Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
20/10 20:50 af jobono |
det Fogh-portræt var desværre en tynd kop te, men lidt sjovt med dramatiseringerne undervejs
|
|
|
20/10 20:56 af collersteen |
yep, man kan nu vælge imellem dem :)
|
|
20/10 20:58 af stengård |
jeg gider kun have grafer der peger op....
|
|
20/10 21:01 af jobono |
der lader til at være en dags forsinkelse på graferne
|
|
20/10 21:03 af jobono |
efter kl 17.30 bør det være dagens luk for Stockholm og København, om muligt
|
|
20/10 21:04 af jobono |
visuelt er det godt med grafik, skaber mere dynamik på siden
|
|
20/10 21:08 af stengård |
jeg har lige konsulteret en numerolog - som siger du akl bytte om på nogle af konsonanterne i Pioborto... for at det bliver en succes..
|
|
20/10 21:09 af stengård |
Piobroto skulle give mere "ooommmpphh-faktor" - det enste der var værre end Pioborto var noget med Topo-birt
|
|
20/10 21:10 af stengård |
men jeg kan have misforstået det med birt
|
|
20/10 21:15 af jobono |
Barca er stadig bagud med 0-1 mod Rubin Kazan
|
|
|
20/10 22:01 af collersteen |
1-1....
|
|
|
20/10 22:02 af collersteen |
zlatan... jeg må vist tage mine ord i mig om at det var et helt skandaløst køb af barca....
|
|
|
20/10 22:02 af collersteen |
men prisen synes jeg nu stadig var helt på månen. Inter har forhandlet den godt hjem må man sige.
|
|
|
20/10 22:03 af collersteen |
der er vist INGEN nyheder her til aften... de har lige snakket om Sjælsø ex.generalforsamling i Radioavisen.... så har man hørt det med.
|
|
20/10 22:24 af jobono |
har oddset 2-2 Barca-Rubin til odds 58, så nu må Barca gerne score et enkelt mål
|
|
|
20/10 22:56 af collersteen |
please køb aka....
|
|
|
20/10 22:56 af collersteen |
så er der stadig håb for mine shorts...
|
|
|
20/10 23:05 af collersteen |
kunne jeg ikke på det tidspunkt...
|
|
|
20/10 23:05 af collersteen |
og hvorfor jeg stadig har den? tjah, der er vel ikke andet end at sige KÆMPEKLOVN
|
|
|
20/10 23:15 af collersteen |
10-15% på et par uger vil jeg tro
|
|
|
20/10 23:15 af collersteen |
det var heller ikke lige med i planen at sampo skulle fortsætte opkøbet over 20%...
|
|
|
20/10 23:16 af collersteen |
hvilket de vist nok har fået tilladelse til idag
|
|
|
20/10 23:16 af collersteen |
28.mener jeg
|
|
|
20/10 23:17 af collersteen |
OPTAKT, Nordea 9 mdr.: Aktiekurs levner ikke plads til skuffelse
Nordea har i år leveret det ene solide kvartalsregnskab efter det andet - og
til stor overraskelse for analytikerkorpset har især udlånstabene været lavere
end ventet. De gode resultat
|
|
| ||
|
|
20/10 23:17 af collersteen |
De gode resultater til trods hersker der stadig en del skepsis
blandt analytikerne forud for Nordeas tredje kvartalsregnskab, der
offentliggøres onsdag 28. oktober omkring kl 8.
|
|
|
20/10 23:18 af collersteen |
vi så jo i US at "markets" afdelingerne også i 3.kvartal har tjent KASSEN...
|
|
|
20/10 23:21 af collersteen |
hvis du gider finde nykredits havlårsregnskab frem kan du nok se hvordan deres beholdningstindtjening har været
|
|
|
20/10 23:21 af collersteen |
problemet er at i det preliminære 3q idag er det reelt set et 9mdr. regnskab.. man kan intet se om 3.kvt isoleret...
|
|
|
20/10 23:22 af collersteen |
det pisser mig lidt af ..... så du skal have fat i 2q og selv trække fra og lægge til.. osv.
|
|
|
20/10 23:25 af collersteen |
jo, det tror jeg
|
|
|
20/10 23:25 af collersteen |
på swedbank idag... vist, men jeg tror faktisk at dne steg.
|
|
|
20/10 23:29 af collersteen |
yep
|
|
|
20/10 23:32 af collersteen |
yahoo CEO says portal's 'major businesses have stabilized'
|
|
|
20/10 23:34 af collersteen |
6% op afterhours
|
|
20/10 23:35 af jobono |
For Nordea spiller Baltikum en mindre rolle, til gengæld trækker Polen godt igennem. Jeg er faktisk lidt imponeret over Nordea.
|
|
21/10 07:51 af stengård |
godmorgen pliiing
|
|
21/10 07:58 af stengård |
meget mystisk... ingen spændende ngal-links her til morgen... måske bliver produktet taget af markedet inden det kommer på :)
|
|
21/10 08:01 af DrueAgurken |
haha... godmorgen stenhår
|
|
21/10 08:02 af DrueAgurken |
Jeg gætter på at det er et kæmpe bluff nummer iværksat af en ond medicinalindustri for at drille nyrepatienterne
|
|
21/10 08:04 af DrueAgurken |
Nå ja, og godmorgen aka... kører pi.com som du ønsker?
|
|
21/10 08:09 af Kim |
Godmorgen folks. Ser vittige Stengård er tilbage fra røvtursferien ;o)
|
|
21/10 08:19 af DrueAgurken |
hehe ok... det bliver nok en process
|
|
|
21/10 08:28 af MadsK |
bruger I stadig feedback knappen?
|
|
21/10 08:31 af stengård |
det fik jer op på mærkerne...:)
|
|
|
21/10 08:39 af MadsK |
aight - fandt en der havde samme idé som jeg
|
|
21/10 08:47 af Kim |
det var da fa'ens masse biop der er til salg i dag 250 10,40 10,40 56 663
|
|
|
21/10 08:48 af MadsK |
Så i det spring i Futures? (link)
|
|
21/10 08:54 af DrueAgurken |
Kom med en BioP nyhed så vi kan komme derop af... har kig på en forfærdelig masse ting som jeg ikke har brug for
|
|
21/10 09:00 af Kim |
Drue er du kvinde ?? ;o)
|
|
|
21/10 09:00 af collersteen |
|
