Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
20/10 16:07 af jobono |
er du positioneret i valuta?
|
|
20/10 16:07 af JørgenVarnæs |
næh - men sidste gang eurusd røg igennem den grænse skete der ting og sager...
|
|
20/10 16:09 af jobono |
hvornår var det?
|
|
20/10 16:10 af JørgenVarnæs |
sidste efterår
|
|
20/10 16:12 af jobono |
ok, Sjælsø nede med 10% nu. "2010 bliver et udfordrende år". Jo, det kan du godt bilde mig ind.
|
|
20/10 16:12 af JørgenVarnæs |
eller rettere forår/sommer - check toårs chartet (link)
|
|
20/10 16:16 af JørgenVarnæs |
nogen der har styr på den hjerneblødning CSFB har fået i GEN i dag?
|
|
|
20/10 16:17 af collersteen |
nope, relativt overraskende move fra dem...
|
|
20/10 16:19 af jobono |
CSB ved måske noget, 87% af salgssiden nu
|
|
|
20/10 16:22 af collersteen |
dog stadig et stykke vej til de 500k de købte i sidste uge
|
|
20/10 16:24 af JørgenVarnæs |
de har ikke rørt sig de sidste 30 min - men det er en drastisk reversal, de har lavet
|
|
|
20/10 16:40 af fillandkill |
hvis det var sidste uge de købte 500k så er der ikke meget profit at hente idag for dem
|
|
|
20/10 16:40 af fillandkill |
de er en torn i øjet på mig, kan ikke regne den ud...
|
|
20/10 16:41 af JørgenVarnæs |
lyder plausibelt med profittaking - jeg har ikke hørt om nye anbefalinger eller andet
|
|
20/10 16:51 af lefthand |
Hov, pludselig 53.000 i køb 142
|
|
20/10 16:52 af DrueAgurken |
bud i bioporto... 1 stk i 10,30 :-)
|
|
20/10 16:52 af DrueAgurken |
snydeplus
|
|
20/10 16:53 af lefthand |
Gen - snydeminus
|
|
20/10 16:54 af DrueAgurken |
haha
|
|
|
20/10 16:55 af mrtrader |
burde den ikke være i 14 nu....eftersom de har mere kapital nu og ngal patent i forhold til sidste gang i netop 14
|
|
20/10 16:56 af DrueAgurken |
kursen og selskabet er to forskellige ting, men jo
|
|
20/10 16:56 af DrueAgurken |
men pyt, det kommer snart.... 99% sikker
|
|
|
20/10 16:57 af mrtrader |
helt enig, når der kommer nyt går den nok i 15... i december og januar startes raketten når folk fatter hvilke tal vi snakker om...tror på
|
|
|
20/10 16:58 af mrtrader |
30-40 indenfor 7-8 mdr under forudsætning af heterogen aftale og usa patent samt nyt om det homogene område...man skal nu også
|
|
| ||
|
|
20/10 16:59 af mrtrader |
fair??
|
|
|
20/10 16:59 af mrtrader |
oops der manglede noget..skulle stå ...lyder en markedsværdi på 2mia fair når de andre produkter ikke længere er en klods om benet
|
|
|
20/10 16:59 af mrtrader |
med overskud og kapital til selskabet
|
|
|
20/10 17:00 af fillandkill |
1500 aka
|
|
|
20/10 17:01 af mrtrader |
aka > håber jeg da heller ikke for dem der har den med mindre der er tale om et split :-)
|
|
|
20/10 17:02 af ndrs |
Jeg synes nu BioPorto holder sig ret flot taget i betragtning af, jeg ikke har hørt noget om, der skulle holde en flåde...
|
|
|
20/10 17:02 af ndrs |
...af Abbott-biler på Grusbakken...
|
|
|
20/10 17:03 af ndrs |
...men jeg har heller ikke været ud og kigge.
|
|
20/10 17:04 af DrueAgurken |
yes... 10,30 var naturligvis snyd, men fint at den ikke siver som det ellers var blevet spået
|
|
|
20/10 17:09 af fillandkill |
man skal gøre op med sig selv om man tror på casen... for alt hvad der sker nu er en stor gang manipulation
|
|
|
20/10 17:09 af fillandkill |
hvis man træder et skridt tilbage og ser, så er det en kæmpe event der ligger foran os, uden sidestykke
|
|
20/10 17:09 af DrueAgurken |
fill, i hvad? Bio eller Gen?
|
|
|
20/10 17:10 af fillandkill |
he he, begge to vel:)
|
|
|
20/10 17:10 af fillandkill |
men mente nu gen
|
|
|
20/10 17:11 af fillandkill |
men kan ikke helt gennemskue mht bio, hvor stort renalweek er, og hvad det betyder
|
|
20/10 17:13 af DrueAgurken |
Stor event, speciel for Abbott, som igennem årene har været "stor" sponsor, så mon ikke de gerne vil kunne præsenterer noget... men ellers
|
|
20/10 17:13 af DrueAgurken |
ikke speciel for BioPorto, andet end at det er en lejlighed til at mødes med de andre indenfor segmentet...
|
|
|
20/10 17:13 af fillandkill |
13.000 forskere samlet på renal/nyre seminar, der må være repræsentanter fra finansernes hus også...
|
|
|
20/10 17:14 af mrtrader |
kurs 45 til marts til biop og gennembrud for gen og kurs 250 hjælper det så lidt??
|
|
20/10 17:14 af DrueAgurken |
men tror ikke at det er der en aftale præsenteres... før eller efter.... men det er kun gætværk
|
|
|
20/10 17:15 af fillandkill |
ville det ikke være oplagt?
|
|
|
20/10 17:16 af fillandkill |
Mr. Trader, så ønsker jeg mig ikke mere til jul
|
|
|
20/10 17:18 af fillandkill |
tror du helt ærligt at det er helt urealistisk?
|
|
|
20/10 17:21 af mrtrader |
fill > kræver nok en godkendelse eller to samt et produkt der holder...men i samme øjeblik rykkes kursen markant op
|
|
|
20/10 17:21 af mrtrader |
det samme sker med 3-dobling eller 4-dobling i biop når tallene er analyseret igen :-)
|
|
|
20/10 17:22 af mrtrader |
tjooh og et vel integreret opkøb kan sætte skub i tingene
|
