Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
20/10 16:07
af jobono
er du positioneret i valuta?
20/10 16:07
af JørgenVarnæs
næh - men sidste gang eurusd røg igennem den grænse skete der ting og sager...
20/10 16:09
af jobono
hvornår var det?
20/10 16:10
af JørgenVarnæs
sidste efterår
20/10 16:12
af jobono
ok, Sjælsø nede med 10% nu. "2010 bliver et udfordrende år". Jo, det kan du godt bilde mig ind.
20/10 16:12
af JørgenVarnæs
eller rettere forår/sommer - check toårs chartet (link)
20/10 16:16
af JørgenVarnæs
nogen der har styr på den hjerneblødning CSFB har fået i GEN i dag?
20/10 16:17
af collersteen
nope, relativt overraskende move fra dem...
20/10 16:19
af jobono
CSB ved måske noget, 87% af salgssiden nu
20/10 16:22
af collersteen
dog stadig et stykke vej til de 500k de købte i sidste uge
20/10 16:24
af JørgenVarnæs
de har ikke rørt sig de sidste 30 min - men det er en drastisk reversal, de har lavet
20/10 16:40
af fillandkill
hvis det var sidste uge de købte 500k så er der ikke meget profit at hente idag for dem
20/10 16:40
af fillandkill
de er en torn i øjet på mig, kan ikke regne den ud...
20/10 16:41
af JørgenVarnæs
lyder plausibelt med profittaking - jeg har ikke hørt om nye anbefalinger eller andet
20/10 16:51
af lefthand
Hov, pludselig 53.000 i køb 142
20/10 16:52
af DrueAgurken
bud i bioporto... 1 stk i 10,30 :-)
20/10 16:52
af DrueAgurken
snydeplus
20/10 16:53
af lefthand
Gen - snydeminus
20/10 16:54
af DrueAgurken
haha
20/10 16:55
af mrtrader
burde den ikke være i 14 nu....eftersom de har mere kapital nu og ngal patent i forhold til sidste gang i netop 14
20/10 16:56
af DrueAgurken
kursen og selskabet er to forskellige ting, men jo
20/10 16:56
af DrueAgurken
men pyt, det kommer snart.... 99% sikker
20/10 16:57
af mrtrader
helt enig, når der kommer nyt går den nok i 15... i december og januar startes raketten når folk fatter hvilke tal vi snakker om...tror på
20/10 16:58
af mrtrader
30-40 indenfor 7-8 mdr under forudsætning af heterogen aftale og usa patent samt nyt om det homogene område...man skal nu også
20/10 16:59
af mrtrader
fair??
20/10 16:59
af mrtrader
oops der manglede noget..skulle stå ...lyder en markedsværdi på 2mia fair når de andre produkter ikke længere er en klods om benet
20/10 16:59
af mrtrader
med overskud og kapital til selskabet
20/10 17:00
af fillandkill
1500 aka
20/10 17:01
af mrtrader
aka > håber jeg da heller ikke for dem der har den med mindre der er tale om et split :-)
20/10 17:02
af ndrs
Jeg synes nu BioPorto holder sig ret flot taget i betragtning af, jeg ikke har hørt noget om, der skulle holde en flåde...
20/10 17:02
af ndrs
...af Abbott-biler på Grusbakken...
20/10 17:03
af ndrs
...men jeg har heller ikke været ud og kigge.
20/10 17:04
af DrueAgurken
yes... 10,30 var naturligvis snyd, men fint at den ikke siver som det ellers var blevet spået
20/10 17:09
af fillandkill
man skal gøre op med sig selv om man tror på casen... for alt hvad der sker nu er en stor gang manipulation
20/10 17:09
af fillandkill
hvis man træder et skridt tilbage og ser, så er det en kæmpe event der ligger foran os, uden sidestykke
20/10 17:09
af DrueAgurken
fill, i hvad? Bio eller Gen?
20/10 17:10
af fillandkill
he he, begge to vel:)
20/10 17:10
af fillandkill
men mente nu gen
20/10 17:11
af fillandkill
men kan ikke helt gennemskue mht bio, hvor stort renalweek er, og hvad det betyder
20/10 17:13
af DrueAgurken
Stor event, speciel for Abbott, som igennem årene har været "stor" sponsor, så mon ikke de gerne vil kunne præsenterer noget... men ellers
20/10 17:13
af DrueAgurken
ikke speciel for BioPorto, andet end at det er en lejlighed til at mødes med de andre indenfor segmentet...
20/10 17:13
af fillandkill
13.000 forskere samlet på renal/nyre seminar, der må være repræsentanter fra finansernes hus også...
20/10 17:14
af mrtrader
kurs 45 til marts til biop og gennembrud for gen og kurs 250 hjælper det så lidt??
20/10 17:14
af DrueAgurken
men tror ikke at det er der en aftale præsenteres... før eller efter.... men det er kun gætværk
20/10 17:15
af fillandkill
ville det ikke være oplagt?
20/10 17:16
af fillandkill
Mr. Trader, så ønsker jeg mig ikke mere til jul
20/10 17:18
af fillandkill
tror du helt ærligt at det er helt urealistisk?
20/10 17:21
af mrtrader
fill > kræver nok en godkendelse eller to samt et produkt der holder...men i samme øjeblik rykkes kursen markant op
20/10 17:21
af mrtrader
det samme sker med 3-dobling eller 4-dobling i biop når tallene er analyseret igen :-)
20/10 17:22
af mrtrader
tjooh og et vel integreret opkøb kan sætte skub i tingene
Nyeste Først - Ældste Først   Side 189/8420