Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
20/10 20:50
af jobono
det Fogh-portræt var desværre en tynd kop te, men lidt sjovt med dramatiseringerne undervejs
20/10 20:56
af collersteen
yep, man kan nu vælge imellem dem :)
20/10 20:58
af stengård
jeg gider kun have grafer der peger op....
20/10 21:01
af jobono
der lader til at være en dags forsinkelse på graferne
20/10 21:03
af jobono
efter kl 17.30 bør det være dagens luk for Stockholm og København, om muligt
20/10 21:04
af jobono
visuelt er det godt med grafik, skaber mere dynamik på siden
20/10 21:08
af stengård
jeg har lige konsulteret en numerolog - som siger du akl bytte om på nogle af konsonanterne i Pioborto... for at det bliver en succes..
20/10 21:09
af stengård
Piobroto skulle give mere "ooommmpphh-faktor" - det enste der var værre end Pioborto var noget med Topo-birt
20/10 21:10
af stengård
men jeg kan have misforstået det med birt
20/10 21:15
af jobono
Barca er stadig bagud med 0-1 mod Rubin Kazan
20/10 22:01
af collersteen
1-1....
20/10 22:02
af collersteen
zlatan... jeg må vist tage mine ord i mig om at det var et helt skandaløst køb af barca....
20/10 22:02
af collersteen
men prisen synes jeg nu stadig var helt på månen. Inter har forhandlet den godt hjem må man sige.
20/10 22:03
af collersteen
der er vist INGEN nyheder her til aften... de har lige snakket om Sjælsø ex.generalforsamling i Radioavisen.... så har man hørt det med.
20/10 22:24
af jobono
har oddset 2-2 Barca-Rubin til odds 58, så nu må Barca gerne score et enkelt mål
20/10 22:56
af collersteen
please køb aka....
20/10 22:56
af collersteen
så er der stadig håb for mine shorts...
20/10 23:05
af collersteen
kunne jeg ikke på det tidspunkt...
20/10 23:05
af collersteen
og hvorfor jeg stadig har den? tjah, der er vel ikke andet end at sige KÆMPEKLOVN
20/10 23:15
af collersteen
10-15% på et par uger vil jeg tro
20/10 23:15
af collersteen
det var heller ikke lige med i planen at sampo skulle fortsætte opkøbet over 20%...
20/10 23:16
af collersteen
hvilket de vist nok har fået tilladelse til idag
20/10 23:16
af collersteen
28.mener jeg
20/10 23:17
af collersteen
OPTAKT, Nordea 9 mdr.: Aktiekurs levner ikke plads til skuffelse Nordea har i år leveret det ene solide kvartalsregnskab efter det andet - og til stor overraskelse for analytikerkorpset har især udlånstabene været lavere end ventet. De gode resultat
20/10 23:17
af collersteen
De gode resultater til trods hersker der stadig en del skepsis blandt analytikerne forud for Nordeas tredje kvartalsregnskab, der offentliggøres onsdag 28. oktober omkring kl 8.
20/10 23:18
af collersteen
vi så jo i US at "markets" afdelingerne også i 3.kvartal har tjent KASSEN...
20/10 23:21
af collersteen
hvis du gider finde nykredits havlårsregnskab frem kan du nok se hvordan deres beholdningstindtjening har været
20/10 23:21
af collersteen
problemet er at i det preliminære 3q idag er det reelt set et 9mdr. regnskab.. man kan intet se om 3.kvt isoleret...
20/10 23:22
af collersteen
det pisser mig lidt af ..... så du skal have fat i 2q og selv trække fra og lægge til.. osv.
20/10 23:25
af collersteen
jo, det tror jeg
20/10 23:25
af collersteen
på swedbank idag... vist, men jeg tror faktisk at dne steg.
20/10 23:29
af collersteen
yep
20/10 23:32
af collersteen
yahoo CEO says portal's 'major businesses have stabilized'
20/10 23:34
af collersteen
6% op afterhours
20/10 23:35
af jobono
For Nordea spiller Baltikum en mindre rolle, til gengæld trækker Polen godt igennem. Jeg er faktisk lidt imponeret over Nordea.
21/10 07:51
af stengård
godmorgen pliiing
21/10 07:58
af stengård
meget mystisk... ingen spændende ngal-links her til morgen... måske bliver produktet taget af markedet inden det kommer på :)
21/10 08:01
af DrueAgurken
haha... godmorgen stenhår
21/10 08:02
af DrueAgurken
Jeg gætter på at det er et kæmpe bluff nummer iværksat af en ond medicinalindustri for at drille nyrepatienterne
21/10 08:04
af DrueAgurken
Nå ja, og godmorgen aka... kører pi.com som du ønsker?
21/10 08:09
af Kim
Godmorgen folks. Ser vittige Stengård er tilbage fra røvtursferien ;o)
21/10 08:19
af DrueAgurken
hehe ok... det bliver nok en process
21/10 08:28
af MadsK
bruger I stadig feedback knappen?
21/10 08:31
af stengård
det fik jer op på mærkerne...:)
21/10 08:39
af MadsK
aight - fandt en der havde samme idé som jeg
21/10 08:47
af Kim
det var da fa'ens masse biop der er til salg i dag 250 10,40 10,40 56 663
21/10 08:48
af MadsK
Så i det spring i Futures? (link)
21/10 08:54
af DrueAgurken
Kom med en BioP nyhed så vi kan komme derop af... har kig på en forfærdelig masse ting som jeg ikke har brug for
21/10 09:00
af Kim
Drue er du kvinde ?? ;o)
21/10 09:00
af collersteen
Nyeste Først - Ældste Først   Side 191/8420