Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
20/10 14:30
af CHjort
Ikke idag, men vi har lige fået en ATL
20/10 14:31
af CHjort
Naturligvis sat af en NON'er
20/10 14:33
af collersteen
er det den forsvundne by Atlantis du snakker om?
20/10 14:34
af CHjort
Nope, men en af Troldmanden hjertebørn
20/10 14:38
af grammie
men er det en rigtig turtle? - The previous 20-day low has to be at least three days earlier.
20/10 14:39
af grammie
hvis 20-days low betyder "low inden for de sidste 20 dage" så var det i går, oder was ?
20/10 14:39
af CHjort
Se på weekly...
20/10 14:39
af grammie
godt reddet :)
20/10 14:39
af grammie
men skal man så vente til næste uge?
20/10 14:40
af CHjort
Den er bare ikke klar endnu, så længe der er swing-tradere som er villige til at sælge ud med tab- så venter vi
20/10 14:41
af fillandkill
længe siden jeg har set købersiden med over 9000 i top
20/10 14:41
af grammie
jeg bli'r sgu nødt til at se på monthly for at få de 20 til at passe...
20/10 14:42
af CHjort
og vi mangler også et rigtigt flush
20/10 14:43
af CHjort
grammie for hver dag der går sætter vi pt en ny low
20/10 14:43
af grammie
Ja netop - men så er det jo ikke en turtle
20/10 14:43
af grammie
men det gør det jo ikke nødvendigvis mindre spændende
20/10 14:44
af CHjort
i turtle skal den seneste low bare ligge mindst 3 dage tidligere og indenfor 20 dage
20/10 14:46
af grammie
jeg er forvirret...
20/10 14:46
af CHjort
men i denne type af aktie skal du give lidt snor pga. likviditeten. Turtle systemet en mest for de mega omsatte aktier. Men det virker liges
20/10 14:47
af CHjort
-ligeså godt her- hvis man husker at der godt må være lidt slag
20/10 14:47
af collersteen
ah, den aktie CH..... jeg er lidt sløv idag..
20/10 14:48
af CHjort
grammie, det du ser efter er en periode- ikke nødvendigvis dage.
20/10 14:48
af grammie
Coller: den starter med L og handles til ca. en omregnet euro pr stk
20/10 14:49
af collersteen
yep.....
20/10 14:50
af grammie
Ok, CH, Jeg er med på hvad du mener.
20/10 14:50
af CHjort
Set-up er bare ikke helt på plads endnu, men det er nu den skal frem på emnelisten- længst fremme ;0)
20/10 14:52
af CHjort
Skal vi tale om noget nær et perfekt setup, så er det her. Falling Wedge- new ATL Low etc...
20/10 14:53
af CHjort
Samt- naturligvis lidt FA.... aka stile...
20/10 14:55
af CHjort
Og ikke mindst en flok Traped Traders-
20/10 15:25
af Hya
CH er LCP klar nu på 7.7?
20/10 15:33
af collersteen
men aka... kigger du på afkastet er der ikke så stor forskel......
20/10 15:33
af stengård
for the sake of good order har jeg afsluttet mit køb af Capi i dag (startede i sidste uge).... så er det bare at sætte sig tilbage og vente
20/10 15:33
af collersteen
(men det må så være en funktion af at primært CBS betaler ALT for høj husleje på Dalgas have)
20/10 15:34
af CHjort
HYA.... ikke endnu
20/10 15:40
af collersteen
yep.... men 10års garanteret indkomst fra CBS må nødvendigvis trække prisen op
20/10 15:44
af CHjort
Nu fortæller adresserne jo intet om tilstanden af bygningerne. Hvad hjælper en flot facade hvis der er tale om et sminket lig...
20/10 15:46
af CHjort
Det var naturligvis ikke Genmab jeg tænkte på her... Vuf, Vuf...
20/10 15:47
af collersteen
men aka..... cbs-kontrakten SKAL altså betyde noget.....
20/10 15:47
af CHjort
Taler du om bygning eller grund???
20/10 15:47
af collersteen
sætter du cbs ejendommen ned til 13000... så nærmer du dig jo 10-12% afkast...
20/10 15:48
af collersteen
og det giver jo trods alt ingen mening med en 10årig "statsgaranteret" lejekontrakt
20/10 15:48
af collersteen
som man iøvrigt også må formode bliver forlænget... selvom det er et godt stykke ude i fremtiden.
20/10 15:49
af mrtrader
i hvilken anledning diskuteres cbs, er det ikke hos dem de har massive plads problemer, måske de skulle flytte ud af de ejendomme..
20/10 15:49
af mrtrader
og indrette sig et sted hvor der er plads til det hele?
20/10 15:54
af mrtrader
ønsketænkning... flere og flere studerende under de forhold... de mangler i høj grad plads!
20/10 15:55
af mrtrader
mon ikke ejerne af bygningerne må foretage nedskrivninger i det øjeblik de skal sælges, kan ikke være det samme værd som på toppen...
20/10 15:59
af johnsen
Nogen der har set beovision 10 live? Min forretning skulle først ha' den pakket ud
20/10 15:59
af collersteen
aka, en med samme argument.. sådan cirka. (link)
20/10 16:03
af JørgenVarnæs
pling - er EURUSD ikke ved at lave et run på 1,50 igen?
20/10 16:06
af mrtrader
måske? (link)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 188/8420