Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
20/10 17:25
af fillandkill
en ting jeg ikke helt har overblik over, er Roche´s rituxan, er Arzerra fuldt ud konkurrencedygtig til den? eller må den bruges i flere
20/10 17:25
af fillandkill
behandlinger?
20/10 17:29
af mrtrader
vi må have nogle mere fagkyndige ind i dette tekniske spørgsmål :-)
20/10 17:37
af Solsen
Arzerra er fuld ud så god som Rituxan ... og bedre. Men markedet er ikke overbevist endnu
20/10 17:38
af Solsen
Kun H2H forsøg vil overbevise alle - men mon ikke GSKs salgsstyrke vil få rykket nogle portioner ud i markedet
20/10 17:39
af Solsen
Approval og indenfor kort tid egfr data kan rykke hel t rundt på momentum i Genmab - og gerne til det positive !!!
20/10 17:39
af Solsen
Lad os håbe at Q4 bliv er det gyldne kavartal
20/10 17:41
af Solsen
Den nye major holder skulle være god for 4-500 mln EUR og har tjent penge på real estate og senest i b iotech
20/10 17:53
af mrtrader
jeudan i en bølgedal.... først 422 til 481...så ned i 407 og lukker i 451 idag så vidt jeg husker...overvejer lidt aktier, da der er god mad
20/10 17:53
af Solsen
ja :-) - det ved du godt....
20/10 17:53
af mrtrader
til deres generalforsamling ;-)
20/10 17:58
af MadsK
der kommer et indslag på Bloomberg om olie i irak lige efter reklamerne - kunne være interessant at se om de siger noget om DNO
20/10 18:38
af fillandkill
Aka - laver du den sammenligning som kenddinvare bad om?
20/10 18:38
af fillandkill
de salgstal som rituxan kom med, er Arzerra klar til at konkurrere på ligefod med dem?
20/10 18:43
af JørgenVarnæs
GEN: hvor er det dog trivielt og forudsigeligt - katten er ude af sækken med kapitalrejsning
20/10 18:43
af JørgenVarnæs
20/10 18:47
af troldmanden
filandkill aka har lige forladt kontoret efter endnu en produktiv dag. så han skal lige hjem inden han kan svare dig
20/10 18:47
af fillandkill
ja.... som jeg nævnte tidligere i chatten, så er alt lige nu en stor gang manipulation
20/10 18:48
af fillandkill
fint troldmand, men dosmersedlen er der til ham:)
20/10 19:46
af troldmanden
et elelr andet med genmab. Tror hvis det var sent i går aftes der kom et specifikt ønske
20/10 19:48
af troldmanden
"aka, når du på et tidspunkt har overskud kunne du så lave et indlæg om mulige salgstal for Arzerra i CLL og fodeling af udgifter/overskud".
20/10 19:48
af troldmanden
fra chatten i nat
20/10 19:49
af karbold
godaften pliing
20/10 19:49
af collersteen
overskud? økonomisk overskud? så ser vi nok aldrig det indlæg......
20/10 19:49
af collersteen
:)
20/10 19:51
af karbold
aka tak for info om pi :-)
20/10 19:51
af CHjort
Kunne du så ikke lige smide lidt om løn til de ledende medarbejder i Genmab. For her må der da være tale om overskud- coller ;0)
20/10 19:52
af jobono
det var en interessant artikel i Berlingske om GEN, som Varnæs linkede til tidligere i pjatten
20/10 19:53
af CHjort
morn jobo, snart tid til en kop ØL???
20/10 19:55
af jobono
bestemt CHjort, hva' med fredag?
20/10 19:55
af CHjort
Tjek, vi kan jo altid tale om hvor og hvad tid ;0)
20/10 19:59
af jobono
det gør vi!
20/10 20:07
af CHjort
Skal vi så ned i 70,-???
20/10 20:08
af CHjort
Vuf, vuf
20/10 20:09
af jobono
for de politisk interesserede: dokumentar om løjerlige Fogh på TV2 nu
20/10 20:14
af jobono
Anders Fogh hadede gruppearbejde i skolen - og havde ingen venner
20/10 20:24
af collersteen
sådan er det måske groft sagt stadigvæk idag?
20/10 20:25
af jobono
Bryllupsrejsen var 14 dage i Sæby. Det efterfulgte en ophidsende første date til Knuthenborg Safaripark
20/10 20:27
af Solsen
20/10 20:27
af Solsen
Var det linket fra tidligere ? 8Genmab)
20/10 20:28
af jobono
jep, samme artikel
20/10 20:31
af Solsen
ok - tak
20/10 20:33
af JensHorka
Lol, ovenpå steengaards ferieminder tidligere idag, så troede lige det var din egen bryllupsrejse du skrev om jobono :)
20/10 20:36
af jobono
som ugift har jeg ingen erfaringer udi bryllupsrejser, kære Horka. Men det truer sikkert snart.
20/10 20:36
af collersteen
så "fru jobono" er et falsk prædikat? ;)
20/10 20:39
af jobono
hun findes skam, vi er bare ikke gift
20/10 20:41
af collersteen
jobono, mit stærkt indremissionske sindelag og sjæl er rystet i sin grundvold....
20/10 20:43
af JensHorka
Ha, det eneste der er rystet er din kl 21-martine :)
20/10 20:49
af JensHorka
Hvem jobono eller fogh :)
20/10 20:50
af collersteen
ja, skarpheden, seriøsiteten, det ambitiøse, arbejdsomheden, målrettetheden (er der mere?) kan man ikke tage fra ham....
Nyeste Først - Ældste Først   Side 190/8420