anvender det til fremstilling af medicinske
|
|
|
18/10 20:28 af Gobe |
hjælpematerialer.
|
|
|
18/10 20:30 af Gobe |
UD AD EU og det kan kun gå for langsomt.
|
|
|
18/10 20:30 af collersteen |
du tager pis på os Gobe?
|
|
|
18/10 20:30 af Gobe |
UD AF EU skuller der stå !!!
|
|
|
18/10 20:31 af collersteen |
et sådan regulativ er vel så kun på et par 100sider oversat til 27 sprog?
|
|
|
18/10 20:31 af Gobe |
Nej desvære Coller, - det ligner et realistisk billede, af det jeg gennemgår lige nu.
|
|
|
18/10 20:31 af collersteen |
og behandlet x gange i kommisionen, parlamentet og xx gange i de lokale parlamenter... og ministerier....
|
|
|
18/10 20:32 af collersteen |
alt i alt... vel et par tusinde mandeår der er gået tabt der...
|
|
|
18/10 20:33 af Gobe |
Det kræver, at man er juridisk professor på engelsk, tysk og dansk, - suppelret med en uddannelse som kemiprofessor og så stiller det
|
|
|
18/10 20:34 af Gobe |
alvorlige krav til almenviden i al almindelighed. Og så er det en god ide, at have hjertepiller, blodtryksmedicin og beroligende
|
|
|
18/10 20:34 af Gobe |
midler inden for rækkevidde. Kan Kun gentage, -
|
|
|
18/10 20:35 af Gobe |
vi skulle aldrig have været med i EU og vores hjernelamme politikere, skulle ikke have valgret.
|
|
18/10 20:38 af nohope |
Hej, Gobe. Hvormange direktiver skulle du have læst hvis det ikke havde været for EU ? 27 gange så mange ? med hver deres spidsfindigheder ?
|
|
18/10 20:42 af nohope |
Generelt er EU en fordel når det kommer til tekniske beskrivelser, dels er det beskrivelser der dækker et stort område dels skriver andre
|
|
18/10 20:42 af nohope |
lande blot af efter EU og udvider dermed markedet for produkterne.
|
|
|
18/10 20:43 af collersteen |
nohope, du lever som altid op til dit navn og smider en spand kold vand i hovedet på os....
|
|
|
18/10 20:43 af collersteen |
;)
|
|
18/10 20:44 af nohope |
okee... det er da altid noget, det er vand ,,,,ikk ?
|
|
|
18/10 20:45 af Gobe |
Jeg ved ikke, hvad jeg skal svare dig Nohope, - men det her er en alvorlig belastning for mindre og mellemstore virksomheder og betyder
|
|
|
18/10 20:46 af Gobe |
at en stor del af dem vil bukke under. Når servide, korte leveringstider, leveringsikkerheder og høj kvalitiet ikke længere er parametre
|
|
|
18/10 20:47 af Gobe |
man værdsætter, - og den slagsregulativer skal være dominerende, så er jeg meget i tvilv om vores firma på 21. år har en berettigelse.
|
|
18/10 20:48 af CHjort |
Kan du blive dansk statsboger??? test...
|
|
18/10 20:48 af nohope |
Jeg kan godt se problemet for dig såvel som for mig, men problemet havde ikke været mindre hvis vi ikke havde haft EU. Den slags direktiver
|
|
18/10 20:48 af CHjort |
|
|
18/10 20:49 af nohope |
bliver på nationalt plan udfærdiget med max hensyntagen til lokale virksomheder og udelukker andre landes produkter.
|
