Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/10 22:06
af StBr
Der er meget man kan gøre bedre i DK, men det vil være en fejl at kaste alt på jorden som ubrugeligt - det er der jeg vil hen
18/10 22:08
af fistandanti
StBR, siger ikke at vores samfund er gennemgående elendig, men at der en divergens imellem hvad folk forlanger mht. sundhed/understøttelse
18/10 22:08
af fistandanti
m.m og hvor pengene skal komme fra
18/10 22:09
af nohope
OK, Stbr, dit forslag er så at vi hæver skatterne, til ikke bare det højeste niveau, men det aller-allerhøjeste på et tidspunkt hvor der er
18/10 22:10
af nohope
massivt offentligt overforbrug p.g.a. engangsindtægter fra olien i ´Nordsøen ?
18/10 22:10
af Gobe
Fisandti. Du glmmer, at de penge har vi betalt mange gange og derfor kræver vi et sundhedsystem i verdensklasse. Og det har vi IKKE !
18/10 22:11
af Gobe
Nohope du har har ret. uden industri og olieindtægter, så går Danmark rabundus.
18/10 22:12
af StBr
nohope, jeg har vist aldrig nævnt skatter, og kan vel derfor også se mig fri for at blive skudt noget i skoene i den retnignng
18/10 22:12
af fistandanti
Men de folk som finanserer velfærden gider ikke at blive forsætte, arbejder mindre eller. tager udenland som 5000 ifgl. læserbrev Børsen
18/10 22:13
af fistandanti
gør det hvert år, imens 30.000 går en kæmpe bue uden om DK af samme årsag.
18/10 22:14
af nohope
Stbr, du overhørte den fortolkning Fistandti gav dine ord, derfor skrev jeg som jeg skrev.
18/10 22:14
af Gobe
Ja, og hvorfor tror du. Urimelig offentlig overforbrug, ineffektivitet, overformynderi, bureaukrati og et lovjunglejaskeri af værste skuffe,
18/10 22:15
af StBr
Jeg ser det bestemt som et problem at mange der kunne erstatte mig vælger at fravælge DK, men det ændrer stadig ikke på det er på det
18/10 22:15
af Gobe
godt hjulpet af skrivebordsgeneraler fra EU og udulige politikere og for den sags skyld vælgere.
18/10 22:15
af StBr
overordnede niveau man skal finde løsningerne
18/10 22:17
af fistandanti
Danmark og danskere trænger godt og grundig til reformer
18/10 22:18
af fistandanti
men ingen tør tage skridtet
18/10 22:18
af nohope
Der er intet håb
18/10 22:19
af Gobe
Fistandanti, som generalist og holist, ser jeg ikke en løsning overhovedet. Siidste mand lukker og slukker i Danmark.
18/10 22:20
af fistandanti
Hele debatten som skattereformen udledte har i hvert fald sat en tyk streg under hvor visionsløse danskerene er
18/10 22:21
af fistandanti
Lidt provokerende men det var virkelig til grin
18/10 22:22
af Gobe
Det er da klart, - vi har simpelthen ikke noget at have vores visioner I !
18/10 22:22
af fistandanti
Det hele handlede om kassedamen kontra direktøren - u know the story
18/10 22:22
af Gobe
Der er ikke noget at bygge på !
18/10 22:23
af StBr
nohope, jeg overhørte intet med overlæg - mit professionelle liv har kun bragt mig til Frankrig, Belgien og Tyskland, og mit fritidsliv til
18/10 22:24
af StBr
Rumænien og Ukraine - hvis jeg har misset noget, er jeg fuld af respekt for hvad det end måtte være side at at bidrage med
18/10 22:24
af StBr
side=disse
18/10 22:29
af StBr
Men lidt provokerende vil jeg stadig tillade mig at spørge: "Hvor kan DK lære af Ukraine"?
18/10 22:30
af Gobe
G'nat og tak for en god debat uden fnidder.
18/10 22:30
af fistandanti
go nat, smutter også
18/10 22:30
af StBr
Der er altså ikke så langt til Ukraine i afstand, men tro mig, i mentalitet er der meget langt
18/10 22:31
af StBr
G'nat Gobe og fistandanti
18/10 22:31
af Gobe
AKA, - kan vi ikke få aktiechattens rude blæst op, når den bliver aktiveret. Kan simpelthen ikke læse, hvad jeg selv skriver
18/10 22:31
af nohope
Hvis kommentaren er til mig har jeg tidligere henvist til at man skal holde sig til relevante nabolande for at lære.
18/10 22:31
af Gobe
hvilket giver mange skrivefejl mm.
18/10 22:32
af fistandanti
Go nat StBr
18/10 22:32
af nohope
Godnat til dem der smutter nu.
18/10 22:32
af StBr
Du skal bare undlade at adoptere stengårds tastatur
18/10 22:32
af nohope
Noget så simpelt som en benchmark analyse, dt må da lige være noget for Aka´s studiekammerater.
18/10 22:34
af StBr
G'nat til dem der går, og tak for en ordentlig debat trods vores åbenbare holdningsmæssige holdningner - det har været en sand fornøjelse
18/10 22:35
af StBr
holdninger=modsætninnger
18/10 22:40
af nohope
Jeg synes det kunne være interessant at se en analyse der viste input/output offentlig sektor S/DK/D fordelt på sektorer, politi, sygehus
18/10 22:41
af nohope
offentligt forsørgelse etc. etc.
18/10 22:47
af StBr
Jeg ville blive glad, bare der var nogen der ville indvillige mig i (manglerne på) herlighederne i det nære østeuropæiske system man
18/10 22:47
af StBr
åbenbart misunder så meget
18/10 22:48
af StBr
;-)
18/10 22:48
af StBr
eller det samme vesteuropøiske ditto
18/10 22:49
af nohope
Hvis vi fortsætter
18/10 22:50
af nohope
Hvis vi fortsætter på det spor der er lagt nu vil du om få ¨år misunde Ukraine.
18/10 22:50
af StBr
Narj - det vil jeg ikke - med mimn største beklagelse lige fra hjertet
Nyeste Først - Ældste Først   Side 179/8420