Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/10 22:53
af StBr
Der er intet der modstår bestikkelse fra to gang politipatrulje for at komme fra airport til centrum
18/10 22:54
af StBr
Det varer meget lang tid før jeg igen viser mig i Ukraine - andre kan naturligvis have andre oplevelser
18/10 22:57
af nohope
Hvorfor har du såmeget imod vi sammenligner med mere relevante lande som Sverige og Tyskland ?
18/10 23:00
af StBr
det er mig ikke imod - men jeg synes det er letkøbte point
18/10 23:02
af StBr
I Ukraine kørte ve ad landevejen., til en skov med et areal på sørrelse af Frankrig - vi skulle køre 300km ad hjulspor til headquater
18/10 23:02
af nohope
letkøbte ? nå hvad så med dine forslag om Ukraine, det næste bliver vel Zimbabwe ?
18/10 23:02
af StBr
Hvem her har taget den tur?
18/10 23:03
af StBr
Har du taget den tur?
18/10 23:04
af StBr
Har du taget den tur i en 4-hjultrækker?
18/10 23:04
af StBr
Det kan godt være at skoven er enorm, men er der nogen der ved hvad de taler om - ikke at jeg ved det, for det gør jeg ikke
18/10 23:06
af StBr
Hos mig indgyder det respekt når man kører fra asfalteret vej og beskeden er "vi er fremme ok 300 mk"
18/10 23:07
af nohope
Aka. det kommer til at gå hurtigere end selv jeg havde drømt om, vi er 10 år foran det jeg forudså for 5 år siden.
18/10 23:07
af StBr
ok=om ; ok=om
18/10 23:07
af StBr
Hmmm mk=km
18/10 23:08
af nohope
Stbr, det lyder lækkert med så store naturressourcer til rådighed, jeg investerer i Ukraine, primært dog landbrugsjord.
18/10 23:08
af nohope
Black Earth Farming, noteret i Stockholm
18/10 23:09
af StBr
Prøv lige at forestille jer at man har købt en skov, der har udbredelse der svarer ti Frankrigs samlede areal og der er 300km til skovhytte
18/10 23:10
af nohope
Stbr, det lyder fantastisk, sikke muligheder.
18/10 23:11
af StBr
For slet ikke at tale om at man skal indgå aftaler med den russiske mafia for at få del i benævnte skov
18/10 23:11
af StBr
Det er ganske enkelt udenfor almindelige menneskers begrebsverden at forstå
18/10 23:15
af StBr
Men rigdommene der ligger i sådan en skov ...... uha-uha i sygdomsbehandling taler man ikke om de sidste milliarder til et sygt sygehusvæsen
18/10 23:17
af StBr
Men jeg spørger bare en gang til - hvem har siddet i bilen de 300km, så de ved hvad de taler om?
18/10 23:19
af StBr
Min største respekt for dem der har siddet i bilen, for jeg fravalgte det.
18/10 23:21
af StBr
Jeg ha været gift 4 år med en rumæner - og har fået barn med hende - tæller det?
18/10 23:22
af StBr
Damn
18/10 23:23
af StBr
Jeg har ellers været i Rumænien siden 1991
18/10 23:23
af StBr
Men min pointe er at ingen der har været i gamet forstår gamet - very simple
18/10 23:25
af nohope
Kloge kommentarer omkring velfærd- retstat fra Aka.
18/10 23:26
af StBr
Der er mange der aldrig har været i østeuropa der har en holdning om østeuropa - ret usympatisk
18/10 23:28
af StBr
Jeg kan skrive lange historier om golddiggers fra østeuropa, uden det skal katagorisere disse entydigt
18/10 23:30
af StBr
Jeg har bemærket at jeg er udelukket fra det fine selskab som nohope efterspørger (jeg antager at det var en utilsigtet fortolkning)
18/10 23:31
af StBr
hel det støreste smil amn kan finde på en smiley ;-
18/10 23:32
af StBr
hel=med; ;-
18/10 23:32
af StBr
;- = ;-)
18/10 23:32
af collersteen
jeg har skrevet det et par gange.... men man finder først ud af hvor godt vi har det i DK når man har været væk.... gerne langt væk.
18/10 23:32
af collersteen
(og det betyder ikke en storbyferie med damen...)
18/10 23:33
af collersteen
og har også foreslået at værnepligten erstattes af et udlandsophold et eller andet sted i verden hvor der er brug for noget frivilligt arb.
18/10 23:33
af collersteen
kraft..... / velgørende.
18/10 23:34
af StBr
Jeg synes ham stengård skulle tage hjem med hans defekte tastatur, så vi andre kan skrive hvad vi mener uden typos
18/10 23:34
af nohope
Vi kan sagtens finde noget der er ringere, men hvorfor det ? Og hvorfor ikke se hvor vi fejler i forhold til relevante lande ?
18/10 23:35
af collersteen
har jeg nogensinde sagt "vil" aka?..... det er nærmest frivillig tvang...
18/10 23:35
af nohope
Unge værnepligtige kan næppe løse problemerne i verder, der er rigelig arbejdskraft der hvor der er problemer, billig enda.
18/10 23:36
af collersteen
nohope, det var sådan mere for at folk kunne få lidt perspektiv ind i deres verdensopfattelse.... forhåbentlig ville det på sigt slå
18/10 23:37
af collersteen
igennem i større dele af samfundet.... så man får lidt større ansvarsfølelse... og nogle bedre prioriteter og sund fornuft...
18/10 23:37
af nohope
Aka, jeg sidder og føler at jeg i en alder af knap og nap 51 har raget det til mig jeg gider, jeg gad godt slås lidt mere sammen med mine
18/10 23:38
af collersteen
hvilket forhåbentligt (men nok naivt) også kunne reducere lidt af bureakratiet og krævementaliteten her i landet...
18/10 23:38
af nohope
ansatte som jeg for manges vedkommende har kendt i over 20 år, men det ser helt håbløst ud, ikke bare pga den politik der føre herhjemme
18/10 23:39
af nohope
men også på den politik der føres overfor udlandet, specifikt overfor Kina, hvor man tillader fri markedsadgang til EU mens kineserne med
18/10 23:39
af nohope
alle mulige fiduser holder EU ude af Kina.
18/10 23:41
af nohope
Nu lukker vi ned på vågeblus, og passer på pengene, kommer der lidt gang i det igen kan vi skrue op ellers sikrer vi bare os selv.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 180/8420