Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/10 20:51
af Gobe
Hjort, den test har jeg været igennem og bestået. Men jeg tvivler s'gu' på at de danske politikere kan bestå den.
18/10 20:52
af nohope
Jeg har taget testen en gang, det lykkedes at svare forkert på et spørgsmål og tog max 10 minutter.
18/10 20:52
af CHjort
hvad var din spildprocent???
18/10 20:53
af Gobe
Og til AKA, - så har indlemmelsen til EF med følgeterror været flertallets digtatur, - vel at mærke et flertal med en IQ 5 point lavere end
18/10 20:54
af nohope
I henhold til EU direktiv 747/12 er spildprocent et udtryk for den mængde korn der ligger tilbage efter høst.
18/10 20:55
af Gobe
et stykke vådt pap.Fordi man ikke har kunnet overskue konsekvenserne og der har været genneført massive skræmmekampagner
18/10 20:56
af Gobe
hvor veklsekurs på den valuta, men nu skulle bruge på udlandsrejse har haft større effekt end resultaterne af den masakre, som det danske
18/10 20:56
af Gobe
samfund har været udsat for.
18/10 21:02
af nohope
Danskerne har fået alle chancerne, spildt dem og det er deres egen fejl, ikke EU´s . Vi har valgt et system med max offentlig sektor,
18/10 21:03
af nohope
en sektor der suger ressourcer til sig som intet andet sted i verden, med verdens højeste skattetryk. Det er ikke EU´s skyld, det er vores
18/10 21:04
af nohope
egen skyld.
18/10 21:04
af Gobe
Ja, Nohope, det skal jeg fanme love for. Men vi kan altså ikke leve af at flytte bureaukratiske papirer på
18/10 21:05
af nohope
Resultatet er udpint privatsektor der ikke har ressourcer til at tage kampen op mod andre landes større og mere velfunderede selskaber
18/10 21:05
af Gobe
på siise gigantiske offentlige kontorer, der efterhånden har tiltaget sig uindskrænket magt i Danmark.
18/10 21:05
af StBr
Med alle de skavanker det danske system lider under, er det dog misundt i flertallet af lande der ikke har noget der tilnærmelsesvis ligner
18/10 21:06
af nohope
der ikke slæber rundt med skatter, afgifter og særregler i samme mål.
18/10 21:06
af Gobe
Nej StBr, de har måske en chance for at overleve
18/10 21:07
af nohope
Stbr, der er mange gode ting i DK, det er der bare også i lande som Sverige, Tyskland m.m. uden det exorbiante offentlige forbrug.
18/10 21:08
af StBr
Gobe, I DK er vi åbne overfor at diskutere forbedringer - andre steder kan man end ikke stille spørgsmålstegn ved det eksisterende
18/10 21:09
af StBr
Vi skal hæge om det gode vi har "opfundet" i DK, og samtidig være åbne for input
18/10 21:10
af nohope
Stbr, vælg nu ikke ekstremerne, der er nok af nabolande at sammenligne med, hvorfor har vi overhalet Sverige i skattetryk ?
18/10 21:11
af StBr
Hvorfor skal vi milimeternøjagtigt sammenligne os med nabolande - der er så mange lande i verden hvor det ikke kræver et decimetermål?
18/10 21:11
af Gobe
Hvem har resoucer til at stille sig med protester, civil ulydighed og komme med forslæag til forbedringer. Når lle resoucer gå til at holde
18/10 21:12
af Gobe
røven oppe på Danmark og den velfærd, som vi alligevel ikke har. Hvor længe tror I at de resterende
18/10 21:13
af Gobe
800,000, der sikrer velfærden i Danmark orker, at blive ved ?
18/10 21:13
af nohope
Skattetrykket i DK er 25 % højere end i Tyskland, er det milimeternøjagtighed, så er jeg interesseret i et par mililmetre ....
18/10 21:14
af StBr
Jeg kan finde rigtig meget der er godt i DK - og meget der kan gøres bedre. Det vigtigste er at gøre det gode bedre - og det er vi faktisk g
18/10 21:14
af StBr
gode til
18/10 21:15
af Gobe
StBr, - det kan man sagtens også, hvis man er hjemmehjælper !
18/10 21:15
af StBr
nohope, det er ikke enkelt at sammneligne lande - I DK er sygesikring inkluderet i skatten - I Tyuskland er det semiprivat
18/10 21:18
af nohope
Okææææ, hvordan synes du så lige det fungerer i DK sammnelignet med Tyskland, kommer der magne tyskere til DK og bliver behandlet ?
18/10 21:18
af StBr
I Frankrig kan man ikke fyre folk - det er noget af det der fungerer i DK - at fyrre og hyre folk - det efterlader generationer uden job
18/10 21:18
af StBr
i Rankrig - er det noget at stræbe efter?
18/10 21:19
af StBr
Rankrig=Frankrig
18/10 21:20
af nohope
Lad os nulige gøre sygesikringen færdig, fungerer det bedst i DK eller Tyskland ? hvor stemmer folk med fødderne ?
18/10 21:20
af Gobe
Når nu langbruget bliver nedlagt, fødevareindustrien og følgeindustrien bliver nedlagt her i Danmark, så vil du også se en hel generation
18/10 21:20
af Gobe
af selvstændige uden job. Hvad skal vi så leve af ?
18/10 21:21
af nohope
Gobe, det ved du da, SOSU' er.
18/10 21:21
af StBr
Jeg siger ikke at DK er perfekt - det jeg siger er at man i DK har fat i det rigtige
18/10 21:22
af Gobe
Og hvor skal velfærden så komme fra ? Arbejdsrilsynet, Fødevarestyrelsen eller skat ?
18/10 21:25
af nohope
Gobe, jeg havde besøg af Århus Kommune forleden, de ville give mig en million for at lukke mit landbrug, De mente at brug af pesticider
18/10 21:26
af nohope
skulle stoppes, derfor ville de give mig 50.000 pr ha, for at stoppe med at avle korn, jeg avler ca. 100 tons på 16 ha hvert år.
18/10 21:28
af Gobe
Ja, Nohope, - en dejlig udvikling, ikke sandt ?
18/10 21:29
af nohope
Opmuntrende, ikke bare det men også de sidste påfund fra folketinget om øko, dyrkningsfri arealer, skatter på pesticider, enenste land i
18/10 21:29
af StBr
Velfærd kommer fra det vi udvikler vores børn til - forældrene er meget snart en saga blot uden den mindste indflydelse, men det er stadig
18/10 21:29
af nohope
verden med skatter på pesticider. begrænsning af kvælstof etc.
18/10 21:29
af StBr
forældrene der råber højest - og jeg er selv forældrengenerationen
18/10 21:32
af StBr
Det er ikke vigtigt hvad de etablerede har at gøre med - det er vigtigt hvad de kommende generationer har at gøre med
18/10 21:33
af StBr
Her iregnet også vores syner som vores børn skal udrede
18/10 21:33
af StBr
syner=synder
Nyeste Først - Ældste Først   Side 177/8420