Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
20/10 17:25 af fillandkill |
en ting jeg ikke helt har overblik over, er Roche´s rituxan, er Arzerra fuldt ud konkurrencedygtig til den? eller må den bruges i flere
|
|
|
20/10 17:25 af fillandkill |
behandlinger?
|
|
|
20/10 17:29 af mrtrader |
vi må have nogle mere fagkyndige ind i dette tekniske spørgsmål :-)
|
|
20/10 17:37 af Solsen |
Arzerra er fuld ud så god som Rituxan ... og bedre. Men markedet er ikke overbevist endnu
|
|
20/10 17:38 af Solsen |
Kun H2H forsøg vil overbevise alle - men mon ikke GSKs salgsstyrke vil få rykket nogle portioner ud i markedet
|
|
20/10 17:39 af Solsen |
Approval og indenfor kort tid egfr data kan rykke hel
t rundt på momentum i Genmab - og gerne til det positive !!!
|
|
20/10 17:39 af Solsen |
Lad os håbe at Q4 bliv
er det gyldne kavartal
|
|
20/10 17:41 af Solsen |
Den nye major holder skulle være god for 4-500 mln EUR og har tjent penge på real estate og senest i b
iotech
|
|
|
20/10 17:53 af mrtrader |
jeudan i en bølgedal.... først 422 til 481...så ned i 407 og lukker i 451 idag så vidt jeg husker...overvejer lidt aktier, da der er god mad
|
|
20/10 17:53 af Solsen |
ja :-) - det ved du godt....
|
|
|
20/10 17:53 af mrtrader |
til deres generalforsamling ;-)
|
|
|
20/10 17:58 af MadsK |
der kommer et indslag på Bloomberg om olie i irak lige efter reklamerne - kunne være interessant at se om de siger noget om DNO
|
|
|
20/10 18:38 af fillandkill |
Aka - laver du den sammenligning som kenddinvare bad om?
|
|
|
20/10 18:38 af fillandkill |
de salgstal som rituxan kom med, er Arzerra klar til at konkurrere på ligefod med dem?
|
|
20/10 18:43 af JørgenVarnæs |
GEN: hvor er det dog trivielt og forudsigeligt
- katten er ude af sækken med kapitalrejsning
|
|
20/10 18:43 af JørgenVarnæs |
|
|
20/10 18:47 af troldmanden |
filandkill aka har lige forladt kontoret efter endnu en produktiv dag. så han skal lige hjem inden han kan svare dig
|
|
|
20/10 18:47 af fillandkill |
ja.... som jeg nævnte tidligere i chatten, så er alt lige nu en stor gang manipulation
|
|
|
20/10 18:48 af fillandkill |
fint troldmand, men dosmersedlen er der til ham:)
|
|
20/10 19:46 af troldmanden |
et elelr andet med genmab. Tror hvis det var sent i går aftes der kom et specifikt ønske
|
|
20/10 19:48 af troldmanden |
"aka, når du på et tidspunkt har overskud kunne du så lave et indlæg om mulige salgstal for Arzerra i CLL og fodeling af udgifter/overskud".
|
|
20/10 19:48 af troldmanden |
fra chatten i nat
|
|
20/10 19:49 af karbold |
godaften pliing
|
|
|
20/10 19:49 af collersteen |
overskud? økonomisk overskud? så ser vi nok aldrig det indlæg......
|
|
| ||
|
|
20/10 19:49 af collersteen |
:)
|
|
20/10 19:51 af karbold |
aka tak for info om pi :-)
|
|
20/10 19:51 af CHjort |
Kunne du så ikke lige smide lidt om løn til de ledende medarbejder i Genmab. For her må der da være tale om overskud- coller ;0)
|
|
20/10 19:52 af jobono |
det var en interessant artikel i Berlingske om GEN, som Varnæs linkede til tidligere i pjatten
|
|
20/10 19:53 af CHjort |
morn jobo, snart tid til en kop ØL???
|
|
20/10 19:55 af jobono |
bestemt CHjort, hva' med fredag?
|
|
20/10 19:55 af CHjort |
Tjek, vi kan jo altid tale om hvor og hvad tid ;0)
|
|
20/10 19:59 af jobono |
det gør vi!
|
|
20/10 20:07 af CHjort |
Skal vi så ned i 70,-???
|
|
20/10 20:08 af CHjort |
Vuf, vuf
|
|
20/10 20:09 af jobono |
for de politisk interesserede: dokumentar om løjerlige Fogh på TV2 nu
|
|
20/10 20:14 af jobono |
Anders Fogh hadede gruppearbejde i skolen - og havde ingen venner
|
|
|
20/10 20:24 af collersteen |
sådan er det måske groft sagt stadigvæk idag?
|
|
20/10 20:25 af jobono |
Bryllupsrejsen var 14 dage i Sæby. Det efterfulgte en ophidsende første date til Knuthenborg Safaripark
|
|
20/10 20:27 af Solsen |
|
|
20/10 20:27 af Solsen |
Var det linket fra tidligere ? 8Genmab)
|
|
20/10 20:28 af jobono |
jep, samme artikel
|
|
20/10 20:31 af Solsen |
ok - tak
|
|
|
20/10 20:33 af JensHorka |
Lol, ovenpå steengaards ferieminder tidligere idag, så troede lige det var din egen bryllupsrejse du skrev om jobono :)
|
|
20/10 20:36 af jobono |
som ugift har jeg ingen erfaringer udi bryllupsrejser, kære Horka. Men det truer sikkert snart.
|
|
|
20/10 20:36 af collersteen |
så "fru jobono" er et falsk prædikat? ;)
|
|
20/10 20:39 af jobono |
hun findes skam, vi er bare ikke gift
|
|
|
20/10 20:41 af collersteen |
jobono, mit stærkt indremissionske sindelag og sjæl er rystet i sin grundvold....
|
|
|
20/10 20:43 af JensHorka |
Ha, det eneste der er rystet er din kl 21-martine :)
|
|
|
20/10 20:49 af JensHorka |
Hvem jobono eller fogh :)
|
|
|
20/10 20:50 af collersteen |
ja, skarpheden, seriøsiteten, det ambitiøse, arbejdsomheden, målrettetheden (er der mere?) kan man ikke tage fra ham....
|
